Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wyskakują Ci takie klocki, to ustawić oświetlenie dynamiczne.

Wracając do moda, to żadnych takich jak u Ciebie. Folder z zapisami łącznie z plikiem users tworzy mi się natychmiast, tyle razy, ile razy go usunę i rozpocznę nową grę. Zapisy wczytują się bez żadnych problemów. Ale, żeby nie było tak słodko, to muszę dodać, że mod ma pewne mankamenty, ale o tym już wkrótce, a na razie screeny z dowolnych fragmentów gry, poczynając od startu.

hOAKxlm.jpg

LMoaePt.jpg

d5IPmig.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

No to dobrą pobrałem. Chyba jeszcze to surowy mod. user.ltx zrobił mi dopiero po zrobieniu pierwszego screena. Kiedy chcę się cofnąć w zapisach bez wyjścia z gry, zaliczam pulpit.

Jeśli wyskakują mi takie klocki jak na screenie, to zmniejszyć, czy zwiększyć ustawienia oświetlenia lub rozdzielczości ekranu, bo zapomniałem.

ss_user_03-20-16_17-22-21_(l02_garbage).

 

 

Przy takich i podobnych zachwianiach w wyświetlaniu obrazu, w większości radzę sobie tak, że daję Alt+Ctrl+Del i po pojawieniu się okienka menadżera zadań, daję anuluj i wszystko wraca do normy. Jeśli tego nie próbowałeś, to zrób to i napisz, czy dało pozytywny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba iść aż tak daleko. Wystarcza Alt+Tab. Zejście na pasek i powrót. Ale pamiętam, że jeszcze przy Upadłej gwieździe, gdy takie coś miałem, Yurek podpowiedział mi ustawienia i wszystko minęło. Było coś chyba z dynamiką. Tylko nie pamiętam,czy trzeba było zejść, czy wzmocnić. I było to z czymś powiązane. Teraz próbuję po omacku.

I kolejne pytanie. Jak jest z tym wyżynaniem części mutantów? Mam wyświetloną podpowiedź, walę nożem po pijawie czy mięsaczu, a nic nie wylatuje. Tylko krew bryzga.

Idąc na papu, wyszedłem z gry. Kiedy wróciłem do niej, te wyloty przy wczytywaniu wcześniejszego sava ustały całkowicie. Kaprys moda :044:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kondotier napisał:

Jak jest z tym wyżynaniem części mutantów?

Tak samo jak w innych modach, tylko z nożem w ręce. To bardzo logiczne rozwiązanie.

Co do tych problemów z grafiką, to miałem podobne w czasach, gdy miałem Radeona 4850. Po wymianie karty na lepszą takie problemy ustały. Nie sądzę byś miał taką słabą grafikę, więc pozostaje tylko zasyfiały system. Wnoszę to z tego, że ten mod duży nie jest (raptem 3 lokacje) i nie ma jakich graficznych fajerwerków. Wymagania ma nie wiele większe od podstawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox- tuż przed postawieniem moda, czyściłem system Wise Registry Cleanerem i miotełką.Nie pamiętam, kiedy poprzednio był mod, z takimi objawami.

@gawron- ano brak. Mimo możliwości, nigdy myślistwo mnie nie pociągało. A szczególnie od czasu, gdy autorytet stwierdził, że to zabawa dla mężczyzn z zaburzeniami seksualnymi. To się chyba zgadza, bo tych drugich raczej nie miałem.

A błędem może było to, że nie użyłem klawisza "Użyj". Waliłem nożem, czekając aż coś wyleci, tak jak w Złotym kufrze :052:.

 

Ukończyłem moda, lecz z problemami. Jego niedopracowanie powodowało częste wyloty do pulpitu. Dobry pomysł na scenariusz moda nie został jednak zrealizowany i są nielogiczności. Nie wchodzę w zawiłości.

Problemy z wylotami, to nie tylko moja domena. To samo mieli rus gracze i jeden z naszych. Rus propozycja "leczenia" nie poskutkowała.

Ale jeśli autorzy moda dopracują go, można będzie go polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę więcej wiary w polskich graczy @kondotierze. Natomiast ja ze swojej strony zachęcam do gry i chciałbym poinformować, że zakończyłem prace nad spolszczeniem Historii Dzika. Polonizacja, pewnie jeszcze dzisiaj będzie wstawiona do odpowiedniego działu. Oglądałem filmiki z przechodzenia moda i widziałem z jakimi problemami borykali się rus koledzy. 

Chcę podziękować @metek58 za rozwiązanie problemu "niezawijającego" się tekstu w oknie dialogowym GG. Teraz w dolnym oknie tekst wyświetla się w całości, czego nie mieli rus gracze:).

