Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie z innej beczki...

 

W modzie są "otwarte" schowki, czy ktoś kupował info o schowkach i zdarzyło mu się kupić info o tym samym schowku i co się wtedy pojawiało? W CoP było tak, że po otrzymaniu info i już odkrytym schowku nie pojawiał pojawiał się znacznik, czy w HWM też jest to tak rozwiązane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bolo

Nie mam plików Czystego Nieba - więc podam sposób z Shoc. Plik latarki to light_night.ltx [gamedataconfigsmodelsobjects] - ścieżka w C-Sky może być inna, natomiast parametry które warto zmienić by poprawić jasność to:

range		   = 13           range_r2	    = 13color		   = 0.9,0.9,0.9,0.1           	 color_r2	    = 0.9,0.9,0.9,0.1

Wartościami w/w parametrów nie sugeruj się przy modyfikacji, ponieważ skopiowałem je z Shoc.

parametry range (oświetlenie statyczne) oraz range_r2 (oświetlenie dynamiczne) odpowiadają za zasięg świecenia w metrach.

color (ośw. statyczne) oraz color_r2 (ośw. dynamiczne) - odpowiadają za jasność i barwę - kolory RGB.

Nie widziałem pliku latarki pod C-Sky, wątpię by jednak aż tak różnił się od wersji pod Shoc. Parametry możesz porównać z modem na super-latarkę (pod Shoc): link, by na ich podstawie dokonać modyfikacji. Znaczne zwiększenie zasięgu obniża FPS'y - zwłaszcza w obozowiskach.

P.S - można jeszcze "oczyścić" teksturę latarki usuwając z kanału alpha efekty zabrudzenia - albo podmienić teksturę korzystając z innych modów gdzie siła oświetlenia latarki była zwiększona (ścieżka do tekstury powinna być w pliku).

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem i potrzebuję pomocy. Grałem sobie do tej pory i nie miałem żadnych problemów, teraz coś się porobiło i wywala mnie do pulpitu z takim błędem:

FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : out_of_memory_handler[error]File : E:priquelsourcesenginexrCorexrDebugNew.cpp[error]Line : 323[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K
  Dziwna sprawa, dlatego, że wczytywałem sejwy tak długo aż zaskoczyła gra a mianowicie musiałem się cofnąć do auto zapisu. Realizuję misje na bagnach z podstawki, nie wiem czym to było spowodowane, że mnie wywalało.

Nowy Dokument programu Microsoft Word (6).rar

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Out of memory zazwyczaj związane jest z brakiem fizycznej pamięci do wykorzystania, lub że silnik przekroczył ilość zasobów jakimi sam może zarządzać. Na słabszych komputerach to może być częsty problem. W opisie moda jest wzmianka o wylotach, ale o tych losowych i nie powtarzalnych. Mi osobiście raz zepsuł się sejw i to właśnie gdzieś na bagnach, ale potem ta sytuacja nie miała więcej miejsca. Zależnie od Twojego konfigu proponuję zmniejszenie ustawień graficznych i nie gromadzenia przesadnej ilości gratów - silnik tego nie lubi.

Edytowane przez kfiat
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za info, mój komp:

Asus M5A99X EVO R2.0

Radeon HD 3870

AMD X6 FX-6300

SilentiumPC Fortis HE 1225 CPU Cooler

Patriot Division Viper 2 DDR3 2x4GB 1600 Mhz CL8 LLK

Dysk Western jakiś tak też nowy, 500

Zasilacz jakiś markowy, nowy  ale nie umiem znaleźć papierów z nazwą

Z tego zestawu to karta jest najsłabsza mam zamiar zmienić na R9 270X

Ja zbierałem fanty zabitych i może to , że było ich za wiele w plecaku powodowało wyloty, będę eksperymentował z ilością.

A teraz nie wiem co się stało z Celnym w wiosce rybackiej, mam się z nim spotkać a jego nie ma, czy tak ma być?.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz.

Chę poruszyć taką sprawę, w poradniku jest napisane, że fleszka na ulepszenie SWD  jest przy ciele przy zawalonym tunelu niestety u mnie jej nie ma czy ja mam jakąś kaszane w modzie .? Mam drugi przypadek, że nie mam czegoś, pierwszy na bagnach, nie znalazłem koło wieży detektora  ,  łaziłem ze 2 godziny a teraz ta fleszka,proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo - uzupełniając wypowiedź malakasa, ten detektor miał aż 6 udokumentowanych miejsc spawnu. Jak toś miał "farta" i trafił mu się ten najdalszy, to sobie sporo pobiegał i nie tylko koło wieży. Podobnie jest z naukowcem i jego PDA, którego szuka się koło śmigłowca. A on sobie poszedł daleko, daleko.

