Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 12/05/24 uwzględniając wszystkie działy
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
@danieldino To prawda...ale nie tylko Ubisoft. Wielu producentów idzie niestety w "tęczową agendę", bo niby wszyscy muszą być reprezentowani w grach (zdaniem wytycznych). Studia zatrudniają neoliberalnych aktywistów i efektem tego jest wypaczenie świata gier do czegoś w co nie da się aktualnie grać. Jest nawet specjalna grupa na Steam i nazywa się Woke Content Detector i ma na celu ostrzeżenie graczy przed treściami "tęczowej poprawności politycznej". Osobiście przeszkadza mi wchodzenie do gier z butami ideologii spod znaku "sześciobarwnej tęczy" i żeby mi ktoś nie zarzucił deficytu tolerancji...w łóżku czy prywatnie w życiu - ludzie mogą robić co tylko chcą (prawa jednego człowieka kończą się tam gdzie zaczynają prawa drugiego), ale gdy "tęczową ideologię" narzuca mi się w grach, to mam prawo takiej gry nie wybrać, bo gracz decyduje swoim portfelem. To tak jakby Świadkowie Jehowy mieli decydować o obecności ich wytycznych we współczesnych grach. Są tacy którym by to nie przeszkadzało, ale jest gros takich graczy, którzy po prostu danej gry opatrzonej ideologią po prostu nie kupią, bo dla mnie gra ma dostarczać rozgrywki a nie ideologii. Ubisoft poszedł w skrajną wręcz lewacką poprawność polityczną, ostatnio zaczynają iść w nią "REDsi". Zapowiedziano Wiedźmina 4 z Ciri w roli głównej. Do studia twórców Witcher'a zaproszono bowiem aktywistki ze Sweet Baby Inc. i tutaj mamy jedną z wytycznych tęczowego środowiska, jaką jest rola silnej kobiecej postaci. O ile pamiętam, kanonicznie "próbę traw" przechodzili wyłącznie mężczyźni i przeżywało ok. 30%...tak że zaczyna się tutaj manifestować kolejna z rzeczonych wytycznych tęczowego środowiska. I jeszcze raz podkreślam - niech każdy żyje wg. takiej ideologii jaka mu odpowiada (z jednoczesnym poszanowaniem życia i praw drugiego człowieka), ale Ja nie muszę decydować się na zakup produktu który stara się indoktrynować mnie ideologicznie...nie muszę i nie będę wspierał tego 🏳️🌈 aktywizmu poprzez finansowanie twórców "swoim portfelem". Gra ma być wolna od ideologii. Dzisiejszy upadek branży gier jest dobitnym przykładem tego, że graczom już "ulało się" wciskanie im rainbow content'u i spadki sprzedażowe oraz kolejne fiaska tak gier jak i kolejnych filmów/seriali ─ są tego dowodem. Wszystko ma swoje miejsce, ideologia nie powinna być narzucana niczym religia w czasach inkwizycji. Tylko tyle i aż tyle. Trochę o Ubi i nie tylko - w spojlerze.4 punkty
-
Samotnicy 888 Wolność 298 Samotne Wilki 239 Powinność 232 Monolit 223 Czyste Niebo 222 Najemnicy 176 Wojskowi 85 Ekolodzy 80 Bandyci 73 Renegaci 26 Wojskowi Stalkerzy 14 Mroczni Stalkerzy 9 Grzech 9 Myśliwi 7 Zombifikowani 6 UNISG 5 Ostatni Dzień 24 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
