Guest Diegtiariow Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Tytuł oryginalny: Контракт на новую жизнь Platforma: Zew Prypeci | Patch: 1.6.02 Autorzy: V.I.V.I.E.N.T.-TEAM Data premiery: 13.12.2020 r. Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Kontrakt na nowe życie to fabularna kontynuacja historii najemnika Ponurego. Akcja gry rozgrywa się na kilku lokacjach - mod nie obejdzie się bez zmian graficznych i dźwiękowych. Cechy moda: nowa fabuła, kilka nowych lokacji, nowe anomalie, aktorstwo głosowe, cutscenki w kluczowych momentach fabuły, adaptowana paczka broni, zmieniona grafika, wiele zmian w rozgrywce. GALERIA: Spoiler Trailer: Początek gry: INSTALACJA: Spoiler "Kontaktu na Nowe Życie" to samodzielna modyfikacja przeznaczona do gry na rozdzielczościach o proporcjach ekranu 16:9 oraz na oświetleniu dynamicznym+. Sprawdź czy masz już zainstalowane sterowniki OpenAL Pobierz moda z naszego serwera, rozpakuj 7-zipem i skopiuj w dowolne miejsce na dysku twardym (najlepiej poza partycję foldery systemowe) Skopiuj do folderu z grą (ze zgodą na nadpisanie plików) rozpakowany folder gamedata z poprawkami tekstu Poprawka.7z Grę należy uruchamiać ze skrótu do PLAYGAME.cmd; Po uruchomieniu gry dostosuj opcje graficzne w opcjach gry, po czym zrestartuj grę. Domyślnie w grze ustawiona jest głębia pola widzenia broni (widok broni trzymanej w rękach wydaje się "rozmyty"). Dostosuj tą opcję według własnych potrzeb w OPCJE/GRAFIKA/ZAAWANSOWANE/Głębia pola widzenia broni Pole widzenia (szerokość pola widzenia) i pole widzenia hud (czyli odległość w jakiej ręce GG znajdują się od "ekranu", domyślnie fov 90 i hud_fov 0.65) można trwale dostosować jedynie poprzez edycję (np. Notatnikiem) pliku _vivient_conexec.script (gamedata/scripts/) Można grać. Znane problemy modyfikacji: Spoiler technik Okoń nie ma opcji dialogowej z zapłatą za uszkodzoną broń włożoną do jego skrzynki nie można ukończyć zadania z tablicy ogłoszeniowej p.t.: "Polowanie na mutanty: zabij psy psioniczne" Posłowie autora spolszczenia: Spoiler W czasie prac nad spolszczeniem korzystałem częściowo z pliku ins_stories.xml ze spolszczenia N.P.Ś. W.P.K. autorstwa @gawrona, za co chciałbym mu z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować. Osobne wielkie podziękowania kieruję do dzielnych i niestrudzonych poszukiwaczy błędów w tekście spolszczenia czyli @kondotier (również za pomoc merytoryczną ze zrozumieniem rosyjskich dialogów głosowych), @MaklerR i @Szczepan9205, którzy poświęcili swój prywatny czas aby nieco wyprostować moje wypociny Autor spolszczenia życzy wszystkim miłej zabawy i fajnych przygód spędzonych w towarzystwie Ponurego i Ateny LINKI DO POBRANIA: Spoiler Poniżej znajduje się łącze do pobrania spolszczonej przez @Anton Gorodecki wersji modyfikacji "Kontrakt na Nowe Życie". Wersja ta zawiera: Spoiler ZP 1.6.02 + modyfikację "Kontrakt na nowe życie" (najnowsze wersja z Gitlaba) Spolszczenie mojego autorstwa Lektora z ZP (dostosowano niektóre pliki audio + dołączono kilka plików z CzN) Spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1) Okna ekwipunku od Suvoroksa Okna dialogowe z MUI COP Napisy do ważnych kwestii wypowiadanych przez NPC Według możliwości dostosowano wyświetlane czcionki Zmieniono kolor obrazu wyświetlanego przez noktowizory Dostosowane modele NPC (podziękowania dla ich prawowitych autorów) MEGA GoogleDrive 1fichier Źródła: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 No jak tym razem autor znowu "urwie" moda i nie będzie "konkretnego" zakończenia dla postaci to się mocno rozczaruję. Chyba czwarty mod z serii to by pasowało wreszcie trochę powyjaśniać losy postaci z poprzednich części i tak trochę to ładnie fabularnie pozamykać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Na stronie AP-Pro dodano do moda 