bloodrise Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...- shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_box.script:112: attempt to index field '?' (a nil value) Co chwilke mi wywale gre z tym logiemMam za słaby komputer czy co? Gram na oświetleniu dynamicznym 1248*1024, detale na maksa.Mój pc:Amd Apu 4*2,6 gz, 8gb ram , grafa Radeon HD7750 1gb ram 256 bit Edytowane 17 Czerwca 2015 przez bloodrise Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Taki sam błąd zgłaszał ktoś na rus. forum. Odpowiedziano mu, że ten błąd poprawiono w finalnym patchu. Zainstalowałeś ten patch? Dodam, że wielu grało w Fotografa i nikt takiego problemu nie zgłaszał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 reinstall moda wyleczył problem :). Anyway coś jest nie tak z grafiką w tym modzie...nawet na statycznym oświetleniu gra potrafi mocno przyciąć, a w Lost Alpha gdzie gram na pełnym rozszerzonym oświetleniu oraz z wszystkimi suwakami na maksa moje fpsy nie spadają poniżej 35 :o. Z innej beczki-magnetowid spawni się losowo w domkach na bagnach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Raczej jakiś problem z twoją instalką/komputerem bo ja na dwóch radeonach 6870 miałem bardzo wysoki fps a to nie są karty pierwszej świeżości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Panowie, gdzie znaleźć zwierzęce części do wytworzenia Strażników ? Patrzyłem w solucji czego potrzeba to stworzenia Strażników i o ile do tych ze strefy 1 nie ma większego problemu (mam juz ten z ręka połamańca i kontrolera), to pazura bodajże elektrochimery nie mam, bo i elektrochimery jeszcze nie spotkałem. Jak i pozostałych dziwnych potworów, których części są niezbędne do wyprodukowania obieriegów 2. One się gdzieś na jakichś lokacjach pojawiają czy jest jeszcze jakaś inna metoda pozyskania części tych mutantów ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Te części o które pytasz, są na tej lesistej lokacji z dwoma dużymi bagnami, Nie pamiętam jak w tym modzie się nazywa.Ale te pazury, do któregoś tam elementu, trzeba mieć od mutantów żyjących pod ziemią. Jest to dokładnie opisane w poradniku cichego na SU. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Witam.Mam problem z zadaniem od Łukasza. Mianowicie miałem przeprowadzić jego grupę do hangaru, a po tym otrzymać od niego dalsze wytyczne. Problem polega na tym że po dotarciu na miejsce nie mogę z nim rozmawiać. Próbowałem metodę save/load, a gdy to nie pomogło przeinstalowałem moda na nowo, lecz bez żadnych rezultatów. Jakieś pomysły?? edit/Rozwiązane. Edytowane 19 Czerwca 2015 przez bloodrise Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dobrej Zony wszystkim.Mam małą prośbę do forumowiczów.Chętnie bym połaził po Zonie w tego moda ale nijak go nie idzie pobrać bo wszystkie linki w anomalie wpadły i zdechły:)Czy ktoś był by tak miło i je "ożywił".Z góry dzięki i niech was Czarny Stalker szerokim łukiem omija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dobrej Zony wszystkim.Mam małą prośbę do forumowiczów.Chętnie bym połaził po Zonie w tego moda ale nijak go nie idzie pobrać bo wszystkie linki w anomalie wpadły i zdechły:)Czy ktoś był by tak miło i je "ożywił".Z góry dzięki i niech was Czarny Stalker szerokim łukiem omija.Żeby pobrać moda z rus strony, musisz zarejestrować się na Yandexie. Jest to darmowa rejestracja i nieszkodliwa oraz darmowe pobieranie. Linki z naszej Pobieralni działają i na Yandexie też, to nie wiem dlaczego piszesz takie rzeczy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 LINKI DO POBRANIA: https://disk.yandex.com/public/?hash=s1SKS9JSlvbJ8MZ4jnF62kB67lDnh3D0s3b13yjSqKk%3D , http://f-bit.ru/304794 Pierwszy link pokazuje mi się komunikat :File download limit exceeded. You can only save it to Yandex.Disk.Drugi link (f-bit) :Informacja iż limit pobrań wyczerpany.Yandex ( od