@vidkunsen niestety gracze tracą na tym najwięcej, ale nie tylko oni, zaatakowano ostatni męski bastion jakim jest rozrywka - tak w świecie gier jak i filmów. Bądźmy szczerzy, kobiety gracze to mniejszość...zdarzają się, ale to tylko namiastka wśród graczy. Głównymi odbiorcami gier są mężczyźni. To samo jest z filmami i serialami. Współczesny biały facet wg. "tęczowych wytycznych" ukazany jest jako słaby i zniewieściały, mało tego - depcze się LORE wielu produkcji, modyfikując to co kanoniczne i tym samym plując w twarz fanom. Efektem tego są fiaska kolejnych produkcji. To wszystko ma swój cel. Ktoś dobrze płaci za to niszczenie świata męskiej rozgrywki i tu można by polecieć teoriami spiskowymi dlaczego tak się dzieje, ale to wątek na inną okazję. Na szczęście nie ma obowiązku wspierania lewackich ideologii którymi współczesne gry i seriale są przesiąknięte. W przypadku Wiedźmina 4 - z CDPR odeszło wielu członków pierwotnej ekipy z uwagi na DEI. Stara ekipa tworzy teraz studio Rebels Wolves a to oznacza, że przy Wiedźminie pracują już inni ludzie niż przy poprzednich produkcjach z Geraltem i jestem pewien że zaorają tę grę swoim postępowym (a jakże!) tęczowym aktywizmem.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
No i kolejna wersja OPka została przeze mnie ukończona. Jako że nie ma tu za wiele zmian fabularnych pod względem wcześniejszych wersji (za wyjątkiem Doliny Szeptów i dodanych kilku finałowych wątków pod koniec gry) to przez większość czasu było mi trochę nudno grać w jakby nie patrzeć tego samego moda po raz kolejny. Ale i tak świetnie się przy tym modzie bawiłem, tym bardziej że ta wersja jest bardzo dobrze zoptymalizowana i nadzwyczaj wolna od różnorakich błędów występujących w poprzednich odsłonach serii. Tu gra się bardzo płynnie i stabilnie, choć też nie zabrakło upierdliwych i zwyczajnie głupich rozwiązań dodanych przez twórców które maja utrudnić graczowi i tak już skomplikowaną rozgrywkę. Za dużo nie mam się nad czym rozpisywać bo powszechnie wiadomo że dla mnie OPki to zawsze ocena 11/10 i tu nie jest inaczej. Z samym modem też jeszcze się nie żegnam bo mam w planach dodać najnowszy patch (bo moda przeszedłem na starszej wersji) i ograć jeszcze dodatek Schowki Deimosa. Na koniec kilka ciekawszych osiągnięć.2 punkty
-
Pamiętacie jak wysyłałem jak filmik jak zdobyć Gaussa na początku gry? Po długiej przerwie od Zewu Prypeci postanowiłem skończyć coś, co zacząłem udało się! Pokazałem to tacie i nie mógł uwierzyć w to, co widzi - Dwa działające Gaussy Spytał się jak to możliwe i powiedziałem tak: "To co Ci pokazywałem czyli na początku gry używasz tego błędu z pancerzem przy drzwiach pod żelaznym lasem i bierzesz dokumenty, a potem zanosisz Kardanowi. Śpisz 24 godziny i odbierasz Gaussa." "Drugi był łatwiejszy. Podczas walki w szpitalu z oddziałem Monolitu zabijasz Kaznodzieję i jak spada jego ciało razem z Gaussem, to spamisz "F" i przez to łapiesz go przed upadnięciem na ziemię, przez co nie jest uszkodzony. To wszystko."2 punkty
-
Właśnie ukończyłem S2 i mogę powiedzieć tylko tyle, że ta gra jest niezmiernie zamęczająca i irytująca. Wiele bugów i niedociągnięć jestem w stanie przeżyć i przymrużyć na nie oko, ale to, że gra która wygląda jak z 2015 roku a wymaga komputera z 2035 roku jest dla mnie totalnym przegięciem. Może i nie wygląda ta gierka najgorzej, ale optymalizacja tutaj nie istnieje i w 90% trwania gierki fpsy lecą na łeb na szyję i grać sie w to nie da. Nie wiem jak wy ale dla mnie fabuła tej gry jest totalnym dnem. Nie miałem pojęcia co robię w zonie przez cały czas trwania