pacjent1972 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Tytuł oryginalny: Контракт на Хорошую Жизнь Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 01.07.2016 r. Autorzy: V.I.V.I.E.N.T. Team Autor spolszczenia: @gawron Śr. długość rozgrywki: (ok. 7 godzin) OPIS: Spoiler Kontrakt na dobre życie to mod fabularny do Zewu Prypeci, w którym jako najemnik o ksywce Ponury weźmiemy udział w specjalnej operacji. W skład grupy wchodzi dziesięciu doświadczonych najemników, jednak tuż przed lądowaniem w Zonie wszelkie plany misji runęły. W tym momencie rozpoczynają się najważniejsze wydarzenia, które będą nieprzychylne dla grupy najemników, a dla graczy staną się początkiem przygody. Głównym elementem fabuły jest jej nieliniowość; ukończenie gry będzie często zależne od podejmowania kluczowych decyzji. Cechy moda: nowa fabuła z nieliniowym rozwojem wydarzeń; aktorstwo głosowe; zadania poboczne; cutscenki; lekko zmieniony silnik gry; zmieniona grafika; znane, ale nieco zmienione lokacje. Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałymi projektami autorów Kontraktu na dobre życie: Bóg z nami - krótka historia Ponurego, która została wydana przed KNDŻ; Kontrakt na złe życie: Efekt Motyla - niewielkie dopełnienie historii KNDŻ; Kontrakt na nowe życie - bezpośrednia kontynuacja przygód Ponurego; Biały oddział - pierwszy projekt ekipy Vivent Team, który został wydany w 2015 roku; Inkubator - nowy projekt, który nie jest powiązany z poprzednimi. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Zew Prypeci 1.6.02. 2. Pobrane i wypakowane archiwum (hasło: 1488228) moda (gamedata, bin, fsgame.ltx ) umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda (gamedata) oraz dwa fixy. W gamedata/textures/item należy usunąć dwa pliki item_с4. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod, fixy oraz spolszczenie: Google Drive - [KLIK] Pomoc techniczna oraz testy spolszczenia: @Ranger801, @Anatolij. Linki zapasowe: Spoiler Spolszczenie - [KLIK] Fix nr.1: - [KLIK] localization.ltx Źródła: 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Odpalamy moda: Przy próbie odpalenia możemy mieć taki wylot: FATAL ERROR [error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can't open file : [error]Arguments : e:\zew\zew\gamedata\textures\item\item_?4.thm Usuwamy z folderu j/w plik item_?4.thm Problem naprawiony dzięki @kondotier. Nie usuwamy pliku a zmieniamy jego nazwę. Tu gotowy zmieniony plik do pobrania: item_ń4.thm Który wklejamy do gamedata/textures/item. ... i odpalamy moda bez problemu. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Wg mnie, usunięcie pliku z loga błędu spowoduje w dalszej grze braki itemu i możliwe wyloty. Trzeba wejść do katalogu z tym plikiem. Zamiast " ? " będzie rosyjska litera. Trzeba ja podmienić na "robaczka". Sądzę że można ją uzyskać po wklejeniu grażdanki do pliku tekstowego otwartego w NP++ i kodowanego dla win1251. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Jeśli Ci się uda to naprawić tak jak piszesz to prośba o wstawienie metody naprawy tego wylotu do tematu moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Na razie nie mam nastroju na ściąganie nowych modów. Chcę dokończyć grę w Powrót na v.1.0006 (na v.1.0004 miałem buga nie do przejścia), a potem zrobić sobie małą przerwę. Mały przesyt modami i na dodatek lato. Trzeba więcej czasu sobie poświęcić. @pacjent1972- Masz moda postawionego, więc jesteś tym, który najszybciej może to zweryfikować. Zobacz jako to litera, a następnie znajdź ją Win Merge w jakimś pliku tekstowy, zapamiętaj jej miejsce i otwórz porównywalny plik kodując na 1251. Będziesz ją miał jak na tacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Niestety nie jestem "Mechanikiem" i nie umiem robić takich rzeczy, nie znam się na grzebaniu w plikach, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 To nie jest grzebanie w plikach, a zmiana nazwy pliku. A to chyba potrafisz. Wrzuć mi na PW nazwę tego pliku (albo cały plik), tak aby była w nazwie ta litera grażdanką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 W modzie jest bardzo dużo kwestii dialogowych NPC-ów bez napisów, o czym mowa w opisie moda. Szczególnie w cut scenach, a jest ich sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Od autora moda: Czytam wasze opinie i spostrzeżenia, staram się notować znalezione przez was błędy. Ponieważ w tej chwili nie mam możliwości zrobienia fixa, pozostaje mi tylko obserwować i robić notatki. Postaram się o wydanie fixa już wkrótce. Pozdrawiam. Źródło: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Nowy fix do moda 07.07.2016: --07.07.2016 1)Wyłączone kołysanie kamery. 