kondotier Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 A to moja przygoda z grafiką moda. Do właściwych tekstur mod wrócił, na statyce. Ale działo się to na fragmentach lokacji Zaton i w tunelach pod Prypecią. Idę dopiero do X10. To naciąganie celownika na broń sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) @cichy to prawie jak z Mortyr'em, albo z Wolfenstein'em . W OGSE też był podobny motyw, bardziej jako epizodzik. Z Waszych postów wynika, że ta modyfikacja ma sporo smaczków, w tym ukryte lokacje. Nieźle.... Myślę sobie, że po czasie ten mod będzie w kolejce do spolszczenia . "Pomarzyć zawsze można" . Edytowane 17 Grudnia 2016 przez seb-stryl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 @kondotier Wolność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 9 godzin temu, kondotier napisał: A to moja przygoda z grafiką moda. Do właściwych tekstur mod wrócił, na statyce. Zapisz grę, wyjdź do Windowsa i włącz na nowo - grafika wróci do normalności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Mod ma swoje kaprysy. Na rus forum sypią się jak z rękawa fixy od graczy. Widać, że potrzebuje jeszcze oszlifowania. Dużym jego błędem jest to, że wykonując zadania z nowej fabuły na początku gry, wchodzimy na lokacje z fabuły głównej i możemy sobie nieświadomie namieszać. Tak więc, właściwym byłoby wykonywać zadań z podstawowej fabuły równolegle, a nawet z małym wyprzedzeniem w stosunku do nowej. Są też momenty, gdzie możemy dokonać niewłaściwego wyboru. Ja tak zrobiłem. Po wyłączeniu Mózgozwęglacza i wezwaniu przez Sacharowa, nie poszedłem do niego, a od razu po dekoder na Zaton. Nie zablokowało to gry, ale musiałem powtórzyć wycieczkę na Jupiter. Dobrze, że przewodnicy prowadzą jak należy, bo by trzeba było kilka razy pokonywać tunele pod Prypecią. Zabawiłem się też tak. O wiele łatwiej niż za pierwszym razem, ale nie spacerek. Tak samo z pojawianiem się itemów fabularnych. Można je znaleźć przypadkowo ( np. dynamit na przystani w Prypeci, Kwiatek Alienki, czy unikalna snajperka ), pozbyć się ich, a dopiero później dostać na item zadanie. Tak więc, tak na wszelki wypadek, jeśli jakiś atrakcyjny item znajdziemy poza schowkami, to albo go nie bierzemy, albo umieszczamy w schowku o łatwym dla nas dostępie. @Mnieciu- co z tą Wolnością? O co pytasz. Ponawiam pytanie dla mechaników, o zmianę miejsca pojawiania się lornetki i noża w inwentarzu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 @kondotier to wygląda jakbyś się zioła nawciągał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Nie mogę się odnieść, bo nigdy nie wciągałem, to i porównania nie mam. Pytanie do tych, co robili zadanie na części bibliotekarzy, gigantów i chimer. Ile w końcu trzeba ich zebrać, 15 czy 30. Jest różnica w ich ilości w opisie zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Te zadanie sobie odpuściłem (na zbieranie części mutantów). Właśnie dotarłem do napisów końcowych. Po drodze troszkę musiałem pozabijać różnej maści mieszkańców Zony - nikt nie lubi Monolitu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Też już zobaczyłem końcowe napisy z CCz, odmawiając współpracy z Świadomością -Z i wylądowałem na ziemi w CEA2. Ale gdyby nie poradnik, nigdy bym się nie domyślił jak postąpić, aby mieć dalszą grę. Będę musiał sprawdzić, czy tej dalszej opcji nie dostajemy od moda, kiedy zgadzamy się na współpracę. W dalszym ciągu mod mnie uszczęśliwiał mgłą ograniczającą widoczność. Snajperów z gausami na CEA2, musiałem zdejmować na błyski wystrzałów. Po kilku teleportacjach, lądowałem pośród monolitowców, strzelających