Skocz do zawartości

A.R.E.A.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Jestem autorem tego modu. Wiem jezyk polski, wiec moge przetlumaczyc mod po polsku, ale tylko wtedy, gdy wielu ludzi naprawde to interesuje. Takze byloby milo pomoc mi w tym. Po tygodniu dwa wydamy globalna aktualizacje, to bedzie bardzo stabilna versja z najbardziej skorygowanymi niedociagnieciami. Nawet moge napisac po polsku changelog tutaj. Przepraszam za krzywdzaca pisownie, poniewaz nie mam polskiej klawiatury.

Edytowane przez Holodilnik
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Holodilnik  - Serdecznie witamy na naszym forum.  :witam:

Miło gościć kolejnego twórcę modów. Na pewno wiesz, kto to jest Zaurus. Gości u nas od wielu lat. Może i Ty zagościsz na stałe.

Jak widzisz, zainteresowanie modami do STALKERA jest u nas duże i interesujące mody tłumaczymy sami.

Na temat spolszczenia Twojego moda, można będzie porozmawiać wtedy, gdy  wydasz jego finalną wersję. Wtedy będzie można będzie określić, czy będzie mieć zainteresowanie.

Jeśli tak będzie, możesz liczyć na pomoc naszych tłumaczy. Ale dla ułatwienia tłumaczenia, potrzebna byłaby paczka z plikami w których są teksty do tłumaczenia, ale w formie gamedaty. Wtedy nie ma potrzeby wertowania wszystkich plików, aby dokonać pełnego tłumaczenia. 

 

I pytanie. Czy jesteś w stanie zrobić tego moda bez instalatora, tylko w formie do wypakowania?

 

Kolejne pytanie do naszych forumowiczów, którzy już moda uruchomili. Na czym bazuje ten mod?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, kondotier said:

@Holodilnik  - Serdecznie witamy na naszym forum.  :witam:

Miło gościć kolejnego twórcę modów. Na pewno wiesz, kto to jest Zaurus. Gości u nas od wielu lat. Może i Ty zagościsz na stałe.

Jak widzisz, zainteresowanie modami do STALKERA jest u nas duże i interesujące mody tłumaczymy sami.

Na temat spolszczenia Twojego moda, można będzie porozmawiać wtedy, gdy  wydasz jego finalną wersję. Wtedy będzie można będzie określić, czy będzie mieć zainteresowanie.

Jeśli tak będzie, możesz liczyć na pomoc naszych tłumaczy. Ale dla ułatwienia tłumaczenia, potrzebna byłaby paczka z plikami w których są teksty do tłumaczenia, ale w formie gamedaty. Wtedy nie ma potrzeby wertowania wszystkich plików, aby dokonać pełnego tłumaczenia. 

 

I pytanie. Czy jesteś w stanie zrobić tego moda bez instalatora, tylko w formie do wypakowania?

 

Kolejne pytanie do naszych forumowiczów, którzy już moda uruchomili. Na czym bazuje ten mod?

 

 

Mod bazuje na Call of Cnerhobyl 1.5 + MLR 8.3. Z Call of Misery malo tresci jest brane. Ostateczna wersja nie jest przewidziana, mod jest ciagle rozwijany i bedzie sie rozwijal, dopoki sie nie znudzimy. Ale na tym etapie kolejna wersje mozna liczyc za ostatnia, a nie wersje posrednia. W tej wersji udostepnimy wersje angielska, mozemy rowniez polska. Tutaj jest wersja do wypakowania: https://vk.com/coc_area (ponizej zrzut ekranu).
Основа - to jest podstawa modu.
Обновление - to jest ostatnia aktualizacja
Последний патч от Холодильника - to jest ostatnia aktualizacja z moimi zmianami. Listę różnic można obejrzeć tutaj https://docs.google.com/document/d/1xkrRjTI9iB_hDqJx-k2t629Bpb14UbZVbW7oVJ3H6Jw/edit?usp=sharing

image.png

UPD: Zrobiłem dokument Google w języku polskim https://docs.google.com/document/d/1xkrRjTI9iB_hDqJx-k2t629Bpb14UbZVbW7oVJ3H6Jw - tutaj wszystkie najnowsze informacje.

