Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@fixman0 Tłumaczenie nie było możliwe, bo to jest taka część moda, którą trzeba by było robić na nowo.

A ono brzmi "jego oczy zamykały się powoli, a dusza opuszczała ciało".

I jeszcze jedno. masz moda świeżo w głowie, podpowiadaj cez137 w jego problemach.

@cez137  Ależ na filmiku wszystko jest. Podnosisz tę zieloną skrzynkę, najmy krzyczą abyś się jej nie odważył otworzyć. Chowasz się za ścianką, otwierasz poprzez "użyj", załatwiasz obu najmów. Tu zrób małą różnicę do filmiku i zajrzyj do inwentarza. Będziesz w nim już miał taki przyrząd, który na filmiku jest pokazywany dopiero po obszukaniu najmów, rozmowie z tym siedzącym w kącie NPCem i gadce z nim. Wtedy wyszedł na zewnątrz pozaglądał do zamkniętych drzwi i dopiero otworzył inwentarz. I z tym przyrządem poszedł do mogilnika. Jak przyrząd postawisz, nie leź od razu, a musisz odczekać i zobaczyć czy stoi na tyle blisko aby zadziałać. Jeśli nie, podnosisz i krok do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

28 minut temu, kondotier napisał:

Ależ na filmiku wszystko jest.

Tak, jest, ale nie jest pokazane w jaki sposób zdobył przyrząd...a nie czekaj, ja z tym drugim pogadałem ale go nie zabiłem tylko puściłem wolno, czyli że on miał ten przyrząd? dobrze rozumiem? trzeba było go też zabić? bo były 2 opcje do wyboru

drugie pytanie, czy lampa śmierci będzie potrzebna? nie jestem w stanie jej zdobyć, próbowałem kilkanaście razy, no nie potrafię tam wleźć zanim zapali się trzeci raz, spadam za każdym razem gdy jestem na rurze

i trzecie pytanie, jestem w Rostoku, przeszedłem na dzicz, pogadałem z Grigorijem, odśpiewałem hymn z nim, dal mi klucz go galerii w Rostoku, wróciłem na Rostok, nie mam pojęcia o jaką galerię chodzi, do żadnych drzwi on nie pasuje, przynajmniej o których wiem, no chyba że coś przeoczyłem, Abdul się zawiesił i stoi cały czas przy zwłokach żołnierza, nie wiem ocb bo na filmikach on wszędzie łaził z żekanem, tych dwóch też mi się zawiesiło na Wysypie mimo że żelazna kurtyna jest otwarta

ss_cez137_03-18-20_09-31-10_(l02_garbage).jpg

ss_cez137_03-18-20_11-33-32_(l05_bar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  pomyśl że logicznie. Co Ci miał pokazać, skoro Ci podpowiadam abyś zajrzał do inwentarza zaraz po otwarciu zielonej skrzynki drewnianej, będącej obudową metalowej (czytaj opis w PDA ). "Użyj", to opcja która ten przyrząd przenosi ze skrzynki bezpośrednio do inwentarza. Nie ważne jak, ważne że się w nim znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier aha o to Ci chodzi, wszystko fajnie tylko że ta skrzynka u mnie nie ma opcji użyj, nie da się jej tez przenieść do schowka, nic nie mogę z nią zrobić, z resztą tak jak z kilkoma innymi rzeczami wcześniej jak i teraz, więc albo mam na coś zadanie i komuś to dam albo muszę to wyrzucić aby się tego pozbyć, skrzynki nie mogę nikomu dać, otworzyć jej ani jej wyrzucić, pisałem o tym wcześniej, w takim razie to musi być jakiś błąd gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Tylko która skrzynka? Ta z przyrządem w chlewni, czy ta z karabinem przy transporterze.

Tej w chlewni się przecież podnieść nie da, bo po "użyj" przyrząd sam przeskakuje, więc ją wykluczam. 

A skoro nie uratowałeś wojaków, nie dostałeś naprowadzenia na klucz, to ta przy transporterze działać nie będzie. W zadaniach musi być ciągłość. Po to jest zadanie na lekarstwo dla połamańca, aby pobiec do śmigłowca, w pobliżu którego psy gryzą wojaków. Może ktoś ją będzie chciał kupić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

10 godzin temu, kondotier napisał:

Tylko która skrzynka? Ta z przyrządem w chlewni, czy ta z karabinem przy transporterze.

