Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137 Udało mi się rozwiązać problem z zadaniem Fomy (błąd polonizacji). Wrzuć ten plik do folderu gamedata/config/gameplay ze zgodą na zamianę (dla pewności zrób kopię oryginalnego pliku, gdyby coś było nie tak). Daj znać, czy pomogło - u mnie poszło.

dialogs_teamx.xmlPobieranie informacji ...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb no racja, nie pomyślałem o tym, z resztą to już nieaktualne, znalazłem tego siurka, ale okazało się że ja już z nim gadałem wcześniej, chciał żebym kupił od Barmana kanister benzyny i mu dał w zamian za informację o Agropromie, no nieważne teraz nie chce gadać, ważniejsza jest sprawa tej fleszki w DM, poszedłem tam jeszcze raz, i sprawdziłem naprawdę wszystko dokładnie, każdą kłodę, każdy kamień, każdy schowek, nic nie znalazłem, nawet z nudów zabiłem wszystkie, psy, świniaki, i dziki, bazę bandytów tez przepyrałem wcześniej ich wszystkich likwidując, do X18 nie da się wejść, chlewnia oblukana, no nie ma jej nigdzie, no chyba że gdzieś w trawie leży w teksturach no ale tego już nie jestem w stanie przeszukać, aha schowków jest sporo, nie liczyłem ich no ale kilka będzie, w jednym znalazłem 3 bandaże i meduzę poza tym każdy pusty.

Aha zanim poszedłem do DM byłem jeszcze z drugim pakietem u czarownika w podziemiach Agro, wszystko mu oddałem i dostałem zadanie na poszukiwania tego Gaussa no i wtedy poszedłem do tej doliny mroku, gdy już wychodziłem z bazy bandytów i kierowałem się ku przejścu na wysypisko znalazłem jego zwłoki w miejscu gdzie poprzednio go spotkałem, dziwne

ss_windows7_05-20-19_19-57-06_(l04_darkvalley).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb 

  W dniu 20.05.2019 o 19:23, tom3kb napisał(a):

śmierć Czarodzieja była w nim opisywana i to jak jej unikać

Rozwiń  

Wiem, czytałem, ale nie sądzisz że u mnie to wygląda inaczej? w temacie pisze żeby blisko nie podchodzić albo że ginie od ataku mutantów a tutaj tak dziwnie jakoś, o to mi chodzi, tym bardziej że gadałem z nim w podziemiach agro a nagle znalazł się tutaj i nie żyje, no ale to tylko gra

  W dniu 20.05.2019 o 20:28, kondotier napisał(a):

Kołdun ( колдун ) to po rosyjsku czarodziej.

Rozwiń  

ahaaaaaaa!!! a widzisz, teraz to taaa!

  W dniu 20.05.2019 o 20:28, kondotier napisał(a):

Jak zobaczysz w spisie tłumaczy, mnie tam nie znajdziesz.

Rozwiń  

mnie tym bardziej :047:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.05.2019 o 18:16, A6AKAH napisał(a):

Udało mi się rozwiązać problem z zadaniem Fomy (błąd polonizacji).

Rozwiń  

Muszę się wtrącić. @A6AKAH jaki błąd polonizacji? Porównałem Twój plik z naszym i zmiany są tylko stylistyczne.

Twój (fragment) - "Rozumiesz stalkerze, wziąłem od poważnych ludzi zamówienie na bardzo dużą sumę."

Nasz (fragment) - "Rozumiesz stalkerze, ja tu od poważnych ludzi wziąłem zamówienie na bardzo dużą sumę."

Gdzie jest ten błąd polonizacji?

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Z tego, co napisał @cez137 wynika, że te "zmiany stylistyczne" rozwiązują problem. Mod w wersji rosyjskiej nie ma tego wylotu, więc jest to błąd polonizacji, a nie moda. Szczerze mówiąc, sam tego nie rozumiem, bo tłumaczenie wyglądało ok (też najpierw porównywałem pliki), ale najważniejsze, że działa.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Jakiej fleszki? Pisz konkretnie, jaka, skąd, dla kogo. Wtedy można znaleźć podpowiedź. Nie trzymam w głowie szczegółów modów, bo musiałbym łeb mieć większy od wieloryba.

