Anton Gorodecki Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 1 godzinę temu, blablabla napisał: Ja na przykład wziąłem od powinnościowca zadanie na meduzę a znacznik pokazywał że mam ją oddać do samotnika z którym nie można porozmawiać. Miałem to samo - znacznik pokazuje dobrze, tylko że zleceniodawca nie chce gadać - trzeba poczekać dłuższą chwilę, pokręcić się w pobliżu itd. i próbować aż do skutku czyli aż wyświetli się opcja rozmowy. 1 godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: Jeszcze inny postujący miał przeludnioną bazę Powinności (200+ ludzi) Jest to skutek zabaw z Mnożnikiem populacji w opcjach gry. Przy mniejszych wartościach jest ok. 2 godziny temu, Jacek napisał: Wy też tak macie że np. nad jantarem między tymi budynkami jak zapiszecie grę i wczytacie to się respi horda mutantów? Nie spotkałem się z czymś takim w czasie mojej gry - być może jest to również skutek zbyt wysokiego wskaźnika populacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) @Anton Gorodecki tylko że nie bawiłem się nic a nic w ustawieniach. Chodzi mi o to że na jantarze zaatakowała mnie chmara pijawek. Nie miałem apteczek więc musiałem wszystko perfekt zrobić więc co zabicie jednej pijawki bez draśnięcia F5 robiłem. Przy ostatniej krwawiłem więc i tak F9 poleciało, wczytałem, zabiłem odwracam się a tam 5 połamańców się nawala z chimerą i olbrzymem. Normalnie bym się cieszył, bo ich części drogie są, ale z 30 pociskami w PKM bez bandaży i apteczek to nawet przejść przez bramę nie mogłem. Skończyło się na tym że musiałem przejść przez napromieniowane przejście i ledwo co dotarłem do ekologa, który mi sprzedał apteczki. Przygoda fajna ale jednak te respy... EDIT: Znalazłem ciekawy bug na... nie wiem jak by to nazwać... Kopiować? Powielać sobie manurkę. Screeny poniżej. Standardowa procedura: A potem wesoło kupujemy pda za 1Ru I znów oddajemy PDA. Ja osobiście tylko 8k w ten sposób zarobiłem. Więcej tak nie robiłem i nawet chciałem kupić coś bezużytecznego za te 8k i wyrzucić, no ale powiedzmy że to takie ''wynagrodzenie'' za znalezionego buga Edytowane 27 Grudnia 2016 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Tak w temacie PDA, pierwszy obrazek (nie wiem czemu ciągle zwracają się do nas per Ty, Player) Swoją drogą pamiętam dwa dziwne zjawiska z gry. Pierwsze - chciałem zwiedzić ponownie laboratorium na Jantarze, nie pamiętam czy dla kasy czy do zebrania zaległych gratów (wymagany 1mln do odblokowania Bogatego Klienta to chyba za dużo jak dla mnie, wymagające niezdrowych zachowań jak nadmierne zbieractwo, których staram się nie wpajać). Mniejsza o to. Co ukazuje mi się w drodze powrotnej? upadku z drabiny nie przeżyłem na szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Trochę z innej beczki - gdyby ktoś z was uzyskał osiągnięcie 'Naukowiec' (wersja pierwotna S.C.H.O.L.A.R.) to proszę napisać mi za co lub w jakich okolicznościach. A proszę dlatego że w wersji angielskiej w opisie osiągnięcia są 'nazwa i opis' i chciałbym to w polskiej wersji jakoś uzupełnić by miało ręce i nogi. Może kolega @ZapomnialemLoginu je zdobył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 44 minuty temu, Anton Gorodecki napisał: Trochę z innej beczki - gdyby ktoś z was uzyskał osiągnięcie 'Naukowiec' (wersja pierwotna S.C.H.O.L.A.R.) to proszę napisać mi za co lub w jakich okolicznościach. A proszę dlatego że w wersji angielskiej w opisie osiągnięcia są 'nazwa i opis' i chciałbym to w polskiej wersji jakoś uzupełnić by miało ręce i nogi. Może kolega @ZapomnialemLoginu je zdobył? Mam swoją listę ale nie widzę żadnego o podobnej nazwie. Jedynie co może pasować to Geolog, wymagania i nagroda Spoiler wykryj 50 artefaktów, w zamian wzrasta ranga i reputacja, zwiększa się też szansa na utworzenie się artefaktu w anomalii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Czyli przed tym osiągnięciem artefakty się nie respią w anomaliach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 27 minut temu, Jacek napisał: Czyli przed tym osiągnięciem artefakty się nie respią w anomaliach? Respią się jak najbardziej. Gdy ma się już wspomnianego przeze mnie Geologa to istnieje szansa, że możemy w starych anomaliach znaleźć ich więcej niż zazwyczaj np. w anomalii Cyrk (południe Zatonu) z 1-3 możemy znaleźć ich od 1 do nawet 4. Czyli jeśli znaleźliśmy tam Korale Mamy, Oko i Kryształ to możemy znaleźć następnego do pary dla jednego z wymienionych. Także w zagajniku anomalii na Janowie, jeśli mi pamięć nie płata teraz figli, zaczynają się one pojawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Osiągnięć jest w pliku st_archievement jest 15. W PDA pokazuje 13. Czyli na dwa ostatnie (ang. Patriarch i Scholar) trzeba zrobić 'coś więcej'... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 15? Wygląda na to, że dodali jakieś kolejne (sam grałem na 1.4.16 i jedno osiągnięcie usunąłem) ale przeglądam teraz notki to łatek ale nic nie wspominają o nowych osiągnięciach.... No i u mnie pokazuje 13 bo jak sam wspominałem - usunąłem jedno z nich o nazwie Radioterapia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Być może tego 'SCHOLAR-a' jeszcze nie wstawili w skrypty (tłumaczyło by to brak opisu i definicji osiągnięcia). Ale 'Patriarch' pozwala zwerbować do naszej małej drużyny rozbójniczej większą liczbę 'ochotników' - zapewne 6-ciu? Ja do tej pory (wczesny etap gry) mogłem zwerbować tylko trzech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Patriarcha pozwala nająć dodatkową parę chętnych co daje w sumie 5 chłopa. Nie korzystałem z tego, zawsze chodzę po Strefie w pojedynkę a drużyny ogarniam jedynie w grach taktycznych, gdzie kieruję nimi własnoręcznie a nie zdając się na nieprzewidywalne AI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Powiem ci szczerze że w porównaniu do AI z army 2 (Mam namyśli Warfare) to ci są nawet inteligentni. Wiem co mówię, w armie mam niemal 1k h nabite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Mam takie pytanie z prośbą o porównanie. Ciskam na dodatku z bronią StCop Weapon Pack, ale zastanawiam się przy kolejnym dużym patchu nad AO. kwestia tylko, czy warto na niego przeskoczyć? Bo StCop jest w sumie bardzo jakościowy, tylko niektóre bronie umieszczone są trochę za nisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 A to kilka sreenów z mojej gry. Sądzę, że będą zachętą do zagrania w CoC, mimo że to baza dla innych modów. Jednak granie wolnym stalkerem ma swoją logiczną fabułę, zbliżoną do fabuły podstawek, ale ze zmianami nie pozwalającymi się nudzić. Należy jednak za miejsce startu wybrać Bagna i z nich przejść na Kordon. Można też odwrotnie. Ważne, aby na Bagnach spotkać na początku gry Doktora. Fabuła staje się jaśniejsza. Spoiler A cała masa zadań pobocznych branych od zwykłych NPCów, kieruje nas na wszystkie lokacje jakie są w modzie. Na każdej jest coś do zrobienia. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Wgraj sobie modpack na bronie, bo ze stockowymi się padacznie gra. Sprawdziłem i było bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Pograjcie sobie z ciekawości na trybie ekstremalnym... wtedy jest to ZUPEŁNIE inna gra, a każdy szum na przykład nadlatującego śmigłowca wyrobi w was nawyk natychmiastowego szukania osłony. Na samym początku grania w tym trybie (nie wiem czy to przypadek czy ułatwienie) znalazłem w schowku na przystanku na Kordonie artefakt 'Kompas'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) A kompas to nie był ten specjalny artefakt dla leśnika w CS? To co się z dziupli bandytów zajumało? @kondotier o takim modzie marzyłem, zresztą jakiś rok temu pytałem się o mod tego rodzaju na forum i wtedy niespodziewanie Coc się pojawił. Moim zdaniem autorzy modyfikacji zamiast upierać się o zrobieniu podstawki pod mody, powinni zrobić po prostu projekt freeplayowy, który w sumie cały czas realizują i udostępnić to co zrobili innym. Ale z innej strony, jakiś moder mógł by zrobić moda, który by to wszystko usprawnił, poprawił frakcje. Mi się marzy taki skyrim (chodzi mi o Stalkera, tylko takie porównanie) który ma naprawdę od zajechania tych wątków pobocznych że fabuła jest tam tak naprawdę nie potrzebna. A mimo to robimy to co chcemy, spełniamy się w naszej przygodzie. Coc jest nawet podobny, tylko w o wiele ubogiej wersji. Ja sobie mogę tylko chcieć, ale marzyłem o takim czymś jak CoC i się spełniło, może i to się spełni Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Właśnie ten. Czyżby zmienili miejsce jego pojawiania się i nie ma go w kopalni tylko jest losowo w skrytkach? Choć to i tak drobnostka w porównaniu z Oazą, która była w bunkrze naukowców, wolna do zabrania i opchnięcia za skromne 250.000 rubli. Nie wiem czy Noe go ma bo za każdym razem, jak mu składałem wizytę, to przed drzwiami jego barki stał monoliciarz a Noe był tylko szarą, smutną kropką na minimapie, obok której jego kudłaty przyjaciel stacza nieskończony bój z łomoczącymi kolbami intruzami w biało-brązowych barwach. Dzieje się to nawet wtedy, gdy startuję nową postacią na Skadowsku (może najemnikiem z przetwórni odpadów dotrę do niego szybciej?