UPD 2: O 17.00 czasu moskiewskiego odbędzie się transmisja online w języku rosyjskim. Wersja testowa 1.1 zostanie wyświetlona. https://www.youtube.com/watch?v=mdeSYUe9COE

 

 

 

Edytowane przez Holodilnik
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam. Jak wygląda sprawa tłumaczenia? Komuś sie chce to robić ? Ogólnie mod wersji 1.02 jest stabilny (w miarę :D) , a sam gameplay wydaje się być ciekawy ze względu na zmienione presety i architektruę lokacji. W każdym bądź razie po Polsku było by fajnie zagrać. Chyba ,że  można wgrać spolszczenie od Call of Misery jeśli takie istnieje wogóle...:smile_gitara:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czegoś takiego to mi od początku brakowało w Stalkerze, ba brakuje w 99% gier. 

Poniżej filmik pokazujący obslugę broni, jeśli załadujemy magazynek do "kałaszka" mamy 30 naboi. Po przeładowaniu, mamy jeden nabój w komorze, zmieniamy magazynek na następny pełny i mamy w broni 31 pestek.

Jeśli nie mamy magazynka możemy strzelać z broni wkładając jeden nabój do komory zamkowej.

Ja chcę to do każdego moda :D

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Wyszła kolejna aktualizacja jakby był ktoś zaciekawiony. 

https://www.moddb.com/mods/area/downloads/s-t-a-l-k-e-r-a-r-e-a-1-051-update

 

Mod ma duży potencjał, to CoC z niektórymi starymi mapami jak np wysypisko z Lost Alpha. Mógłby być wedle mojej opini najlepszym modem do CoC gdyby jeszcze troche go podrasować. 

Graficznie miazga, zwłaszcza z tym addonem

https://www.moddb.com/mods/area/addons/area-autumn-range-12

Nawet na statycznym dobrze to wygląda.

Moda można porównać do Anonaly tyle że jest dużo trudniejszy, trzeba przywyknąć do panujących tam mechanik. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 4.04.2020 o 18:53, Major Diegtiariow napisał:

Da się tu jakoś zwiększyć maksymalny udźwig postaci? Już nie mówię, aby nosić 1500 kg jak w modzie :p, ale aby dało się coś więcej pograć przy nośności załóżmy 250 kg.

Jak umiesz grzebać w plikach to tak, a jeśli chodzi o addony to żadnych nie ma. A twórca moda uparł się jak osioł że mod będzie przeznaczony tylko do masochistów i tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Update 1.1601 z 25.07.2020r. Jest to pełny, zrobiony projekt, są tutaj wszystkie prace jakie zostały wcześniej pokazane. Nie trzeba stawiać tej wersji na starą wersję. Mod będzie działać stabilnie na każdym renderze ze średnimi i niskimi ustawieniami i nawet z 3D celownikami. Mod jest przygotowany dla właścicieli monitorów 4:3. Statyczne oświetlenie tutaj jest i wygląda klimatycznie. Bardzo duży spis zmian: [KLIK]

Linki do pobrania: [YANDEX] | [MODDB]

Wideo:

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Aktualizacja 1.1603 z 03.08.2020 (odnowiono 15:30). Wymagana nowa gra. Źródło: [KLIK]

Linki do pobrania:
Drive Google: [KLIK]
Yandex: [KLIK]
Moddb: [KLIK]

Spis zmian:

