Anton Gorodecki Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Tytuł Oryginalny: [RadioPhobia] RC1 ( „Release Candidate 1” - pierwszy kandydat do udostępnienia użytkownikom ) Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data Premiery: 22.01.2017r Autor: SeeZ0 aka SeaZ Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki Średnia długość rozgrywki: ~20 godzin OPIS: Spoiler RadioPhobia jest modyfikacją skupiającą się głównie na realizmie walki i imersji rozgrywki. Produkcja oferuje rozszerzony arsenał broni o wysokiej jakości teksturach, usprawnienia graficzne, a także starą historię, znaną z buildów S.T.A.L.K.E.R-a. Nadszedł czas, aby jeszcze raz wejść do Zony.. Upiększono podstawowy arsenał broni oraz dodano ponad 40+ nowych modeli; Ulepszono AI. Stalkerzy obszukują ciała, używają bandaży i apteczek, rzucają granaty; Używanie przedmiotów wymaga czasu; Dodano pojazdy; Dodano nowe pożywienie i napoje; Dodano zestawy remontowe przeznaczone dla kombinezonów i broni; Zwiększono trudność handlu (mniejsze ceny sprzedaży, duże - zakupu); Amunicja i zapasy są dużo rzadziej znajdywane przy ciałach; Realistyczny bieg i pochylenie; Automatyczna aplikacja antyradów dla egzoszkieletów i kombinezonów naukowych; Dodano emisję, tekstury nieba i dźwięki z AtmosFear; Dodano efekt dynamicznego HUD-a dla niskiej wartości zdrowia/wytrzymałości; Dodano HUD maski gazowej z dźwiękiem oddechu z gry Metro 2033; Kompletna rewizja dźwięków i tekstur; Przywrócono mutanty znane z buildów; Spanie w wyznaczonych miejscach (jak w Zewie Prypeci); SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0006 Rozpakowujemy pobrane archiwum, kopiujemy foldery bin i GameData do głównego katalogu gry [Opcjonalnie] Z katalogu Options kopiujemy interesujący nas shader ( gamedata ) i wklejamy do głównego katalogu gry Instalujemy [RadioPhobia] RC1a Patch Instalujemy [RadioPhobia] RC1b Patch Instalujemy [RadioPhobia] RMA Hotfix 2 Do głównego katalogu gry gamedatę polonizacji + plik fsgame ( ze zgodą na nadpisanie plików ) Uwaga! Mod jest przeznaczony do gry na oświetleniu dynamicznym. LINKI DO POBRANIA: Spoiler [RadioPhobia] RC1: PART1 I PART2 / Nasz Serwer: PART1 I PART2 [RadioPhobia] RC1a Patch: KLIK / Nasz Serwer: KLIK [RadioPhobia] RC1b Patch: KLIK / Nasz Serwer: KLIK [RadioPhobia] RMA Hotfix 2: KLIK / Nasz Serwer: KLIK Spolszczenie: KLIK ( Nasz Serwer ) Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulman Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Zapowiada się ciekawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Taki trochę okrojony rebirth. Nawet ładnie się prezentuje gdyby nie fakt ze autor podpierdzielił mi idee moda gdy jeszcze wisiał na moddb. Ale w sumie ładnie to wykonał. Szacun mimo to 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatolij Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Właśnie to samo zauwarzyłem.Ja bym napisał o tym na Moddb . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Hahahaha, identyko jak rebirth. Tylko że ma wsparcie only dla ENB series, ma inne SWTC, inne tekstury otoczenia, pare innych modeli npc, i został okrojony z 40% rzeczy które rebirth ma. Przyznam że jestem bardzo wkurzony taką postawą, bo pare miesięcy temu chamsko się pytał czy mogę mu łaskawie podesłac swój silnik. Nienawidzę takich zagrań. 