2)Odblokowany dostęp do zmiany kąta widzenia przez konsolę (fov_factor). 3)Poprawiona pogoda. 4)Naprawiony błąd możliwości wyjścia z Agropromu. 5)Poprawione teksty. 6)Poprawione charakterystyki broni. 7)Poprawione ustawienia grafiki, niektóre opcje są odblokowane. 8)Poprawione obrażenia w grze. Link do fixa: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/5BI84_0lt6bKd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Menu moda wita nas klimatyczną muzyką i filmikiem wideo w tle opcji zamiast standardowego statycznego tła. Po krótkiej "strzelance" w Lab X-8, akcja przenosi się do Rudego Lasu, gdzie poznajemy grupę najemników (10 chłopa razem z nami), której będziemy częścią. Dziwne okoliczności awarii helikoptera, którym lecieliśmy nie sprzyjają wspólnemu poznaniu. Szybko ulega to jednak zmianie kiedy ratujemy cały oddział, zabijając kontrolera, niespodziewanie pojawiającego się u wejścia do tunelu (prawie cały... jeden z najemników popełnia samobójstwo). Dalej kierujemy się razem z oddziałem w kierunku obozu przy szybie kopalni... Poniżej wideo z pierwszych lokacji moda: Spoiler Przed wejściem do tunelu w Rudym Lesie, warto rozejrzeć się po okolicy - wyciągając detektor poszukujemy artów, znajdziemy też trochę apteczek, bandaży, jedzenia i wodę (Ponury ma chyba ciągle kaca, bo pije wodę jak smok) oraz znajdujemy pod ciężarówką Grozę z amunicją (z niej zabiłem Kontrolera z tunelu). U Skalpela bierzemy zadanie na medykamenty, a technik oddziału wyremontuje nam za darmo broń i ekwipunek. Później po zabiciu pijawek, kiedy rozbijemy się obozem przy szybie kopalni warto też przeczesać okolicę. Znalazłem taki ekwipunek: (w tym kilka ciekawych notatek i fleszek) Spoiler Mod ma autorskie przerywniki wideo + rosyjskie audio, co z klimatyczną muzyką i atmosferą moda tworzy wspaniałą atmosferę... Wracam szukać legowiska pijawek dla Salomona 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Zaraz po rozmowie z Nabojem (dowiadujemy się ciekawych faktów), otwiera on nam przejście Rudy Las => Agroprom. Pomimo że w RL jest co robić, warto poszwędać się po Agro - możemy znaleźć na lokacji trochę lekarstw, a także karabinek AR-15 przy ciele zabitego stalkera niedaleko bazy "Powinności" oraz schowek z amunicją (skrzynia na piętrze fabryki INB) i uszkodzoną Sevę (którą za darmo wyremontuje nam nasz technik z oddziału najemników): Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Zakończyłem właśnie "Kontrakt...". Nie było by w tym nic szczególnego poza tym, iż jest to mój pierwszy mod całkowicie po rosyjsku, który udało mi się ukończyć. Mod stoi wartką akcją, bez przegadanych momentów - treści raczej jest niewiele, lecz spełnia ona swoją rolę, mianowicie poznajemy dość ciekawą historię grupy najemników, obfitującą w niespodziewane zwroty fabuły. Do eksploracji będziemy mieli Lab X8, Rudy Las, Agroprom, Limańsk, Katakumby i tunel D6 (nazwa nie przez przypadek nawiązuje do tunelu z uniwersum Metra). Ostatnie dwie to autorskie lokacje moda, bardzo klimatyczne. Rozgrywka raczej należy do łatwych (podpowiedzi w postaci jasno wypisanych wskazówek i celów, typu idź, przynieś, wykonaj), więc nawet mniej doświadczeni stalkerzy poradzą sobie z tym modem. Ciekawie prezentują się walki ze snorkami (celnie skaczą na nas, co idzie boleśnie odczuć) i pijawkami (szybsze niż w podstawce i wytrzymalsze). Optymalizacja bez zarzutu - jest bardzo stabilnie i bez wylotów. Mod jest raczej krótki - ukończenie go zajmie ok. 25-30h. Moja ocena poziomu trudności: "Kontrakt na dobre życie" - złożoność fabuły i związane z tym ewentualne problemy: 2/5, poziom trudności rozgrywki: 2/5. Kilka zrzutów ekranu z mojej rozgrywki: Spoiler 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 @Anton Gorodecki- Jak zrozumieć cyt: " treści raczej jest niewiele, ". Tzn. byłoby niewiele do tłumaczenia? A jak z wszelkiej maści SMSami i innymi komunikatami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Szanowny rozumiem że każde tłumaczenie jest jakby nie patrzeć czasochłonne (mniej lub bardziej), ale z tego co zauważyłem na ekranie rozmów z postaciami "fabularnymi" (pomijam NPC-ów, którzy posiadają standardowe, nic nie znaczące dialogi) jest może z ok. 40. Do tego dochodzą informacje ekranowe (tu ciężko podać liczbę..., zważywszy że zadań nie ma wiele to tych info też prawda?), i ok. 20 autorskich dialogów głosowych (audio) - niektóre to