Agrael Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 26.08.2010 r. Autor: Nikołaj Bołotow (GeJorge lub Nick_Mondyfic) Autorzy spolszczenia: Lukass, M.R.O.K @Yurek Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Kolejna odsłona Sigerous Mod na platformie Zewu Prypeci. W tej wersji nie ma żadnych „rewolucyjnych” zmian, aczkolwiek autor starał się nieco udoskonalić moda poprzez wniesienie kilku zmian po ukończeniu gry lub spełnienia określonych warunków podczas dołączenia do frakcji. Zmiany w wersji 1.7: Nowe zadanie, które pojawia się we freelayu. Możliwość dołączenia do Powinności lub Wolności, ale po spełnieniu określonych warunków. Dodano mini-grę karcianą Oczko. W Strefie pojawiła się nowa waluta - elektroniczne ruble. Może zostać wymieniona na gotówkę u bankierów po określonym kursie, który generowany jest co sześć godzin gry. Osiągnięcie "Dyplomacja" jest dostępne w grze swobodnej. W tej wersji SGM za określoną kwotę można zawrzeć pokój lub wywołać wojnę z innymi frakcjami. W PDA Diegtiariowa pojawiły się nowe statystyki. Ograniczenie snu w miejscach szczególnych. Ma to związek z możliwością skorzystania ze śpiwora. Po wyeliminowaniu stalkerów, którzy należą do frakcji i mają swoją bazę ich handlarz oraz ochroniarz opuszczą jej teren. Na Jupiterze ponownie ukryto rzadki artefakt "Bazyliszek". Zmniejszono o połowę liczbę wron. Zmiany w balansie mutantów oraz NPC. Nowe utwory w odtwarzaczu MP3. Inne, drobne poprawki. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler SGM 1.7: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Fix z 31.08.2010 r. Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] - zawiera spawner / Nasz serwer - [KLIK] - bez spawnera Zawartość dodatku: Spoiler Zawiera: Kombinezon "Wschód Słońca" (dostępny w asortymencie Sowy) Kombinezon "Gagarin" (dostępny w asortymencie Sowy) Karabin DSR-1 Subsonic (nagroda za wykonanie zadania u Sowy) Źródło: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Link do patcha dodającego AtmosFear 2.1 do SGM 1.7: Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed) Zainstalować po kolei: 1. SGM ver 1.7 2. +fix 31.08 3. polonizację 4. AtmosFear 2.1 5. Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed) Nowa gra wymagana. Dodatki Absolute Nature 2 & Absolute Structures są kompatybilne z SGM 1.7, oraz AF 2.1 oraz AF 3 Fix do Absolute Nature 2 & Absolute Structures nie jest wymagany, obydwa dodatki można wrzucić do kompilacji ===================================================================================================================== Patch dodający AtmosFear 3.0 do SGM 1.7: Patch łączący SGM 1.7 z AtmosFear 3 (tym razem mój) : pobierz Zainstalować po kolei: 1. SGM ver 1.7 2. +fix 31.08 3. DOPA + polonizację 4. AtmosFear 3 5. Patch SGM1.7 + AF3 Nowa gra WYMAGANA Patch pobieżnie przetestowany. Nowa gra się odpala. Przeżyłem też emisję, psi burzę i fallout. Nie wywaliło się. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 14 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A można grać bez fallout? Bo dostaję błąd FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:30: attempt to index global 'fallout_manager' (a nil value) EDIT: Udało mi się naprawić to samemu bind_stalker.script.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Cromm próbowałem dwa razy dla pewności... ...mod startuje, pokazuje się ekran z wpisem wersja CoP + af3 by....przy wyborze poziomu trudności zabawa się kończy... log błędu... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'soldier_izol_1_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Dodam, że czysty... SGM 1,7 + 31.08 + pl ... działa bez zarzutu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Coś tam gościu naprawił, ale to może być konflikt wersji językowej. Dodałem linka powyżej. Gdyby ta nie dzałała spróbuję zrobić własną. Muszę tylko wszystko od nowa pobierać bo nie mogę znaleźć instalki SGM-a na dysku i mam tylko wersję połączoną już z AF2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Niestety ta sama sytuacja..log jest taki sam. Uruchomię jeszcze czysty CoP + AF3 tak dla pewności, że wszystko dobrze się pobrało. //edit AF3 działa znakomicie....pulpit sterowania pogodą ma bardzo dużo opcji i przypomina tablicę kontrolną w rakiecie..:D..pełno tam guziczków, światełek kontrolnych itd. //edit Niestety u mnie po staremu...mod nie startuje z tym samym logiem błędu. Czysty sgm 1.7 działa....czysty AF3 działa Cromm może coś zmieniałeś czego nie dodałeś do patcha.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 To jest kurka niemożliwe. Patche zrobiłem na tą samą wersję SGM-a co przedtem AF2 (znalazłem ją na dysku) i u mnie działa. Co więcej ten ruski patch też działa. Nic nie dodawałem. Zainstalowałem SGM-a w kat temp. Tak samo AF3. Przerzuciłem gamedatę SGMa, dorzuciłem AF3, patch i wszystko hula. Może coś się zmieniło w spolszczeniu i DOPAie od tego czasu. Nic, spróbuję pościągać wszystko jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Poczekaj trochę...poprosimy kogoś jeszcze o sprawdzenie patcha. Szkoda byś wszystko ciągnął jeszcze raz. Za każdym razem stawiam grę w wersji ..1.602, a robiłem to już pięć razy od wczoraj, uruchamiam SGM by sprawdzić czy odpala...nigdy nie ma z nim problemów i wchodzę do gry. Potem korzystam z .exe