Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ale klimatu te napisy dodają :) 
Właśnie skończyłem wyłączanie radaru w Limańsku i nadal jestem pod MEGA wrażeniem.
To nadal stary dobry STALKER ale z dużym powiewem świeżości i zmianami w stronę METRO :) 

Martwię się tylko, że się skończy....  

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszedłem moda i z jednej strony po prostu mega wykonanie, a z drugiej za sposób w jaki się kończy to bym dał solidnego kopa. Zmyliły mnie też opisy moda "11 lokacji/masa questów" liczyłem, że będzie dłuższy.

Plusy:

Bardzo fajna fabuła z różnymi zadaniami, zwroty akcji. Gramy jako członek oddziału najemników.

Świetny graficznie, dobrze zoptymalizowany. Bezwylotowy. Dobry pack broni.

Masa cutscenek. Nagrane dialogi.

Tu też duży plus dla @gawron-a i @Ranger801-a za polonizację i dodanie napisów do filmików. Fajnie wyglądały i dużo dodawały do całości.

Świetne podziemne lokacje (są duże i dają fajny klimat), nie wiem czy to jakieś przeportowane mapy z Metra czy mapy zrobione do Stalkera ale są bardzo fajne.

Minusy:

To jak nagle i bez zapowiedzi kończy się mod, normalnie jakby ktoś toporkiem pierdzielnął.

Mógłby być dłuższy, no i jakoś konkretniej zakończony, a nie takim cliffhangerem. Tak jakby na siłę chcieli pochwalić się tym co zrobili, a resztę zrobią kiedyś. Niby powstaje następny mod, który pociągnie fabułę ale jeśli wypluć to, nagle "odwidzi im się modowanie" to ten mod pozostawi spory niedosyt. Ale nie będę krakał na zapas ;)

Trochę mało takiej stalkerskiej roboty, no ale w końcu jesteśmy w Zonie w konkretnym celu i nie jesteśmy zwykłym stalkerem.

Ciągle ponura i deszczowa pogoda, pod wieczór jest trochę słoneczka żeby sobie na zachód popatrzyć.

Nie można modyfikować pancerzy/broni więc w sumie nie ma po co zbierać gratów i ich sprzedawać.

Dopiero po przejściu moda czytając temat zobaczyłem, że można iść na Agroprom :036: nawet nie wiem czy tam są jakieś zadania i w ogóle.

Egzoszkielet znalazłem na ostatniej lokacji w modzie tylko po to żeby za 3 minuty dowiedzieć się, że to już koniec moda. Fuck. :062:

Mod nie usuwa ciał poległych npców i mutantów.

Irytujące snorki, które w katakumbach Limańska potrafiły bić przez ściany i miały jakiś dziwny zasięg ataku.

 

Na początku miałem dać 10/10 za całokształt wykonania ale za ten nagły koniec oczko w dół.

OCENA 9/10

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom

No właśnie, a ja nawet na Agro nie zawitałem, najpierw tam poszedł Nabój to sobie pomyślałem, że mnie tam fabuła później pośle, a tu gram i gram i nic, później info, że do czerwonego Lasu już nie wrócimy ale myślę sobie ok. Jakoś może inaczej się dotrze ;) a tu już nie było jak. W sumie nic nie zmodyfikowałem w tym modzie, który mechanik robił modyfikacje? Bo ci z naszych drużyn to tylko naprawiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb modyfikacje pancerzy i broni robi mechanik na Agro w tunelu. Jest tam baza stalkerów. Jest też handlarz z bogatym sklepikiem.

W Czerwonym Lesie jak wykonałem wszystkie zadania i nic nie zostało poszedłem na Agro. Ten ruch popycha akcję do przodu.

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak...
Moda skończyłem i jestem nim ZACHWYCONY.
Super zmiany na Agropromie (chociaż zwiedzałem tą lokację już po zakończeniu gry). Niby to ten sam Agroprom który znam na pamięć ale jednak inny.. Wartka fabuła. Super tłumaczenie wspierało klimat. Deszczowa Zona miodzik (a nie kwiatki filetowe wszędzie). 
Klimatyczne filmiki trochę klimatów z Metro więc czekam na ciąg dalszy 
Jedyne co bym zmienił.
1. Stopień działania artefaktów.... Każdy (a znalazłem ich łącznie 18) jest radioaktywny. Np. +6 % dla zdrowia i + - 2 % dla radiacji.
Jedyny artefakt który opłacało się nosić na pasie to Bąbel + dla zdrowia bez radiacji. Artefakty przydatne w sumie tylko na sprzedaż.  
2. Jeśli autorzy zdecydowali się dodać opcję włączania lub wyłączania radia na lokacjach to chyba zapomnieli o radiu na bazie powinności na Agropromie. Muzyka była tak głośna, że słychać ją było w kompleksie naukowym :(
3. Postać bardzo szybko dopada pragnienie a napełnianie manierki z wodą zawiera błąd.

