Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, cez137 napisał:

@kondotier arta nie uaktywnialem, po prostu go oddałem bo nie widziałem dla niego zastosowania a poza tym to była część zadania od skidana

O to na to czekałem :D kto przejdzie moda bez tego artefaktu, na bank w wielu sytuacjach będzie trudniej bo trzeba będzie się nakombinować, a tak to np nie wiedziałeś gdzieś jak się dostać np do jakiegoś pomieszczenia ale cyk teleport, robiłeś zadanie, cyk teleport z powrotem i załatwione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb a to nie da się go jakoś później zdobyć? on jest tylko jeden w całym modzie? nigdzie już nie występuje? 

"Koniecznie pogadać ze Skidanem o notatce Fryca i zrobić zadanie na arta. Tu kolejna UWAGA. Wbrew temu co mamy w PDA, nie oddajemy tego arta, a przenosimy do slotu. Art się rozpada. Co w zamian za to mamy, dowiadujemy się naciskając F5. Radzę dobrze przeczytać, co możemy osiągnąć rozkładając artefakty. Opcje bardzo przydatne w dalszej grze, a szczególnie teleportacja szklanymi." - to chodzi o tego arta o którym jest TU mowa? on mi się nie rozpadał, nie raz go wkładałem w slot i nic się nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A o tego arta. Jak sam znalazłeś w poradach, trzeba było użyć. Bez niego to raczej z modem sobie nie dasz rady, bo są sytuacje wręcz wymagające jego użycia. Inaczej się nie da. Nie pozostaje Ci nic innego, jak gra od nowa. I robienie wszystkiego , co mod daje do zrobienia. Tylko tak możesz go przejść i skończyć. Przecież to nie Ty, ale autor moda zdecydował, co jest ważne, a co nie.  Nie miałem z "obszukaniem" śmigłowca żadnych problemów. Za wyjątkiem tego "telepania i czarno w oczach" przy tych świerkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier nie no od nowa na pewno nie będę go robił trzeci raz, a jakiś spawner? fakt że nigdy nie używałem spawnerów i nawet nie wiem jak się ich używa ale jak będzie taka potrzeba to czemu nie? ze śmigłowcem sobie jakoś poradziłem, jestem na wysypie, dotarliśmy do Wasilija, wszystko przeczytałem ale kompletnie nie wiem co mam robić, dzięki teleportowi dotarłem na silos, a na drugim jest ten jeden z trzech artów, ale jak sie tam dostać nie wiem, podpowiedzi też mi nic nie mówią, trudny ten mod, nie powiem, dotarłem do hangaru, zamknięty jest, wszystkie trupy obszukałem dookoła, kluczyki do zaporożca są na wierzy, jakiej wieży?która wieża? hmm? spróbowałem z ciekawości pójść na Agro, wywala mnie, czyli jeszcze nie czas na Agro, no nic, chyba muszę się przespać z tym modem, jutro dalej będę walczył.

ss_cez137_03-09-20_20-14-38_(l02_garbage).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  W tematach są moje zrzuty ekranu, z dokładnym pokazaniem miejsca i czynności jakie trzeba wykonać, aby taka "chmurka" przeniosła na ten drugi silos.

A gdybyś miał ten "przechlapany' przyrząd, to byś się teleportnąl bez problemu. Próbowali spawnerem zrobić ten przyrząd, ale nie da się tego arta przekształcić, bo scenariusz już zaskoczył na NIE.

