Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10/21/24 uwzględniając wszystkie działy
-
@Ignachinio Najlepiej od razu wytłumaczę obie wersje, cyfrową i pudełkową: Pudełkowe: - Wersja standardowa - Steel book, List od twórców, przepustka do Zony, zestaw naklejek, zawartość Early Bird (plecak, wersja specjalna Wintara, kombinezon turysty, dodatkowe piosenki i opowieści przy ognisku) - Wersja limitowana - wszystko powyżej + mapa zony, plakat, naszywki frakcji, nieśmiertelnik, multi-tool z zestawem do ogniska - Wersja kolekcjonerska - wszystko powyżej + figurka Stalkera, Art Book - Wersja ostateczna - wszystko powyżej + lampa w postaci pojemnika na artefakty, stalkerski plecak Cyfrowe: Edycja Standardowa - zawartość Early Bird Edycja Deluxe - wszystko co zawiera edycja standardowa, dodatkowo sprzęt dla trybu fabularnego i wieloosbowego: - broń: pistolet PTM "Monolit" (tylko tryb fabularny), karabin szturmowy AR416 "Monolit", pistolet maszynowy Integral-A "Reimann" (tylko tryb fabularny), karabin szturmowy Lavina SA "Gabion" (tylko tryb fabularny), karabin wyborowy M701 "Łowca", strzelba M860 "Monolit" - kombinezony SEVA "Włóczęga", SSP-100M SIRCAA, Ultralekki kombinezon najemnika (tylko tryb fabularny) - dodatkowa misja poboczna - oficjalny Artbook oraz oryginalny zestaw ścieżki dźwiękowej Edycja Ostateczna - wszystko co zawiera wersja deluxe, dodatkowo: - rewolwer Rhino "Modelowy konkurent", pistolet maszynowy "Monolit" Viper, karabin szturmowy Fora-221 "Kołysanka", gładkolufowa strzelba D12 "Margach D12MT" - egzoszkielet frakcji Warta "PSZ-21W Szturm" - przepustka sezonowa - dostęp do dwóch rozszerzeń oraz wszystkich dodatków w przyszłości Jest mi nie do końca zrozumiałe, czy edycje fizyczne będą posiadać dodatkową zawartość cyfrową wymienioną powyżej dla Steama. Z tego co wiem, to gra wychodzi na GoG. To znaczy tyle, że gra raczej nie będzie mieć żadnych zabezpieczeń DRM na premierę. Pobranie gry przed premierą na PC w efekcie wiązałoby z tym, że każdy mógłby zagrać "przedpremierowo". Z tej perspektywy ma to sens, dlaczego nie będzie pre-downloadu. Dla tych, którzy chcieliby przyoszczędzić trochę grosza i zagrać w wersję ostateczną za pieniądze z edycji standardowej: - Na Steamie możemy założyć osobne konto, miejąc włączony VPN na Egipt. VPN musi być włączony podczas resjestracji. Zakładamy konto i ustawiamy walutę na EGP (Egipski funt). Przelicznik waluty dla wersji ostatecznej wyjdzie nam tyle, co na polskim Steamie za wersję standardową. VPN po rejestracji nie będzie nam już potrzebny. Co do VPNa, jeżeli ktoś takowego nie ma, jest kilka darmowych opcji - wystarczy wygooglać. Sam osobiście mam takie konto dla kilku-kilkunastu gier, ponieważ dla większości tytułów przelicznik wychodzi na korzyść o około 40%-50%. Niestety ze względu na nowy family sharing, nie będziemy tego konta mogli przypisać rodzinnie do konta głównego, ze względu na wykrycie dwóch różnych regionów. Kiedyś była taka możliwość. Dla tych, którzy na prawdę chcą mieć pewność, że zapłacili słuszne pieniądze za słuszną grę: - Jak większość wie, Steam posiada politykę zwrotów. Problem w tym, że większość tytułów ma limit zwrotu na 2 godziny rozgrywki oraz 2 tygodnie od dnia zakupu. Da się to trochę nagiąć, ale to już zależy od osoby rozpatrującej wniosek o zwrot pieniędzy (tak, wniosku często nie rozpatrują same boty). Jeżeli potrzebujemy więcej czasu niż 2 godziny grania, możemy założyć