AF3 (niczego więcej nie dodaję)..wrzucam gamedata patcha i każda próba uruchomienia ląduje na niczym. Może coś źle robię, ale wątpię bo z AF2 nie miałem problemu...jak pamiętasz pierwszy patch zawierał błąd....drugi połączył mody i wszystko jest ok. Spolszczenia nikt nie ruszał to jest 100% pewne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Dobra, ściągnąłem spolszczenie bez spawnera. Zainstalowałem SGM-a (ten się na pewno nie zmienił więc go nie ściągałem), fixa, DOPĘ+PL i zacząłem porównywać pliki z tymi z patcha. Plik, który powoduje ci wylot to prawdopodobnie outfit.ltx gdzie jest definicja [soldier_izol_1_outfit]. Rzecz w tym, że ten plik jest w patchu w tej samej wersji co w SGM więc nie powiniem robić problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Znalazłem rozwiązanie i mod się uruchomił....co prawda Ty naprowadziłeś mnie na ślad, choć log wskazywał na ten plik nie zwracałem na to uwagi. Chodziło o plik... outfit.ltx . W mojej gamedata SGM 1.7 + spolszczenie ma on 48kb...Twój w patchu ma 42 KB...po podmianie oryginalnego pliku zobaczyłem mglistą pogodę na Zatonie... Nie zmieniaj jednak patcha bo może to być dobre tylko w moim przypadku. Zobaczymy, czy ktoś jeszcze będzie miał taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Yyyy? Przecież ten z mojego patcha jest dokładną kopią tego z SGM. W AF3 jest on krótszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Właśnie dla tego napisałem nie ruszaj patcha....może to być odosobniony przypadek.:). Wstawię tutaj mój pliczek jak coś to będziesz mógł porównać. Mój odnośnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Ja to chyba mam pecha... Odinstalowałem BRAZA... Zainstalowałem wg instrukcji 1.7 + spolszczenie i oto: [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value) w okolicy anomalii Kocioł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Niestety te błędy typu wiadomości dynamicznych prześladują tego moda. Jeżeli błąd będzie Ci się powtarzał po wczytaniu sejwa, spróbuj podmienić spolszczony plik "vsm_send_news.script" na ten oryginalny (z wersji RUS) i pograj na nim trochę i zobacz, czy też ten błąd będzie występował. Potem możesz podmienić z powortem na ten spolonizowany. Mi to pomagało w takim przypadku. Nie mam pojęcia czemu się tak dzieje, bo sprawdzałem ten plik wielokrotnie i jedyne różnice między nim a oryginalnym, to przetłumaczony tekst - z jakiegoś powodu nie lubi polskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 A jeśli w tym przypadku nie chodzi o spolszczenie? W errorlogu pojawiają się takie ostrzeżenia: ! Missing ogg-comment, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_open.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_close.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_drop.ogg ! Invalid weather name: dynamic_zaton ! Invalid ogg-comment version, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_0.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_1.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_2.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak47ak47_reload.ogg Może za dużo tych braków? I o co chodzi z "! Unknown command: dump_infos"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 To są wszystko błędy plików dźwiękowych. Odgłosy broni, otwierania i zamykania ekwipunku itp. Jeżeli nie ma wylotu to konsolą bym się nie przejmował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 czy to jest bug że nikt mnie nie atakuje nawet zombie nikt co zrobić nawet 1 pociska od początku gry nie zużyłem bo stoję 1 m przed NPC a ten stoi jak debil i się tylko patrzy co zrobić. I znowu byki. LD to na pewno bug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Albo bawiłeś się opcjami moda i włączyłeś sobie jakąś opcje zwiedzania, czy też godmode. W SGM było tego od groma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 I o co chodzi z "! Unknown command: dump_infos"? A toto jest nawet w wanilce. Głąby z GSC usunęły komendę konsoli z builda ale wywołania tej komendy to już nie :) Nie ma to jednak żadnego wpływu na grę i nie powoduje żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Linki nie działają do pobrania moda, pisze że nie odnaleziono serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Potwierdzam, po mojemu to są źle linki skopiowane. Działają linki opisane jako bezpośrednie od autora moda, ale ten na depositfiles jest taki sam na dole i na górze.Górny nie działa, a dolny działa. Agrael to twój post, sprawdź te linki i zedytuj go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 W porządku, sądzę że już powinno wszystko działać jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie działają też te do fixa 31.08. Problem jest dokładnie ten sam jak z linkami do głównego pliku. Źle skopiowany link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Naprawiłem linki do FIXa ;) Teraz działają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Czy brak PDA majora w plecaku to norma pod wersją 1.7? @przy nowej grze nie mam takowego ;/ zna ktoś może nazwę tego przedmiotu? Dodałbym go do character_general.xml i byłoby po sprawie :) @Yurek Podziękował, dodałem do ekwipunku startowego, doszedłem na Janów i nie ma wylotów. Edytowane 6 Stycznia 2012 przez chem_ik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.