kiedy jeszcze nie uzyskałem "świadomości" w nowym miejscu. Tylko znajomość otoczenia z podstawki, pozwoliła mi za którymś razem znaleźć się w miejscu gdzie przetrwałem. I informacja o częściach mutantów o które pytałem wyżej. Wystarczy ich 15, w dowolnym zestawieniu. Ale każdej musi być conajmniej jedna. Drugi opis że potrzeba 30 jest więc błędnym. Ponieważ ostatnie potrzebne części pozyskałem na stadionie w Prypeci, wróciłem na Bagna, rozliczyłem zadanie i wstąpiłem do Myśliwych i z pomocą przewodników wróciłem. Pierwszy mod, w którym śmigłowce nie waliły do mnie na CEA. To samo wojskowi. Choć przy samej bramie do Spełniacza, kilku odległych było wrogimi bez powodu, to rozwalenie ich nie spowodowało wrogości tych najbliższych. Screeny z gry. 1. Widoczność nawet przez celowniki. 2. Wirtualne drabiny dla Monolitu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Działający spawner do wersji 4.0 moda, AKTYWACJA: po wczytaniu gry ESC i F1. INSTALACJA: Nakładamy na mod ze zgodą na zamianę plików. LINK: https://cloud.mail.ru/public/G5rk/ojPCUzSkF ŹRÓDŁO: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/spavner_novyj_arsenal_4/5-1-0-1661 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Artefakty w tym te lepsze najlepiej zakupić u Pomidorowa w Prypeci zachodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zanim do niego dotarłem, miałem wszystkie z jego wyboru, nawet po kilka. Szybka wymiana na Piramidkę i po sprawie. Ale przeszukiwałem wszystkie ujawnione schowki i przeglądałem każdego trupa. A leżące na ziemi nietrudno znaleźć, bo błyszczą z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Poszukiwane artefakty najlepiej widać w porze wieczór lub świt, ale nie wszystkie można spotkać. A co do twoich w/w "różowych" obrazków to jakaś dziwna opcja - może to jakiś paradny predator ;). Edytowane 19 Grudnia 2016 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 No i stało się. Mod ukończony na 100%. A zakończeń ma kilka, w zależności jak zagramy. Teraz kilka subiektywnych uwag dotyczących moda. Zamysł stworzenia moda z fabułą podstawki i zadaniami dodatkowymi, z lokacjami z innych podstawek i innych modów prawie się powiódł. Grało się ciekawie. Ale. Ale to mod dla dobrze znających podstawki i mających za sobą też sporo modów. Grając, podobnie jak w innym modzie (Hardwardmod), trzeba wykonywać zadania z podstawki równolegle z nowymi. Z tymi drugimi nie należy się spieszyć i wchodzić na lokacje, na których jeszcze nie byliśmy zgodnie z fabułą podstawki. Wejście na nie nie spowoduje zablokowania gry, ale możemy "uszkodzić" zadania z fabuły, znajdując i pozbywając się itemów fabularnych, albo zrobić zadania poboczne za wcześnie. Gdy przyjdziemy na lokację zgodnie z fabułą podstawki, mamy wtedy niekonsekwencję logiczną. Co zaś dotyczy nowego zakończenia moda, związanego z działaniem jako monolitowiec, to mam bardzo i to bardzo ambiwalentne odczucia. Jest ono jakoś niezręcznie "przyklejone". I nie wiedząc że takie jest, można go nie wykonać. Albo jest to przypadkowe zakończenie, które "dostało się" do moda, bazującego na innym modzie - albo autorzy moda nie dopracowali tego zakończenia. Dlaczego tak sądzę? A no dlatego, że pojawia się ni w pięć, ni dziesięć, kiedy odmawiamy współpracy z monolitem. U mnie się pojawiło, gdy Esc przerwałem napisy końcowe. A aż się prosi, aby zakończenie jako monolitowiec było z automatu, kiedy zgadzamy się na współpracę, zaraz po filmowej wstawce, kiedy Striełokowi przypinają do głowy elektrody. Wtedy zakończenie miałoby logiczny sens. I od samego początku powinniśmy być monolitowcem, a nie