dodatkowe konto i aktywować family sharing. Jeżeli będziemy grali na koncie, gdzie nie została zakupiona gra, możemy grać do woli, dopóki nie miną dwa tygodnie od zakupu. W ten sposób, jeżeli zagramy 10 godzin, ale nie upłynęły dwa tygodnie od zakupu, nadal będziemy mogli zwrócić grę bez powodu; na koncie głównym nie upłynął żaden czas rozgrywki, a tylko ten jest liczony. Dla tych, którzy chcieliby podzielić rachunek na dwóch lub więcej: - Nowy family sharing na Steamie umożliwia korzystanie z tej samej biblioteki, w tym samym czasie, przez 4 konta. Jeżeli zakupimy jeden tytuł, to inne osoby będą mogły grać w Twój tytuł, bez względu na to, czy korzystasz obecnie z swojej biblioteki czy nie. Należy pamiętać, że kont tych nie da się później cofnąć normalnie z grupy i trzeba składać wniosek. W tym przypadku nie wiem, jak do tego podchodzą osoby rozpatrujące.5 punktów
-
Cześć stalkerzy! Forum stalkerteam jest naprawdę niesamowitym miejscem w internecie, które przetrwało próbę czasu i nie zmieniło się ani trochę. Swoją przygodę z modami do stalkera zacząłem jakieś osiem lat temu, chodząc jeszcze do szkoły, teraz jako dorosły człowiek doceniam wasz nakład pracy nad forum oraz tłumaczeniami. Jesteście niesamowici!5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Też wam tego zabraknie w S2 🤣 Za artykułem: Klik Ps. Inna sprawa robić artykuły na podstawie jakiegoś jednego posta.3 punkty
-
Wejdź we właściwości i odznacz w ogólnych "uruchom jako Admin" albo OBS tez uruchamiaj jako admin jak nie pomoże to ze zgodnością trzeba będzie kombinować3 punkty
-
Tak sobie czytam Wasze posty... Jeszcze nikt z Was nie grał, nawet nie dotknął gry, a już zaczęło się wieszanie psów i podsycanie g... burzy. Przecież nikt nie każe Wam tej gry kupić i w nią grać... Do premiery został raptem tydzień i spokojnie poczekam ze swoją oceną. Jak S2 będzie tylko do pobrania i zagrania dam Wam znać3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jak błędy widać nawet na krótkich demach to nie zapowiada się dobrze. Będzie jak z czystym niebem że grywalne po 10 patchach? Plus ponoć recenzje krótko przed premierę albo nawet po. Nie kupiłem preordera i wstrzymam się jeszcze.2 punkty
-
@suchy1280Postaram się przed środą uwinąć z tym co mi zostało do przetłumaczenia (choć nie obiecuję, że się wyrobię), ale na pocieszenie @enter_loginpodesłał mi swoją customową czcionkę, która nawet fajnie pasuje do 1.2 - nie jest to co prawda ta, którą autorzy sklecili do tej wersji, nie jest to też taka sama czcionka do jakiej jesteśmy przyzwyczajeni z poprzednich wersji Lost Alphy, ale moim zdaniem nawet fajnie pasuje + zawsze to coś innego i nowego, a dzięki niej nie muszę kombinować z grzebaniem w plikach, żeby dodać tą, którą wstawiłem w zrzutach wyżej. Także jeżeli @enter_login się zgodzi, żebym mógł ją wykorzystać w spolszczeniu to pozostanie mi tylko przetłumaczyć to co mi zostało (czyli trochę linijek w ostatnim pliku) i może wydam spolszczenie do 1.2 przed premierą S2 A jak nie no to @enter_login podpowiedział mi jeszcze jeden trik dzięki któremu nie trzeba przerabiać czcionki z Zewu Prypeci w tak inwazyjny sposób w jaki próbowałem to zrobić, żeby zadziałała z 1.2 i awaryjnie najwyżej użyję tej, którą pokazałem.2 punkty
-
