Skocz do zawartości

Lost World Origin


czernobyl10

Rekomendowane odpowiedzi

2022-07-24-185822.png

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 23.02.2014 r.
Autorzy: Ирбиs, Real Wolf
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Lost World Origin to kolejny krok w ewolucji znanej przez wielu graczy serii Lost World wykorzystujący to, co najlepsze z poprzednich odsłon - w połączeniu z unikatową fabułą, przeprojektowaną grafiką i realistycznymi elementami zapewni niezapomniane chwile z gry w jeden z najbardziej klimatycznych dodatków do Cienia Czarnobyla.


Cechy moda:

  • Nowa fabuła, która rozgrywa się przed znanymi wydarzeniami w CCz.
  • Możliwość spojrzenia na Strefę Wykluczenia z 2007 oczami Striełoka - przyszłej legendy Zony.
  • Przebudowana struktura lokacji. Zastąpiono wszystkie oryginalne lokacje ich odpowiednikami z buildów. Dodatkowo wiele z nich zauważalnie przeprojektowano, a cztery połączono w większe. 
  • Poprawa błędów oryginalnej gry oraz, liczne zmiany w silniku.
  • Ładowanie broni i używanie granatów dzięki ładownicy znajdującej się przy pasie. 
  • Dwa różne sloty na broń. 
  • Możliwość ulepszania oraz naprawy ekwipunku.
  • Dynamiczne elementy: pogoda, anomalie, tworzenie się artefaktów, spawn ludzi oraz potworów i schowków z ich zawartością. 
  • Przeprojektowana grafika i korekta wielu błędów wizualnych, które występowały w poprzednich wersjach.
  • Dodano transport. 
  • Możliwość zamówienia sprzętu. 
  • Zmieniona funkcja egzoszkieletów. 
  • Urządzenia przenośne i egzoszkielet muszą być ładowane za pomocą baterii. 

GALERIA:

Spoiler

5WR95m_HTl0.jpg  E-FtIz4XTq8.jpg

fgYR1aU7psc.jpg  nGRRvTBS9II.jpg

WYRMbP2vGfI.jpg  Vveogmb_RZw.jpg


Przegląd moda od Ap-Pro:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0006.


2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Dodajemy spolszczenie moda.

  • Modyfikacja jest również dostępna w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Ponadto posiada wbudowany instalator - wystarczy wskazać wybrane przez nas miejsce na dysku.
     
  • Przed pierwszym uruchomieniem należy dokonać zmiany nazwy pliku (gamedata/meshes/physics/stul) stul_1a.ogf na stul_1ń.ogf.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Mod w wersji samodzielnej: 


Spolszczenie w wersji BETA: 


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

1. Po rozpakowaniu nakładamy ostatni dostępny patch kumulatywny - na chwilę obecną to 1.0 i nakładka na niego..

1.a. Kasujemy plik XR_3DA.exe z katalogu bin moda - jest dla wersji Rus (Info dzięki Jurek48 - ja zapomniałem to napisać, pewne czynności wykonuję z automatu i zapomniałem
2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol.
3. Zmiana w pliku localization.ltx na taką postać:

[string_table]language	= polfont_prefix	= ;_cent ;_west

4. Zmian w fsgame.ltx w linijce na taka postać:

$game_data$   		= true|	    true|	$fs_root$|		gamedata

5. Dodajemy parametr " -nointro" w elemencie docelaowym w skrócie gry na pulpicie.
6. Gramy :smile: .

 



Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

LINK DO MODA:  http://yadi.sk/d/GVuJTXmPJSa3P - z mojego Yandexa

LINK DO PATCH 1.0: http://yadi.sk/d/06VMQRZ2JnsjG- z mojego Yandexa

POPRAWKA DO PATCHA 1.0: http://yadi.sk/d/V5UHvxIcJqS6P

LINK DO TORRENTA:http://yadi.sk/d/ZArcbN1rJSjaV  - bez rejestracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    J

FATAL ERROR [error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)[error]Function      : CALifeSimulator::CALifeSimulator[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp[error]Line          : 64[error]Description   : failed to get start game callback

ak można naprawić ten błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
FATAL ERROR[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CModelPool::Instance_Load[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderModelPool.cpp[error]Line          : 111[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't find model file 'physicsstulstul_1ń.ogf'.
 
heup !
 
 
Logi wstawiamy w code !!! @Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.07.2014 o 11:56, cichy napisał(a):

Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu:

Spoiler

 

Ja przeszukałem ciało i nie znalazłem przy nim dokumentów.

Aha mam wersję 1.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burerów brak . Był 1 pseudogigant i wszyscy statyści z resident evil .

Napiszcie jak wstawić screena to zobaczycie jak wygląda sytuacja .

Macie screeny sami zobaczycie że ich po prostu NIE MA !

Spoiler

Jeśli to pomoże to mam wersję z moddb

post-4918-0-32850000-1406718773_thumb.jp

post-4918-0-84125300-1406718807_thumb.jp

post-4918-0-00834500-1406718819_thumb.jp

post-4918-0-79154600-1406718833_thumb.jp

Edytowane przez Wędrowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostają ci tylko wcześniejsze savy przed tym zadaniem, lub spawnowanie przedmiotu sposobem The Emperor tylko że musisz znaleźć jego nazwę

 

Sposób The Emperor

...Jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:

  • Zrobić kopię pliku bind_stalker.script
  • do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji:
    •  
    function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta)

    dopisać należy funkcję:

    if not db.actor:object("af_fire") then	alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())end
  • af_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry.
  • po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku.
  • Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry.
  • przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script
  • wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.

Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.