 

I jeszcze jedno. Zawalonych tuneli w modzie jest sporo. I fleszkę też można znaleźć niejedną.. Stawiając pytanie dokładniej precyzuj, na jakiej lokacji jesteś i w jakim momencie gry. Łatwiej będzie dać poradę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , będę się bardziej precyzyjnie pytał, jestem  na Kordonie i robię pierwszą misję tzn. mam znaleźć pda a przy okazji tą fleszkę na modernizację SWD. Powinna być według poradnika  przy jednym sztywnym, ja jej nie mam. Odnośnie detektora przy wieży to sobie go daruję, już nie mam nerwów, mógłby przy okazji ucierpieć mój sprzęt. Wczytam sejwa przed przejściem na Kordon może to coś da. O efektach poinformuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo - ale jak Ty się dostałeś na Kordon, bez zrobienia zadania z detektorem?

Jakbyś poczytał dobrze wcześniejsze posty, to byś wiedział, że nie można robić zadań z podstawki, przed zrobieniem zadań z nowej fabuły. Mod nie da tego co do dalszej gry potrzebne. I dlatego możesz nie mieć potrzebnych znalezisk.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie  wziąłem pod uwagę tego, że przez ten dekoder mogą być takie klocki, szukałem go kilkanaście raz i nie mogę go znaleźć, trudno wracam na bagna i szukam ale bez entuzjazmu bo przekopałem całą wyspę.

Pomocy, mało mnie krew nie zaleje z tym detektorem, wczoraj prawie 4 godziny dziada szukałem i nie znalazłem, może ktoś umie dopisać taki dekoder bo coś mi się zdaje, że go nie znajdę.

Przeszukałem wzdłuż i  wszerz całą wyspę i pobliskie też bez rezultatu. Odnośnie przejścia na Kordon to Celny po wzięciu zadania na zdobycie Parku Maszyn pożegnał się ze mną, a i mam jedno zadanie na czerwono chyba chodzi o 3 pda dla Szewy, czy aby nie sknociłem tego zadania?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo - teraz moja rada jest taka. Przez źle prowadzoną rozgrywkę, masz skopanego moda. Nie warto szukać po omacku, miejsca gdzie popełniłeś błąd. Podajesz coraz więcej błędów, których nie da się usunąć, nie znając powodu ich powstania. Najpierw musisz zrobić wszystkie początkowe zadania nowej fabuły ( nie iść do Lebiediewa ) i dopiero po ich zrobieniu zadania podstawki, i kolejne z nowej fabuły. Szczególnie zwracaj uwagę na kolejność wykonywania zadań na Agropromie, są opisane w postach bodajże mietka58.
To początek moda i na pewno mniej stracisz czasu i nerwów, zaczynając go od nowa, niż powtarzając w kółko moda z błędem.

Przeczytaj nie tylko poradnik, ale i całą dyskusje o tym modzie. Jest w niej wiele uwag, nie zawartych w poradniku, a mających w pływ na rozgrywkę, podając kolejność wykonywania zadań, lub zakaz wykonywania zadań nie w tej kolejności. Wiele przedmiotów do znalezienia, ma spawn losowy. A lokalizacja detektora jest opisana i są w kilku postach screeny pokazujące jego lokalizację ( # 33, # 48, # 54, # 79, # 85, # 89 ) .

 

Powodzenia :yes: .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety znowu mam: problema: mam zadanie od Położeńca na likwidację obserwatora Bduna oraz Suchego, który znajduje się na Pchlim Targu.

Problem w tym, że według poradnika powinienem mieś dialog z Suchym, nie mam, który powinien dać mi fleszke z informacją, co może być powodem braku dialogu?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bduna jeszcze nie ukatrupiłem, zrobię to i zobaczę co się będzie działo.

Już go kropnąłem i niestety dalej nie mam odpowiedniego dialogu z Suchym, coś tam bredzi, że wiadomości same mnie znajdą ale to prawdopodobnie nie ten tekst.

Może trzeba odczekać jakiś czas , zrobię tak wrócę na Kordon i zrobię zadanie Tarasiuka na wojaka, może to coś da albo zadanie Sidora.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już za bardzo nie pamiętam jak dalej należało postąpić. Pendraiw powinien być w Twoim inwentarzu. Wygląda trochę inaczej niż pozostałe. W PDA (obu), sprawdź co pisze w opisie tego zadania. No i idź do Wowana (Вован), zgodnie ze wskazówką Suchego. To jest chyba rozwiązanie, bo z dialogu to wynika. A dalej zgodnie z zadaniami.

 

I jeszcze jedno. Jeśli poszedłeś zbić Bduna po rozmowie z Suchym, to może być przyczyną niewłaściwego dialogu.

Wgraj zapis po otrzymaniu zlecenia i zacznij od niego.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podejdziesz do Suchego, zrób zapis i wyjdź z gry na pulpit. Uruchom moda i wgraj ostatniego sava. Może wtedy zaskoczy. Ten mod ma kilka takich sytuacji, że nie może się połapać po niekolejnym wykonaniu wcześniejszych zadań. Pamiętam, że u mnie Suchy pojawił się dopiero, jak te ruiny obleciałem kilka razy na około. A przeoczyć go nie mogłem, bo stał przed nimi przy schodach.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.