@suchy1280Heh no zasadniczo to napisałem w środę co napisałem, ale jakoś nie potrafię sobie przed S2 znaleźć zajęcia i uznałem, że tłumaczenie to najlepszy sposób na zabicie czasu, dlatego strona tekstowa spolszczenia do wersji 1.2 jest już w 97% gotowa - zostało mi przetłumaczenie kilkudziesięciu kawałów i anegdot do rozmów z losowymi NPC i spolszczenie będzie gotowe, ale jest inny, DUŻY problem... I tu już moją wypowiedź kieruję do wszystkich zainteresowanych: autorzy w wersji 1.2 dodali na stałe czcionkę wzorowaną na tej z S2, która wygląda tak i jest dopasowana do całego moda (menu, interfejsu, okien dialogowych - w całym modzie nie występuje żadna inna czcionka oprócz tej nowej): No i problem teraz polega na tym, że żeby mieć taką samą czcionkę, tylko po polsku to musiałby się znaleźć jakiś dobrodziej lub dobrodziejka, potrafiący/potrafiąca edytować w Photoshopie tekstury czcionek i przerobić je dodając nasze litery ą, ć, ę itd. w miejsce rosyjskich liter - to, która litera z cyrylicy musiała by być zmieniona na jaką z naszego języka jest proste do znalezienia i jestem w stanie to sprawdzić w minutkę w grze, ale no pozostaje właśnie niestety kwestia zastąpienia tych liter w cyrilicy naszymi na samej teksturze - ja już wiele razy próbowałem i ni chu*a nie umiem zrobić tego tak, żeby było idealnie, lub przynajmniej choć trochę równo. Z kolei czcionka, której dotychczas używaliśmy w innych wersjach spolszczeń do Lost Alphy do tej wersji nie pasuje bo jest zdecydowanie za mała - ta nowa wersja i cały interfejs są dostosowane do rozdzielczości 1080p, 1440p i 2160p, więc jako alternatywy używam na razie czcionki z Zewu Prypeci co wygląda tak (choć moim zdaniem i tak jest trochę za mała nadal i nie jestem pewien czy do końca pasuje + te opcje, które mają kilka opcji z listy do wyboru w ustawieniach gry mam jeszcze drobniejszą czcionką bo na razie nie znalazłem pliku, który ją zmienia): Póki co mam w planie zamienić wszystkie zbyt małe czcionki na większe, problem w tym że byłby tylko w stylu tych powyżej bo ten rozmiar jest najczytelniejszy i w miarę pasuje do dużych rozdzielczości - jeśli dam mniejszą to będzie trzeba wszystko czytać w okularach chyba... No i tu moje pytanie - myślicie, że ten jeden styl czcionki z Zewu Prypeci nada się jako zamiennik (reszty, które występowały w Zewie nie ma sensu używać bo są za małe) czy lepsza by była ta oryginalna od autorów tylko z naszymi znakami?2 punkty
-
Na oficjalnej stronie stalkera 2, w dziale edycji fizycznych, jest informacja, że posiada zawartość cyfrową danego pakietu - https://www.stalker2.com/pl/preorder/physical. Dla ultimate np.: ultimate physical edition - Ultimate Edition Digital Content + Wyjątkowa premia dla uczestników przedsprzedaży (+ pozostałe rzeczy)2 punkty
-
2 punkty
-
Docieramy do Agropromu i widzimy, że jest zajęty przez grupę Czyste Niebo. Idziemy do głównego budynku, wchodzimy na 3 piętro i zamiast dokumentów widzimy Lebiediewa. Rozmawiamy z nim i dowiadujemy się o dokumentach. Lebiediew mówi, że ich baza wkrótce zostanie zaatakowana przez najemników i prosi o pomoc, zgadzamy się. Eliminujemy najemników i ponownie rozmawiamy z Lebiediewą. Daje wskazówkę, że musimy poszukać dokumentów w podziemiach Agropromu, pójdźmy tam. Musisz iść NATYCHMIAST!, nie zatrzymując się nigdzie, w przeciwnym razie „sprzątacz trupów” posprząta zwłoki, a dokumentów nie znajdziesz. I wejdź do metra przez przejście, którym zabiera nas Wasjan. W tunelu z elektrykami odnajdujemy zwłoki Czystoniebowca i zabieramy dokumenty. Po zabraniu dokumentów pojawi się 2 kontrolerów. Powalamy ich i wychodzimy z