A wieża, to ta przy bramie od strony tunelu. Teleport masz za kontenerami pod wiatą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan dzięki, pobrane

@kondotier poradziłem sobie, Hug pomógł, zastanawiam się teraz nad jedną rzeczą, jestem w DM i mam spalić gniazdo szczurów za tą fabryką, mam kombinezon, kanister z benzyną i miotacz, oglądałem mniecia ale albo coś przeoczyłem albo on nie zrobił tego zadania w ogóle, już pal licho zrobił czy nie ale zachodzę w głowę jak załadować ten miotacz tym paliwem, teleporty nie dają wejść do fabryki więc mniemam że muszę zrobić to zadanie najpierw żeby popchnąć fabułę, czy nie? Hug też tego nie robił tylko poszedł w stronę stacji benzynowej, trochę to bez sensu, w poradniku też nic nie znalazłem na ten temat, z resztą z tego co widzę on jest od innej wersji moda i strasznie okrojony.

Nie rozumiem też porady lalki na wysypie w zadaniu lampy śmierci, jest tylko lampa na stercie która świeci, strzelając w nią z karabinu rusza się bezwładnie, gdy podchodzę bliżej pada oślepiające światło i mnie cofa, jak staje w bezruchu zabija, którym światłem mam tam świecić? latarką? tą lampką z obrzeży? nic się nie dzieje, z resztą nie da się jej użyć  w żaden sposób, gdy klikam użyj to on coś tam po rusku mamrocze i nic się nie dzieje. Poza tym nie mam żadnych trzy kolorowych małych promieni nad schowkiem, nie wiem nawet gdzie mam się patrzeć żeby je dojrzeć.

A tak w ogóle to na wysypie znowu znikł mi zegar i te funkcje i musiałem się cofać w zapisach ale na szczęście robię już więcej twardych więc dużo nie musiałem powtarzać

ss_cez137_03-10-20_15-33-41_(l02_garbage).jpg

ss_cez137_03-10-20_16-18-50_(l04_darkvalley).jpg

ss_cez137_03-10-20_15-34-06_(l02_garbage).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A dokładnie pogadałeś z NPCem w baraku? Do zrobienia paliwa musisz mieć dwa składniki, mieszasz je i tankujesz miotacz. Jeden ze składników pobierasz z wielkiej cysterny i jak pobierzesz, idziesz do budynku. Na parterze jesteś świadkiem samobójstwa i idziesz na piętro do dziewczyny. Gadka szmatka, prowadzisz ją i ona wpada w anomalię. Musisz ją uratować, pytając o sposób NPCa w baraku. Przypomnij sobie jak huczy sowa, przyda się.

Nie zapomnij przy okazji porozmawiać o Worpale, znaleźć wszystkie jego ślady ( pierwszy na dźwigu w zakładzie - kabina, śliska droga ) i do trzeć do mogilnika. Ale mogilnik dopiero jak wyjdziesz z podziemi.

Połamańca się nie zabija!!!      Wzywasz przez komputer dostawę lekarstw od naukowców.  Oddajesz połamańcowi lek.  A odbierając lek, znajdziesz obok tego miejsca spakowany trójnogowy km. Jest bardzo przydatny w dalszej grze.

A ta lampa nie darmo ma nazwę "śmierci". Jest tylko jeden sposób. Musisz po tym pochylonym wsporniku dobiec do niej zanim mignie te swoje trzy razy i ja zabrać. Wtedy przeżyjesz.

Przy pomniku sierpa i młota na wysypisku jest item, który daje rozruch scenariusza. Jak ze składowiska samochodów teleportem na płacie śmigłowca dotrzesz na wieżę, to będziesz miał arta pokazującego karmę.

Ale wszystkiego co się dzieje na wysypie, nie jestem w stanie Ci streścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

16 godzin temu, kondotier napisał:

A dokładnie pogadałeś z NPCem w baraku?

Chodzi Ci o tego Siergieja? tak, gadałem z nim ale on mi nic nie mówił że trzeba pomieszać jakieś składniki, mówił tylko o szczurach i zaznaczył miejsce w PDA, skąd kto ma wiedzieć że składniki do miotacza trzeba pomieszać? i że w ogóle są jakieś składniki gdy znajdujemy kanister Z benzyną a nie BEZ?

16 godzin temu, kondotier napisał:

Musisz po tym pochylonym wsporniku dobiec do niej zanim mignie te swoje trzy razy i ja zabrać.