No oczywiście że ta w chlewni, przecież cały czas rozmawiamy o mogielnikach, to jak mogielnik to chlewnia, z reszta dawałem screeny tej skrzyni. Jeszcze raz wrzucam o którą skrzynię chodzi żeby była jasność

10 godzin temu, kondotier napisał:

Tej w chlewni się przecież podnieść nie da, bo po "użyj" przyrząd sam przeskakuje, więc ją wykluczam. 

No właśnie się DA, u mnie nic nie przeskoczyło tylko wziąłem całą skrzynie, waży 10kg, zielona drewniana skrzynia, była jeszcze druga 15kg do otworzenia której musiałem zdobyć narzędzia na agro dla Wasilija i tam była ręka przemytnika ale to było inne zadanie, skarb szabrownika, a ta zielona jest własnie z chlewni, z resztą ja to jestem już na Jantarze w X16 więc już dużo dalej, jak nie będzie trzeba robić tych mogielników to ich po prostu nie zrobię, tak samo jak lampy śmierci

10 godzin temu, kondotier napisał:

A skoro nie uratowałeś wojaków, nie dostałeś naprowadzenia na klucz,

Dobra tam, to to już olać, połamańca zrobiłem więc luz

10 godzin temu, kondotier napisał:

Może ktoś ją będzie chciał kupić.

Może? zobaczymy, a jak nie to będę z nią łaził

ss_cez137_03-17-20_09-55-35_(l03_agroprom).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  czyli jednak coś sknociłeś przy tej skrzyni. Czy najemnicy krzyczeli Ci abyś jej nie odważył się otwierać?

Dopiero po tym okrzyku otwierasz i oni zaczynają do Ciebie strzelać. Faktycznie, żeby jej użyć, musisz ją wziąć do plecaka.

A przyrząd ze skrzyni wyjmujesz używając klucza jaki znalazłeś w tym metalowym sejfie obok ( taki z czarną plastykową rączką ) otwieranym kodem z podpowiedzi "CEA" po najechaniu na niego, czyli 1986.

Na wcześniej danym filmiku, masz to na 22:00 i 22:30.

Najpierw otwierasz sejf potem skrzynka. Może uda się odwrotnie. Trzeba zwracać uwagę na takie szczegóły.

Za lampę śmierci dostaje się potężną kasę od handlarza z helikoptera. Za mogilniki też coś jest, już nie pamiętam co.

Ale koniecznie znajdź kolby, które będą potrzebne do rozmowy na Jantarze o lalce. 

A tak odpuszczając jedno zadanie po drugim, tracisz połowę moda. Nikt czegoś takiego nie robił, więc nie wiadomo jak dotrzesz do końca moda. Pamiętaj, że po przejściu do Rostoka, nie ma powrotu. Więc wszystko co trzeba zrobić na znanych, dostępnych lokacjach, musisz wykonać. Łącznie z powrotem na Kordon.

Zadania na sfotografowanie NOL ( UFO ) zrobiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

7 godzin temu, kondotier napisał:

Czy najemnicy krzyczeli Ci abyś jej nie odważył się otwierać?

tak

7 godzin temu, kondotier napisał:

A przyrząd ze skrzyni wyjmujesz używając klucza jaki znalazłeś w tym metalowym sejfie obok ( taki z czarną plastykową rączką ) otwieranym kodem z podpowiedzi "CEA" po najechaniu na niego, czyli 1986.

Ja właśnie zastanawiałem się do czego jest ten klucz, nie używałem go jeszcze bo nie wiedziałem do czego on jest

7 godzin temu, kondotier napisał:

Za lampę śmierci dostaje się potężną kasę od handlarza z helikoptera.

to nie zarobię, niestety, nie dam rady jej wziąć, dałem sobie z nią spokój

7 godzin temu, kondotier napisał:

Ale koniecznie znajdź kolby, które będą potrzebne do rozmowy na Jantarze o lalce. 

a gdzie są te kolby? uciekam z Sacharowem podziemnym tunelem z X16 w tej chwili, przede mną snorki i pijawka, zero broni i apteczek :037:

7 godzin temu, kondotier napisał:

Pamiętaj, że po przejściu do Rostoka, nie ma powrotu

Jak to?:036:

7 godzin temu, kondotier napisał:

Zadania na sfotografowanie NOL ( UFO ) zrobiłeś?

