smox Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:1143: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) Taki error dopadł mnie zaraz na początku gry. Znalazłem go w necie, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 W paczce z modem jest gotowy plik user.ltx. Wsadziłeś go? Ja jak go wsadziłem, też miałem wylot z LUA. Jeśli wstawiałeś, usuń go i daj albo z podstawki, albo niech mod zrobi swój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Niestety @kondotier, nie pomogło. Zrobiłem tak mi radzisz i zacząłem nową grę. Zobaczymy jak będzie teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 U mnie szedł raczej dobrze, bez większych problemów. Ale miałem za to inny problem, grubo później, jak już zbliżałem się do końca i musiałem przerwać, bo nie chciało mi się powtarzać. Czekam aż mod wyjdzie na 1.0006. Nie doczytałem na rus forum, że idąc na MW do grobu Łukasza, nie wolno wchodzić na skałki i próbować przeskoczyć płotu. Trzeba iść grzecznie po trawce. Bo za karę mod nie pozwala przejść z MW do Baru. Trzeba powtarzać. Daj linka tam, gdzie opisują ten twój wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Już usunąłem tamte zapisy. Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze, a jak nie, to wrócimy do sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dnia 10.03.2016 o 19:45, smox napisał: Taki error dopadł mnie zaraz na początku gry. Znalazłem go w necie, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi. To była moja wina. Zainstalowałem moda nie na tym patchu co potrzeba. Bardzo przypadł mi do gustu ten mod. Jak pojawi się nowa wersja na patch 1.0006, to zaproponuję ekipie jego spolszczenie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) Jest, mod wyszedł na 1.0006: https://yadi.sk/d/ZVro6dIYruGNb Źródło Edytowane 26 Maja 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Teraz gramy w OGSE. Jak skończymy to pomyślimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Aby mod nadawał się do grania, potrzebni będą spece od nagrywania plików dźwiękowych, gdyż takich jest w modzie ogrom. I zawierają istotne dla gry informacje. W większości będzie to jeden głos, głos GG. Ale też są i inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Niestety, ale okazało się, że mod jest przeznaczony na rosyjską wersję stalkera. Tak więc nici z grania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Znając naszych speców to by sobie z tym poradzili. ... i pewno poradzą gdy przyjdzie czas na tego moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Stawiałem go na naszą podstawkę i grałem, aż z mojej winy ( niedoczytanie ostrzeżenia o sposobie poruszania się na MW ), zamknąłem sobie teleport. Ale były to już 2/3 moda. Nie chciało mi się powtarzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 W modzie znów się dzieje, proponuje Tłumaczom zwrócić na niego uwagę. http://ap-pro.ru/forum/35-11174-191#883490 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Pisałem już kilkakrotnie, że dopóki nie znajdą się chętni i na dodatek potrafiący samodzielnie ( przetłumaczyć i podmienić ) zrobić tłumaczenie plików dźwiękowych zawierających istotne dla prowadzenia gry głosowe podpowiedzi, których jest w tym modzie sporo, samo przetłumaczenie pozostałych treści niewiele da. Nie znający rosyjskiego, utkną w fabule i zasypią forum pytaniami. DODANO: Wersja na podstawkę.1.0006 różni się od tej na 1.0004. Ma dodaną nową linię fabularną o Czarnym Stalkerze. Sądzę, że z tego powodu dobrze by było zrobić dla wersji 1.0006 nowy temat. Nie chcę wchodzić @anatol w paradę, więc do niego kieruję sugestię. Na rus forum, jak na razie obie wersje prowadzone są obok siebie. Trudno na razie się połapać, czy fixy dla 1.0004, są obowiązujące dla nowej. A z omawianych problemów dla 1.0006 na razie wyciągnąć wniosków się nie da. Za mało graczy się nią bawi. Omawianie wersji 1.0006 zaczyna się tam od 152 strony. z linku: http://stalkermod.ru/forum/67-put-cheloveka/182015-prohozhdenie-put-cheloveka-vozvrashhenie/Page-152.html #199383 Nie ma jeszcze filmowego poradnika na nową wersję, więc linię Czarnego stalkera trzeba robić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 15 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Próbowałem postawić moda v 1.0006 na polską podstawkę i zaliczyłem same wyloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Ja również. Jedyne wyjście, to aby ktoś posiadający rosyjską podstawkę 1.0006, zrobił repacka. Inaczej się nie da, bo mod wstawia swój samodzielny bin. Chociaż po postawieniu moda, miałem chwilę radości. Zmieniłem w rus binie silnik na ten z naszej podstawki i mod się uruchomił. Wyszedłem aby dokonać zmian w fsgame i user ( zapis w modzie i szybkie zapisy ) i przy powrocie już się uruchomić nie dało. Log pokazywał na plik w shadererach\r2 na kopię pliku, gdzie "kopia" była napisana grażdanka. Usunięcie pliku nic nie pomogło. Mod przestał się nawet ładować. No i już go na dysku nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Znalazłem repack od SeregA_Lus post 2758: http://ap-pro.ru/forum/35-11174-877380-16-1464039095 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A ja postawiłem moda na wersji rosyjskiej od Komy. Tak jak na wersji polskiej podstawki, tak na tej rosyjskiej mod się uruchomił. Ale po wyjściu i ponownej próbie uruchomienia, miałem wylot z takim samym logiem jak na polskiej podstawce. FATAL ERROR [error]Expression : hFile>0 [error]Function : FileDownload [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 106 [error]Description : d:\mody\powrot\gamedata\shaders\r2\effects_waterryaska - ?????.s stack trace: Fatal error odnosił się do pliku, który był kopią. Te wykrzykniki w nazwie pliku to wyraz копиа. Zmiana na litery łacińskie nic nie dała. Wywaliłem plik i po restarcie komputera uruchomiłem moda. Poszło jak należy i gram już kilka godzin bez problemu. Celowo wychodziłem z moda na pulpit, aby sprawdzić poprawność uruchamiania, bo w katalogu r2 były też kopie innych plików. Nie robiły jednak problemu. Z tego wniosek, ze jeżeli ktoś postawi moda, lepiej od razu wywalić ten plik przed uruchomieniem moda z nową grą. Ponieważ w modzie wykorzystano lokacje, postacie NPCów ( po zmianie nicków ) z moda Alternatywa ( wiadomość od autora moda ), mam na razie małe deja vu. Tyle tylko, że scenariusz inny. Bez żadnych super udziwnień. Trochę mnie skrzywdził mod spawnem, bo na początek nie pojawiła się u mnie kurtka i biegam w sweterku. A na razie żaden z handlarzy nie ma w ofercie żadnego wdzianka. Trzeba będzie z kogoś ściagnąć. A tu screeny z mojej gry. Takie nietypowe rozwiązania z moda. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 O jaki ładny rudy kiciuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Łapię wylot, przy próbie wgrania sava. Wcześniej tego nie miałem przez 5 lokacji. Trzy początkowe savy na 6. działają. Potem problem. A powtarzać ciężko, bo ostra walka za mną. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: d:\mody\powrot\gamedata\scripts\_g.script:1127: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) stack trace: Ostro poszedłem w dół z ustawieniami grafiki, lecz nie pomogło. Nie jestem przeciążony i w katalogu zapisów jest ich tylko kilka. Kto ma pomysł na zaradzenie? Na forum moda, są porady, ale do wersji na 1.0004. Ja gram tę nowszą na 1.0006. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wylot przy wgraniu save'a to najczęściej wina save'a , który jest najprawdopodobniej z błędem, jak na pewno wiesz. @malakas radzi wczytać ostatniego, dobrego. Ale może grzebnij jeszcze w alfie.ltx i zmień switch_distance na niższy. Masz pewnie 145, to zjedź na 110 albo niżej. Jeżeli pomoże musisz wrócić potem do ustawienia początkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Cofnięcie w savach nic nie daje. Nawet ponowne wejście na lokację. A błędne savy zaczynają się w tym samym miejscu. Rzecz dzieje się w Dolinie mroku, przy zakładzie. Wszystko co przed przystankiem, jest do wgrania. Po jego minięciu są NPCe do zwalczenia, pseudogigant i pijawka. I chyba ten pseudogigant coś knoci, bo problem jest od jego zabicia. Pijawka nie zawsze się pojawia. Psedogigan, zamiast gracza zabija NPCe, za wyjątkiem kwestowego. Może to jest przyczyną. Ale gdybać można bez końca. Niestety, ale wykorzystanie w Powrocie na 1.0006 opcji z ostatniej Alternatywy, niesie za sobą te same problemy jakie były w Alternatywie. Przesada z grafiką i ilością spawnujących się mutantów, powoduje przeciążenie pamięci. Efekty trafienia elektrochimery, wybuchów granatów itp. powodują wyloty. Ale można było wgrać sava. Myślałem też o switch_distance, zrobię to dzisiaj. Jak się nie powiedzie, kolejny mod dla mnie niegrywalny, zaliczy kosz. Sprawdzę też forum moda. Może ktoś z tamtejszych, grając na 1.0006 miał coś podobnego. Jednak może komuś z silniejszym komputerem niż mój, powiedzie się. Będzie miał satysfakcję z gry. Bo mod, to jak gdyby jedna nitka scenariusza Alternatywy dla gry stalkerem, jednak z całkiem innym scenariuszem, choć zasada ta sama. Z Przedzonia do CEA i spowrotem, rozliczyć zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 21 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Kondotier podeślij mi ten plik. gamedata\scripts\_g.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 @Allen - plik posłałem na PW. DODANO: Załatwiłem problem kombinacyjnie. Po prostu nie zapisywałem w miejscach które psuły savy. Ale na lokacje musiałem wchodzić aż dwa razy. Po pierwszym zadaniu wyszedłem aby go zaliczyć i wróciłem wykonać drugie. Poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Podbicie tematu. Gram wersję dla CCz 1.0006. Chcę się z wami podzielić widokami mutantów występujących w tym modzie. Spoiler Ale są też i takie: A na tym screenie policzcie, ile "panienek" robi kółeczko przed GG. A to nie wszystkie. Część już leży, a reszta zachodzi GG od tylca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.