S2. Misje jak dla mnie pisane były na kolanie tydzień przed wydaniem tej gry, można było to wszystko zrobić 100 razy lepiej i dokładniej. Stalker 2 ma potencjał i wiele aspektów jest naprawdę okej, ale po 6 latach w produkcji to oczekiwałem czegoś więcej. Zona wydaje się pusta i nudna, sama budowa mapy jest do przeżycia, ale najczęściej Stalkerzy w niej nie istnieją i pojawiają się sporadycznie. Osobiście oczekiwałem o wiele bardziej rozbudowanego arsenału, gdzie wiele darmowych modów do SoC mają większy arsenał od S2. Jak dla mnie gra totalnie mierna. Odżyłaby napewno po drobiazgowej pracy nad optymalizacją. W moim odczuciu, aby gra była taka jaką bym ją chciał to musiałaby spędzić w piekarniku jeszcze dobry rok. Przynajmniej było dużo walki, ale przyjemność z niej zabierana była przez totalnie bezsensowny spadek klatek. Może za rok sobie jeszcze ogram, bo póki co nie widzę sensu wracać do S2 w formie takiej w jakiej jest teraz na chwilę obecną. Wielkie rozczarowanie po wielu latach oczekiwania.2 punkty
-
Witam, może warto podać gdzieś na wstępie informacje z REDDIT dla potencjalnych graczy w Anomaly Antology i pochodnych, że Stalker ma limit łącznie 65535 obiektów w grze. Za każdym razem, gdy silnik gry generuje nowego wroga z przedmiotami, oznacza numer identyfikacyjny obiektu do jednostki wroga i jej elementów. Podobnie jest z handlowcem i ich przedmiotami. Za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcję z kupcem i odwiedzasz nowe miejsce i zabijasz wroga i sprawdzasz jego łup, sprawiasz, że silnik gry generuje numery identyfikacyjne. Jeśli ten numer identyfikacyjny osiągnie 65535, gra się zawiesza i nie będziesz już mógł grać. https://www.reddit.com/r/stalker/comments/yr4xyg/we_need_group_ideas_to_resolve_the_object_number/?rdt=55443 To właśnie mnie spotkało przy ok 50 dniach w ZONIE 😞 . * Saving objects... * 65341 objects are successfully saved * Game fatal_ctd_save_1.scop is successfully saved to file 'e:/stalker aa/a.n.t.h.o.l.o.g.y 1.2/anomaly1.5.2\appdata\savedgames\fatal_ctd_save_1.scop' FATAL ERROR [error]Expression : m_available_count [error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID [error]File : D:\a\xray-monolith\xray-monolith\src\xrGame\id_generator.h [error]Line : 100 [error]Description : Not enough IDs Najważniejsze porady graczy: Bycie absolutnym minimalistą. Nie gromadzić ani układać żadnych przedmiotów. Nie próbuj sprawdzać każdego ciała dla łupu. Nie próbuj demontować zbyt wielu pistoletów itp, aby stworzyć zbyt wiele części, chyba że części mają dobry stan lub są konieczne. Jeśli grasz w tryby fabularne, spróbuj ukończyć fabułę tak szybko, jak to możliwe. Im dłużej pozostajesz w strefie, tym więcej obiektów jest generowanych. Pamiętaj, że numery identyfikacyjne obiektu nie są wielokrotnego użytku, po ich wygenerowaniu są trwałe.2 punkty
-