DODANO.

@A6AKAH  Nie ma cudów aby stylistyka zdania miała jakiś wpływ na działanie moda. Tym bardziej, że na tym spolszczeniu przeszło go sporo ludzi i dopiero u ceza coś się przytrafiło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ja też nie wierzę w cuda :). Miałem ten sam wylot i naprawiłem go zmieniając odrobinę tekst - takie są fakty.

@smox Świetnie, bo sprawa jest co najmniej dziwna, warto to sprawdzić. Dodam tylko, że grałem w "czystą" wersję (bez dodatków).

Edytowane przez A6AKAH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A6AKAH  Ja raczej przypuszczam, że to może być skutek różnych poprawek do Windowsa. Dawniej, kiedy pliki opisane były grażdanką, nasz Win ją czytał. Teraz są wyloty, albo fioletowe tekstury i trzeba ją zmieniać na znaki robaczkowe. I to samo jest z różnymi typami kodowania i obróbki pliku przez różne edytory. Z jednego widzi, z innego nie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no jakto jakiej fleszki? Wałkuje już temat od wczoraj, fleszka to zadanie od sokoła z kordonu, dzięki niej dostajemy się do Prypeci zdaje się, już nie pamiętam dokładnie po co konkretnie nam ona ale potrzebna jest na pewno, wszystko jest napisane w twoim poradniku na ten temat, nie jestem teraz przy komputerze.

@smox foma daje nam podoczne zadanie na jakieś papiery z agro, dostajemy za to 5kru, papiery są na 2 piętrze tam gdzie zawsze jest wojsko w agro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Po likwidacji bandytów dostajesz komunikat:

dvss1.jpg.f0ed14d38dcffd1e3de20ba2fd3fa79b.jpg

Podpowiedź w spojlerze.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  W dniu 20.05.2019 o 18:23, cez137 napisał(a):

bazę bandytów tez przepyrałem wcześniej ich wszystkich likwidując

Rozwiń  

Jeśli zabiłeś ich przed otrzymaniem zadania od Sokoła, to niewykluczone, że spaliłeś sobie grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.05.2019 o 06:32, smox napisał(a):

Muszę się wtrącić. @A6AKAH jaki błąd polonizacji? Porównałem Twój plik z naszym i zmiany są tylko stylistyczne.

Rozwiń  

Jest to przekroczony limit znaków między tagami, nie wiem od czego to zależy, ale jeden znak za dużo równa się wylot. Spotkałem się z tym już wcześniej, w zmienionej wersji tego moda plik został poprawiony.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.05.2019 o 17:21, gawron napisał(a):

Jest to przekroczony limit znaków między tagami, nie wiem od czego to zależy, ale jeden znak za dużo równa się wylot. Spotkałem się z tym już wcześniej, w zmienionej wersji tego moda plik został poprawiony.

Rozwiń  

O widzisz @gawron , to mnie przekonuje. Dzięki. Pogram trochę, sprawdzę i zrobię patcha do spolszczenia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.05.2019 o 17:21, gawron napisał(a):

Jest to przekroczony limit znaków między tagami

Rozwiń  

I to by się zgadzało, bo "drążąc zagadnienie" zauważyłem nieco później, że usunięcie w tej linii dowolnego wyrazu (lub dwóch) - a więc skrócenie tekstu - naprawia wylot...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Z tą przekroczoną liczbą znaków, to się z Tobą całkowicie zgadzam. W którymś z Czasów Sojuszów, takie coś powodowało, że tekst się nie wyświetlał. To są właśnie problemy tłumaczy. Ale dziwnym jest to, że przecież na tym tłumaczeniu moda przeszło wielu graczy bez problemu :052: :062:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.