kamil190) https://disk.yandex.com/public/?hash=YXp2qdp4Ou%2Bot%2BImll1GzDVRSnLFT3LrOuOJCZgqH0Q%3DTen link:Nothing foundThe owner may have deleted the file or closed access to it.Or you might have received a link containing an error. Jedynie z ruskiego forum się da ale prędkość to zawrotne 50KB/s.No to dla tego takie rzeczy piszę :).Nowy na forum jestem także o wyrozumiałość dla "Gościa w Zonie" proszę :).Zarejestruje się tam gdzie mówisz i zobaczę co będzie.EDIT: Rejestracja na Yandexie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Witam.Przerzuciłem plik Fotograf z pierwszego namiaru na mojego Yanka.Spróbuj pobrać:https://yadi.sk/d/7DPxSp2nhTLbLWidze że się spóźniłem z pomocą ale gdyby ktoś potrzebował to potrzymam ten plik na Yanku do 15.07.2015 Edytowane 24 Czerwca 2015 przez kazik 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Dzięki kondotier za namiary na zwierzęce komponenty do strażników z 2giej strefy. Podczas przemieszczania się teleportami przerzuciło mnie do podziemnych laboratoriów, gdzie znalazłem 2 nowe mutanty i pozostałości po nich. Spotkanie ze Szponem Śmierci zabawne - mentalny teleport do Fallouta :-) Mam natomiast jeszcze jedno małe pytanie w temacie. Mianowicie w jednych z podziemi spotykam bodajże ognistą chimerę. Walczy z zombiakami więc można ją na spokojnie obstrzelać czym popadnie w arsenale. Tak się niestety składa, że bez względu na to czym w nią walę ognista chimera przy każdym strzale "oddaje" mi swoje rany. Im bliżej strzału tym obrażenia od razu większe. Z daleka trzeba ją stuknąć kilkanascie razy by skasowała mi zdrowie do zera, z bliska 1 strzał z Sajgi i nie żyję. Jest jakiś sposób, by ją zabić nie szkodząc przy tym sobie ? Przydałby się pazur z truchła ognistej chimery, bo jest niezbędnym składnikiem jednego ze Strażników.Sprawa rozwikłana. W X-18 spotkałem elektrochimerę. Ten sam bal. Każdy strzał z bliska kończył się zejściem śmiertelnym, moim. Poczekałem aż kanalia odbiegnie daleko i wtedy waliłem w nią z Vintara. Po jakichś 2o kulach i zdetonowanej obok niej beczce z benzyna zdechła. Teraz żałuje, że tak samo nie popróbowałem z ognistą chimerą. Dzięki i pozdrawiam Edytowane 25 Czerwca 2015 przez jacekrowinski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 A nie jest to przypadkiem elektrochimera? Musi to być odległość, na którą nie sięga jej rozbłysk przy trafieniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Mam małe pytanie.Co zrobić by ten mod nie był tak "ciemny".Niestety nie wiem czemu próby "ustawiania" suwakami kończą się zawieszeniem kompa i resetem maszyny "na twardo" .O ile ciemność w nocy poza źródłem światła jest zrozumiała to trochę się dziwnie gra jak jest 9:00 pada deszcz a w około ciemno jak w przysłowiowej pupie u murzyna (jak by była 1-2 w nocy).Jak na razie siedzę na pierwszej lokacji i "poznaję okolice" (syndrom chomika który musi wleź w każdą dziurę).Ale te ciemności trochę "męczą" gdy o 9 rano muszę z latarką po wsi chodzić bo nic nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Hmmm ja normalnie ustawiłem sobie powiększoną jasność w opcjach. Dziwi mnie to, że nie możesz tego zmienić.Ewentualnie wejdź do gry, odpal konsolę i spróbuj następujące komendy: rs_c_brightness [0.500,1.500] - Same as in-game Brightness option.rs_c_contrast [0.500,1.500]- Same as in-game Contrast option.rs_c_gamma [0.500,1.500]- Same as in-game Gamma option. To są te same ustawienia co w opcjach, daj 1.500 i sprawdź czy zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Dzięki Godlike pomogło:) W końcu coś widać w deszczową pogodę.A co do suwaków to nie wiem czemu się tak dzieje , inne zmiany opcji działają poprawnie tylko zmiana "kontrast,jasność ,gama" szwankuje i po ruszeniu suwaków kom się całkiem zawiesza. I jeszcze jeden krzaczek . Granaty mi się nie chcą z plecaka wyjmować:(. Dopiero po wielokrotnym klikani "1-5" za którymś razem przy kliknięciu 4 wyjmę granat. EDIT:Albo mi się zdaję albo