Jump to content
Anton Gorodecki

Call of Chernobyl 1.5b R6 - DYSKUSJA OGÓLNA

Recommended Posts

Ale ironia losu, dysk padł a tu taka perełka. 

Poza tym za nie długo wychodzi r7 oraz finalna wersja pod 1.5 (info od kolegi @EGZOdaw) , czekam z niecierpliwością bo Hybrid 1.5 w końcu będę mógł zacząć pracę bo ostatnio w luj dodatków do różnych modów/modpack'ów wyszło a kolejne już się "robią". :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perełka może nie, ale ośmielę się stwierdzić, że modyfikacje powstające w oparciu o CoCa zmierzają powoli w bardzo obiecującym kierunku (i nie chodzi mi tutaj bynajmniej o grafikę).

W plikach tekstowych jest cały "Weapon Gulash", ale na razie niestety bez odzwierciedlenia w modelach:dry: Następne wersje na pewno będą miały dużo fajnych broni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postawiłem ponownie moda z Polonizacja i jednym dodatkiem na broń. Jak na razie śmiga - teraz przetestuję go z  STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1.

ss_cichy_02-08-18_11-58-51_(mainmenu).jpg ss_cichy_02-08-18_11-59-09_(mainmenu).jpg

Jest na co popatrzeć. Poza tym wystartowałem w Prypeci w mieszkaniu (Wieżowiec z anomalią) i tu kompletne zaskoczenie - lokacja jest przerobiona. Mieszkanie jest spore i można z niego wyjść i do niego wejść klatką schodową. Ciekaw jestem kolejnych zmian...

Spoiler

ss_cichy_02-08-18_12-02-19_(pripyat).jpg ss_cichy_02-08-18_12-03-10_(pripyat).jpg

ss_cichy_02-08-18_12-03-43_(pripyat).jpg ss_cichy_02-08-18_12-04-54_(pripyat).jpg

ss_cichy_02-08-18_12-05-00_(pripyat).jpg ss_cichy_02-08-18_12-05-09_(pripyat).jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DaarMoo - dzięki za przypomnienie :)

Co do rozgrywki w moda - jest na forum dostępna, niestety w języku Rosyjskim kompilacja oparta na  CoC 1.5 r6:

O niej mogę z czystym sumieniem napisać, że jest majstersztykiem modderskim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam parę pytań:

1 czy w tym modzie jest tak mało do kupienia u niektórych handlarzy

2 jakie dodatki do broni pasują do tego 

3 jak wypakować grę do końca , i czy da się podnieść udźwig i odporność gracza.

4 fabuła jest liniowa , czy jak się chce

Edited by kanon1022

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabuła jest "szczątkowa" - nawet o liniowości tu trudno mówić, wypakować moda można tym: 

Dodatki sprzętowe pasują tylko te wymienione na moddb - przynajmniej na chwile obecną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jak podnieść odporność postaci na trafienia i od mutantów ( nieśmiertelność w tym modzie) ,udźwig działa dodatki sprzętowe z moddb zainstalowałem jeden i ikony w plecaku się rozjechały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kanon1022

Wpisz w konsoli (otwierasz ją ~) w grze komendę:

g_god on

Aby zadziałała musisz mieć włączony tryb debug. Włączysz go dopisująć " -dbg" na końcu elementu docelowego w skrócie do Stalker-CoC.

Aby ją wyłączyć wpisujesz g_god off

Dodatkowo komenda ta daje ci "nielimitowany" udźwig, oraz nie męczysz się.

 

Dodatkowo jak masz włączony tryb debug możesz sprawić że będziesz "niewidzialny". Wchodzisz w menu, kilkasz "s", a w konsoli wpisujesz:

invisible on

Wyłączasz ją komendą invisible off. Pamiętaj żeby ją wpisywać co każde przejście na inną lokację, wczytanie gry itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testuję obecnie polonizację paczki broni Weapon Gulash v022: https://mega.nz/#!NloQhDaR!yACoSUGsDYYnt1_avrMob94KsCyillIgrlDRtAe0pto

ui_icon_equipment.jpg

Działa bezproblemowo. Paczka zmienia praktycznie tylko jeden plik z nazwami i opisami broni, więc spokojnie możesz sobie zainstalować (jeśli znasz angielski nie będzie żadnego problemu). Jeśli grasz na polonizacji trzeba ręcznie skopiować plik st_items_weapons z archiwum dodatku do folderu "pol" moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prośba, proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak zwiększyć udźwig i skoczność. Podmieniłem pliki z CoC_Max_Carry_Weight_3 i nie mam zwiększonego udźwigu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bolo Otwórz folder z Zewem Czarnobyla, potem folder gamedata, następnie configs i znajdź plik system.ltx. Otwórz go np. za pomocą Notepad++ i znajdź w nim "max_weight". Zmień liczbę obok tego i powinieneś mieć zwiększony udźwig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, bolo napisał:

Prośba, proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak zwiększyć udźwig i skoczność. Podmieniłem pliki z CoC_Max_Carry_Weight_3 i nie mam zwiększonego udźwigu.

Potrzebne ci będą 2 pliki. gamedata/configs "system.ltx", gamedata/configs/creatures "actor.ltx"

W pliku system.ltx zmieniasz jedną wartość: 

max_weight. Ustaw na powiedzmy 5000. Taka "bezpieczna" wartość. Nie powoduje crashy a ty jej nigdy nie przekroczysz.

 

W pliku actor.ltx zmieniasz 3 wartości:

jump_speed. Ustaw na np. 30. Będziesz skakał dosyć (bardzo) wysoko.

max_item_mass. Wartość ustaw też na 5000. To jest ta wartość od której dużo szybciej się męczysz.

max_walk_weight. Wartość ustaw też na 5000. To jest wartość po której przekroczeniu nie możesz chodzić.

Edited by EGZOdaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.