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Wiesz, mi Noe już 4 raz ze swojego spasa w łeb strzelił. Ale zwykle i tak potem ginął. Nie wiem dlaczego ale zawsze tak mam że podchodząć do Arki Noego robię F5 i zapominam o tym że on strzela I w tym zaskoczeniu zawsze, bezmyślnie muszę go zabić... Ale od czego jest te F5 przed arką Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 18 minut temu, Jacek napisał: Mi się marzy taki skyrim (chodzi mi o Stalkera, tylko takie porównanie) który ma naprawdę od zajechania tych wątków pobocznych że fabuła jest tam tak naprawdę nie potrzebna. Tak jak wiele modów do Stalkera pokazało że można z tego butwiejącego silnika zrobić piękne okoliczności przyrody, tak tylko nieliczne mogą pochwalić się naprawdę ciekawą, intrygującą fabułą. Wątki poboczne to też fabuła i jak zapewne zauważyłeś w Skyrim'ie powielały niestety kilka utartych wzorów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) No tak, ale mi się to w sumie podobało. To znaczy... Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś o co mi chodzi. EDIT: Wy tez macie takie problemy, jak trzeba eskortować naukowcow? Przyjmuje zadanie, eskortuje do wyznaczonych miejsc, skanują, eskortuje do z powrotem. Ale gdy jestem już nam miejscu gdzie misja się powinna zakonczyc, jajogłowy nie ma takiej dialogowej opcji. Raz mi się udało jak nad Jupiterem robilem misje, ale tez się meczylem ostro i chyba z 5 razy safe wczytywałem. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Eskortowe misje poprawiają od czasu wycieku (który był niczego sobie). Niektórym działają teraz (nie wszystkie), niektórym nadal nie. Równie denerwujący był zmasowany ostrzał z daleka uzbrojonych zombiaków (cecha szczególna wersji 1.4 w górę) podczas tych misji, gdy naukowcy nie chowali się tylko ochoczo odpowiadali ogniem z pistoletów, bez skracania dystansu. Pamiętajcie drodzy - nie idźcie na strzelaninę z nożem ubranym w worek na śmieci. Nie wiem po co jest opcja „Hardcore AI" skoro nawet w zwykłej wersji celność mieli niekiepską jak na otępiałe paskudy. Chociaż zadania odbijanie jeńca działają jak należy (wcześniej rozmowa się nie aktywowała gdy uwięziony NPC miał ręce za głową a'la Żwawy na ATP). Teraz idą za nami po rzuceniu „Dead or alive - you come with me". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: denerwujący był zmasowany ostrzał z daleka uzbrojonych zombiaków (cecha szczególna wersji 1.4 w górę) Proszę nerf zombiaków - http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/inaccurate-zombies-coc-14 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 12 godzin temu, Junx napisał: Proszę nerf zombiaków - http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/inaccurate-zombies-coc-14 Za plik dziękuję niemniej to wszystko, o czym pisałem w poprzednim poście, to wspomnienia. W wersję 1.4 grałem krótko, testując tryb Przetrwanie i szukając Doktora - by krótko po otrzymaniu zadań na zwiedzenie wszystkich laboratoriów - wywalić folder z grą do kosza. Wersję 1.4.15 wzwyż (aż do tej łatki, która naprawiała AI porwanych w zadaniach na odbijanie jeńców) ukończyłem, czekam na moment w którym twórcy dopracują moda na tyle, że łatki będą wychodzić raz na kwartał albo rzadziej. Nie chcę jednak, by to zostało odczytanie jako pstryczek w nos twórców... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Nie sądzę, aby patche do tego moda się przestały pojawiać. Bo jego autorzy na pewno zawsze coś nowego wymyślą, jak nie w technicznej stronie moda, to w zmianie rozgrywki, itd, itp. Takie "rozwojowe" bazy dla modów, nigdy się nie kończą. Chyba że autorzy się w końcu znudzą. Wolałbym, aby w końcu ktoś na nim zrobił porządnego moda fabularnego. Bo wykonywanie nawet zmienionych zadań z podstawek, w końcu staje się nudne jak flaki z olejem. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.