wiele się po ostatnim patchu zmieniło. Chodzi mi głównie o schowki. Jak na razie nic mi się z poradnikiem nie zgadza.Już tłumaczę co konkretnie.Aktówka(czy raportówka ta teczka do jednego z zadań pobocznych) była nie w domku a na naczepie ciężarówki za sklepem w wiosce.Schowek Marynarza . Jak na razie nie mogę go zlokalizować. W bajorku z "duchem" na łódce nie ma nic w plecaku. Natomiast bajorko koło koparki (tyły fabryki) złaziłem wzdłuż i w szerz i nic nie znalazłem , żadnego plecaka ,skrzynki nic Edytowane 28 Czerwca 2015 przez segal226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Schowki spawnują się losowo w różnych miejscach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Segal226 - Poszukaj jeszcze w takim miejscu.Patrząc w kierunku bajorka z prawej strony fabryki, na jej wysokości za płotem są grupy kamieni. W jednej z nich ( szukaj koniecznie z włączoną latarką, nawet w dzień), jest plecak.A w bajorku masz szukać dokumentów a nie schowków. O ile pamiętam, jest tam bańka na mleko. Koło niej.Grałem w Fotografa daaaawno temu, więc mogę dokładnie szczegółów nie pamiętać.Poradnik cichego pokazuje te rozwiązania jaki się jemu przytrafił. Ty możesz mieć inne. To efekt losowego spawnu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 No i lipa oblazłem całą fabrykę , zajrzałem w każdy kąt pod każdy kamień ,krzak i pojazd i ni ma Znalazłem 3 plecaki . Jeden za silosem (pusty) drugi na kominie (list od dziadka) trzeci pod rurociągiem (pusty).A co do schowków to w opcjach idzie włączyć "klasyczne schowki" ale to chyba nic nie daje.No cóż zacznę zabawę w fotografa od nowa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Hej,Nie rozpoczynaj gry od początku. Warto czasem przetrząsnąć rosyjską część internetu Luknij tutaj - https://www.google.pl/search?hl=pl&q=%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84+%D1%80%D1%8E%D0%BA%D0%B7%D0%B0%D0%BA+%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B0&gws_rd=cr,ssl&ei=Rz2RVYXWDcOysQGa56rIBQ#hl=pl&tbm=vid&q=%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84+%D0%B2%D1%81%D0%B5+%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Pod tym linkiem są na YouTube miejsca schowków w fotografie, jeśli nie możesz czegoś znaleźć to użyj translatora i sprawdź w google.ru Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Już za późno lecę od nowa :P Ale dzięki za info i linka przyda się na bank PS: Da się jakoś wyłączyć ten efekt "buksowania" na liściach jak się jeździ samochodem po bezdrożach . Strasznie to kompa " żyłuje" i FPS spada masakrycznie.Kompa mam leciwego trochę ale w podstawkę na full detalach grałem bez większych problemów .A tu jak wjadę w las i zaczną mi z pod kół liście buksować to gra staje praktycznie w miejscu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Hej,Ja na dwóch GTX 680 mam to samo więc wiesz Nie znam sposobu na wyłączenie tego ale nie było to zbyt uciążliwe, po prostu nie wjeżdżaj w krzaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
segal226 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 po prostu nie wjeżdżaj w krzaki.Łatwo powiedzieć jak się pędzi setką a tu nagle anomalia przed maską "wyrasta" więc kółka w prawo by ją ominąć i zonk .Film poklatkowy a ekran usiany zieloną fontanną liściW sumie to nie takie uciążliwe ale trochę irytujące.Trochę z innej beczki . Udało się komuś zwiększyć udźwig w tym modzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mnie się udało. Bez problemu edytując normalnie pliki stalkera tak jak w podstawce. Gdzieś na forum był poradnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Trzeba by zmienić kolizje w SDK krzaków. Trochę roboty z tym byłoby bo wpierw trzeba sprawdzić jaki shader mają krzaki przypisany i jakie particle wylatują po wjechaniu w nie. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez MonoLityczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.