Oby w Gothic nie naszło ich na "zniewieścienie" postaci. Remake jaki będzie finalnie, to się obaczy. Ten lewoskręt w świecie jest szkodliwy i ocenią to dopiero potomni.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@Naznaczony2001Mi pomogło usunięci z folderu mods niektórych modyfikacji ( usunołem wszystkie , gra się uruchomiła , a po tem po kolei dodawałem mody ).2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Mod już jakiś czas temu pobrany i niedawno ukończony wraz z liniami pobocznymi. Jak dla mnie jedna z najlepszych modyfikacji, bardzo dobry balans handlu i obrażeń. Mnóstwo kombinezonów i pancerzy jak również szeroki przekrój dostępnej broni. Pancerze i broń można modyfikować u techników i co jest plusem bez dokonywania wyboru którą modyfikację chcemy wybrać dla danego przedmiotu (możemy wybrać wszystkie jeżeli nas stać ). Sporym atutem moda jest też ogromny przekrój dostępnych artefaktów, ograniczeniem przy ich zdobywaniu są posiadane detektory, te zdobywamy w trakcie postępów w rozgrywce, najlepszym jest Elita +. Dzięki temu detektorowi odnalazłem artefakt sześcian na latającej wyspie w Remizie, a poszukiwany naukowiec leży niedaleko martwy w obozie. Jest bardzo dużo naprawdę przydatnych artefaktów ułatwiających rozgrywkę, te najlepsze chronią przed promieniowaniem, podnoszą udżwig, zwiększają znacząco wytrzymałość, tamują krwawienie i przywracają zdrowie i bywa, że takie umiejętności są w pojedynczym artefakcie np. czyste niebo. Z informacji znalezionych przy tym naukowcu, dowiadujemy się, że z labu pod martwym miastem miał być wywieziony unikalny artefakt, dopiero po powrocie w to miejsce z detektorem Elita + z sejfu wypada wszechwidzące oko, wcześniej przy gałązce tylko mignął i znikał. Przy zadaniu odłamek monolitu, po dotarciu do spełniacza życzeń i umieszczeniu tego odłamka w monolicie, wypada nam artefakt czyste niebo. Praktycznie zaraz na początku rozgrywki możemy zdobyć najlepszą snajperkę w tym modzie. Należy tylko na bagnach znaleźć trzy komplety narzędzi dla technika czystego nieba i otrzymamy namiar na schowek z tą bronią, amunicja do niej nie jest tak powszechnie dostępna, ale można ją kupić i czasami znaleźć. Po patchach w skrytce w Prypeci nie ma już wypasionego pancerza, jest tylko broń. Pierwszy egzo kupiłem u handlarza i po upgradzie z artami na pasie czułem się w nim jak w małym czołgu, doskonały . Najlepszy egzo dostaniemy od Saharowa za dokumenty projektu darwin, tyle tylko że to już pod koniec rozgrywki. Artefakty z zadania dla bagiennego doktora znajdziemy w takcie rozgrywki (przynajmniej tak było u mnie) i nie musimy się wracać do mrocznego parowu by ich szukać w tamtejszych laboratoriach. Kto lubi zwiedzać i tak tam dotrze. Śpiwór znalazłem również na magazynach wojskowych w domku na poddaszu. Na koniec zostawiłem sobie odnalezienie oazy i artefaktu serce oazy. Mod naprawdę godny polecenia, graficznie bardzo ładny, ciekawy fabularnie, stabilny i co najważniejsze uciągnie go dość słaby komp (jedynie magazyny wojskowe są przeszkodą dla słabszych jednostek, na mocnych nie ma ta lokacja żadnego znaczenia. Podziękowania za tłumaczenie. Moda gorąco polecam.2 punkty
-
2 punkty
-
Następne napisy, ale ze względu na deficyt czasu tylko po angielsku (jeśli u kogoś ciężko z językiem Szekspira, to można ostatecznie użyć autotranslatora na polski, ale podejrzewam, że to może popsuć formatowanie i efekty). O tym jak inicjalnie przez chwilę miejscem akcji S.T.A.L.K.E.R.-a miał być Krym i odrobinę o wycieczce GSC do Czarnobyla:2 punkty
-
