gawron Opublikowano 5 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 @tom3kb, w modzie nie ma napisów, o które pytasz. To, że mogłem dołożyć tekst i że tekst się wyświetla to zasługa wyłącznie Rangera801. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Ale klimatu te napisy dodają Właśnie skończyłem wyłączanie radaru w Limańsku i nadal jestem pod MEGA wrażeniem. To nadal stary dobry STALKER ale z dużym powiewem świeżości i zmianami w stronę METRO Martwię się tylko, że się skończy.... Edytowane 5 Czerwca 2017 przez kazik 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Fakt modzik przepiękny i ten klimat, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Właśnie przeszedłem moda i z jednej strony po prostu mega wykonanie, a z drugiej za sposób w jaki się kończy to bym dał solidnego kopa. Zmyliły mnie też opisy moda "11 lokacji/masa questów" liczyłem, że będzie dłuższy. Plusy: Bardzo fajna fabuła z różnymi zadaniami, zwroty akcji. Gramy jako członek oddziału najemników. Świetny graficznie, dobrze zoptymalizowany. Bezwylotowy. Dobry pack broni. Masa cutscenek. Nagrane dialogi. Tu też duży plus dla @gawron-a i @Ranger801-a za polonizację i dodanie napisów do filmików. Fajnie wyglądały i dużo dodawały do całości. Świetne podziemne lokacje (są duże i dają fajny klimat), nie wiem czy to jakieś przeportowane mapy z Metra czy mapy zrobione do Stalkera ale są bardzo fajne. Minusy: To jak nagle i bez zapowiedzi kończy się mod, normalnie jakby ktoś toporkiem pierdzielnął. Mógłby być dłuższy, no i jakoś konkretniej zakończony, a nie takim cliffhangerem. Tak jakby na siłę chcieli pochwalić się tym co zrobili, a resztę zrobią kiedyś. Niby powstaje następny mod, który pociągnie fabułę ale jeśli wypluć to, nagle "odwidzi im się modowanie" to ten mod pozostawi spory niedosyt. Ale nie będę krakał na zapas Trochę mało takiej stalkerskiej roboty, no ale w końcu jesteśmy w Zonie w konkretnym celu i nie jesteśmy zwykłym stalkerem. Ciągle ponura i deszczowa pogoda, pod wieczór jest trochę słoneczka żeby sobie na zachód popatrzyć. Nie można modyfikować pancerzy/broni więc w sumie nie ma po co zbierać gratów i ich sprzedawać. Dopiero po przejściu moda czytając temat zobaczyłem, że można iść na Agroprom nawet nie wiem czy tam są jakieś zadania i w ogóle. Egzoszkielet znalazłem na ostatniej lokacji w modzie tylko po to żeby za 3 minuty dowiedzieć się, że to już koniec moda. Fuck. Mod nie usuwa ciał poległych npców i mutantów. Irytujące snorki, które w katakumbach Limańska potrafiły bić przez ściany i miały jakiś dziwny zasięg ataku. Na początku miałem dać 10/10 za całokształt wykonania ale za ten nagły koniec oczko w dół. OCENA 9/10 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 W #1 jest taka informacja: "Cały mod, z fixami i spolszczeniem" Jeśli odnosi się to do znajdującego się powyżej niej linka na Mega, to wg. mnie informacja powinna być nad linkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 @kondotier W sumie racja, edytowałem 1-y post żeby to poprawić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) @tom3kb Mało w tym modzie zwiedziłem, dopiero las i agro, nie wiem co jest dalej, ale tak: zrobiłem pełna modyfikacje sewy i usp u mechanika w tunelu, na agro, egze miał handlarz za 500k- trochę dużo na samym początku gry Edytowane 7 Czerwca 2017 przez tom 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 @tom No właśnie, a ja nawet na Agro nie zawitałem, najpierw tam poszedł Nabój to sobie pomyślałem, że mnie tam fabuła później pośle, a tu gram i gram i nic, później info, że do czerwonego Lasu już nie wrócimy ale myślę sobie ok. Jakoś może inaczej się dotrze a tu już nie było jak. W sumie nic nie zmodyfikowałem w tym modzie, który mechanik robił modyfikacje? Bo ci z naszych drużyn to tylko naprawiali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) @tom3kb modyfikacje pancerzy i broni robi mechanik na Agro w tunelu. Jest tam baza stalkerów. Jest też handlarz z bogatym sklepikiem. W Czerwonym Lesie jak wykonałem wszystkie zadania i nic nie zostało poszedłem na Agro. Ten ruch popycha akcję do przodu. Edytowane 7 Czerwca 2017 przez DaarMoo 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Więc tak... Moda skończyłem i jestem nim ZACHWYCONY. Super zmiany na Agropromie (chociaż zwiedzałem tą lokację już po zakończeniu gry). Niby to ten sam Agroprom który znam na pamięć ale jednak inny.. Wartka fabuła. Super tłumaczenie wspierało klimat. Deszczowa Zona miodzik (a nie kwiatki filetowe wszędzie). Klimatyczne filmiki trochę klimatów z Metro więc czekam na ciąg dalszy Jedyne co bym zmienił. 