podziemii. Gdy pojawiliśmy się na Agropromie, kierujemy się w stronę Swałki i wtedy natrafiamy na zasadzkę najemników dowodzoną przez najemnika o pseudonimie Pierwszy. Walimy ich wszystkich i bierzemy pendrajwa z kodem ze zwłok Pierwszego. Informacje pojawiają się również z tego pendrive'a, który można przeglądać w PDA w sekcji Poczta w temacie Dochodzenie. To wszystko, chodźmy na wysypisko. (Попадаем на Агропром и видим, что его занимает группировка Чистое Небо. Идем в главное здание, поднимаемся на 3-й этаж и вместо документов видим Лебедева. Говорим с ним, узнаем про документы. Лебедев рассказывает, что вот-вот должна произойти атака их базы наемниками и просит о помощи, соглашаемся. Ликвидируем наемников, снова говорим с Лебедевым. Он дает наводку, что искать документы надо в Подземельях Агропрома, идем туда. Идти нужно СРАЗУ, нигде не задерживаясь, иначе «уборщик трупов» подчистит труп, и документы вы не найдете. И заходить в подземку через переход, куда проводит нас Васян. В тоннеле с электрами находим труп ЧНовца и забираем документы. После взятия документов спавнятся 2 контроллера. Валим их и выбираемся из Подземелья. Как появились на Агропроме, идем в сторону Свалки, и тут натыкаемся на засаду наемников во главе с наемником по кличке Первый. Валим их всех и с трупа первого снимаем флешку с кодом. Также с этой флешки появляется инофрмация, которую можно посмотреть в ПДА в разделе Почта в теме Расследование. Все, переходим на Свалку.) https://stalker-worlds.games/forum/topic/1322-stalker-dream-reader/2 punkty
-
X-Ray Multiplayer Extension: Premiera aktualizacji 0.8 Aktualizacja ta przywraca mechaniki rozgrywki z gry dla jednego gracza, usprawnia sieć, a także rozszerza system dodatków. S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci CO-OP Przejdź znaną wszystkim stalkerom historię ze swoimi znajomymi! W tym kooperacyjnym dodatku do X-Ray Multiplayer Extension od teraz dostępne są wszystkie zadania fabularne i poboczne, a niemal cała mechanika oryginalnej gry została dostosowana do rozgrywki wieloosobowej. Tryb ten obsługuje do 4 graczy. Launcher został napisany od nowa, dlatego aby wszystko działało należy usunąć stare wersje Launchera oraz gry i zainstalować nową wersję! Teraz, aby uruchomić grę, musisz trzeba przynajmniej raz uruchomić nowy Launcher! LINK DO NOWEGO LAUNCHERA Podziękowania dla Improved Weapon Pack za modele, tekstury i animacje do PKM oraz animacje do LR-300, a także dla Molphar'owi za model LR-300. Dla zainteresowanych: dziennik zmian aktualizacji 0.8 jest dostępny na stronie głównej Launchera. Dziękuję @Szczepan9205 za tłumaczenie na polski.2 punkty
-
Ale wiecie w dzisiejszych czasach to, że gra otrzymała status Gold jeśli chodzi o jej "dopracowanie" to znaczy tyle co... Pamiętacie co było np z Cyberpunkiem na premierę 😏2 punkty
-
2 punkty
-
Bober32 - zawsze powtarzałem/am, że ten chamski slang z wyspy (nie mylić z prawdziwymi językami) pasuje do stalkera jak widły do maku. Taka pararela - w powieści Aleksandra Głowackiego (ksywka B. Prus) "lalka" Wokulski jest światowcem rzadkiej maści, zna około 15 - 17 języków obcych ale nie zna jezyka "elyt" bardaszanych czyli francuskiego więc "elyty" drą z niego łacha. Skojarzenie narzuca się same - on jest z Elity oni są z "elyt", tak samo jest z w/w chamskim slangiem z wyspy, niby "światowy" a i tak rosyjski, niemiecki, hiszpański, włoski jest bardziej znany i są to prawdziwe języki, dla nas obce ale znajome. Niech mieszkańcy wyspy się uczą języków a nie na odwrót, ich czas minął. Stalker powinien być - do wyboru - Białoruski lub Ukraiński, w opcjach Polski, Słowacki, Polski, Rumuński, Rosyjski jako sąsiadów państw w których jest strefa. To jest rzeka Prypeć a nie Pripyat River.2 punkty
