Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:1143: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)

Taki error dopadł mnie zaraz na początku gry. Znalazłem go w necie, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szedł raczej dobrze, bez większych problemów. Ale miałem za to inny problem, grubo później, jak już zbliżałem się do końca i musiałem przerwać, bo nie chciało mi się powtarzać. Czekam aż mod wyjdzie na 1.0006.

Nie doczytałem na rus forum, że idąc na MW do grobu Łukasza, nie wolno wchodzić na skałki i próbować przeskoczyć płotu. Trzeba iść grzecznie po trawce. Bo za karę mod nie pozwala przejść z MW do Baru. Trzeba powtarzać.

Daj linka tam, gdzie opisują ten twój wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.03.2016 o 19:45, smox napisał:

Taki error dopadł mnie zaraz na początku gry. Znalazłem go w necie, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi.

To była moja wina. Zainstalowałem moda nie na tym patchu co potrzeba. 

Bardzo przypadł mi do gustu ten mod. Jak pojawi się nowa wersja na patch 1.0006, to zaproponuję ekipie jego spolszczenie.

 

ss_jarek_03-13-16_19-02-44_(zaton).jpg

ss_jarek_03-14-16_18-49-44_(zaton).jpg

ss_jarek_03-14-16_10-09-53_(jupiter).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pisałem już kilkakrotnie, że dopóki nie znajdą się chętni i na dodatek potrafiący samodzielnie ( przetłumaczyć i podmienić ) zrobić tłumaczenie plików dźwiękowych zawierających istotne dla prowadzenia gry głosowe podpowiedzi, których jest w tym modzie sporo, samo przetłumaczenie pozostałych treści niewiele da. Nie znający rosyjskiego, utkną w fabule i zasypią forum pytaniami.

DODANO:

Wersja na podstawkę.1.0006 różni się od tej na 1.0004. Ma dodaną nową linię fabularną o Czarnym Stalkerze.

Sądzę, że z tego powodu dobrze by było zrobić dla wersji 1.0006 nowy temat. Nie chcę wchodzić @anatol w paradę, więc do niego kieruję sugestię.

Na rus forum, jak na razie obie wersje prowadzone są obok siebie. Trudno na razie się połapać, czy fixy dla 1.0004, są obowiązujące dla nowej. A z omawianych problemów dla 1.0006 na razie wyciągnąć wniosków się nie da. Za mało graczy się nią bawi. Omawianie wersji 1.0006 zaczyna się tam od 152 strony. z linku:

  http://stalkermod.ru/forum/67-put-cheloveka/182015-prohozhdenie-put-cheloveka-vozvrashhenie/Page-152.html    #199383

Nie ma jeszcze filmowego poradnika na nową wersję, więc linię Czarnego stalkera trzeba robić samemu.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również. Jedyne wyjście, to aby ktoś posiadający rosyjską podstawkę 1.0006, zrobił repacka. Inaczej się nie da, bo mod wstawia swój samodzielny bin. 

Chociaż po postawieniu moda, miałem chwilę radości. Zmieniłem w rus binie silnik na ten z naszej podstawki i mod się uruchomił. Wyszedłem aby dokonać zmian w fsgame i user ( zapis w modzie i szybkie zapisy ) i przy powrocie już się uruchomić nie dało. Log pokazywał na plik w shadererach\r2 na kopię pliku, gdzie "kopia" była napisana grażdanka. Usunięcie pliku nic nie pomogło. Mod przestał się nawet ładować.

No i już go na dysku nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja postawiłem moda na wersji rosyjskiej od Komy. Tak jak na wersji polskiej podstawki, tak na tej rosyjskiej mod się uruchomił. Ale po wyjściu i ponownej próbie uruchomienia, miałem wylot z takim samym logiem jak na polskiej podstawce.

FATAL ERROR
 [error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : d:\mody\powrot\gamedata\shaders\r2\effects_waterryaska - ?????.s
stack trace:

Fatal error odnosił się do pliku, który był kopią. Te wykrzykniki w nazwie pliku to wyraz копиа. Zmiana na litery łacińskie nic nie dała. Wywaliłem plik i po restarcie komputera uruchomiłem moda.

Poszło jak należy i gram już kilka godzin bez problemu. Celowo wychodziłem z moda na pulpit, aby sprawdzić poprawność uruchamiania, bo w katalogu r2 były też kopie innych plików. Nie robiły jednak problemu.

Z tego wniosek, ze jeżeli ktoś postawi moda, lepiej od razu wywalić ten plik przed uruchomieniem moda z nową grą.

Ponieważ w modzie wykorzystano lokacje, postacie NPCów ( po zmianie nicków ) z moda Alternatywa ( wiadomość od autora moda ), mam na razie małe deja vu. Tyle tylko, że scenariusz inny. Bez żadnych super udziwnień.