pojedyncze zdania, większość kilku zdaniowe dialogi. Mod na ap-pro.ru dostała jak na razie średnią ocen 4.3, więc myślę że i u nas się przyjmie dobrze. Nie wiem jakie doświadczenie i dorobek ma w modach zespół V.I.V.I.E.N.T-TEAM (twórcy moda), ale jeśli wydadzą coś dłuższego, to biorę w ciemno 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Aha czyli mam rozumieć że mod nie jest po polsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 @Tychon Sokołow Nie, nie jest. I wyprzedzam pytanie - Tak, może kiedyś będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Poniżej umieszczam link do maszynowego tłumaczenia angielskiego "Kontraktu...". Contract for the Good Life English Patch 1.0.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Odpaliłem, pograłem i mod mnie zaciekawił. Tym bardziej że głównym bohaterem jest najemnik Ponury, o którego istnieniu i działaniach dowiedziałem się, grając w "Bóg z nami" autorstwa tej samej ekipy - Vivent Team. Mod momentami nie łatwy, stabilny z nową ciekawą fabułą, ładny graficznie. Krótko mówiąc, na dzień dzisiejszy nic nie stoi na przeszkodzie, abym wziął się za jego spolszczenie. Jest po angielsku, czemu nie miałby być po polsku. Parę screenów: Spoiler 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 A ktoś w ogóle próbował tego "zangielszczenia" albo widział jak wygląda np na jakichś filmikach bo nie mogę znaleźć? Z resztą chyba nie będę sobie łamał głowy skoro @gawron bierze go na tapetę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Ukończyłem moda na tym 'zangielszczeniu', ale to tłumaczenie maszynowe i dlatego jest w nim masa błędów gramatycznych i logicznych. Mod ma ciekawą fabułę i wartką akcję, więc proszę cierpliwie czekać na gawronową polonizację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Przed chwilą też dotarłem do końca moda. A właściwie fragmentu moda. Poniżej screen z ostatniego elementu gry. Po nim jeden z bardzo często występujących filmików i czarny ekran z napisem. który w wolnym tłumaczeniu brzmi " Będzie dalszy ciąg". Popatrzyłem w pliki moda i jest ich sporo więcej niż ten mod potrzebuje. Zawarte w nich dialogi wskazują, że będą nowe lokacje, nowe zadania na już istniejących i mod się mocno wydłuży. Czyli że, przeczucie w trakcie gry mnie nie zawiodło. Te wskakujące znienacka filmiki, to zastąpienie niedokończonych fragmentów moda filmową informacją. A na razie jest to wersja testowa dla tego co już zrobiono. A skoro to nie jest pełny mod, nie ma sensu wystawiać mu jakiejkolwiek oceny. Jest grywalny, bezwylotowy. Początek moda zapowiada ostre strzelania, ale w grze jesteśmy zmuszeni tylko oczyszczać sobie drogę od mutantów, czasem spawnujących się bardzo upierdliwie. Prawdziwą strzelankę mamy tylko jedną i króciutką. No i pytanie do potrafiących dokonywać poważniejszych niż zmiana udźwigu ingerencji w skrypty moda. Tak samo jak w Pajęczynie kłamstw, mamy manierkę z trzema łykami. Możemy dokupić jeden łyk, dwa lub trzy, dające pełną manierkę. Ale mając ją napełnioną w 2/3 lub w 1/3 , dokupując brakująca część nie mamy pełnej manierki, lecz tyle ile kupiliśmy. Czy da się to naprawić? Tak aby w manierce pojawiała się ilość sumaryczna? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Jak najbardziej jest to pełny mod, z całkowicie nową historią, której wątki będą przedłużone w kontynuacji czyli 'Sektorze 11'. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 2 godziny temu, Anton Gorodecki napisał: Jak najbardziej jest to pełny mod Zgadzam się Antonie. @kondotier, nie przyjrzałeś się dokładnie plikom, gdybyś to zrobił, zauważyłbyś, że autorzy ułatwili sobie życie. W kilku przypadkach wykorzystali całe duże pliki Zewu Prypeci, dopisując po kilka, kilkanaście linii tekstu dla moda. Dla przykładu, w st_dialogs_jupiter liczącym blisko 4 tys. linii dla moda dopisano dokładnie sześć. Nie jest to pierwszy przypadek, z którym się spotkałem, gdzie mod nie wykorzystuje całych plików tekstowych. Tak, że nie jest to wersja testowa, nie będzie nowych lokacji, ani mod się nie wydłuży, ponieważ został ukończony. Śmiało możesz wystawiać mu jakąkolwiek ocenę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Tylko na Agropromie miałem takie osobliwe wrażenie że lokacja została wciśnięta trochę na siłę, tak do pobiegania i pozbierania sprzętu. Na rosyjskich forach co poniektórzy użytkownicy przypisali temu modowi nazwę 'stalkerskiej wersji Call od Duty', ale to oczywiście pełne prawo tych, którzy go ukończyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.