Skocz do zawartości

Problemy techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

@krystof.k - nic nie kombinuj, wstaw patcha którego zrobił autor moda, bo dotyczy on też innych broni. To nie wina podstawki.

A najlepiej, abyś postawił moda na nowo na v.1.0004, bo będziesz miał sporo mniej problemów z grą. Savy będą działały. Jest cała dyskusja na ten temat, łącznie z tym jak spatchować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krystof.k odpisałem Ci wstawiłem odpowiedź @Pure który mi pomógł i wstawił fixa na naprawienie podwójnego zoom`a 
I albo nie chciało Ci się czytać albo wstawiłeś fix i nie pomogło???
Sorry ale wróżek tu nie ma.  
Skrypt nie ma tu nic do rzeczy!   

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już powtórnie w Martwym Mieście, po znalezieniu teleportera na Agro. Mam mięć anomalne M16 i mam, mam też anomalnego Bizona i kombinezon niewidkę. I problem z tymi "niewidzialnymi". Przy próbach wstawienia do slotu M!^ wyloty. Jak udało się wstawić, wylot przy przeładowaniu. Wszystkie logi po wylocie puste. Te robione z wklejaniem do notatnika też. Teraz doszły wyloty, przy próbie założenia kombinezonu niewidki. Wystarczy że w inwentarzu najadę na niego kursorem, nawet nie kliknę i wylot. Do MM wchodziłem z ATP.

Miał ktoś z takim czymś do czynienia? Może jednak trzeba przez Limansk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co je wstawiać do slotu? O ile wiem to trzeba mieć tylko w posiadaniu M16 anomalne i kombinezon maskujący i te rzeczy dajemy Doktorowi który jest więziony. Wystarczy, że mamy je w ekwipunku i tyle. Ja drugi raz do martwego miasta wchodziłem z Limańska ale wątpie żeby to miało związek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofnąłem się w zapisach aż do baru. Tym razem poszedłem przez Limansk. Z tych anomalnych mam tylko M16. Problem zaczął się przy podchodzeniu do Perfumiarza. Wylatuję albo zaraz po wejściu do chałupy, albo po otwarciu okna dialogowego.

Wchodziłem na lokację kilka razy, ale to samo. To chyba perfumiarz był poprzednio przyczyną wylotów z bronią anomalną, bo dziło się to jak do niego się zbliżałem.

Daję zapisy przed wejściem do MM i przy chałupie Perfumiarza. Widać go, ale pogadać się przez okno nie da.

p 3063 przed mm.dds

p 3063 przed mm.sav

p3065 perfumiarz.dds

p3065 perfumiarz.sav

 

Proszę o sprawdzenie, czy u sprawdzającego też jest wylot.

Ewentualnie o swój zapis z tej sytuacji. Wszystkie inne zadania mam porobione, schowki Kostii i Charona znalezione.

 

@jurek48 - tak, zostało to zgłoszone jako błąd, ale nie jest to wina spolszczenia, lecz skryptu. Tak jest w plikach moda. Odczytaj je odwrotnie i graj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Sprawdziłem u siebie i jest tak samo, gdy tylko się pojawi w PDA jego znacznik to odliczanie do krasza się zaczyna i mam jakieś 10 sekund. Próbowałem pogadać z nim szybko i użyć teleportu aby wynieść się szybko z lokacji a fabułe pchnąć dalej ale niestety wyskoczył komunikat że "wykryto próbę teleportu blabla coś tam" nawet nie zdążyłem przeczytać bo już wylot. Ale to pewnie zabezpieczenie takie, że nie można wyjść z MM dopóki nie załatwi się sprawy. Niestety nic nie udało mi się zrobić. Przez takie idiotyzmy właśnie dostaje furii i mam ochotę wywalić tylko do kosza taki mod. Może kto inny będzie w stanie pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to bywa z "odgrzewanymi kotletami". Mod był tyle razy zmieniany i poprawiany od pierwszego wyjścia, że gdzieś coś mogło nie zaskoczyć.

@Pure - sztuczek z przelkikaniem też użyłem. Bez skutku. Do MM próbowałem wejść z różnych teleportów, a nawet teleporterem. Z tym samym skutkiem. Może moja poprzednia gra spowodowała, że coś tam gdzieś nie zaskoczyło.