Nie, nie miałem w ogóle tego zadania, też na nie czekałem ale się nie doczekałem, kilka razy łaziłem po tej chałdzie  w nadziei że się pojawi, niestety nic takiego nie nastąpiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To Ty już jesteś na Jantarze? Przeszedłeś Rostok i Dzicz z wykonaniem wszystkich zadań? Coś za sprawnie Ci to poszło :051: i za szybko. Bo zadań jest od groma i trochę, i wcale nie takich łatwych.

Ale jak naprawdę tu dotarłeś, to o wszystkich zadaniach sprzed Rostoka zapomnij. Na Wysypisko i pozostałe początkowe lokacje już nie wrócisz, mogilników nie znajdziesz, NOL nie sfotografujesz. Kolby też zostały za Tobą.

I nie dziwota, że masz takie problemy w podziemiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kwest zaczyna się, gdy znajdziemy po sierpem i młotem okulary. No i później jest dialog o dziennikarzu fotografie i jego aparacie fotograficznym. Dopiero jak mamy aparat, to skrypt zaskakuje i możemy robić to zadanie. A na pewno nie jest łatwe. Ten NOL porywa stalkerów i nie wolno mu się dać porwać :nutkick:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

wysyp i kordon porobiłem, wszystko tam zrobiłem oprócz tej lampy i ufo no i czytam jeszcze że jakieś okulary były to pierwsze słyszę, zostały jeszcze tylko mogielniki w DM

10 godzin temu, kondotier napisał:

Kolby też zostały za Tobą.

Gdzie były te kolby? rozmawiałem z Kamerrerem na Jantarze i nie było mowy o żadnych kolbach, lalki mu nie oddałem zgodnie z poradą

Nie zrobiłem jeszcze wszystkiego w Dziczy i Rostoku, wrócę się tam oczywiście jak zrobię Jantar, aktualnie w Dziczy mam tego poltergaista rozwalić no i z tym Griegorijem coś zrobić, nie wiem co ale pewnie się dowiem, bo międzynarodówkę chyba z nim już śpiewałem

ss_cez137_03-18-20_11-18-20_(l06_rostok).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 W DM jest jeden mogilnik, drugi jest na wysypie, a trzeci na Agro. I przy nim dostajesz odpowiedź czego dotyczyły. Na Agro koło szybu wentylacyjnego też było zadanie na zagubioną kolumnę, czy coś podobnego. To był wątek zadaniowy.

Pierwszą kolbę masz do znalezienia na Wysypisku gdy wracasz z Agro. Stoi rozbita elektrami kolumna samochodów, a przy nich taki srebrzysty pojemnik. Druga jest w tym "grającym" autobusie na podejściu do baru na Rostoku. Obie są potrzebne w bunkrze na Jantarze, aby siedzący tam NPC chciał pogadać o lalce.

O szukaniu przy sierpie i młocie podpowiadałem wcześniej.

I jaka cholera pogoniła cię na Jantar, skoro Rostok i Dzicz nie masz porobione. Na Jantar idziesz dopiero jak masz wybór, Jantar czy MW. Nie mam pojęcia czy po powrocie z Jantaru, scenariusz w Rostoku zaskoczy ponownie. A widzę, że tracisz moda kawałek po kawałku, nie robiąc tego co jest możliwe do zrobienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ja wiem gdzie są mogielniki, byłem tam we wszystkich lokacjach na miejscu, ale jak już pisałem wcześniej nic tam nie zdziałałem bo nie mam przyrządu ,nie, klucz nie otwiera skrzynki jak pisałeś wcześniej, jest w nim opcja użyj ale ona nic nie wnosi w temat, po jej kliknięciu nic się nie dzieje, wypróbowałem to.