Spoiler

- Poprawiono funkcję podnoszenia przedmiotów.
- Poprawiono funkcję leczenia przez medyków, teraz czas płynie prawidłowo i postać nie cierpi.
- Poprawiono błąd z filtrami w menu handlu, kiedy można było zwiększyć cenę kupna/sprzedaży i klonować przedmioty przy naciśnięciu na ikonkę filtru.
- Poprawiona praca niektórych startowych umiejętności.
- Poprawiono brak wsparcia niektórych magazynków dla АК-74М.
- Poprawiono ikonkę plecaku w misji od Fanata.
- Poprawiono ikonkę klucza w misji od Doktora.
- Poprawiono brak możliwości przeładowania nabojami 11.43х23 hydra-shock.
- Poprawiono nagrodę za oddanie PDA Żwawemu.
- Poprawiono cenę naładowania akumulatora u mechaników.
- Poprawiono błąd, kiedy postać dostawała obrażenia przy wyciąganiu artefaktu z kontenera, mając szczypce w inwentarzu.
- Poprawiono logikę drzwi w bunkrze naukowców na Jantarze.
- Poprawiono animację skoku postaci z przedmiotem w ręce lub bez broni.
- Poprawiono pracę parametru frequency dla dźwięku.
- Poprawiona możliwość wchodzenia po schodach z urządzeniami w lewej ręce.
- Poprawiono celowanie z HPSA Browning.
- Poprawiono celowanie z rdzawego karabinu Mosina.
- Poprawiono opis zadania dot. dostawy ładunku.
- Poprawiono blokadę znaczenia pulsu po używaniu niektórych przedmiotów.
- Poprawiono miejsce odległości celu na niedostępnych lub odległych lokacjach.
- Poprawiono anomalne zjawisko związane z pojawieniem się zdublowanego plecaka postaci na lokacjach.
- Poprawiono pojawienie się plecaków u nóg handlarzy.
- Poprawiono niezapisywanie się parametrów postaci, jeśli wczytać auto-zapis po śnie.
- Poprawiono położenie toporów i łopaty na postaci i NPC.
- Poprawiono odtwarzanie efektów przedmiotów po śmierci postaci.
- Poprawiono gaszenie pragnienia za pomocą manierki z wódką.
- Poprawiono położenie ikonki boosta pulsu na HUD-zie.
- Poprawiony wylot związany z nagrodą od Fanata.
- Poprawiony wylot związany z wyborem kontenerów z artefaktami.
- Poprawiony wylot z celownikiem OC-33.
- Poprawione resetowanie rangi w menu tworzenia postaci.
- Poprawiony wylot związany z wyrzucenie przedmiotu, część druga.
- Poprawiony wylot związany z rdzawym AKMS. Poprawione animacje modeli.
- Poprawiony wylot z profilem handlu mechanika.
- Poprawiony wylot ze startem jako bandyta na kordonie.
- Poprawione efekty przy demontażu broni i pancerzy.
- Poprawione ikonki noży.
- Poprawione sekcje ochrony stalkerów w egzoszkieletach i ciężkich kombinezonach.
- Menedżer dźwięków egzoszkieletu przeniesiony do silnika gry. Dźwięki teraz wychodzą od poziomu nóg, przy kontakcie z powierzchnią. NPC teraz także używa tego schematu.
- Zwiększono chęć snu w ciągu dnia.
- Wyłączony testowy termowizor w celowniku 1P29.
- Wyłączono zbędne opcje.
- Zwiększono obniżenie bólu po spożyciu alkoholowych napojów.
- Zmniejszony próg, kiedy u postaci zaczyna się ciężka duszność przy małej wytrzymałości.
- Zmieniono częstotliwość wdechu i wydechu, teraz przejście jest bardziej płynne.
- Zmieniono pojemność paczek nabojów i niektórych przedmiotów, na bardziej prawdziwe znaczenia.
- Zmienione animacje i położenie kamery przy wchodzeniu po schodach.
- Czasowo wyłączono ulepszenia plecaków.
- Dodano możliwość przypisania przycisku dla sprawdzenia pulsu w ustawieniach.
- Dodano warunki dla niektórych zadań, aby one nie powiodły się, jeśli pracodawca zginął.
- Dodano możliwość dla NPC nakładania plecaków.
- Dodano brakujący opis dla zadania Sidorowicza na przesyłkę i odbiorcę.
- Dodano wyświetlanie latarki ręcznej przy widoku z trzeciej osoby.
- Dodano więcej produktów w sprzedaży u lidera najemników.
- Dodano opis rdzawemu TOZ-34.
- Dodano opisy dla niektórych części mutantów.
- Dodano wszystkie brakujące celowniki dla AKS-74.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Aktualizacja 1.1603 z 04.08.2020. Można kontynuować na poprzedniej wersji. Źródło: [KLIK]