Dlatego dałem prośbę o sava bezpośrednio przed Perfumerem. Może nawet być już przed teleportem na Zaton lub pierwszy na nim. Ten krótki nie przerobiony fragment obejrzę na jakimś gameplayu.

@Zwinny - dziękuję za dobre chęci. W inwentarzu mam prawie 400 kg i stosownie do tego zwiększony udźwig. A zabija cię pole psioniczne. Na tym etapie jeszcze do centrum miasta wejść się nie da. Można poruszać się tylko po obrzeżach. Zanim Cię zabiło, powinieneś mieć taki komunikat metalicznym głosem i wpis na ekranie, o przekroczeniu granicy.

@kazik a może ty coś zaradzisz z tym wyperfumowanym?

PONAWIAM PROŚBĘ O DZIAŁAJĄCEGO SAVA PRZY PERFUMERZE, LUB JUŻ NA ZATONIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik - ale ja już jestem drugi raz w Martwym mieście. Pierwsze spotkanie mam za sobą, uciekłem z Martwego, zabrałem schowek na Agropromie i wróciłem do Martwego dokończyć dzieła.

Tak, że jak będziesz dawał sava, to takiego po powrocie do MM i ponownym spotkaniem z Perfumiarzem, lub już przy teleporcie na Zaton.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem gameplaya z drugiego pobytu w MM i okazuje się, że ta przypadłość z wylotem przy rozmowie z Perfumiarzem, to nie tylko moja. Autor gameplaya też wylatywał i nie tylko w tym przypadku, ale i dalszej grze, w szkole ( dom z kolumnami ), w sztabie ( komitet KPZR ), czy w Domu Spółdzielczym. A jak twierdził, takie wyloty miał tylko w MM. Na rus forach za przyczynę podawano brak pamięci.

Mam sporo barachła w schowkach, pozbędę się więc tego i spróbuję jeszcze raz. Trochę boli, że nie można samemu rozwiązywać takich problemów, a trzeba się wspierać cudzą wiedzą i pomocą. Ale pełne schowki, już nie raz przysporzyły graczom problemów. Tym razem trafiło na mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że to jednak bug moda. Opróżniłem schowki do zera, wszedłem do MM i już mi się wydawało że złapałem Pana Boga za nogi, bo mogłem gadać z Perfiumiarzem. Szybko przyszło otrzeźwienie bo przed zamknięciem okna dialogowego wylot. Następne podejścia już bez dialogu.

A co dotyczy schowków na innych lokacjach. Mod musi pamiętać o ich zawartości i trzyma ją w zapisach. To że my tego nie widzimy, nie ma znaczenia. Mod widzi. Wystarczy popatrzeć na wagę pierwszych zapisów i końcowych. Wszystko co zrobiliśmy w modzie, jest w tym ostatnim. Też było mi ciężko to zrozumieć, ale dopiero praktyka to potwierdziła.

Jestem jednak uparty. Jeszcze raz wejdę do MM, tym razem z minimum w plecaku. Skoro autorzy założyli bieganie po MM golcem, może to trwa nadal, mimo informacji że możemy zabrać manele z sejfu w Limansku. Po walce z Ostatnim Dniem i tak tego sprzętu będzie nadmiar. I na Zaton pójść można z dobrą bronią.

Zobaczymy jak @kazik się powiedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DarMoo patrzyłem na te Twoje screeny i nie widzę rozbieżności. Mod robi jakieś swoje autozapisy które widać tylko w katalogu, bo do uruchamiania gry są zbędne.

 

@Pure - z tego co pisałeś wcześniej, przejście Martwego miasta masz za sobą. Masz z tego zapisy? Najlepiej by było już w tej kanalizacji na Zatonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kondotier napisał:

Zobaczymy jak @kazik się powiedzie.

No cóż ... męczę się z teleportem w Limańsku nie chce mnie przerzucić na drogę do MM ale nie odpuszczam :) 

Czy to ma być tak, że po użyciu teleportu nigdzie nas nie przenosi tylko trzeba wyjść z pomieszczenia i wejść
do MM nowo otwartą drogą w uliczce ? 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.