kondotier Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 @krystof.k - nic nie kombinuj, wstaw patcha którego zrobił autor moda, bo dotyczy on też innych broni. To nie wina podstawki. A najlepiej, abyś postawił moda na nowo na v.1.0004, bo będziesz miał sporo mniej problemów z grą. Savy będą działały. Jest cała dyskusja na ten temat, łącznie z tym jak spatchować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) @krystof.k odpisałem Ci wstawiłem odpowiedź @Pure który mi pomógł i wstawił fixa na naprawienie podwójnego zoom`a I albo nie chciało Ci się czytać albo wstawiłeś fix i nie pomogło??? Sorry ale wróżek tu nie ma. Skrypt nie ma tu nic do rzeczy! Edytowane 28 Lipca 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystof.k Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Kazik zacytuję Ciebie: - pomogło, DZIĘKI. Mea culpa - należy uważniej czytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Tego nie napisałem do Ciebie. Ale chociaż napisz czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystof.k Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Pomogło. Jeszcze raz dziękuję. Ponieważ zdarzają się wyloty, posłucham rady Kondotiera i postawę moda na 1.0004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Jestem już powtórnie w Martwym Mieście, po znalezieniu teleportera na Agro. Mam mięć anomalne M16 i mam, mam też anomalnego Bizona i kombinezon niewidkę. I problem z tymi "niewidzialnymi". Przy próbach wstawienia do slotu M!^ wyloty. Jak udało się wstawić, wylot przy przeładowaniu. Wszystkie logi po wylocie puste. Te robione z wklejaniem do notatnika też. Teraz doszły wyloty, przy próbie założenia kombinezonu niewidki. Wystarczy że w inwentarzu najadę na niego kursorem, nawet nie kliknę i wylot. Do MM wchodziłem z ATP. Miał ktoś z takim czymś do czynienia? Może jednak trzeba przez Limansk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Ale po co je wstawiać do slotu? O ile wiem to trzeba mieć tylko w posiadaniu M16 anomalne i kombinezon maskujący i te rzeczy dajemy Doktorowi który jest więziony. Wystarczy, że mamy je w ekwipunku i tyle. Ja drugi raz do martwego miasta wchodziłem z Limańska ale wątpie żeby to miało związek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Skorzystam z rady i zachowam je w inwentarzu. Ale i tak nie jest to normalne, że skoro poza MM mogłem z tego typu broni korzystać bez problemu, to akurat w nim się nie da. Chyba że jest celowo wstawiona opcja, abyśmy nie mogli uczynić się niewidocznymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Być może, osobiście nie próbowałem ich wkładać na siebie. Jakby co to wstaw sejwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Wydaje mi się,że wypowiadane kwestie między Naznaczonym a Astronomem są pomylone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Cofnąłem się w zapisach aż do baru. Tym razem poszedłem przez Limansk. Z tych anomalnych mam tylko M16. Problem zaczął się przy podchodzeniu do Perfumiarza. Wylatuję albo zaraz po wejściu do chałupy, albo po otwarciu okna dialogowego. Wchodziłem na lokację kilka razy, ale to samo. To chyba perfumiarz był poprzednio przyczyną wylotów z bronią anomalną, bo dziło się to jak do niego się zbliżałem. Daję zapisy przed wejściem do MM i przy chałupie Perfumiarza. Widać go, ale pogadać się przez okno nie da. p 3063 przed mm.dds p 3063 przed mm.sav p3065 perfumiarz.dds p3065 perfumiarz.sav Proszę o sprawdzenie, czy u sprawdzającego też jest wylot. Ewentualnie o swój zapis z tej sytuacji. Wszystkie inne zadania mam porobione, schowki Kostii i Charona znalezione. @jurek48 - tak, zostało to zgłoszone jako błąd, ale nie jest to wina spolszczenia, lecz skryptu. Tak jest w plikach moda. Odczytaj je odwrotnie i graj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Mam nietypowy problem z zapisywaniem save'ów. Co innego mam w grze, a prawie co innego w savedgames. Spoiler Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Wrzuciłem twój save i mam wylot już podczas wczytywania gry W drugim zapisie masz cały zawalony plecak, po dostaniu się do martwego miasta coś mnie zabija, nwm co to, tak daleko w soljance jeszcze nie zaszedłem Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 @kondotier Sprawdziłem u siebie i jest tak samo, gdy tylko się pojawi w PDA jego znacznik to odliczanie do krasza się zaczyna i mam jakieś 10 sekund. Próbowałem pogadać z nim szybko i użyć teleportu aby wynieść się szybko z lokacji a fabułe pchnąć dalej ale niestety wyskoczył komunikat że "wykryto próbę teleportu blabla coś tam" nawet nie zdążyłem przeczytać bo już wylot. Ale to pewnie zabezpieczenie takie, że nie można wyjść z MM dopóki nie załatwi się sprawy. Niestety nic nie udało mi się zrobić. Przez takie idiotyzmy właśnie dostaje furii i mam ochotę wywalić tylko do kosza taki mod. Może kto inny będzie w stanie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Tak to bywa z "odgrzewanymi