Zmiany które u siebie wprowadziłem:
1. Zmiana udźwigu
2. Odblokowanie slotów na artefakty w SEVA (co i tak na razie okazało się niepotrzebne)
3. Odblokowanie możliwości używania noktowizora w SEVA. 
4. Wyłączenie radia na Agropromie na bazie Powinności.

ss_oldman_06-07-17_21-04-59_(agroprom).thumb.jpg.fc545e92148ad0862867fc00223c92f7.jpg

W spojlerze kilka zrzutów z mojego grania:

Spoiler

ss_oldman_06-05-17_14-45-49_(rad_wood).thumb.jpg.a670b5dde9f32e44e8f658c7ff4aba37.jpg

ss_oldman_06-07-17_15-44-10_(agroprom).thumb.jpg.4850dea06b804f3efbfc956858250fb1.jpg

 

ss_oldman_06-07-17_21-07-53_(agroprom).thumb.jpg.6398b7801237afbf3b39ae6c9a1de040.jpgss_oldman_06-07-17_21-08-14_(agroprom).thumb.jpg.24c0925f02f6cad0bb31c97361cdaba7.jpg

ss_oldman_06-07-17_21-08-28_(agroprom).thumb.jpg.14d7fac215bd125ac965a5b032910fee.jpg

ss_oldman_06-07-17_17-16-21_(agroprom).thumb.jpg.cfec38a6b4b96616ff942de7891243d0.jpg

ss_oldman_06-07-17_17-17-11_(agroprom).jpg

ss_oldman_06-07-17_17-16-39_(agroprom).jpg

ss_oldman_06-07-17_17-59-05_(agroprom).jpg

ss_oldman_06-07-17_17-46-13_(agroprom).jpg

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było takie proste to bym nie pisał :) 
Na Agropromie u Powinnościowców radio jest inne:
ss_oldman_06-08-17_20-47-15_(agroprom).thumb.jpg.d4c2a0ac5d633b2f99fa2e371f8bae75.jpg

I nie da się zastrzelić ;) 
Poradziłem sobie inaczej i teraz radio jest całe i milczy.
Jak chcesz to wystawię Ci mojego sejwa po przejściu na Agroprom.

 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się pochwalę jego ukończeniem. Ale już ze mnie jest sklerotyk. Dopiero jak go uruchomiłem, oświeciło mnie ze już w niego grałem kiedy tylko się pojawił. Całe szczęście, że niewiele z niego zapamiętałem, więc sobie zagrałem tak dla przyjemności.

Miała to być 1sza część, ale jakoś od tamtej pory o drugiej ani widu, ani słychu.

Mnie wybitnie przeszkadzało to prowadzenie części gry za gracza, przez autora moda. Zamiast działać samemu, oglądamy filmik. Szkoda, że drugie spotkanie z Nabojem nie zorganizowano na Agropromie. Teraz nie ma żadnego powodu aby tam się udać. Może jest przewidziany dla tej 2giej części.

Ja sobie zwiększyłem udźwig, bo lubię postrzelać z rożnych broni. Tak naprawdę nie jest on potrzebny. Aby się nie przeciążać i tak nas mod ograbi. Ale szybko pozwoli znowu dorobić się fajnego wyposażenia.

W anomalii Zagrobowe ręce na Uroczysku znalazłem arta na -3 radiacji, a z wymiany ze stalkerami dotałem na -2. Gra cały czas we wdzianku najemnika na 2 sloty. Biegając po Lesie, oba na radiację zabezpieczały całkowicie. A w razie włażenia w jakąś anomalię, słabszy podmieniałem na potrzebny.

GG ma w modzie ustawione poruszanie się "na żółwia", co przy szybkości i zwrotności mutków jest mocnym przegięciem.

A to widoki z moda.

ss_administrator_06-08-17_12-29-45_(rad_wood).thumb.jpg.fa60c29c481957fa044c13fc2a786171.jpgss_administrator_06-08-17_19-44-01_(lab_xs).thumb.jpg.e75bb0a2c637ace4e4a51c7a11f9b19f.jpg

Tak wygląda lab D6

Spoiler

ss_administrator_06-08-17_17-43-43_(catacomb_xs).thumb.jpg.fb2af38879f4efe27f7a30bc8ce3fcde.jpgss_administrator_06-08-17_17-49-23_(catacomb_xs).thumb.jpg.279a5b1f3ad14a50713fabbe4a6e7fde.jpgss_administrator_06-08-17_18-41-05_(catacomb_xs).thumb.jpg.acf27a3942b5f86c1689e93e19caf726.jpgss_administrator_06-08-17_19-35-29_(lab_xs).thumb.jpg.09492044cf13f168bc47b14d0e49d579.jpgss_administrator_06-08-17_19-52-52_(lab_xs).thumb.jpg.2566aec32477542d8aa16dff1cb31246.jpgss_administrator_06-08-17_20-08-43_(lab_xs).thumb.jpg.b2d3fc054805fcd7a6a1ee6b3b6f2b69.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik Odinstalowałem już moda ale dzięki za chęci pomocy.