Trochę mnie skrzywdził mod spawnem, bo na początek nie pojawiła się u mnie kurtka i biegam w sweterku. A na razie żaden z handlarzy nie ma w ofercie żadnego wdzianka. Trzeba będzie z kogoś ściagnąć.

A tu screeny z mojej gry.

ss_user_06-16-16_12-25-53_(mainmenu).jpg

ss_user_06-16-16_15-21-46_(predbannik).jpg

 

ss_user_06-16-16_17-48-19_(predbannik).jpg

Takie nietypowe rozwiązania z moda.

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łapię wylot, przy próbie wgrania sava. Wcześniej tego nie miałem przez 5 lokacji. Trzy początkowe savy na 6. działają. Potem problem. A powtarzać ciężko, bo ostra walka za mną.

FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: d:\mody\powrot\gamedata\scripts\_g.script:1127: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
 stack trace:

Ostro poszedłem w dół z ustawieniami grafiki, lecz nie pomogło. Nie jestem przeciążony i w katalogu zapisów jest ich tylko kilka.

Kto ma pomysł na zaradzenie? Na forum moda, są porady, ale do wersji na 1.0004. Ja gram tę nowszą na 1.0006.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylot przy wgraniu save'a to najczęściej wina save'a , który jest najprawdopodobniej z błędem, jak na pewno wiesz. @malakas radzi wczytać ostatniego, dobrego. Ale może grzebnij jeszcze w alfie.ltx i zmień  switch_distance na niższy. Masz pewnie 145, to zjedź na 110 albo niżej. Jeżeli pomoże musisz wrócić potem do ustawienia początkowego.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofnięcie w savach nic nie daje. Nawet ponowne wejście na lokację. A błędne savy zaczynają się w tym samym miejscu. Rzecz dzieje się w Dolinie mroku, przy zakładzie. Wszystko co przed przystankiem, jest do wgrania. Po jego minięciu są NPCe do zwalczenia, pseudogigant i pijawka. I chyba ten pseudogigant coś knoci, bo problem jest od jego zabicia. Pijawka nie zawsze się pojawia. Psedogigan, zamiast gracza zabija NPCe, za wyjątkiem kwestowego. Może to jest przyczyną. Ale gdybać można bez końca.

Niestety, ale wykorzystanie w Powrocie na 1.0006 opcji z ostatniej Alternatywy, niesie za sobą te same problemy jakie były w Alternatywie. Przesada z grafiką i ilością spawnujących się mutantów, powoduje przeciążenie pamięci.

Efekty trafienia elektrochimery, wybuchów granatów itp. powodują wyloty. Ale można było wgrać sava.

Myślałem też o switch_distance, zrobię to dzisiaj. Jak się nie powiedzie, kolejny mod dla mnie niegrywalny, zaliczy kosz. Sprawdzę też forum moda. Może ktoś z tamtejszych, grając na 1.0006 miał coś podobnego.

Jednak może komuś z silniejszym komputerem niż mój, powiedzie się. Będzie miał satysfakcję z gry.

Bo mod, to jak gdyby jedna nitka scenariusza Alternatywy dla gry stalkerem, jednak z całkiem innym scenariuszem, choć zasada ta sama. Z Przedzonia do CEA i spowrotem, rozliczyć zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbicie tematu.

Gram wersję dla CCz 1.0006. Chcę się z wami podzielić widokami mutantów występujących w tym modzie.

ss_user_06-20-16_17-38-09_(l02_garbage).jpg

Spoiler

ss_user_06-18-16_16-05-14_(zaton).jpgss_user_06-19-16_13-26-10_(zaton).jpgss_user_06-23-16_18-12-45_(marsh).jpgss_user_06-24-16_13-17-47_(marsh).jpgss_user_06-24-16_15-03-43_(marsh).jpgss_user_06-24-16_18-38-48_(marsh).jpgss_user_06-25-16_13-06-37_(marsh).jpgss_user_06-25-16_20-59-51_(swamp_old).jpgss_user_06-25-16_21-42-38_(garbage_old).jpgss_user_06-26-16_13-13-59_(garbage_old).jpgss_user_06-27-16_14-29-48_(l07_military).jpgss_user_06-27-16_15-42-03_(l06_rostok).jpgss_user_06-27-16_15-47-46_(l06_rostok).jpg

Ale są też i takie:

ss_user_06-26-16_13-06-54_(garbage_old).jpg

A na tym screenie policzcie, ile "panienek" robi kółeczko przed GG.

ss_user_06-26-16_19-41-39_(l07_military).jpg

A to nie wszystkie. Część już leży, a reszta zachodzi GG od tylca.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.