Nie wiem czy dobrze kojarzę ale z tego co zaobserwowałem to ona nie miga, pali się cały czas stałym światłem, oblecę jeszcze filmy, może coś przeoczyłem?

Co do reszty się nie wypowiadam bo jeszcze do tego nie doszedłem, po prostu myślałem że mam najpierw zrobić to gniazdo a dopiero potem robić cokolwiek innego

Dobra doszedłem do "poszukiwań Andżeli" i mam pytanie, czy odzyskam plecak?

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

27 minut temu, kondotier napisał:

Lampa zacznie migać jak się do niej zbliżysz na krytyczną odległość.

I czym mam w nią świecić? latarką?

27 minut temu, kondotier napisał:

Ale dopiero zabierzesz, jak posłuchasz hukania sowy i się uwolnisz.

No dobra była sowa przy trzech świerkach, potem pojawiają się trzy teleporty, nawet nie trzeba w nie specjalnie wchodzić bo jak się stoi w miejscu to one same cię łapią, no ale to tyle, łapią, upuszczam arta i od nowa, nie rozumiem jak się z tego wydostać, mnieciu w tym momencie film przyspieszył i nie było tłumaczenia jak i co należy zrobić po kolei, to jest jakaś sekwencja tych działań? trzeba coś zrobić w odpowiednim czasie? trzeba coś mieć? trzeba wskoczyć w odpowiedni teleport? nie wiem, sowa działa tylko wtedy jak mamy odpowiedni art na pasie, znajdujemy go w plecaku obok Andżeli

akcja mniej więcej od 9:09

https://www.youtube.com/watch?v=cJW1H7kek5E&list=PLqdK5xoXsbqkZK8KPtLZ3ibzczCU11km7&index=16

 

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Lampa Śmierci. Niczym na nią nie świecisz. Skąd to wziąłeś? Napisałem przecież, że musisz do niej dobiec i zabrać, zanim błyśnie te swoje razy. Podchodź od strony składowiska samochodów.

A przy uwalnianiu Anieli, robisz dokładnie na odwrót. Te anomalie co Cię łapią same, musisz zniszczyć, bo one wrzucają Cię spowrotem do anomalii. Popatrz filmik od 33:00. Plecak powyżej 40:00, ale musisz najpierw odprowadzić Anielę w bezpieczne miejsce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Nie mogę za cholerę tu wskoczyć :037: próbowałem już z 1000 razy z każdej możliwej strony, nic z tego, nie wiem jak oni to robią na tych filmikach, ten na tym filmie wyrzucił jeden pancerz przed skokiem i film jest od momentu jak już jest na górze, super podpowiedź :063: ale ja nie jestem ani przeciążony ani nic takiego, mało tego jestem w egzie

ss_cez137_03-12-20_18-57-30_(l04_darkvalley).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb dobra poradziłem sobie, wywaliłem kałacha i amunicje.

Nie mogę się uporać z tymi zamkami, robię wszystko zgodnie z filmem mniecia kod to 1342, u niego działa u mnie nie, akcja od 37:12, nie wiem, czegoś nie zrobiłem? czegoś nie mam? aha jeszcze jedno, na początku nie zabrałem manierki z karceru, jest jakaś możliwość zdobycia drugiej zanim stąd wyjdę?