A tak w ogóle było gdzieś jakieś info konkretne, że będzie 2 część tego moda? Bo ja w sumie nic konkretnego nie znalazłem, wszystko wskazuje na to, że następny będzie Sektor 11, a tam będzie nowy bohater (żołnierz), może część historii nawiąże do tego co tu się działo ale tutaj finał jest tak nagły i nic nie wyjaśniający, że aż strach. W sumie jest to nawet sensowne, byliśmy najemnikiem, nasz szef oddziału mógł znać szczegóły misji, a my byliśmy tylko jednym z cyngli. A to w co się pod koniec wpakowaliśmy to już w ogóle nie musieliśmy nic wiedzieć. Ale fajnie by było jakby wyszło na jaw co tam się działo w tym Labie, rola Naboja itd.

A widzę @kondotier trochę wie, że o kontynuacji ani widu, ani słychu. Tylko wcześniej ode mnie napisał ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kondotier napisał:

o drugiej części była mowa na stronie moda .......... na koniec moda masz czarny ekran z napisem "Koniec części 1 szej".

No tak ale ten napis za wiele mi nie daję ;) Myślałem, że może coś faktycznie już dłubią nad tą 2 częścią i są jakieś tematy albo konkretne info ze screanami filmikami itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kondotier napisał:

@tom3kb - o drugiej części była mowa na stronie moda, ale nie trzeba tam zaglądać, bo na koniec moda masz czarny ekran z napisem "Koniec części 1 szej".

Dokładnie tak.
Dodatkowo grzebiąc w plikach moda widziałem wiele które na pewno w części pierwszej nie są wykorzystywane.
Nie jestem mechanikiem ale takie mam wrażenie, że będą potrzebne później. Dodatkowo po co byłoby tyle czasu poświęcać
na przebudowę Agropromu skoro można na nim na razie tylko pospacerować...
Jaka by nie była część druga już na nią czekam.  


p.s Szukając możliwości wyłączenia radia trafiłem na ciekawą stronę z softem:

 https://mega.nz/#F!Bh52yR5Y!-4IULj6Jg2V1mN-UKBgzoA

Może Nasi mechanicy ją znają a może coś się przyda.

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, kazik napisał:

a nie kwiatki filetowe wszędzie

Kazik, czyżbyś nie lubił niebieskich kwiatków:)? Zona jest taka, jaka jest wyobraźnia, możliwości, humor, a nawet głupota jej twórców. Jakie ludzie mogą tworzyć cuda niewidy na bazie STALKERA... Dla mnie część z nich to profanacja, ale są tacy, których to bawi.

Może być i taka:

Nie narzekajmy na kwiatki... :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest... to jest... Nie, to mi nie przejdzie przez palce. Chyba muszę pograć w coś przygnębiającego na odstresowanie :)

Kwiatki są fajne - ja bardzo miło wspominam zazielenioną Promzonę, Przedzonię, czy jak zwał tak zwał. Badyli cała masa, ale to w końcu tylko przedsionek, więc pasuje. Gorzej, jak ktoś chciałby zrobić z Doliny Mroku (która chyba w oryginale jest bodajże Ciemna) dyskotekę. Świat jest trochę science, bardzo fiction, ale jednak jego integralność jest ważna.

Kontynuacja być musi. Jak to oleją, to obniżam ocenę moda drastycznie, bo nie trawię takich zagrywek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraza, zaciąłem się w Limańsku, w momencie ze snorkami, zaraz po śpiących pijawkach. Pomocy!

ss_admin_06-13-17_09-18-53_(limansk).thumb.jpg.3fe8adfeb2a24a02acf74697dfec3e48.jpg

EDIT: Ostatniej nocy motałem się kilkanaście minut i nie mogłem znaleźć drogi. Napisałem tego posta, zrobiłem krok w prawo - o, drzwi... :dry:

Edytowane przez Garrett
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, naprawiłem. Wklejałem item_ń4 bez zmiany nazwy, stąd problem.
No, to lecimy z modzikiem. Ktoś tam wcześniej wspominał, że nie lubi jak go gra tak prowadzi za rękę, teleportuje itd. Ja po zagraniu w mody od Zaurusa wręcz potrzebuje takiego teleportowania. Bieganie z kordonu do CNPP to mordęga :C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.