-
Co do trudności to nie gram w reborny (no mnie wkur..., denerwują) i dlatego nikt nic nie musi, może! U ludzi najbardziej cenię wolną wolę, możesz, nie musisz.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Sacharow poprosi się cie o kontener po ukończeniu chomika na embriony i te kapsułki anomalii. Owy kontener jest w niewidzialnym schowku z sarkofagu, powinien być na klatce schodowej zaraz od wejścia i tam jest kontener na embriony. A ja zaskoczę że pamiętam takie szczegóły, akurat spora część OP 2.2 utkwiła mi w pamięci.2 punkty
-
@szeryf1988 Mogę Ci zrobić taki patch na udźwig tylko powiedz na jakiej wersji grasz czy z 12.05.2022 czy z 15.03.2023 żebym zrobił do odpowiedniego patcha. Odpal grę i w menu w dolnym rogu sprawdź. Dobra, zrobiłem dwa to sobie wybierzesz odpowiedni jak sprawdzisz. Rozpakuj i folder gamedata wrzuć do głównego katalogu gry. 12.05.2022.rar 15.03.2023.rar W dodanych plikach jest podniesiony udźwig do 800 kg + zwiększona wytrzymałość GB.2 punkty
-
2 punkty
-
@kanon1022 Szczerze? Ja zostaję przy Anomaly 1.5.2 + GAMMA bo nie chcę mi się od nowa instalować GAMMY Według tego co autorzy napisali w temacie Anomaly na Moddb to w 1.5.3 są takie różnice i nowości: - Zmiany w menu głównym, aby dostosować się do wytycznych GSC Game World dotyczących modów do ich gier (w skrócie dodali w głównym menu napis "Kup oryginalną trylogię", który powinien chyba otwierać stronę GSC w przeglądarce gdzie powinno dać się kupić oryginalne gry, ale nie działa, a przynajmniej nie z Anomaly 1.5.2 - może jak się używa jako bazy 1.5.3 to wtedy działa... No i dodali jeszcze dopisek, że GAMMA to fanowski projekt, żeby GSC się nie czepiało); - Ogólne ulepszenia stabilności silnika, naprawiono kilka potencjalnych przyczyn wylotów; - Kilka poprawek błędów (niektóre z nich były oczekującymi aktualizacjami, które czekały na dobry moment, aby zostać wydane, a inne poprawki zostały zasugerowane przez społeczność); - Naprawiono zadania "Skanowanie pola" i "Ogień, który nigdy nie zgaśnie"; - Naprawiono problem z emisjami po nieudanym zadaniu "Obrona Bariery"; - Dodano kilka ulepszeń i nowych funkcji do skryptowania w dodatkach.; Także wiesz... Z tego co u siebie testowałem to tak jak napisałem - żeby grać w Gammę z Anomaly 1.5.3 to najpewniej trzeba by całą Gammę od nowa zainstalować bo zwykła podmiana czystego Anomaly z 1.5.2 na 1.5.3 powoduje jakieś dziwne wyloty, ale jak komuś się chce w to bawić to o tyle dobrze, że zapisy przynajmniej będą działać i nie trzeba grać od nowa. A co do spolszczenia to tak, wystarczy je rozpakować i nałożyć na to co masz w folderze mods i zgodzić się na zamianę plików - to wszystko.2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Ignachinio mojej opinii to nie będzie bo ja ogram pewnie za kilka lat dopiero 🤣😁😊🥴😟😥😢😭1 punkt
-
1 punkt
-
@scigacz1975 o ile pamiętam to idziesz do piwnicy Sidora, próbujesz otworzyć drzwi, po tym w jednej z piwnic w wiosce respi się chyba worek z ładunkiem wybuchowym. @edit 😁Nie przeczytałem 1ego posta. Ładunek wojskowych to chyba w wagonach pociągu. Północ mapy, intro z Czystego Nieba co Szrama naukowców prowadził.1 punkt
