Skocz do zawartości

Dodatki do Call of Chernobyl - dyskusja ogólna


Wernoch

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Hej wszyscy! Mam pytanie. Był taki mod do Prypeci który pozwalał na instalację każdej modyfikacji do broni i pancerzy. Jest to tylko jakiś tam skrypt niewielki. Nie znam się zbytnio ale ten mod zmieniał tylko jakieś parametry. Nie trzeba było podmieniać plików.  Czy taki mod działałby w Zew Czarnobyla czy trzeba byłoby robić specjalnie go pod ZC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MaklerR napisał:

Dzięki za pomoc. Sto lat temu pisałem na forach. Trochę się pogubiłem w tym ;D

Edytowane przez Nocnaglizda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 lata później...
W dniu 16.07.2017 o 16:30, Paranoia napisał:

Z dodatków broni polecam tylko STCoP(+ patch, bo crashe będą).

Jest zbalansowany, duży i stabilny no i w przeciwieństwie do AO czy OWR, który może są ładne i dopracowane, ale balans w nich to żart.

 

Dynamic Anomalies olej, bo w ostatniej wersji nie jest już "dynamic", na początku gry ustawia losowo anomalie i na tym koniec, bo gdy addon był naprawdę dynamiczny w poprzedniej wersji nie usuwał anomalii i gracze mieli po kilku godzinach gigantyczne ściany anomalii blokujące wyjścia z map :D

 

Smurth's Dynamic Hud jest ciekawy, ale trzeba sobie powiedzieć że:

1. Animacje jedzenia/leczenia nie są zbyt ciekawe i po pewnym czasie denerwują.

2. Efekty masek są TRAGICZNE. fajnie to wygląda na początku i na screenach ale w rzeczywistości doprowadzają do szału. Stracisz 1% pancerza i pokazuje ci takie ślady obrażeń i pęknięć że nic totalnie nie widać. Bez edycji tekstur by były mnie walące po oczach się nie obejdzie.

Jednak mimo to polecam zainstalowanie tego dla addona dodającego przegrzewanie broni, no i poza tym w folderze optional_hud_and_npc jest kilka fajnych HUDów(polecam jak zawsze "Hud - style AA", mały, prosty nie walący po oczach)

 

 

Najważniejsza sprawa to kolejność instalacji, tutaj nie można się pomylić, tutaj jest moja konfiguracja na której zazwyczaj gram:

1. Call_of_Chernobyl_1_4_12
2. 1.4.22_patch dla CoC
3. STCoP_Weapon_Pack(+fix)
4. Outfit_Addon + patch dla STCoP
5. Dodge_these_Gnomus_scopes_1.04_AO-OWR-STCoP
6. Corpses_drop_money
12. DoctorX Questlines
13. DoctorX Dynamic Faction Relations
14. Full_Simulation_A-Life_1.4.22
15. Dan's Monster Mods

16. Smurth's Dynamic Hud

A potem wszelkie addony graficzne jednak i tu kolejność ma znaczenie:

1.Absolute Nature Redux
2.Structures Redux
3.Autumnal Winds(ale tylko gdy chcesz bardziej jesienny wygląd bo ten addon to to samo co Absolute Nature Redux tylko jesienny...)
4.S.W.T.C. - Call of Chernobyl Edition
5.Meet the DOOR v4c
6.Drunkard Pillow v4
7.Fluffy Grass v7.0.2 "UBMD Edition"
8.A pinch of Spices
9.TOSKA HD-MODELS (jednak z tym uważaj bo naprawdę potrafi przyciąć czasami)

 

 

Reshade to na razie zostaw. Włącz grę, ustaw grafikę na maxa czy jak tam lubisz(polecam grać na DX9 Enhanced Full dynamic, bo DX11 ma bugi ze światłami i szczerze nic takiego nie daje...) zobacz jak ci się gra, jeśli masz mniej niż 50fps to olej Reshade bo to jest cholernie ciężkie dla systemu i fps może ci spaść nawet o 20.

