Jump to content

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


Recommended Posts

Witam.

Dopadły mnie (na razie) dwa problemy, może ktoś wie jak sobie z nimi poradzić?.

   - brak możliwości przenoszenia zwłok, pojawia się info jakich klawiszy użyć ale nie działa (inne dziwne kombinacje też).

   - brak możliwości wyłączenia psi-pola w bazie na Magazynach Wojskowych - pojawia się info że jeszcze jest ktoś nieodpowiedni na terenie bazy, ale nie wiem gdzie i kto?.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Andre!!! mam ten sam problem:

trup łowcy arfatektów co go niby mam przenieść do jamy snorków - agrosrom 1 i 2, w końcu się samo zaliczyło ale nie działa mi Weles i nie wiem gdzie jest art - smierć Luki? i nawet Cichy nie wie jak mimo posiadania tegoż artu ożywić Lukę!

Składy - też nie moge wyłączyć psi pola - pokazuje mi się napis, że: nie wszystkie obce/z innego ugrupowania jednostki zostały wybite na składach, mimo, że szukałem nie widzę ich!!!

Wyłączyłem w X-16 urządzonko a promieniowanko dalej jest - może to ta tzw. druga realność???

Na arcie na składach - art przewodnik - mam napisane: fon. wojennyje sklady - tjiomnaja dolina a tu h.. znaczy się rzuca mnie na wysypisko - swałkę!!!

Małżeństwo i teściowa mnie tak nie wykończyło jak te w/w niedopracowanki... ;).

"Debile" z powinności - mam misje na rostoku - dzikim terytorium - żeby ekipę w której. min. jest Szulga doprowadzić do baru, te buraki... nie mam z nimi kontaktu w formie wydanie komendy-podporządkowanie sie rozkazowi, poleceniu... .

Te 'buraki" se łażą gdzie chcą, spalają się w tunelu ze spalaczem... gorzej jak z korasami na haju! i te zasrane pijawki, walisz z daleka to se dalej hasa, dopiero w klimacie klata na klatę możesz to ukatrupić, 1 strzał i np. wielki pseudo gigant pada ado pijawek to se możesz z ss20 walić a to bydle se dalej hasa!!!

teleporty - jest napisane - miałem tak na lokacji jakiegoś tam lasu tam gdzie w NS5 TT2 była chata leśnika - np. generator a tu cię rzuca w jakieś zadupie czyli  w podziemia w/w lokacji z leśnikiem i nie ma jakl wyjśc bo...bo nie znam kodu do drzwiczek a jest ich parę a art na telepację nie działa!!!

 

Rada!!! sejw, sejw i jeszcze raz niczym saper bez orientu, macaj teren!!!

Ale to wszystko jest ...chrien w porównaniu z klimatem moda - prędzej zobaczę koniec internetu niż koniec tego moda!!!!

Link to comment
Share on other sites

Do tej pory przenosiłem tylko Lukę, którego mamy wskrzesić i nie było problemu.

Psi-pole na Magazynach Wojskowych wyłączyłem bez problemu.

Takiego miotacza jeszcze nie widziałem.

bffede414805362.jpg 7e22df414805367.jpg 

Przypominam, że jest to beta moda do testów i problemy jakieś mogą być. Chociaż chciałbym, by wszystkie bety były, a nawet gotowe mody były tak dopracowane jak ten.

Edited by smox
Link to comment
Share on other sites

- http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=766.msg4352#msg4352

« Odpowiedź #65 dnia: Dzisiaj o 11:01:22 am »
 

Ech.... ! żeby choć ze względu na sentyment do wycieczek krajoznawczych w jednym modzie mieć coś takiego :
http://www.jan.mielno.pl/slug,Miotacz_ognia_RPO_Ry%C5%9B.cgi

http://www.jan.mielno.pl/slug,Miotacz_ognia_RPO_Trzmiel.cgi

Wasza ognistość!!! a jak mam znaleźść te wszystkie obce "ugrupowaniowo" i te całe mutanty skoro ich nie widać a skaner/radar ich nie pokazuje, to dotyczy całej lokacji czy tylko terenu bazy?!
 
Link to comment
Share on other sites

Miałem ten sam problem jak Andre Voz. Po pobraniu moda z Yandeksa i po wypakowaniu, mod miał mniej niż sama paczka. Tego linka należy usunąć.

Dopiero pobranie z Google Disc, dało mi prawidłową i kompletną paczkę.

Przeszedłem już 8 lokacji. Jest to mod dla tych, którzy nie kochają liniowości. Ale się przekonałem, że jest jakiś logiczny ciąg, na który należy natrafić. Wtedy gra staje się jaśniejsza.