@cinkoczentoNa poprzedniej stronie w jednym z postów dodałem poprawiony arti_jamming.script jako załącznik do posta - wystarczy go pobrać i wrzucić do spolszczenia i przestanie wylatywać. EDIT. Na wszelki wypadek dodałem mini-łatkę do spolszczenia czyli właśnie ten skrypt do posta #1, więc jeśli ktoś będzie miał ten sam wylot to może sobie pobrać mini-łatkę zamiast szukać tego pliku po postach2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
No dobra Na razie nie mamy jeszcze na forum założonego działu pod takie rzeczy, dlatego wrzucam to tu Prezentuję wam Panowie (a może i Panie) mod z poprawkami do polskiej translacji Stalkera 2 nad którym pracowałem ostatnie 5 dni: https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/717 Wiadomo, nie stworzyłem spolszczenia od nowa, ani nie poprawiałem zbytnio dialogów czy opisów (choć te, które miały błędy to ogarnąłem w większości) - głównie poprawiłem największe błędy i ujednoliciłem nazewnictwo, żeby pasowało do tego co mamy w trylogii S1, dałem prawdziwe nazwy broni itd. Teraz tylko mieć nadzieję, że GSC nie zagląda na Nexusa i się do mnie nie przypierdzielą, albo Playion nie wleci z jakimś pozwem 😂 @DaimeneX Na razie nie wrzucałem linijek z Mutant Loot bo on ma w sobie pliki .pak (1kb), .ucas (123MB) i .utoc (23kb) i nie wiem jak to rozpakować. Ale jak mi skrobniesz PW jak to działa jako mod (w sensie czy .json z tekstem jest oddzielny czy po prostu linijki z nazwami i opisami części dodawałeś do głównej translacji) to dodam najwyżej.2 punkty
-
I następne. W odcinku m.in. buildy 1096 i 1154, Games Convention 2002, buildowskie wojaki i ciekawostki o teksturach.1 punkt
-
1 punkt
-
No tak. Jak mogłem zapomnieć o HugTV 😞 Nie sądziłem, że ogra taką małą popierdółkę. Czy jest jakiś mod do Stalkera, którego nie znajdziemy na jego kanale? Dzięki jak zwykle @vidkunsen Jak się okazało, tego naukowca znalazłem wcześniej, a Szopa nie ma. Na wcześniejszych zapisach był, kiedy poszedłem tam po finalnej rozwałce (ale jeszcze przed rozmową z szalonym naukowcem), to już go nie było. Tak więc mod zakończony, z moim niewprawnym tłumaczeniem. Prosty, na 1.5 - 2 godziny grania, wliczając czas na poprawianie literówek. Obejrzałem trzy zakończenia — żadne nie było dobre.1 punkt
-
Cóż, o ile pamiętam, jedno z zakończeń "Dzikiego Gonu" jest takie, że Ciri zostaje wiedźminką. Zgadza się ?? A jeśli chodzi o "próbę traw", Ciri to Starsza Krew. Mogła przeżyć1 punkt
-
@suchy1280 zobacz sobie Tutaj jak można bindować sobie klawisze, quicksloty, latarkę itd.1 punkt
-
1 punkt
-
Nazbierało mi się fajnych modów ale ostatnio nie chciało mi się pisać więc zostaną na kiedyś tam. To zamiast tego lepiej wrzucę co community Dooma uznało za najlepsze w tym roku. Nawet to co zaproponowałam trafiło do jednej kategorii Czyli kilkadziesiąt najlepszych modów tego roku, pojedyńcze mapy, map packi, mody gameplayowe i totalne konwersje. 2024 Cacowards1 punkt
-