WAŻNE.

Spoiler

- Przed rozpoczęciem nowej gry ustawiamy oświetlenie dynamiczne.

- W Dolinie mroku, nie rozmawiamy  z "niekwestowymi" bandytami (i tak nie mają nam nic do powiedzenia), próba rozmowy kończy się wylotem bez loga. Nie dotyczy to Wieprza, który siedzi na fermie i ma zadanie dla Dzika.

- Przy przechodzeniu na inną lokację możemy mieć tylko jeden kombinezon w inwentarzu, (najlepiej w ogóle nosić tylko jeden)  w przeciwnym razie czeka nas wylot z logiem:


[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : xrServer::Process_event_reject
[error]File          : .\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line          : 14
[error]Description   : e_parent && e_entity
  

 Stosując się do powyższych zaleceń przeszedłem moda ze spolszczeniem - bez ani jednego wylotu. Życzę miłej gry.
 

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - mój wpis nie miał na celu zniechęcenia, lecz ostrzeżenia. Skoro zrobiłeś spolszczenie, nie musimy czekać na "polepszenie" moda, lecz też go już polecam, tym bardziej, że po zastosowaniu Twoich uwag, ilość wylotów znacząco się zmniejszy.

Też polecam moda. Gry za bandytę jeszcze nie było.

I taka podpowiedź. Za pierwszym pobytem w Dolinie mroku, nie ruszamy Wolności na budowie. Lepiej do budowy nawet nie podchodzić, aby ich nie sprowokować. I na budowę przyjdzie właściwy czas :rapidfire:.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale tak tego nie odebrałem:003:. Jeśli chodzi o Dolinę mroku ważna uwaga. Fabuła sama nas tam doprowadzi.

Jeszcze jedna sprawa, zauważyłem, że w świat modów zaczyna wkraczać moda na podkład głosowy dialogów, tak jest też w przypadku tego moda. Moim zdaniem, do tego nie wystarczy umieć czytać, ale potrzebny jest odpowiedni tembr głosu, odrobina talentu aktorskiego i sprzęt. Dlatego, jeśli komuś nie przypadnie do gustu podkład głosowy, w każdej chwili można go wyłączyć zmieniając nazwę katalogu dialogs w gamedata/sounds/characters_voice/dialogs .

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • portals promował(a) i podpiął/eła ten temat
1 godzinę temu, gawron napisał:

Teraz zauważyłem, że w opisie instalacji jest pewna nieścisłość, z katalogu bin kopiujemy wszystko oprócz pliku XR_3DA , jest na rus podstawki i na polskiej wylot murowany.

Zapomniałem o tym napisać, wydawało mi się to oczywiste. :033:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barman restart nic nie daje tylko trzeba tak zrobić, jak napisał @gawron za co daję plusik...a co się tyczy  @Barman Twojego wpisu to wybacz, co to miało być...jak się oficjalnie umieszcza na forum mod, to należałoby żeby było to rzetelne...nie mierz swoją miarą(wiedzą) wszystkich forumowiczów...nie każdy jest taki doświadczony, jak Ty...:pozdrawiam świątecznie...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem moda dwa dni temu. Bardzo prosty i przyjemny. Niezwykłą zaletą tego moda jest sama w sobie fabuła i główny protagonista. Nie spotkałem się jeszcze z modem, w którym to możemy wcielić się w bandytę. Od zwykłego, nic nie wartego kryminalistę, stajemy się poważną szychą w świecie bandytów. A na końcu Hersztem, który zjednoczył bandy napadające na samotnych stalkerów. 
Mod ma jedną wielką wadę - jest po prostu Za krótki. Ma wielki ..potencjał. Autor mógłby się pokusić na rozbudowę tego, co już stworzył. Dodając nowe lokacje, liczne zadania poboczne. Brakowało mi tego czym bandyci zajmują się na co dzień - okradaniem. Było jedno zadanie.. ale to za mało. 
Pomyślcie tylko jak ciekawe kwesty mogłyby znajdować się na lokacji Bar albo dajmy na to Agropromie gdzie według moda swoją bazę ma Powinność. 
W każdym razie polecam zagrać - Warto. 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż mogę dodać, chyba tylko tyle, że wykorzystano ciekawy pak broni z fajną animacją i udźwiękowieniem. Zaletą jest także klimat moda, ale jest to moje  subiektywne odczucie. Jak dla mnie, jedynym minusem modyfikacji jest nie do końca "przemyślany" podkład głosowy, niektórych kwestowych postaci.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.