-
@Sarkazm no właśnie było info o najemnikach pod przejazdem kolejowym. Można ich rozpoznać bo mają angielskie ksywy bodajże. Albo jak masz lunetę z autonamierzaniem celi to będą na czerwono. Uważaj żebyś do normalnych żołnierzy nie strzelal.1 punkt
-
1 punkt
-
@scigacz1975 @kondotier często w różnych tematach modów wrzucał lepsze latarki więc trzeba by w szukajce poszukać. Tu np w temacie NS Tylko to do cienia to nie wiem czy to by w ogóle zadziałało do modów na Zewie, w tematach LA też chyba wrzucał jakieś. Tu niby poradnik jak polepszyć latarkę w Anomaly ale niby sprawdza się w innych grach z serii Stalker: Klik1 punkt
-
@Unlucky No i fajno Dzięki za sprawdzenie tego i podesłanie pliku Zaraz wrzucę łatkę.1 punkt
-
Хроники Кайдана 4, cienie 10006 (zmodyfikowany) Mod: https://disk.yandex.ru/d/JhxyegybNPXXgA "Хроники Кайдана 4. По ту сторону света" . Используется движок OGSR-64. В этом моде Кайдан рассказывает Журналисту ещё одну произошедшую с ним историю. Скачивается мод по ссылке ниже. Запускаем экзешник, все архивы распакуются автоматически. Всё распакованное перенести в корневую папку чистого ТЧ версии 1.0006. Запускается мод экзешником в папке bin_x64. В моде задействованы локации Бар, Кордон, Тёмная Долина, Х-18 и две локи из СВ-3: Лес (в моде Гиблый Лес) и Касьяны, на которой и развернутся основные события. Приятного прохождения! Odpalać z bin_x64 p.s. początek:1 punkt
-
Usunąłem to bo naprawdę szkoda nerwów i nie rozumiem jak sytuację, w której karabin snajperski strzela z siłą procy lub co najwyżej wiatrówki można nazywać kwestią gustu albo próbować uczyć się tego typu "mechaniki"... I jak zabicie psa może być tak trudne jak polowanie na słonia?? Mam strzelać do psa z granatnika albo moździerza przeciwpancernego z 3 metrów żeby go zastrzelić??? Na tym ma polegać mechanika gry?? Coś tu jest nie tak i mówi to chyba samo za siebie. No chyba że za jakimś niezwykłym przypadkiem tylko u mnie i na moim komputerze to działa tak jak działa a u innych już nie... 😀 Naturalnie tu przychodzi do głowy że coś musi być gdzieś celowo napierdykane albo istnieje gdzieś jakiś przekręt... Szkoda że gra która zapowiada się tak świetnie ma porobione tak absurdalne utrudnienia i tak odrealnioną fizykę że zamienia się w jakąś groteskę. Jeszcze raz powiem - nie wierzę w to żeby takie napieprzenie w fizyce działania broni i taka absurdalna komplikacja była tylko czystą kwestią czyjegoś gustu albo preferencji. Jak tak to zróbmy może symulator polowania na słonie za pomocą procy i pistoletu na kulki. P.S. Lubię trudną rozgrywkę, ale trudność nie może polegać na osłabianiu działania broni, tak że zachwianiu ulega realizm i fizyka jej działania oraz na wprowadzaniu nierówności, niesprawiedliwości i dysproporcji pomiędzy obrażeniami zadawanymi przez gracza a tymi zadawanymi przez przeciwnika. Uważam że o ile nie jest to celowe działanie mające na celu coś czego trudno się domyślać, to jest to bardzo tani i tandetny chwyt. P.S. 2. Skoro ten "poziom trudności" jest kwestią gustu, to dlaczego nie ma w tego typu publikacjach możliwości ustawienia poziomu trudności i realizmu i dostosowania go do różnych "gustów" tylko od razu na najłatwiejszym poziomie gra staje się niegrywalna? Czy tylko ja jestem takim lewusem że karabin snajperski strzela u mnie z siłą wiatrówki??, a psy mają odporność słonia? A żołnierza da się zabić strzelając mu dwa razy w głowę ze strzelby myśliwskiej z przystawienia?1 punkt