13 minut temu, kondotier napisał:

Pierwszą kolbę masz do znalezienia na Wysypisku gdy wracasz z Agro.

i tą mam

14 minut temu, kondotier napisał:

Druga jest w tym "grającym" autobusie na podejściu do baru na Rostoku.

tej nie mam, po prostu jej nie zauważyłem, był tylko magnetofon

15 minut temu, kondotier napisał:

Obie są potrzebne w bunkrze na Jantarze, aby siedzący tam NPC chciał pogadać o lalce.

gadałem z nim o lalce że to pasożyt etc ale nie wspomniał nic o żadnych kolbach

16 minut temu, kondotier napisał:

I jaka cholera pogoniła cię na Jantar, skoro Rostok i Dzicz nie masz porobione.

bo nie miałem co robić/nie wiedziałem jak, w Rostoku mam tylko naukowca w wierzy ciśnień a w Dziczy Grigorija i poltergaista którego nie mogę rozwalić, ale spokojnie, przyjdzie i na niego czas

Aktualnie robię zadanie dla Majora na dwie skrzynki z terenu fabryki, jedną mam, a druga? hmm? czy to ta? nie mogę jej wyjąć z tych osi naczepy, aha i dlaczego nie mogę używać tam broni? też tak miałeś?

 

ss_cez137_03-19-20_20-45-33_(l08_yantar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Bo klucz trzeba było użyć wtedy, jak byłeś w chlewniach. Jak sprawdzasz na Jantarze, to mod już o tej możliwości zapomniał.

Pod auto musisz wejść na niskim przysiadzie. Widzisz ten czerwony znaczek z połamaną ręką? To chyba jest przyczyną, że nie możesz użyć broni. Wylecz się.

A tow, Lenina w czółko pocałowałeś? dwa warianty rozwiązania zadania, tak dotarcia do niego, jak i postąpienia z towarzyszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier klucza używałem i wcześniej przed Jantarem, też nic z tego nie wyszło 

Co do skrzynek, to nie to że jestem ranny, od razu po przekroczeniu progu bramy fabryki chowa mi broń, sam, ja nie chowam, i tak jest cały czas, to że akurat fotka jest taka to przypadek, akurat zrobiłem ja jak byłem ranny bo tam snorki mnie połamały, jak wychodzę poza fabrykę broń wraca

Nie wiem ocb z Leninem, jego się całuje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Już nie pamiętam, ale chyba w zakładzie nie ma strzelaniny.

A z Leninem to był żarcik. Masz znaleźć i zabrać jego popiersie. Łatwo nie jest. A po zabraniu alternatywna decyzja. Dlatego jak go już będziesz miał, twardy zapis. A po nim oba rozwiązania. Oba dobre, popychają fabułę, ale każde inaczej.

Ja radził bym ci, zostawić Jantar w spokoju, wgrać zapis jeszcze na Wysypisku, pójść po tę kolbę i dopiero jechać na Rostok. I przy okazji zabrać drugą z autobusu. A przy okazji na wysypie sprawdzić pomnik "Sierpa i Młota". Nie będziesz chciał dalej ciągnąć wątku, to pójdziesz na Rostok. I porób na nim wszystkie zadania. Wtedy NPCowi na wieży powiedz, żeby czekał, bo masz coś do załatwienia i na Dzicz.  Jak wszystko porobisz idziesz na Jantar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no nie mogę wyjąć tej skrzynki z pod tej naczepy, broni też nie mogę wyjąć, nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, tej pierwszej z prowiantem nie mogę schować, Major nie chce jej wziąć jednej a wyrzucić też jej nie mogę, powtarza się akcja ze skrzynką z mogielników, nic nie mogę z nią zrobić a swoje waży

cofnąłem się do Rostoku i wszystko tam porobiłem, mam już obie kolby, nie wiem jak zabić tego poltergaista w dziczy, broń na niego nie działa, na te kościotrupy też, jego się w ogóle zabija czy trzeba użyć jakiś "czarów"?

Abdul ciągnie mnie na MW (zatrzymał się w połowie drogi do przejścia i tak stoi, nie chce gadać) ale ja jeszcze mam nieporobioną Dzicz i Jantar, trochę fabułę pomieszałem ale liczę że to jakoś uda mi się wyprostować

ss_cez137_03-23-20_10-22-28_(l08_yantar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Coś masz namieszane w grze, stąd ten problem ze skrzynkami. Nie mam pojęcia, jak się tego pozbyć. Próbowałeś opchnąć któremuś z handlarzy przylatujących smigłowcem?