1. Stopień działania artefaktów.... Każdy (a znalazłem ich łącznie 18) jest radioaktywny. Np. +6 % dla zdrowia i + - 2 % dla radiacji. Jedyny artefakt który opłacało się nosić na pasie to Bąbel + dla zdrowia bez radiacji. Artefakty przydatne w sumie tylko na sprzedaż. 2. Jeśli autorzy zdecydowali się dodać opcję włączania lub wyłączania radia na lokacjach to chyba zapomnieli o radiu na bazie powinności na Agropromie. Muzyka była tak głośna, że słychać ją było w kompleksie naukowym :( 3. Postać bardzo szybko dopada pragnienie a napełnianie manierki z wodą zawiera błąd. Zmiany które u siebie wprowadziłem: 1. Zmiana udźwigu 2. Odblokowanie slotów na artefakty w SEVA (co i tak na razie okazało się niepotrzebne) 3. Odblokowanie możliwości używania noktowizora w SEVA. 4. Wyłączenie radia na Agropromie na bazie Powinności. W spojlerze kilka zrzutów z mojego grania: Spoiler Edytowane 8 Czerwca 2017 przez kazik 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 @kazik A próbowałeś strzelić w to radio? Ja w jednych podziemiach znalazłem grające radio, kulka z kałasza i cisza. No ja pierdziele to tylko ja tego Agropromu nie zwiedziłem co za czopek ze mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Gdyby to było takie proste to bym nie pisał Na Agropromie u Powinnościowców radio jest inne: I nie da się zastrzelić Poradziłem sobie inaczej i teraz radio jest całe i milczy. Jak chcesz to wystawię Ci mojego sejwa po przejściu na Agroprom. Edytowane 8 Czerwca 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 No to i ja się pochwalę jego ukończeniem. Ale już ze mnie jest sklerotyk. Dopiero jak go uruchomiłem, oświeciło mnie ze już w niego grałem kiedy tylko się pojawił. Całe szczęście, że niewiele z niego zapamiętałem, więc sobie zagrałem tak dla przyjemności. Miała to być 1sza część, ale jakoś od tamtej pory o drugiej ani widu, ani słychu. Mnie wybitnie przeszkadzało to prowadzenie części gry za gracza, przez autora moda. Zamiast działać samemu, oglądamy filmik. Szkoda, że drugie spotkanie z Nabojem nie zorganizowano na Agropromie. Teraz nie ma żadnego powodu aby tam się udać. Może jest przewidziany dla tej 2giej części. Ja sobie zwiększyłem udźwig, bo lubię postrzelać z rożnych broni. Tak naprawdę nie jest on potrzebny. Aby się nie przeciążać i tak nas mod ograbi. Ale szybko pozwoli znowu dorobić się fajnego wyposażenia. W anomalii Zagrobowe ręce na Uroczysku znalazłem arta na -3 radiacji, a z wymiany ze stalkerami dotałem na -2. Gra cały czas we wdzianku najemnika na 2 sloty. Biegając po Lesie, oba na radiację zabezpieczały całkowicie. A w razie włażenia w jakąś anomalię, słabszy podmieniałem na potrzebny. GG ma w modzie ustawione poruszanie się "na żółwia", co przy szybkości i zwrotności mutków jest mocnym przegięciem. A to widoki z moda. Tak wygląda lab D6 Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 @kazik Odinstalowałem już moda ale dzięki za chęci pomocy. A tak w ogóle było gdzieś jakieś info konkretne, że będzie 2 część tego moda? Bo ja w sumie nic konkretnego nie znalazłem, wszystko wskazuje na to, że następny będzie Sektor 11, a tam będzie nowy bohater (żołnierz), może część historii nawiąże do tego co tu się działo ale tutaj finał jest tak nagły i nic nie wyjaśniający, że aż strach. W sumie jest to nawet sensowne, byliśmy najemnikiem, nasz szef oddziału mógł znać szczegóły misji, a my byliśmy tylko jednym z cyngli. A to w co się pod koniec wpakowaliśmy to już w ogóle nie musieliśmy nic wiedzieć. Ale fajnie by było jakby wyszło na jaw co tam się działo w tym Labie, rola Naboja itd. A widzę @kondotier trochę wie, że o kontynuacji ani widu, ani słychu. Tylko wcześniej ode mnie napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 @tom3kb - o drugiej części była mowa na stronie moda, ale nie trzeba tam zaglądać, bo na koniec moda masz czarny ekran z napisem "Koniec części 1 szej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 1 minutę temu, kondotier napisał: o drugiej części była mowa na stronie moda .......... na koniec moda masz czarny ekran z napisem "Koniec części 1 szej". No tak ale ten napis za wiele mi nie daję Myślałem, że może coś faktycznie już dłubią nad tą 2 częścią i są jakieś tematy albo konkretne info ze screanami filmikami itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) 10 minut temu, kondotier napisał: @tom3kb - o drugiej części była mowa na stronie moda, ale nie trzeba tam zaglądać, bo na koniec moda masz czarny ekran z napisem "Koniec części 1 szej". Dokładnie tak. Dodatkowo grzebiąc w plikach moda widziałem wiele które na pewno w części pierwszej nie są wykorzystywane. Nie jestem mechanikiem ale takie mam wrażenie, że będą potrzebne później. Dodatkowo po co byłoby tyle czasu poświęcać na przebudowę Agropromu skoro można na nim na razie tylko pospacerować... Jaka by nie była część druga już na nią czekam. p.s Szukając możliwości wyłączenia radia trafiłem na ciekawą stronę z softem: https://mega.nz/#F!Bh52yR5Y!-4IULj6Jg2V1mN-UKBgzoA Może Nasi mechanicy ją znają a może coś się przyda. Edytowane 8 Czerwca 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 23 godziny temu, kazik napisał: a nie kwiatki filetowe wszędzie Kazik, czyżbyś nie lubił niebieskich kwiatków? Zona jest taka, jaka jest wyobraźnia, możliwości, humor, a nawet głupota jej twórców. Jakie ludzie mogą tworzyć cuda niewidy na bazie STALKERA... Dla mnie część z nich to profanacja, ale są tacy, których to bawi. Może być i taka: Spoiler https://rutube.ru/video/91a1d5fcc4f0373805c9eb37a5e129fe/?ref=logo Nie narzekajmy na kwiatki... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 To jest... to jest... Nie, to mi nie przejdzie przez palce. Chyba muszę pograć w coś przygnębiającego na odstresowanie Kwiatki są fajne - ja bardzo miło wspominam zazielenioną Promzonę, Przedzonię, czy jak zwał tak zwał. Badyli cała masa, ale to w końcu tylko przedsionek, więc pasuje. Gorzej, jak ktoś chciałby zrobić z Doliny Mroku (która chyba w oryginale jest bodajże Ciemna) dyskotekę. Świat jest trochę science, bardzo fiction, ale jednak jego integralność jest ważna. Kontynuacja być musi. Jak to oleją, to obniżam ocenę moda drastycznie, bo nie trawię takich zagrywek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Wszystko zależy od momentu i od chwili, też bym nie chciał Skadowska na różowo. Póki co, prace trwają. Screen sprzed trzech dni. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Zaraza, zaciąłem się w Limańsku, w momencie ze snorkami, zaraz po śpiących pijawkach. Pomocy! EDIT: Ostatniej nocy motałem się kilkanaście minut i nie mogłem znaleźć drogi. Napisałem tego posta, zrobiłem krok w prawo - o, drzwi... Edytowane 13 Czerwca 2017 przez Garrett Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oi69 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Panowie pomocy! Moda zainstalowałem wywaliłem pliki item, uruchamia się normalnie ale gra idzie tylko do strzelanki. Po wybiciu stalkerów , gra się zaczyna wczytywać i kaput, wywala bez żadnego loga. Nie robi też żadnych seywów. Nie mam pojęcia o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotek824 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 I ja mam problem :/ Zaraz po odpaleniu gry wyskakuje błąd x-ray 1.6 i tyle z grania. Ktoś coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 @rotek824 Sprawdź, pokaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotek824 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Sprawdziłem, naprawiłem. Wklejałem item_ń4 bez zmiany nazwy, stąd problem. No, to lecimy z modzikiem. Ktoś tam wcześniej wspominał, że nie lubi jak go gra tak prowadzi za rękę, teleportuje itd. Ja po zagraniu w mody od Zaurusa wręcz potrzebuje takiego teleportowania. Bieganie z kordonu do CNPP to mordęga :C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.