-
@aaa1112Hmm czyli to nie jest kwestia systemu na to wygląda. Ale przez te 7lat, które jestem na ST i które LA 1.4007 istnieje to nie pamiętam, żeby ktokolwiek narzekał na to. Znaczy mi nie chodziło o przywołanie menedżera zadań za pomocą Ctrl+Alt+Delete tylko jak przez chwilę przytrzymasz ten skrót to powinny Ci się wyświetlić na ekranie opcje 'Zablokuj", "Przełącz użytkownika", "Wyloguj" i "Menedżer zadań" - wtedy klikasz wyloguj i po wylogowaniu logujesz się z powrotem - wychodzi szybciej niż reset. Tak jak pisałem - mnie się podobnie działo na dniach przy ogrywaniu Historii Johna 2 z tym, że ten mod lubił się zawieszać w trakcie ładowania i też menedżer zadań się nie przebijał przez ekran zawieszonej gry, ale w ten sposób udawało mi się ogarnąć bez resetowania PC.1 punkt
-
Tak czytam "Jak zabić JEDNYM strzałem w głowę 41 Najemików" I mi się przypomniało, że chyba tylko ona tak potrafiła 😏 😁1 punkt
-
co do mega to polecam mega downloader, problemów nigdy nie miałem samego sigerous'a pobrałem chyba w 15 minutek Link do programu na drive: https://drive.google.com/drive/folders/1RHDmR0_z2nnmzWbNKETHjwldDTmTKUKA?usp=sharing1 punkt
-
1 punkt
-
@szeryf1988 W pliku actor.ltx linijka max_walk_weight i w pliku system.ltx linijka max_weight. W obu najlepiej wpisać taka samą wartość. A darmowych kłódek nigdzie nie znajdziesz. Chyba że użyjesz spawnera albo dopiszesz do sprzedaży jakiemuś handlarzowi po niskiej lub zerowej cenie.1 punkt
-
1 punkt
-
Ogłoszenie parafialne - w poście #1 w zakładce "Linki do pobrania" jest już zaktualizowany link do najnowszej wersji spolszczenia, które jest dostosowane do działania z Anomaly w wersji 1.5.3. Z tego co eksperymentowałem to jeśli chcemy używać jako bazy pod Gammę Anomaly 1.5.3 to raczej trzeba całą Gammę od nowa zainstalować (u mnie zmiana ścieżek do Launchera i plików .exe z Anomaly 1.5.2 na Anomaly 1.5.3 nic nie dała i przy uruchamianiu wszystko się wywalało, więc jeśli ktoś bardzo chce mieć 1.5.3 i Gammę to chyba najlepiej zainstalować Gammę od zera i po ogarnięciu całej instalacji po prostu skopiować sobie user.ltx z 1.5.2, żeby zachować swoje ustawienia no i folder savedgames, żeby mieć swoje zapisy - plik i folder znajdziecie w folderze appdata w folderze z Anomaly). No i pamiętajcie też, że aby uniknąć problemów z dodatkami, które mogą się źle pobrać to najlepiej zaktualizować sobie Launcher odpowiadający za aktualizacje Gammy (znajduje się on w folderze .Grok's Modpack Installer). Aktualna wersja to 6.4.0.0 i można ją pobrać z Discorda Gammy z zakładki "Announcements" lub wstawiałem go też jako załącznik kilka postów wyżej. I tak jak zawsze - w razie problemów lub znalezienia błędów piszcie tu o nich, a w przypadku błędów w tekście lub braku tekstu (lub też napotkania angielskiego tekstu) wstawiajcie zrzuty tu do tematu.1 punkt
-
1 punkt
-
Do postu #1->Linki do pobrania wrzuciłem łatkę/aktualizację spolszczenia R3 do wersji 1.18, która miała premierę kilka dni temu. Autor nadal wprowadza jakieś pomniejsze zmiany, ale łatka jest najbardziej aktualna jak się da na dzień dzisiejszy czyli 12 września. Żeby ją zainstalować wystarczy wrzucić ją na już zainstalowane spolszczenie i zgodzić się na zamianę plików Tak jak zawsze - gdyby ktoś znalazł jakieś błędy to proszę o screeny w temacie moda lub ewentualnie na PW, żebym mógł szybko je poprawić.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00