Linki do pobrania:
Drive Google: [KLIK]
Yandex: [KLIK]
Moddb: [KLIK]

Spis zmian:

Spoiler

- Poprawiono funkcję leczenia u bagiennego doktora.
- Poprawiono pracę niektórych startowych umiejętności.
- Poprawiono ikonkę serwonapędu.
- Poprawiono migotanie tekstur w oddali.
- Poprawiono pojawienie się rąk przy lataniu kamery na arenie.
- Poprawiono położenie toporów i łopaty na postaci i NPC.
- Poprawiono gaszenie pragnienia za pomocą manierki z wódką.
- Poprawiono wylot ze startem jako bandyta na kordonie.
- Poprawiono tworzenie/crafting epinefryny.
- Poprawiono wylot związany z kontenerami artefaktów.
- Wyłączono zbędne opcje.
- Zmieniono położenie STG-44, MP5, MP5SD.
- Dodano naboje dla karabinu Mosina w startowym menu.
- Dodano brakujący opis związany z zadaniem od Sidorowicza na przesyłkę i odbiorcę.
- Dodano opis rdzawemu TOZ-34.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Aktualizacja 1.1604 z 05.08.2020. Aktualizacja kumulatywna - wszystkie poprzednie wersje nie są potrzebne. Wymagana nowa gra z powodu umiejętności. Link może być aktualizowany, śledźcie za nowościami.

Spis zmian:
- Poprawione wyloty związane z umiejętnościami mistrza.
- Poprawiony wylot po oddaniu PDA Żwawemu.
- Poprawiono czas działania indralinu.
- Poprawiono położenie wszystkich celowników na АК-74.
- Dodano dźwięki dla granatnika AUG A3.
- Zmieniona waga i pojemność niektórych części mutantów.
- Dodany nowy tryb przełączenia celowania. Pozwala przełączać się pomiędzy optyką i muszką lub na dodatkowy widok kamery.
- Dodano możliwość przypisania klawisza dla przełączenia celowania.
- Dodano opcję wstrzymania przy zmianie celowania.

Wideo z dźwiękami egzo, widoku z trzeciej osoby, nowej animacji wspinania się:

Spoiler

 

Celowanie:

Spoiler

 

 

Linki do pobrania aktualizacji 1.1604:

Drive Google: [KLIK]

ModDB: [KLIK]

Yandex: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest już 1.605 z 18.08.2020.
 

Tu klikajom.

Spoiler

-Naprawiono wyświetlanie czujnika ochrony kombinezonu w inventory

-Naprawiono warunek zadania zakładnika CS.

-Naprawiono brakujące ostrze topora w animacji skórowania.

-Naprawiono liczbę działających slotów w egzoszkieletach.

Naprawiono pozycję celownika AK-74 na monitorach 4: 3.

Naprawiono pozycję celownika SOA.

-Naprawiono pozycję celownika VSK-94.

-Naprawiono niewłaściwą nazwę plików muzycznych z radia

-Poprawiono nazwę i opis nabojów PP 7,62x54 mm.

-Naprawiono warunek zadań wyszukiwania plakietek, teraz NPC prosi o znalezienie plakietek frakcji z którymi jest w konflikcie.

-Naprawiono niedopasowanie ikon magazynków w HUD.

-Naprawiono nazwę Kontenerów z artefaktem Cierń.

-Naprawiony opis umiejętności Lumberjack.

Naprawiono zmianę na nóż podczas próby skórowania mutanta toporem, jeśli nóż był w pierwszym slocie.

-Naprawiono logikę niektórych nieśmiertelnych postaci, które nie reagowały na obrażenia.

-Naprawiono przyczynę niepowodzenia niektórych zadań frakcji.

Naprawiono możliwość odzyskania wytrzymałości podczas sprintu poprzez wstrzymanie oddechu.