2 kwestie: Запустить игру с помощью файла PLAYGAME.cmd. - odpalić za pomocą PLAYGAME.cmd Jest tzw. kierownik plecaka - spawner: https://yadi.sk/d/OGt28nmSQBRGaA 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 @vidkunsen gdybyś liznął choć trochę tak znienawidzony przez siebie język angielski, to sam byś do tego doszedł. A rada ode mnie (jeśli ktoś zamierza grać po rosyjsku), której nie napisano na ap-pro.ru, to nie grzebać w dodatkowych opcjach grafiki, bo gra się "zamraża" a opcje i tak pozostają bez zmian. Dodatkowo niektóre opcje wyboru renderowania oświetlenia są niedostępne. EDYTA: @vidkunsen za spawner dziękuję. Przyda się przy testach spolszczenia. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Modyfikacja dostępna jest do pobrania również z GD (podziękowania dla drCarabasa) i Janka (podziękowania dla akiverin): [5 GB] | [4,7 GB, wymagana rejestracja] Twórcy zapowiedzieli łatki. Na polskim Windowsie nie będą wyświetlane niektóre tekstury (te opisane grażdanką). Edyta: Sorry, Rosjanie też mają nagiego (bez tekstur) Leśnika 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 (edited) Odpaliłem, misja wyjść z podziemi, kontroler a potem dalej na lokację. Spoiler A tak wygląda problem: Spoiler To coś chyba z teksturami - shaders_cache ale jak to naprawić? - zamiast postaci mam jakieś bryły przezroczyste? Ktoś wie co i jak zmajstrować coby postacie nie wyglądały jak duchy robotów? Edited December 15, 2020 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolkin Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 (edited) . Edited December 24, 2021 by koolkin 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 Koolkin - dobra, działa, teraz mam tak: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 (edited) Dalsze dodatki z AP-Pro do moda: Detektor: https://yadi.sk/d/vzmuPDLnvfHkFw Kursor celowników: https://yadi.sk/d/XQl38okbjpLKPg Spoiler https://ap-pro.ru/forums/topic/2193-kontrakt-na-novuyu-zhizn/ Дополнения: Спавнер от @karavan150: Загрузить с Yandex Disk [11 КБ] Бипер детектора заменён на более громкий | спасибо за ссылку @drCarabas: Загрузить с Yandex Disk [7 КБ] Убрать зум при прицеливании с мушки от @digital defender: Загрузить с Yandex Disk [1 КБ] Edited December 15, 2020 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 Pograłem chwilę (bardziej pasowałoby chyba określenie "nieśpiesznie połazikowałem") i powiem wam, że naprawdę warto przeszukiwać miejscówki. Na przykład te miejsca: Spoiler Przy zombiakach znalazłem od razu Welesa i trochę zapasów. Znalazłem też fajną anomalię 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 (edited) Bar jest taki klimatyczny: Spoiler p.s. część 1 - Nić pająka: Spoiler Laboratorium w lokacji Metro i anomalia Wyspa: Spoiler Edited December 15, 2020 by vidkunsen 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 16, 2020 Report Share Posted December 16, 2020 Modyfikacja dostała etykietkę OBT (ciekawe czy to przez powtarzające się posty na ap-pro.ru ludzi, którzy nie umieją zmienić rodzaju oświetlenia?). A tak na poważnie jest kilka mniejszych baboli utrudniających/zakłócających rozgrywkę. Na stronie moda na ap-pro.ru dodawane są poprawki użytkowników (jeśli ktoś jest zainteresowany). @vidkunsen jak ci się widzi odrzut broni w tym modzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 16, 2020 Report Share Posted December 16, 2020 Może być, w niektórych modach jest gorzej. p.s. działa o wiele lepiej - mniejszy odrzut gdy dasz do modyfikacji. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 S - 11 - koszmar i co chwilę zwrot akcji. Aby się dostać do poziomu laboratorium potrzeba żółtej klucz-karty którą ma naukowiec z tego laboratorium. Po 23:00 można go spotkać w wieży, problem z tym, że facet ma zryty beret niczym ziemia pod Verdun po sławetnym tygodniowym ostrzale artylerii. Samobój i przeszukanie - PDA - tamże info, że skitrał rzeczoną klucz-kartę gdzieś na obszarze około pól hektara. Co ja się naszukałem tego fanta! Ułatwienie dla tych co dotrą do tego miejsca,. Potem po S-11 jest kwestia wskrzeszenia na stałe Karla, Bagienny Doktor , anomalia Wyspa i trzeba jemu przynieść Kompas. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 Alternatywa - jest wiele sytuacji od których zależy który koniec moda ci przypadnie, ja wybrałem dobrze i odleciałem z zony; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikus47221 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Planujecie przetłumaczyć mod na język Polski? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 @Mikus47221 poprzednie części były spolszczone to podejrzewam, że i ta prędzej czy później dorobi się wersji PL. Bo raczej to będzie niezły mod i będzie trzymał poziom poprzedniczek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajm21 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 A jest może wersja po angielsku? Bo mój rosyjski jest dosyć słaby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 @kajm21 Nie ma wersji angielskiej - tylko rosyjska. @tom3kbTu się zgodzę, poprzednie części to jedne z fajniejszych modów w jakie grałem, a w tym autorzy poszli o krok dalej i muszę powiedzieć, że mod wygląda pięknie i mam taką cichą nadzieję, że poziom fabuły jest na tak samo wysokim poziomie, ale nie wiem bo ogranicza mnie szczątkowa znajomość rosyjskiego Zresztą sami oceńcie czy to nie wygląda ładnie: Spoiler 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Mod ma zajefajny potencjał, na pewno autor pracuje nad dalszą częścią gdyż są chwilowo nieczynne bramy do innych lokacji: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Hmm zakładanie, że przez to, że nie ze wszystkich przejść na lokacje da się korzystać to wyznacznik tego, że będzie kolejna część jest chyba zbyt optymistyczne. I, że akurat w następnej nimi będziemy chodzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Nie bądź takim pesymistą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 (edited) Jeśli chodzi o odpowiedź na poniższe pytanie: 7 godzin temu, Mikus47221 napisał: Planujecie przetłumaczyć mod na język Polski? to informowałem o rozpoczęciu prac tutaj: 7 godzin temu, Szczepan9205 napisał: mod wygląda pięknie Obawiam się, że jest to jego największa zaleta. 7 godzin temu, Szczepan9205 napisał: i mam taką cichą nadzieję, że poziom fabuły jest na tak samo wysokim poziomie Zadania w miażdżącej większości sprowadzają się do zdobycia i oddania danego przedmiotu lub udania się w dane miejsce. Główna linia fabularna sama w sobie jest dość ciekawa, scenki przerywnikowe robią robotę, ale widać gołym okiem, że pewne wątki można by pociągnąć dalej/urozmaicić, przedłużając (nie na siłę) moda. W końcu mamy do czynienia z całkowicie nową autorską lokacją/podlokacjami (udane przeróbki laboratoriów z innych modów) wspartą pięknymi letnimi okolicznościami przyrody (dużo zieleni w betonowej dżungli, niebieskie niebo, klimatyczne noce i nastrojowa mgła). Niestety ekonomia moda nie istnieje. Ceny i spawn przedmiotów to masakra. Jest zbyt łatwo. Stanowczo zbyt łatwo... Oczywiście jest to tylko moje zdanie. Widziałem już co najmniej kilka (bardzo) dobrych modów fabularnych i niestety KNNŻ do nich na tą chwilę nie należy. Widać, że został wydany zbyt wcześnie, praktycznie bez testów, niektóre wątki zostały na siłę ucięte, aby wydać moda. Edited December 21, 2020 by Anton Gorodecki literówki 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Czyli rzeczywiście może być tak jak pisał @vidkunsen, że przejścia do innych lokacji nie działają bo autorzy chcieli jak najszybciej wydać moda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.