@Skryty Hehe nie ma sprawy. Ja ogólnie jeżeli jakieś wyloty w Gammie napotykam to zazwyczaj kopiuję sobie z logu nazwę pliku, który jest wymieniony w błędzie i wrzucam w wyszukiwarkę na Dsc Gammy - jeśli więcej osób ma taki problem to zazwyczaj kilka osób wstawia to samo i prędzej czy później ktoś wyskakuje z rozwiązaniem, a o wylocie przez Arti Jamming były zaledwie 3 posty - 1 z wczoraj i 2 z przed roku czy tam dwóch lat. Dlatego pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że wylot u Łowcy jest powiązany pewnie z tym skryptem ze spolszczenia. Ogólnie do wszystkich osób, które mają wyloty - najpewniej będą za nie odpowiedzialne pliki arti_jamming.script i indirect_parts_favoriter.script i wywalenie jednego z nich lub obu może pomóc i Tobie @carpiu26na ten wylot po najechaniu na broń. Poza tym to dzięki za miłe słowa bo rzadko się zdarzają Dodał spolszczenie do "To do" list? Ja to w sumie nie wiem gdzie on tą "To do" listę w ogóle ma (kiedyś mi mignęła gdzieś, ale dzisiaj szukałem i nie mogłem znaleźć). W takim razie skoro ma zamiar dodać choćby nieaktualną wersję to na szybko by mi się przydały te 2 skrypty tylko w oryginalnych angielskich wersjach - arti_jamming.script tak jak pisałem jest w folderze G.A.M.M.A. Unjam Reload on the same key/gamedata/scripts , z kolei indirect_parts_favoriter.script jest w G_FLAT's Indirect Parts Favoriter/gamedata/scripts. Gdyby ktoś mógłby mi podesłać oba to porównam je z tymi z ostatniej wersji spolszczenia i poprawię jeżeli będzie trzeba i zaktualizuję spolszczenie na GitHubie bo Grok się nie bawi w pisanie do każdego twórcy o aktualizacje plików, tylko o link do GitHuba, który podłącza do launchera Gammy (tego do instalacji i aktualizacji), więc jak są zmiany to launcher podczas aktualizacji zasysa je bezpośrednio z GitHuba.1 punkt
-
Pograłem godzinę , ograbiłem kilku bandytów ze szpeju i przy dotknięciu broni w ekwipunku mnie nie wywala. Wiec może będzie dobrze . Pozdrawiam:)1 punkt
-
W sumie założyłem konto by podziękować @Szczepan9205, ostatnio jakoś tak wróciłem do Stalkera, ostatni raz grałem na premierę zatem dobry czas na odświeżenie po parunastu latach., zacząłem szukać modów i jestem niesamowicie zaskoczony tłumaczeniami, w zasadzie jest wszystko Radiophobia, Lost Alpha, LFO, ta ichniejsza rosyjska zupa solianka, Gamma, . Także jeszcze raz dzięki Szczepan9205, za świetną robotę, co jakiś czas pozwolę sobie walnąć Ci kawusie. Co do Gammy to Grok napisał na dc na liście "to do" dodać polską lokalizacje. Chyba sam się jorgnął, że miał wrzucić i nie dał rady. Zresztą bardzo problematyczny update. Co do crashy to obstawiam, że związane są z nowym systemem naprawy broni, gdyż spolszczenie działa póki nie najedziemy na statystyki broni.1 punkt
-
@Szczepan9205 Jesteś legendą, nie poddawaj się ze spolszczeniem. Wszyscy bardzo liczymy na Twoją pomoc w łatce teraz każdy jest zahypowany Stalkerem 2 więc to zrozumiałe, że Grok średnio ma chęć dłubać przy Gammie świeżo po update, zwłaszcza, że już robi mody to Stalkera 2... Ale do gammy siądzie i spolszczenie pewnie doda.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Podczas rozmowy z tajemniczym stalkerem o ksywce Mentor w wiosce kotów dowiadujemy się o zaginionej ekspedycji, w skład której wchodzi 17 członków frakcji Poszukiwacze. Poradnik uwzględnia położenie wszystkich zaginionych oraz ich schowków na 6 lokacjach. Kordon Siwy Wąż Wysypisko Kłapouchy Karaś Instytut Naukowo-Badawczy Agroprom Patsiuk Długi Dolina Mroku Śruba Karta Bar Zielony Romantyk Dzicz Narrator Suchy Jantar Aborygen Bosman Magazyny Wojskowe Medyk Indianin Kapitan1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00