 

https://www.youtube.com/watch?v=Lt82ujoyXxA&list=PLqdK5xoXsbqkZK8KPtLZ3ibzczCU11km7&index=17

 

 

 

 

ss_cez137_03-13-20_10-33-37_(l04u_labx18).jpg

ss_cez137_03-13-20_10-41-13_(l04u_labx18).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Była przecież w tym pomieszczeniu gdzie się pojawiłeś i była tam umywalka, albo spłuczka z której można było nabrać wody. ( ja nabrałem, inaczej niż na filmiku )

https://www.youtube.com/watch?v=J3TiF9GH_TM

Ten pobyt u kontrolerów to jedno z trudniejszych zadań, musisz więc trochę pogłówkować sam, bo jest zbyt dużo szczegółów aby na każdy odpowiadać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawił mi się dziwny błąd, tzn ten sam co wcześniej ale teraz w trakcie gry przy zadaniu "okup", to to zadanie kiedy z Abdulem idziemy do lasku uratować zakłaników z kryjówki na wysypie, błąd był omawiany na 4 stronie tematu przez @smox a, z tego co zdążyłem się zorientować to 

IME to edytor metod wprowadzania (sposób, w jaki system Windows interpretuje naciśnięcia klawiszy na klawiaturze i konwertuje je na znaki podczas pisania). Jest to uruchamiane po zainstalowaniu obsługi wprowadzania dla języków regionalnych. - nie wiem o co tu chodzi bo po prostu się na tym nie znam

gra chodzi normalnie, nic nie tnie ani nic się z nią nie dzieje, dialogi są normalnie, ba, nawet gdy przechodziłem do Rostoka nic nie wywaliło, jest tylko obracające się kółeczko windowsowskie razem połączone z kursorem i na dole w ramce Default IME (na screenie tego nie widać ale jest), sami zobaczcie, jak się tego pozbyć?

Po ponownym uruchomieniu gry wszystko wróciło do normy, następna taka sytuacja miała miejsce na Agro, tym razem po staremu czyli reset kompa

ss_cez137_03-14-20_11-35-21_(l02_garbage).jpg

ss_cez137_03-14-20_11-36-11_(l02_garbage).jpg

ss_cez137_03-14-20_11-39-20_(l05_bar).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę już edytować

Pomińmy już ten błąd bo widzę że i tak nikt nic mi tu nie pomoże z tego co widzę, mam natomiast mega zagwozdkę z zdaniem na mogielniki i nie mam zielonego pojęcia gdzie jest trup tego Worłapa czy jak mu tam, byłem po kilka razy na wszystkich trzech lokacjach gdzie znajdują się te mogielniki, łaziłem tam w te i we wte, nic nie znalazłem, miałem akcję w DM z tymi najemnikami, mam skrzynie z łupem i klucz tego doktorka, nigdzie nie znalazłem żadnych KONKRETNYCH informacji jak i gdzie szukać tego trupa, tak, sprawdzałem i tu w temacie i natkąłem się na informację od @kondotier że mogielniki należy zrobić PRZED pójściem na budowę z Sierjożą, to dlaczego skoro poszedłem tam PO miałem akcję z najmusami na fermach? w poradniku i na YT nic nie znalazłem, może dlatego że nie znam rosyjskiego, i teraz pytanie, czy jak nie zrobi się tego zadania to fabuła się zatnie czy można go nie robić? bo mam wrażenie że zrobiłem je w połowie skoro mam skrzynie z łupem i klucz doktorka a nie znalazłem trupa Worłapa no i w którym momencie znajdujemy/dostajemy ten dezintegrator bo też go nie mam? a myślę że on tu robi dużą robotę

tu jest film od Huga ale jakoś to dziwnie wygląda, chyba jest coś ucięte albo po prostu w schowku jest a jak otworzy plecak to go nie widać, też tak mam tylko na odwrót akcja gdzieś od 26 minuty

https://www.youtube.com/watch?v=3sTTvPywlVQ&list=PLit1Wbp6EQI8M2Ow_z5OvRcLZDnjAMuWJ&index=20

cały czas coś tam szukam na ten temat i znalazłem coś takiego 

"5. Na moment w wejściu do hangaru pojawia się Sierioga który niby zginął w DM. 
Można teraz rozpocząć zadanie na Mogielniki które urywa się po niby śmierci Sieriogi w DM ale trzeba 
cofnąć się do DM potem na Wysypisko a na końcu na Agroporom.  " - rozumiem że to oznacza że mogę sobie na razie darować to zadanie i wrócić do niego jak będę już w Dziczy? mała uwaga, Sierjoga nie zginął mi w tunelu tak jak ktoś tam pisał tylko w piwnicy go zastrzelili przy klatce, czy to ma jakieś znaczenie w tym przypadku?