Powitać, na podstawie tego co napisałeś, stworzyłem sobie taką "paczkę":

1. Call_of_Chernobyl_1_4_12
2. 1.4.22_patch dla CoC, spolszczone za pomocą Call of Chernobyl 1.4.22 Polonizacja finalna z poprawką 1
3. STCoP_Weapon_Pack 2.8_v5,    fix`a niestety nie znalazłem (chyba że jest "w środku")
4. Outfit_Addon 1.4.7

5.patch dla STCoP_2.8 v5.1  i do tego STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 - Polonizacja finalna pod patch 1.4.22

6. Dodge_these_Gnomus_scopes_1.04_AO-OWR-STCoP
7. Corpses_drop_money 1.4.14
8. DoctorX Questlines 1.25          
9. DoctorX Questlines 1.23 -CoC 1.4.22 PL- Wersja Beta polonizacji  

10. DoctorX Dynamic Faction Relations

 

Nie dodaję żadnych addonów graficznych bo mój blaszak to antyk ;)

Gra działa, z kilkoma "ALE"

prawdopodobnie STCoP_Weapon_Pack 2.8_v5 nie działa, nie widziałem żadnej nowej broni, ani u NPCów ani u handlarza, ani u postaci spawnujących się na mapie

Outfit_Addon działa bo nowe kombinezony są, bez polskich nazw bo z tego co się orientuje to spolszczenia do niego brak

wygląd celowników optycznych się nie zmienił, więc pewnie Dodge_these_Gnomus_scopes również nie zadziałał

truposze dropią kasę, więc to działa

co do DoctorX Questlines to chyba działa bo podczas brania questów u stalkerów pojawia się w lewym dolnym rogu wzmianka o tym

DoctorX Dynamic Faction Relations nie wiem czy działa bo nie zauważyłem różnicy

Jedyny WYLOT pojawia się w chwili jak chcę rozpocząć nową grę, wywala na pulpit, na razie gram na trybie fabularnym CoC i dotychczasowych sejwach, problemów nie ma

 

kolejność instalacji taka jak na liście modów,

wcześniej użyłem JSGME, fajnie stworzył folder gamedata do wstawienia do CoC`a ale nie zadziałało nic, 

wywaliłem gamedata zrobione przez JSGME, wsadziłem skopiowany wcześniej stary folder i wpakowałem do folderu głównego CoC`a po kolei gamedat`y z poszczególnych modów, efekt jest taki jak opisałem powyżej

 

pytanie jest takie:

co mogłem spieprzyć ? ewentualnie jak to "naprawić" ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Czy mogę zainstalować HD Addon V3 i na to Outfit Addon? Niekompatybilność w przypadku tych dwóch modów to chyba tylko kwestia tekstur no nie? Tzn nie powinno być żadnych CTD ani nic?

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl-hd-models-addon/#7799283

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/outfit-addon-coc

Czy ktoś kto zna się na rzeczy, jeśli  znajdzie troszkę czasu, może się przyjrzeć modom More Fast Travel Locations oraz Displaying units like in Clear Sky v2 i sprawdzić czemu to oba mody nie chcą ze sobą działać? Po włączeniu Display Units, mod MFTL przestaje działać (tj. na mapie PDA nie ma już dostępnej szybkiej podróży).

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/displaying-units-like-in-clear-sky

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/more-fast-travel-locations

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
8 godzin temu, dawid321_1 napisał:

Jest jakiś dodatek fabularny do stalkera coc?

Niestety na tą chwilę dodatek stricte fabularny do CoCa lub jego klonów nie istnieje (pomijam celowo Dollchan 8: Infinity). Twórcy tych piaskownic uparcie udowadniają nam, że modyfikacja oparta o grę swobodną nie musi zawierać fabuły. 

Ze spolszczonych klonów CoCa warte uwagi namiastki fabuły posiadają modna ostatnio Anomalia i Legend Returns. Z niespolszczonych dodatków jest jeszcze DocX: Call of the Zone, ale tutaj znajdziesz jedynie olbrzymią ilość zadań cyklicznych.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Dodatki do Call of Chernobyl - dyskusja ogólna
  • Agrael odpiął/ęła i przestał(a) promować ten temat
  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

Ogarnąłem nieco dział z dodatkami co CoC'a, linki do nich i tego typu pierdoły. Spolszczone dodatki zostały podpięte, a wszystkie tematy posortowane wg daty założenia wstawki.

Niektóre dodatki poleciały do archiwum, bo nie ma do nich żadnych linków lub źródeł. Gdyby jednak komuś z Was udało się takowe odnaleźć, to podaję listę:

  1. Fluffy Grass - Tekstury trawy
  2. "Those things that you use to make walls" - Nowe tekstury cegłówek
  3. Improved interface 0.3
  4. Alternative Voices 1.1.0 [1.4.16]
  5. Call of Chernobyl Long Way 1.7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.