dopiero po włączeniu Mózgozwęglacza. A nawet wtedy status GG nie jest zgodny z tym, co znamy z podstawek. Atakują nas mutanty i zombi, a naukowcy na Jantarze i ochrona bunkra jest obojętna. To samo na Przedzoniu. Stalkerzy obojętni, choć ci w kociarni na Kordonie byli wrodzy. Spoiler A teraz mała uwaga na temat ogołocenia ze sprzętu, przy wykonywaniu zadania dr. Monolita. Dla atrakcyjności gry, wcale nie musimy pozostawiać naszego wyposażenia gdzieś w schowku. Raz, że dostęp do niego będzie dopiero po dłuższej wędrówce po strefie, a dwa, że na tej lokacji na której działamy, jeśli nie pójdziemy na rympał, możemy znaleźć broń, amunicję, artefakty niezbędne do spokojnego wykonania zadania. Spoiler Broń w schowkach. A zdobycznej broni mamy taki nadmiar, że trzeba ją wyrzucać. Drugie tyle wyrzuconej, spadło na ziemię. Braknie nam tylko wdzianka, choćby zwykłej kurciny. O niej chyba autorzy moda zapomnieli. Ale rozliczając to zadanie, możemy kupić (kasa nam nie zniknęła) nawet egzo monolitu, nie gorsze od tego od Sacharowa. Ten kto da radę zagrać w oryginale, powinien się na tego moda pokusić. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Mi to zakończenie też pozostawiło lekki...powiedzmy...niesmak. Na Starym Jantarze obiecujemy radzieckiemu zwiadowcy (występującemu jako generał Wehrmachtu), że nie oddamy urządzenia Doktorowi Monolitowi. Ale nie ma innej drogi, jak wykonać zadanie "Droga monolitu" - czyli tej obietnicy nie jesteśmy w stanie dotrzymać. A przełaziłem wzdłuż i wszerz całą Zonę, i gadałem ze wszystkimi NPC, żeby sprawdzić, czy nie da zrobić innego zakończenia... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 I jeszcze kilka screenów z tego moda. Gdyby nie odpowiedni temat, kto by zgadł, że to stalker. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Jakie są sposoby dostania się na ukryta lokację oprócz linii fabularnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Nie ma innych, tylko zgodnie z fabułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Dzięki za info, ale mimo tego dalej pokombinuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Nie dałem rady, gram prawie od nowa ale!!! nie zawieram żadnych sojuszy za kasę, wyskakuje mi misja na ukrytej lokacji inaczej nie ma opcji, uwaga autora: ...uważaj na sojusze, nabrała odpowiedniego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Po pójściu do Martwego Miasta przez Skrytą Dolinę: FATAL ERROR [error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_ice22746 stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Czyżby jakiś artefakt wpadł w tekstury? Próbowałeś dostać się tam innym przejściem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Kamil190 nawet cie lubię za zacięcie i szukanie innej drogi Desperacja połączona z chęcią przemożną dostania się tam gdzie inni już byli. W razie czego coś co już było a może pomóc, kto kombinuje ten ma, krótkie włosy a ....: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/prostranstvennyj_tonnel/5-1-0-1768?XaklCtv p.s ale lipa! a co byłeś tam! nie ale koleś kumpeli mojej siostry mi mówił, że... . Spatial_Subway_SoC 2017.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 No nic, będę musiał ominąć MM z powodu tego błędu. Nic się nie stało są inne zadania, nie tylko na Grozę-1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 @kamil190- co się odwlecze, to nie uciecze. Do MM masz przecież jeszcze wejścia z Jantaru i Limanska. Tak że możesz zrobić jeszcze to zadanie, ale trochę powędrujesz. To wejście z Limanska: To ta brama za skrzyżowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.