8 minut temu, anatol napisał: ja bym napisał o tym na moddb Nie ma sensu. Będę chciał to zrzucę moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mnieciu Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 @MonoLityczny w jakim sensie zrzucisz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Jak mnie podkurzy to zgłoszę mu za plagiat, bo częściowo zrobił to samo co ja, ba a nawet w 60% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZapomnialemLoginu Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Wisi to u mnie w subach moddb od dłuższego czasu i coś mi chodzi po głowie, że to było pod inną nazwą (albo był inny projekt autora i został porzucony na rzecz radiofobii?) i teraz nie mogę sobie przypomnieć nazwy... Na polskiej wersji nie poszło, dopiero z wersji GOGa mi ruszyło. Rzeczywiście wymaga dynamicznego oświetlenia, nawet opcja niżej (dynamiczne oświetlenie obiektów) wywala do pulpitu. Na szczęście nie wrzucono do niego efektów HDR, blooma czy innych irytujących błyskotek. Przywrócona stara linia fabularna ale zamiast opcji wejścia do obozu w przebraniu możemy dać flaszkę Pietruszce by nabrał odwagi. Muzyka w menu z Zone of Alienation. Zaciekawiło mnie to na tyle, że wszedłem na stronę moda (ZoA) i okazuje się, że autor żyje, jest aktywny i planuje przenieść moda na platformę Zew Czarnobyla a przynajmniej większość jego funkcji. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 26, 2017 Report Share Posted January 26, 2017 Ze strony: http://stalker-gaming.ru/load/mody_stalker/ten_chernobylja/dead_nature_dlja_radiophobia/2-1-0-3928 Dodatek: http://www.moddb.com/mods/radiophobia/downloads/radiophobia-dead-nature Аддон Dead Nature для RadioPhobia Dodatek teksturowy tworzący atmosferę moda "sucha i martwą" w stylu moda Misery, nałożyć w/w addona na już postawionego moda i grać. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 Grał ktoś trochę? Niby fabuła z buildów, przebudowane questy z podstawki, dodane jakieś nowe questy. Są jakieś konkretne różnice czy to tylko PR-owy bełkot żeby przyciągnąć graczy? Bo ja jak popatrzyłem na kilka filmików z rozgrywki to tam nic za bardzo fabularnie pozmienianego nie zauważyłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatolij Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 Dużej różnicy na razie nie zauważyłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted January 30, 2017 Author Report Share Posted January 30, 2017 Do #1 postu dodałem link do patcha RC1a. Autor modyfikacji mocno zaleca jego zainstalowanie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted January 31, 2017 Author Report Share Posted January 31, 2017 Dnia 29.01.2017 o 18:46, tom3kb napisał: Grał ktoś trochę? Niby fabuła z buildów, przebudowane questy z podstawki, dodane jakieś nowe questy. Są jakieś konkretne różnice czy to tylko PR-owy bełkot żeby przyciągnąć graczy? Wykonałem wszystkie zadania głównego wątku fabularnego na Kordonie i różnicy w "kwestach" z podstawki nie zauważyłem. ALE... Realizm walki jest posunięty do granic wytrzymałości nerwowej Gracza, ten z OP-2 nawet wymięka przy nim (oczywiście na Mistrzu). Po 2-3 strzałach z PM (i o dziwo dwóm z Mosina) w klatkę piersiową/nogę meldujesz się w zaświatach... na szczęście Twoi wrogowie również. Strzał w głowę nareszcie zawsze jest śmiertelny. Z tego co zauważyłem (niestety) chowając się za narożnikami budynków NPC-om udaje się często nas trafić (pociski przechodzą przez sam narożnik budynku). Nawet z ~25 kg obciążenia nie pobiegasz za wiele. Konsumpcja czy używanie apteczek i bandaży działa ze stopniowym, opóźnionym skutkiem - w czasie intensywnego ostrzału z przeciwnikiem czasem nie warto nawet używać apteczki, tylko ostrzelać go, schować się i uleczyć. Poszedłem zabić dziki, "obozujące wesoło" na wschód od wioski nowicjuszy na Kordonie. 