Jump to content
Anton Gorodecki

Call of Chernobyl 1.5b R6 - DYSKUSJA OGÓLNA

Recommended Posts

3 minuty temu, kondotier napisał:

@bolo -  Popatrz do spolszczenia. Tam te pliki są.

A po co te pliki są w spolszczeniu? Tam nie ma nic do spolszczania. A te pliki są w wielu modach, przez co pojawiają się problemy jak ktoś zainstaluje spolszczenie ze zgodą na zmianę plików.

@bolo te pliki trzeba wypakować. Tutaj masz link do pobrania unpackera, który wypakuje te pliki: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/cop-coc-db-converter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem o jakim spolszczeniu mówicie, ale w polonizacji CoCa 1.5 R6 mojego autorstwa nie ma plików system.ltx i actor.ltx, ponieważ oba pliki nie zawierają tekstów do tłumaczenia. 

Godzinę temu, bolo napisał:

Bardzo dziękuję za grzeczność ale w tym modzie nie ma standardowych plików, nie ma pliku system. ltx i actor. ltx i w tym cały problem.

@bolo ściągnij sobie AXR Toolset i rozpakuj pliki. Program wymaga podstawowej znajomości języka angielskiego lub kilku innych europejskich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy że wypakujesz sobie sam plik configs.db z folderu database/configs/.

Dodano: 

W polonizacji CoCa 1.4.22 w pliku system.ltx jest nazwa i opis radiotelefonu, więc ten plik jest jak najbardziej na miejscu. 

Przestrzegając instrukcji instalacji i nakładając dodatki NA POLONIZACJĘ a nie odwrotnie wszystko będzie działało poprawnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pisałem o spolszczeniu  CoC z patchem 1.4.22.

Pliki system i actor są bez zmian udźwigu. Każdy kto zechce, może sobie pogrzebać w nich.

Trzeba by było porównać actor z obu modów, dla sprawdzenia różnic w innych ustawieniach niż udźwig. A szczególnie tych "odpornościowych".

A że ten plik jest potrzebny w gamedacie właśnie do grzebania w nim, nie widzę problemu z wykorzystaniem tych dostępnych. Zrobić gamedatę tylko z system.ltx i actor.ltx, pozmieniać komu co wygodniej i wstawić. W razie problemów, usunięcie ich nie będzie stanowiło problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anton Gorodecki  - Ja nie mam tego CoCa 1.5 R6 pobranego, więc plików actor nie porównam. Ale sądzę, że dla Ciebie nie będzie problemu zrobić patcha tylko z system.ltx i actor.ltx ( z  1.5 R6 ), tak aby chcący mogli sobie podnieś udźwig. Sądzę, że takich jak @bolo  jest więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da radę do tego dodać warfrare, czy to tylko pod 1.4.22? A w tym będzie crash.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Proszę stosować zasady gramatyki i ortografii języka polskiego. @Anton Gorodecki

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, DuPsMeN napisał:

da rade do tego dodać warfrare czy to tylko pod 1.4.22? a w tym bedzie crash

Sprawdziłbyś repozytorium tego moda, jest tam gotowa wersja pod 1.5r6. Pobrałem i wszystko działało jak należy. Jak dobrze pamiętam jest na bitbucket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z innej beczki: które pliki w configach broni odpowiadają za jej odrzut? Mam CoC 1.5r6 z Weapons Goulash addonem i porównując SR25, Mk14 Ebr i H&K 417 jest nieco dziwnie bo ten 1y praktycznie wcale nie ma odrzutu, a 2a pozostałe karabiny mają duży odrzut nawet po ulepszeniach. Chce to nieco powygładzać...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mayer99 

cam_dispersion                                     = 0.0 ;odrzut pierwszego strzału
cam_dispersion_frac                                = 1.0 ;wartość, o którą odrzut się zwiększa
cam_dispersion_inc                                 = 0.04 ;iloczyn odrzutu cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle                                      = 10 ;maksymalny kąt pionowy odrzutu
cam_max_angle_horz                                 = 50 ;maksymalny kąt poziomy odrzutu
cam_relax_speed                                    = 12 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji
cam_relax_speed_ai                                 = 120.75 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji u ai
cam_return                                         = 0 ;automatyczny powrót kamery po strzale
cam_step_angle_horz                                = 1.0 ;"odrzut boczny" jak bardzo broń lata na boki

zoom_cam_dispersion                                = 0.1 ;odrzut pierwszego strzału przy celowaniu
zoom_cam_dispersion_frac                           = 0.6 ;wartość, o którą odrzut przy celowaniu się zwiększa
zoom_cam_dispersion_inc                            = 0.02 ;iloczyn odrzutu przy celowaniu cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
zoom_cam_max_angle                                 = 5.0 ;maksymalny kąt pionowy odrzutu przy celowaniu
zoom_cam_max_angle_horz                            = 50.0 ;maksymalny kąt poziomy odrzutu przy celowaniu
zoom_cam_relax_speed                               = 13 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji przy celowaniu
zoom_cam_relax_speed_ai                            = 120.75 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji u ai przy celowaniu
zoom_cam_step_angle_horz                           = 0.5 ;"odrzut boczny" jak bardzo broń lata na boki przy celowaniu

trochę więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.