-Naprawione działanie lamp ręcznych po wyjęciu baterii.

Naprawiono możliwość zdobycia całej broni od więźniów poprzez dialog.

-Naprawiono teksturę obudowy KC-23.

-Naprawiono błąd, gdy bandyci z zadania George'a upuszczali PDA.

-Naprawiono uszkodzenie głowy w egzoszkieletach.

-Naprawiono awarię podczas otwierania małego plecaka z pudełek.

-Naprawiono crash związany za puszką wody.

Naprawiono obrażenia zadawane przez artefakt, gdy jest w kontenerze lub podczas ładowania gry.

-Naprawiono potencjalny crash związany ze zużytymi produktami.

Naprawiono awarię z celownikiem PO4x34 na OC-14. Dodano obiektyw.

Naprawiono awarię z celownikiem K98. Dodano obiektyw.

Naprawiono awarię zadania Sultana polegającą na wyeliminowaniu drużyny.

-Naprawiono wielkość magazynu Scrooge'a.

-Naprawiono błędny odrzut VSS.

Naprawiono awarię spowodowaną brakiem dźwięku w Sarkofagu.

Naprawiono awarię podczas próby handlu z Lumberjackiem. D

-Poprawiono błędy gramatyczne w tekstach.

-Naprawione niedziałające zamówienia od Lumberjacka.

-Naprawiono ikony niektórych przedmiotów.

-Naprawiono uszkodzenia niektórych modeli NPC.

-Naprawiono ikony magazynków MP5 Berserk, poprawiono nazwę.

Naprawiono crash z przy odświeżaniu mutantów.

-Dodano animacje butelki z wodą.

-Dodano animacje wkładania magazynka do pustej i pełnej broni dla wszystkich broni.

-Dodano opisy: FAL, zmodernizowany AK-12.

-Dodano funkcję rozproszenia wagi i głośności dla przedmiotów.

-Dodano broń dla Fanata.

-Dodano magazynek do Scar Mk.20.

-Dodano respawn dla Bunkra Naukowców na Yantarze.

-Dodano nowego handlarza najemników, teraz ma też zapasy.

-Dodano nowokainę i wstrzykiwacz zamiast 3 stimpaków, stosowane jako środek przeciwbólowy. Należy go naładować, zanim będzie można go użyć.

-Wymienione modele G36 i G36K. Naprawiono animacje wyciągania / kabury z granatnikiem pod lufą. Dodano im celowniki i przełącznik celowania.

-Wymiana modeli i animacji SAKO TRG. Dostosowana pozycja, dodane wsparcie dla wszystkich celowników. Dodano im celowniki i zmianę celowania.

-Ponownie wyregulowana pozycja vz.65. Dodano przełącznik celowania.

-Zamieniono modele taktyczne AS VAL i AS VAL, dodano alternatywne celowanie. Dodano obsługę wszystkich celowników.

-Zastąpione dźwięki wyciągania i chowania AK-105.

-Zmieniono liczbę slotów w niektórych kombinezonach.

- Zmieniono cykle pogodowe, teraz są bardziej zróżnicowane.

-Zmieniono głośność większości obiektów na bardziej rzeczywiste wartości.

-Zmieniono arsenał stalkerów zombie.

-Usunięto wszelkie niepotrzebne wiadomości dla programisty.

-Usunięto celowniki z AK-109, KSVK, RG-6.

-Usunięto z symulacji wszystkie puste zamknięte pojemniki.

-Usunięto więcej niechcianych obiektów ze spawnu.

-Usunięto animację skórowania podczas próby pobrania obiektu, który nie jest częścią ciała.

-Usunięto łańcuch zadań Łowcy artefaktów przygotowują zastępstwo.

-Podwyższenie wytrzymałości w kombinezonach zwykłych, średnich i naukowych.

-Ulepszona funkcja podnoszenia przedmiotów.

-Ulepszone tłumaczenie na język angielski.

-Przyzwrócono sposób przemieszczania się w transporcie między lokalizacjami.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.