a tak przy okazji, gdzie jest klucz do tego schowka w DM przy BTRze? 

ss_cez137_03-16-20_17-28-22_(l04_darkvalley).jpg

ss_cez137_03-17-20_09-46-22_(l03_agroprom).jpg

ss_cez137_03-17-20_09-55-35_(l03_agroprom).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Informacja, że zadanie na Worpała trzeba robić przed pójściem na budowę, to dlatego, aby mieć dialogi z żywym jeszcze Sieriogą, który nas o nim informuje. W modzie jest trochę mistyki, więc takie pojawianie się "zabitych", jest normalne.

Piszesz o akcji z najemnikami. Ale czy zabrałeś to co jest przy traktorze ( spychaczu?) od którego odrzuca anomalia?

A Worpała to masz szukać i nigdzie nie jest powiedziane że go znajdziesz. Musisz tylko z każdego mogilnika zabrać znajdującą się w nim informację. Ale musisz je znajdować po kolei, zaczynając od DM.

Klucz do tej skrzynki ma wojskowy, który jest w pobliżu, ale tylko wtedy, jak przyjdziesz tu po lekarstwo dla połamańca. Jak połamańca zabiłeś, ta linia się chyba urywa. Pewny nie jestem, bo zawsze robiłem zadanie z przywołaniem śmigłowca z lekarstwem. W skrzyni jest km na statywie, bardzo przydatny w akcji na Dziczy. Trochę waży i trudno go tam dotargać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier dzięki za odpowiedź

8 godzin temu, kondotier napisał:

akcji z najemnikami. Ale czy zabrałeś to co jest przy traktorze ( spychaczu?) od którego odrzuca anomalia?

no właśnie nie bo ginę w tej anomalii bo 

10 godzin temu, cez137 napisał:

w którym momencie znajdujemy/dostajemy ten dezintegrator bo też go nie mam?

a z tego co widziałem na filmach to właśnie dzięki niemu rozładowujemy tą anomalię

8 godzin temu, kondotier napisał:

Musisz tylko z każdego mogilnika zabrać znajdującą się w nim informację.

j/w

Do połamańca wzywałem helikoper z naukowcami, dałem mu smołę a on mi ten lek, więc rozumiem że skrzynki nie otworzę, próbowałem ręką szabrownika, ale nic z tego, apropo, kiedy ta ręka się przyda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A jak byłeś po lek dla połamańca, za który powinien Ci dać artefakt pozwalający wejść na budowę, to tam wojaków w pobliżu nie było? Nawet trupów? Możesz sam w tamtym rejonie poszukać. a jak nie zabierzesz tej skrzynki, to się tylko więcej nastrzelasz na dziczy. Można bez tego kaemu tez grać.

Piszesz, że miałeś kontakt z najemnikami w chlewniach. Może źle poprowadziłeś rozmowy. Najpierw trzeba się zgodzić, przejść po tych anomaliach w jednym baraku, w drugim zabrać co należy i otworzyć skrzynkę. Zabrać z niej przyrząd, rozwalić atakujących, a potem z przyrządem podejść do mogilnika i metodą prób i błędów ustawić go tak blisko, aby wygasił anomalię.

Patrz od 13:00

https://www.youtube.com/watch?v=3sTTvPywlVQ&list=PLit1Wbp6EQI8M2Ow_z5OvRcLZDnjAMuWJ&index=20

Ręką szabrownika otwierasz bagażnik tego auta stojącego zaraz po wejściu na Wysypisko z Kordonu. A w późniejszej grze, można nią otworzyć jeszcze jakieś sejfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.