2-3 strzały z PM wystarczyły aby zabić jedną sztukęTrochę mnie to zdziwiło, ale... Muszę przyznać że grafika w tym modzie wypala oczy, jest po prostu piękna 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted February 24, 2017 Author Report Share Posted February 24, 2017 Ukończyłem Radiofobię. Jest to typowy remake Cienia Czarnobyla, wzbogacony o ok. 20-25 nowych zadań + nowe lokacje. Na lokacjach jest nieco bardziej „tłoczno” ze względu na bujną roślinność je porastającą oraz zwiększoną ilość drzew i krzewów - zona w typowo letnim wydaniu. Jantar z tego powodu jest nie do poznania – szczególnie w nocy. Grafika została mocno podrasowana, chociaż przydałoby się jeszcze moim zdaniem więcej nowych modeli kombinezonów (np. takich jaki nosi Krugłow lub implementacji tych z HD Model Pack’a do CoC-a). Dodano kilkanaście nowych modeli broni o ładnych dla oka teksturach (po równo kilka „zachodnich” i kilka „rosyjskich” nie występujących w podstawce). Nie ma jakiegoś bogactwa arsenału typowego dla „weapon packów”, ale jest czym postrzelać. Strzelby charakterystycznie „kopią” i dłużej przeładowują. Karabinki po 3-4 strzałach serią również bezlitośnie szarpią do góry (moim zdaniem oczywiście na plus). Autor widocznie lubi celowniki typu otwartego, ponieważ takie występują w zdecydowanej większości w grze. Jeśli chodzi o fabułę, autor nie starał się ingerować na siłę w opowieść z podstawki – raczej delikatnie ją upiększyć. I wydaje mi się że mu się to udało, jeśli po tym względem spojrzymy na Radiofobię. Nowych zadań nie ma za wiele, ale w naturalny, niewymuszony sposób doprawiają nieco podstawkę. Najbardziej zrobiła na mnie wrażenie „ucieczka” z Martwego Miasta a właściwie pewien helikopter – naprawdę fajny motyw. W większości zadania dodatkowe to zwykłe „donosicielstwo” czyli znajdź i odnieś przedmiot oraz kilka mniej lub bardziej „nietypowych” jak np. znalezienie mapy w Martwym Mieście czy przesłuchanie Krosty. Przy strąconym helikopterze na Dziczy są teraz wolnościowcy (zamiast najemników) i możemy wybrać komu i dlaczego pomagamy w temacie Krugłowa i jego fleszki. Po wskoczeniu do ostatniego teleportu na CEA-2 przechodzimy na Generatory gdzie cała lokacja skąpana jest po prostu w anomaliach. Musimy znaleźć odpowiednią „ścieżkę” między anomaliami a uwierzcie mi wcale nie jest łatwo. Głównym „problemem” tej modyfikacji jest poziom trudności walki, który nie każdemu Graczowi może przypaść do gustu. Na początku przyznaję że sam zgrzytałem zębami i dopiero po „zaaklimatyzowaniu się” na Kordonie oraz Wysypisku i dostosowaniu odpowiedniej taktyki walki do NPC-ów, zacząłem grać na spokojnie. O ile do celności NPC-ów (i wagi zadawanych obrażeń) można się przyzwyczaić, to już detekcja obiektów niekiedy zawodzi – często schowany za grubą betonową ścianą lub głazem dostawałem śmiertelną kulkę. Pieniędzy mało, ceny duże – trzeba dużo biegać (kombinezony i egzy, które zdobyłem pozwalają nosić od 40 do 70 kg) i sprzedawać sprzęt za grosze i wykonywać zadania aby dorobić się „okrągłej” sumki. Lekarstwa działają z opóźnieniem, więc o używaniu ich w czasie walki, gdzie jest duże ryzyko zabicia przy ich używaniu, można zapomnieć. Dodatkowo nasz bohater dużo je, więc trzeba na dłuższych wypadach mieć przy sobie kilka puszek czy kiełbas. Optymalizacja jest moim zdaniem dobra, nie spotkałem znaczących problemów. Przez całą grę miałem ok. 3-4 wylotów bez loga. Kończę powoli tłumaczenie, jeśli ktoś jest zainteresowany tym tematem. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Czyli warto zagrać. Z tego, co rozumiem autor modyfikacji postawił na realizm oraz wygląd Zony co zaowocowało brutalną rzeczywistością z jaką gracz musi się zmierzyć, jeżeli chce do czegoś dojść. Coś dla weteranów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Trochę pograłem Plusy -Wygląd -Ekonomia, trudno zarobić, a przedmioty są drogie -Wygląd, animacje i dźwięki broni Minusy -MP5 jest lepsze od AK-74M -Jesteśmy na dwa strzały z owego MP5, a wrogowie na około 5 pocisków z AK-74M #logika 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted February 26, 2017 Author Report Share Posted February 26, 2017 Polonizacja została dodana do #1 postu. Znalezione błędy w polonizacji zgłaszamy tutaj: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Przyroda w modzie jest piękna. Drzewa z masą liści, bujne krzewy, trawa ciągle falująca i niebo, które jest w ciągłym ruchu. Z jednej strony błękitne z drugiej w biało-ciemne cumulusy. Pięknie. I ten krzyk wydawany przez GG po np. ugryzieniu - świetny pomysł. Nie jakieś stęknięcie, ale coś konkretnego. Mało amunicji, ale przez to więcej walki o nią. Brakuje trochę minimapy, ale... można przeżyć. Coś nie mogę znaleźć celowników optycznych, ale w sumie dopiero zaczynam. Może później. Generalnie gra się przyjemnie. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Po dłuższym graniu i zmienienia paru konfogów, gra się nawet przyjemnie, monolitowcy czasem robią jak ,,kamikadze" Są nowe i lepsze animacje biegania, chodzenia i celowania (widok trzeciej osoby) Pisało coś o dodaniu martwego miasta ale jak na razie nie byłem tam :v Mod wygląda porządnie, tekstury i modele broni mogą zadowolić :v Daję temu modowi takie mocne 6/10 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted March 6, 2017 Report Share Posted March 6, 2017 Jestem pod dużym wrażeniem AI NPC-ów w modzie. Czegoś takiego jeszcze nie przeżyłem. Skoordynowany atak na GG. Z lewej flanki jestem ostrzeliwany, a z prawej, przeciwnik atakuje biegnąc na mnie z nożem, wyrywa mi broń waląc przy okazji po łbie. Trzeba bardzo uważać. Drugi sposób. Intensywny ostrzał na GG z przodu i w tym samym czasie cichy atak nożem z tyłu drugiego NPC. Robi to wrażenie. Duży plus dla autorów. @SEB2E do Martwego Miasta dostaniesz się wchodząc do schowka Sriełoka na rozmowę z Doktorem. Wpadasz na swoją pułapkę, wybuch i jesteś z Doktorem w celi Najemników właśnie w Martwym Mieście. Jeżeli masz mało fantów w plecaku to poruszasz się normalnie. Jeżeli sporo (ja mam bardzo sporo) poruszasz się jak w galarecie ponieważ nie leżą one w schowku tylko są porozrzucane po całym pokoju. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Dzięki za wyjaśnienie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 (edited) Radiophobia ukończona. Tak jak wspominałem wcześniej, grało się bardzo przyjemnie. Jest to mod na odprężenie choć skuteczność NPC-ów czasami mocno wkurza. Jak pisał @Anton Gorodecki trzeba opracować odpowiednią taktykę do walki z nimi. Przyroda piękna, grafika również, zadania nieskomplikowane no i ta taktyka ataku NPC-ów o której pisałem. Właściwie same plusy. Mały minus to niedopracowane (niektóre) ikony broni w plecaku. Godny polecenia. Edited March 9, 2017 by DaarMoo 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted March 8, 2017 Author Report Share Posted March 8, 2017 Autor nadal pracuje nad poprawkami, więc podejrzewam że prędzej czy później to naprawi. Czy miałeś Darku jakieś problemy z polonizacją? *** Dziękuję pięknie za informację. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Przemku, nie miałem żadnych problemów z polonizacją. Nawet jeżeli coś było to kompletnie bez znaczenia i całkiem niezauważalne. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Tak sobie pogrywam w Radiofobię i jest nawet ciekawie. Bez rewelacji, ale jest Okej. Irytuje mnie jeden błąd w ekwipunku, ikony promieniowania / stanu zdrowia itp. przysłaniają mi pasek, który ukazuje zużycie broni. Nie jest to jakieś strasznie uciążliwe, ale wkur..denerwujące. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.