ShogunShinto Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 A co do Moda. Po gameplay'ach wygląda na to że ludziom tekstur brakuje. Jest możliwośc wgrania structure 1.0 oraz nature 3 paczką pod sgm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Brakuje czasami tym którym grafa nie daje rady, ja grałem i jakoś nie miałem problemu z teksturami. Brakuje na granicy map jak w każdym innym modzie ale w rozgrywce nie zdarzyło mi się.Jeszcze 6% proc i wrzucę linka do Mega. Jak zainstalujesz, zagrasz i gdy braknie Ci tekstur to wtedy kombinuj. Edit: To link do Dywersanta +fixy: https://mega.nz/#!80dDySzL!I7DM6tvFm03su1b68xDlFqlwyQvKNWzc-fF5ntQ3X0wProszę Moderatorów o dołączenie linka do pierwszego postu Tematu. Edytowane 9 Września 2015 przez pacjent1972 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShogunShinto Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Kupuje u Sowy schowki i żaden nie zostaje zrzucony na PDA. Ma ktoś taki problem w dywersancie? Mój błąd. All dziala Edytowane 20 Września 2015 przez ShogunShinto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 1. .... 2. W różnych wersjach SGM było różnie, np kupowałeś taki dysk CD od jednego z handlarzy na Skadowku lub w innej musiałeś bodajże zrobić dla niego 3 questy to ci instalował takie oprogramowanie i dopiero mogłeś pobierac elektroniczne ruble ze zwłok. Nie wiem jak jest w Dywersancie. 3. W SGM frakcja Świt pojawia się po wykonaniu questa z podstawki "Okresowe emisje psioniczne", kojarzysz, co w tunelu kolejowym szukamy artefaktu, jak go znajdujemy to pojawia się kontroler i próbuje przejąć naszych towarzyszy. Po tym queście w tym tunelu po jakimś czasie jest baza Świtu. 4. Nie pamietam jak to już tam było 5. Też nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keron Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Mam problem z odnalezueniem bazy świtu wykonnałem wszystkie zadania naukowców i świtowcy nadal się nie pojawili jest sposób na naprawe tego lub posiada ktoś save ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Z tego co pamiętam to namiar i kwest na świt/brzask daje ci agent na Zatonie lub na lądowisku szturmowców (Mi 24 czy KA 51/52) na Janowie, a baza jest niezmiennie w zasypanym tunelu, tam gdzie zazwyczaj spałnuje się kontroler i jest artefakt w kształcie izolatora w podstawce i innych modach. Obecnie na tapecie mam najnowszego Dywersanta Hybrydę (opis w dziale mody w innym języku niż Polski) i tam Brzask/świt jest tam gdzie być powinien. Starych sejfów do m.in. twojej wersji gry już nie posiadam ale jakbyś miał problem z postaciami kwestowymi to jest mod: postacie kwestowe nie giną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keron Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Problem w tym że po wykonaniu tych zadań świt dalej się nie pojawił :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Rozpocznij od momentu gdy pojawia się opcja na świt/brzask, może to pomoże w zaskoczeniu skryptu z w/w frakcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Mam taki błąd : [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 513 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable character_use in [psevdosnork_strong] Posiada ktoś może fix na ten wylot? Link z poprzedniej strony od smerf45 http://www7.zippyshare.com/v/4VoLTOUE/file.html nie działa. Edytowane 29 Grudnia 2017 przez 44piterv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Na stalkermod.ru znalazłem fix kumulatywny z 30.10.2015, być może on zawiera tą poprawkę na snorka? Dla pewności zrób kopię bezpieczeństwa plików => https://yadi.sk/d/EDrY17A93Leukc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ten fix nie pomoże. Robiąc polonizację i poprawki do Dywersanta w jednym pliku coś źle zrobiłem. Niestety nie pamiętam już co trzeba było zmienić żeby wszystko działało. Z tego co kojarzę była to jedna linijka w jednym pliku w gamedata\configs\craetures\ Może ktoś ma tą poprawkę i się z nią podzieli? Dodałoby się ją do forumowej pobieralni i pierwszego postu. @44piterv zagraj lepiej w SGM 1.7 + Geonezis Addon. Dywersant to praktycznie z to samo co SGM tyle, że z ładniejszą grafiką i "poprawionymi" błędami. Tyle, że na jeden poprawiony błąd przypadają dołożone dwa nowe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Gatzek to chyba najlepsze rozwiązanie SGM 1,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 @Gatzek @44piterv Chyba lepiej SGM 2.0 + Geonezis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Już nie pamiętam czy grałem w 1.7 czy 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
occvb Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Jest gdzieś spolszczenie tego moda bo link w #1 nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Od plików PL Occvb jest w tym modzie Gatzek: https://stalkerteam.pl/profile/4961-gatzek/ Napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Jak ktoś ma jeszcze spolszczenie do tego moda to może podrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 W dniu 17.06.2020 o 11:26, tom3kb napisał: Jak ktoś ma jeszcze spolszczenie do tego moda to może podrzucić. W linku z #1 i posta znajduje się archiwum Dywersant FIXY w którym są dwie wersje spolszczenia: Dywersant_adaptacja.7z Dywersant_adaptacja_finalna.7z 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 To już ostatnia poprawiona wstawka w dziale SGM. Ze względu na to, że Dywersant posiada już dodatek Geonezis, to umieściłem go w tym dziale. Wszystkie linki do pobrania moda ( i spolszczenie ) były nieaktywne. Wstawiłem je z tego źródła ( także i najnowszego fixa z 2015 roku ) https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-diversant-gibrid.html Jeżeli chodzi o samo spolszczenie, to sytuację uratował @Anton Gorodecki. Umieściłem Dywersant Adaptacja Finalna w naszej pobieralni. Mam nadzieję, że ten najnowszy fix nie będzie się gryzł z jakiś przyczyn z polonizacją. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1001 Opublikowano 26 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Witam Serdecznie, W załączniku przesyłam fix na naprawienie tego problemu z pseudosnorkami ktore trzeba było rozwalić na jupiterze.m_psevdosnork.ltx Wkleić należy tutaj: \gamedata\configs\creatures Oczywiście przed zamianą tego pliku z załącznika zróbcie sobie kopię zapasową. Mam nadzieję że to komuś pomoże Pozdrawiam 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Dobra robota @Matrix1001 Umieściłem w #1 poście. Przy okazji usunąłem link do MEGA ( Mod + Starszy Fix ), bo był uszkodzony. Wszystkie pozostałe są aktywne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samotnik67 Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Napotkałem sie z problemem podczas grywania w tej wersji SGM, otóz Czapajew Nie chce mi dać zadania na Handel Narkotykami, Spanie w łozku przez 24 h nie daje nic, 3 Gwiazdy dałem Sułtanowi z pośpiechu bo zapomniałem pójść z nimi do Tarantina, Sułtan nie chce dać zadania na Atak szewczenki z podstawki, na samym początku gry nie miał dialogu na ten temat, Zacząć gre od nowa? (wiem że wpis na forum jest stary z rok ale mam tu problem i niewiem co zbytnio zrobić w tym stosunku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Moje prywatne zdanie: odpuść sobie tą przeróbkę SGM. Ona tylko bardzom ładnie wygląda graficznie ale do błędów z SGM dołożyła swoje własne. Jeśli masz trochę cierpliwości i samozaparcia to możesz pogrzebać w plikach i sprawdzić jakie są warunki na uruchomienie dialogu z Czapajewem na interesujące Cię zadanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.