Jeszcze na wieży, w dialogu z Abdulem, trzeba było wybrać opcję aby czekał bo masz co innego do roboty. Tylko że opcję pójścia na MW, on dostaje dopiero jak jak pokończysz zadania w Rostoku.

Obejrzy ten filmik od 44:15 i dwa następne. Zobaczysz co trzeba zrobić w Rostoku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

11 godzin temu, kondotier napisał:

Próbowałeś opchnąć któremuś z handlarzy przylatujących smigłowcem?

nie, ale to zadanie kwestowe a nie jakiś tam art więc wątpię aby się to udało, ale zawsze można spróbować

11 godzin temu, kondotier napisał:

Jeszcze na wieży, w dialogu z Abdulem, trzeba było wybrać opcję aby czekał bo masz co innego do roboty.

Wiem, przecież pisałeś o tym wcześniej, i tak zrobiłem, w Rostoku wszystko porobiłem ale niepotrzebnie zaczynałem Dzicz i Jantar, teraz przez to mam burdel w fabule, w końcu mod się obrazi i zrobi focha i zablokuje w ogóle fabułę:006:

filmików to już oglądałem kilka i od Huga i od mniecia, aż do Radaru, ale akurat filmiki nic tu nie dadzą z tym problemem skrzynki, Hug tego zadania nie ma jak dobrze widziałem a mnieciu to tak w tym momencie przyspieszył film że ledwo zobaczyłem gdzie u niego jest ta skrzynka i wydaje mi się że jest kompletnie gdzie indziej niż u mnie, z resztą u mnie tj ewidentnie jakiś błąd no bo jaki normalny moder by dał skrzynkę której nie da się wyjąć? i to jeszcze w takim miejscu, gdy tam podchodzę i wciskam F ona się tam trzęsie miedzy osiami i nic więcej, nie ma opcji jej wyjąć, nie wiem może granat tam rzucić z pod bramy albo tą ciężarówkę jakoś przewrócić, jest jeszcze jedna skrzynka na tym terenie ale to niestety nie ta.

Albo zacznę od nowa ten Rostok, bo to nic z tego nie będzie i jak znam życie i moje szczęście to zacznie wywalać

ss_cez137_03-23-20_18-01-03_(l08_yantar).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Twoja gra, Twoja decyzja co zrobić. Wiele zadań masz nie porobionych, ale mod jest na tyle łaskawy, że inne pozwala wykonywać. Tyle tylko, że tracisz  sporo z gry. Na dzicz i Jantar wcale możesz nie iść, a do finału dotrzesz. Za to na MW trzeba zrobić wszystko, bo Cię na radar mod nie puści.

I wracając do dawniejszej gry. Pisałeś, że nie wziąłeś Lampy Śmierci, ale też że nie szukałeś pod Sierpem i Młotem. Tam zaczyna się historia z lampą. Masz w czasie niej dostęp do wiadomości, jak ją zabrać. Jeśli nie chcesz powtarzać gry, to sobie przynajmniej na tym filmiku co dałem obejrzyj to zadanie. chyba jest to ok. 12 min.

Natomiast na tym filmiku masz pokazane, jak dostać zadanie na latający spodek.

https://www.youtube.com/watch?v=YUYHRIQApEM

Jeśli zdecydujesz się powtarzać Rostok, możesz zacząć z zapisu kiedy byłeś jeszcze na Wysypisku gotów do pójścia na niego, ale wcześniej zrobić sobie jeszcze to bardzo ciekawe zadanie. Decyzję jednak musisz podjąć sam..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ja wiem jak zdobyć lampę, i byłem pod tym sierpem i młotem czy jak mu tam, tam był szkielet i PDA jak dobrze pamiętam, ja po prostu nie jestem w stanie złapać tej lampy i tyle, a zacząłem Rostok od nowa, i po mału kończę już dzicz, popiersie Lenina rozbiłem, Grigorija zabili wojskowi stalkerzy, tą drugą fabułę teraz zrobiłem bo poprzednio wziąłem popiersie, teraz oszczany i pobity jestem w dziczy przy budowie, ogólnie słaba sytuacja no ale z tego co oglądałem to tak ma być:006:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.