kotletami". Mod był tyle razy zmieniany i poprawiany od pierwszego wyjścia, że gdzieś coś mogło nie zaskoczyć. @Pure - sztuczek z przelkikaniem też użyłem. Bez skutku. Do MM próbowałem wejść z różnych teleportów, a nawet teleporterem. Z tym samym skutkiem. Może moja poprzednia gra spowodowała, że coś tam gdzieś nie zaskoczyło. Dlatego dałem prośbę o sava bezpośrednio przed Perfumerem. Może nawet być już przed teleportem na Zaton lub pierwszy na nim. Ten krótki nie przerobiony fragment obejrzę na jakimś gameplayu. @Zwinny - dziękuję za dobre chęci. W inwentarzu mam prawie 400 kg i stosownie do tego zwiększony udźwig. A zabija cię pole psioniczne. Na tym etapie jeszcze do centrum miasta wejść się nie da. Można poruszać się tylko po obrzeżach. Zanim Cię zabiło, powinieneś mieć taki komunikat metalicznym głosem i wpis na ekranie, o przekroczeniu granicy. @kazik a może ty coś zaradzisz z tym wyperfumowanym? PONAWIAM PROŚBĘ O DZIAŁAJĄCEGO SAVA PRZY PERFUMERZE, LUB JUŻ NA ZATONIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Twój sejw u mnie też nie działa. Z tego co widziałem na filmie do niego się idzie gdy pierwszy raz pojawiamy się w MM. Może dzisiaj dotrę do Perfumiarza to wtedy wstawię Ci swojego sejwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 @kazik - ale ja już jestem drugi raz w Martwym mieście. Pierwsze spotkanie mam za sobą, uciekłem z Martwego, zabrałem schowek na Agropromie i wróciłem do Martwego dokończyć dzieła. Tak, że jak będziesz dawał sava, to takiego po powrocie do MM i ponownym spotkaniem z Perfumiarzem, lub już przy teleporcie na Zaton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 ok będę pamiętał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Obejrzałem gameplaya z drugiego pobytu w MM i okazuje się, że ta przypadłość z wylotem przy rozmowie z Perfumiarzem, to nie tylko moja. Autor gameplaya też wylatywał i nie tylko w tym przypadku, ale i dalszej grze, w szkole ( dom z kolumnami ), w sztabie ( komitet KPZR ), czy w Domu Spółdzielczym. A jak twierdził, takie wyloty miał tylko w MM. Na rus forach za przyczynę podawano brak pamięci. Mam sporo barachła w schowkach, pozbędę się więc tego i spróbuję jeszcze raz. Trochę boli, że nie można samemu rozwiązywać takich problemów, a trzeba się wspierać cudzą wiedzą i pomocą. Ale pełne schowki, już nie raz przysporzyły graczom problemów. Tym razem trafiło na mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Heh dlatego ja zawsze mówię nosić ze sobą mało a w schowkach tylko konkretne rzeczy w rozsądnych ilościach. To nie OP chociaż co mają do tego schowki na innych lokacjach kiedy jesteśmy w MM. Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Pure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Okazuje się, że to jednak bug moda. Opróżniłem schowki do zera, wszedłem do MM i już mi się wydawało że złapałem Pana Boga za nogi, bo mogłem gadać z Perfiumiarzem. Szybko przyszło otrzeźwienie bo przed zamknięciem okna dialogowego wylot. Następne podejścia już bez dialogu. A co dotyczy schowków na innych lokacjach. Mod musi pamiętać o ich zawartości i trzyma ją w zapisach. To że my tego nie widzimy, nie ma znaczenia. Mod widzi. Wystarczy popatrzeć na wagę pierwszych zapisów i końcowych. Wszystko co zrobiliśmy w modzie, jest w tym ostatnim. Też było mi ciężko to zrozumieć, ale dopiero praktyka to potwierdziła. Jestem jednak uparty. Jeszcze raz wejdę do MM, tym razem z minimum w plecaku. Skoro autorzy założyli bieganie po MM golcem, może to trwa nadal, mimo informacji że możemy zabrać manele z sejfu w Limansku. Po walce z Ostatnim Dniem i tak tego sprzętu będzie nadmiar. I na Zaton pójść można z dobrą bronią. Zobaczymy jak @kazik się powiedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Czyli mam rozumieć, że u wszystkich grających istnieje taka rozbieżność w save'ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 @DarMoo patrzyłem na te Twoje screeny i nie widzę rozbieżności. Mod robi jakieś swoje autozapisy które widać tylko w katalogu, bo do uruchamiania gry są zbędne. @Pure - z tego co pisałeś wcześniej, przejście Martwego miasta masz za sobą. Masz z tego zapisy? Najlepiej by było już w tej kanalizacji na Zatonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, kondotier napisał: Zobaczymy jak @kazik się powiedzie. No cóż ... męczę się z teleportem w Limańsku nie chce mnie przerzucić na drogę do MM ale nie odpuszczam Czy to ma być tak, że po użyciu teleportu nigdzie nas nie przenosi tylko trzeba wyjść z pomieszczenia i wejść do MM nowo otwartą drogą w uliczce ? Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 25 minut temu, kazik napisał: Czy to ma być tak, że po użyciu teleportu nigdzie nas nie przenosi tylko trzeba wyjść z pomieszczenia i wejść do MM nowo otwartą drogą w uliczce ? Tak miałem w mojej rozgrywce. To i lepiej, bo mogłem zabrać pukawki ze sobą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.