A przed rozpoczęciem gry, należałoby pooglądać solucje do jego poprzednika (RB252), bo są pewne dialogi których nie rozumiemy, bo padają nicki i opisy zdarzeń z tamtego moda, ale powiązane z aktualną fabułą.

Ale nic na siłę. Nie puszczały mnie teleporty, poprowadził przewodnik. Nie musiałem likwidować Pchlego targu, ani decydować się na przejście, bez całego wyposażenia.

Chociaż sprzętu i broni można szybko nazbierać i dostać za zadania.

Mod jest tak skonstruowany, aby nie zablokować gry, jakby się po lokacjach nie chodziło.

 

 

  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

Zwiedzanki i jeszcze raz zwiedzanki, nowe lokacje to przede wszystkim portale których lepiej mieć więcej niż mniej na mapie.

Wysypisko! - raz są na pchlim targu stalkerzy a raz zombiaki!!! dolina fej!!! uwaga - na niej jest jakiś "artefakt" po którym jak w Prypeci zachodniej - po kontakcie z nim - mas 4 sekundy na ucieczkę, he he he .

NIE włazić do teleportu w bajorze - pod lustrem wody na terenie lasu gdzie w NS5 TT2 urzędował leśnik - lipa jak nie masz odpowiednich kodów to feirant!
Teraz mam się udac do ciemnej doliny po jakiś badzie kwestowy, wczoraj 2 godziny realnego czasu szedłem i nie doszedłem!!!

Link to comment
Share on other sites

Mam już oba artefakty, obie dotyczą śmierci, no i te parametry - wsio na +602!!! :)

Ciemna dolina - albo prze kordon-łoszyna albo przez nieckę fej, ja polazłem : kordon-łoszyna-dolina-fej, ten klondajk w dolinie to lekka przesada :)

Jak!!! wyłączyć psie pole na składach!!!

Edited by vidkunsen
Link to comment
Share on other sites

Dostałeś podczas czyszczenia zadanie na "dewajs" ( tak nazywają smartfona). Masz znacznik koło bagienka. Tam pod drzewem trup monolitowca. Zabierasz smartfon i resztę , i na wieżę. Masz znacznik Łukasza, jako odbiorcy. Biegnie do Pijawkowa.

W Pijawkowie, w domu z wyrzucającą anomalią, drugi monolitowiec z dokumentem do zadania głównego.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Witam.

Taka mała ciekawostka - w bazie na Mag. Woj. na wieży, po nieudanej próbie wyłączenia psi-pola, gdy podskoczyłem aby przykopać w wajchę z buta - to wylądowałem w tunelach metra atakowany przez wściekłe krasnoludy i psi-pseudopsy.

Chyba twórcy moda przewidzieli że zestresowani gracze będą w tym miejscu skakać ze złości.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To jest trzecia, logicznie kolejna część moda.

IMHO, jeśli tłumaczyć, to od pierwszej części, czyli ReBorna 250 ( lub jego lżejszej wersji RBFF), potem 252.

Albo ktoś zrobi streszczenie-wprowadzenie poprzednich modów, aby gracz mógł się w nich orientować. Dla tego co zaczyna grać od Sobowtóra, już sam początek będzie niezrozumiałym zaskoczeniem, skąd się wzięła Zarka. No i w modzie są dialogi, będące kontynuacją akcji z poprzedników ( o szukaniu ekipy Striełka ). Stają się niezrozumiałe.

To samo dotyczy teleportów, prowadzących nie tam gdzie powinny . Grający będą psioczyć na bugi, nie wiedząc, że to zamierzone. I te nagłe zmiany wyglądu lokacji. Kto nie będzie wiedział, że zmiany rzeczywistości są osnową fabuły, ten szybko z modem skończy.

Grałem w poprzednie, więc dla mnie nie jest to zaskoczeniem i znam rozwiązania, np. z likwidacją kontrolerów, czy burerów.

Nowym graczom przyjdzie do głowy to, co mnie w poprzednikach. Bugi, bugi, bugi. A to jest zamierzone.

 

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie ostateczny UPDATE - będzie aktualny przez tydzień - jeżeli nie wykryją "kardynalnych błędów" stanie się on ostatecznym do 1 części moda. NOWA GRA OBOWIĄZKOWA

LINK DO UPDATE Z 15.VI.2015:[url=http://www.reborn-stalker.ws/go?https://yadi.sk/d/4frUfOjXhGTqh]http://www.reborn-stalker.ws/go?https://yadi.sk/d/4frUfOjXhGTqh

ŹRÓDŁO: http://www.reborn-stalker.ws/forum/66-426-10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.