Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, ale skąd wiadomo że wyczyściła i dlaczego piszą że Szrama ją zniszczył, jeżeli tego w modzie nie ma...Zniszczył przynajmniej ja to tak rozumiem.. :smile: .

Co do wykorzystania strzykawki OK, choć i bez jej użycia objaw zamroczenia mija sam bardzo szybko i bez spania...pozostaje dialog, jest nieścisły.

Gdzie jest napisane, że Ci Najemnicy mieli nas zabić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc przez Limańsk, wszedłem tylko do jednej piwnicy, z prawej strony fontanny.

Ale można też do tej drugiej, z lewej strony. Trzeba drzwi otworzyć  " z kopa". Ale to sprawdziłem dopiero wracając i zadanie na piwnicę nie zaliczone. Może wcześniej coś tam było.

Czyli bez wejścia do tej piwnicy idąc do CEA, też można moda skończyć.

 

A sprawa strzykawki. Pamiętając, że serum od Immama działa przy psi uderzeniu, kiedy mnie dopadło mówiąc z Prowodyrem, chciałem zobaczyć jaki będzie skutek, gdy zamiast zastrzyku golnę kielicha. Wypiłem więc butelkę i uzyskałem prawidłowy efekt. Poszedłem dalej aż do końca. Na elektrowni chciałem sprawdzić, jak teraz zadziała ta odtrutka, ale jej w plecaku nie było. Mod wódkę potraktował jak strzykawkę z odtrutką.

Może inaczej by było, gdybym puknął Immama, jak radził Prowodyr. I zadanie bym miał wtedy zaliczone.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ale skąd wiadomo że wyczyściła i dlaczego piszą że Szrama ją zniszczył, jeżeli tego w modzie nie ma...Zniszczył przynajmniej ja to tak rozumiem.. :smile: .

Co do wykorzystania strzykawki OK, ale dialog jest nieścisły.

Gdzie pisze że Ci Najemnicy mieli nas zabić ?

Witam

Gdy wszedłem do piwnicy coś wybuchło aż mi się czerwono w oczach zrobiło, drzwi do drugiego pomieszczenia były uchylone i widać było jakieś instalacje.

Nad wejściem do piwnicy na piętrze w rupieciach znalazłem PDA z informacją.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PDA mówisz @AndreWoz...więc chyba o to chodzi z tym ..szukaj nad piwnicą. Cofnę grę z ciekawości i zobaczę czy mam to PDA...  :smile: .

//

Instalacje są widoczne jednak nigdy nie ma do nich dostępu.

///

@Andre Woz maszmiałeś zaliczone zadanie z Piwnicą ?

///

PDA było na miejscu tylko na szafce i nie widać...oto treść info...Bankowo to info jest od Imama i pasuje to do dialogu stalkera z tunelu...To czego szukasz nie jest w piwnicy ale nad nią...  :smile: .

 

Dołączona grafika 

Jednak czy zabierając to PDA i rozmawiając z Imamem zadanie Piwnica się zalicza ?...nie chce mi się powtarzać jeszcze raz by to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do sprawy strzykawki. Wróciłem do podziemi Prypeci, przed rozmowę z Immamem. I małe zdziwienie. Strzykawki w plecaku nie miałem. Więc savy do tyłu. I okazało się, że ostatni raz strzykawkę z serum miałem przed zeskokiem do dziury w podłodze, w drugiej części szpitala ( ta z helikopterem). W trzeciej części, zaraz po zeskoku już jej nie było. Widocznie sama "teleportowała się" do Immama.  Stąd sytuacja że od psioniki wybawiła mnie flaszka, bo choćbym chciał, serum bym nie użył. Jeszcze ktoś miał brak tej strzykawki przy rozmowie z Prowodyrem, lub wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posterunek na Kordonie (bo tak w pierwszej kolejności raczej błędnie wskazuje opis w PDA po rozmowie z naukowcem w C. Lesie) już pacyfikowałem 10 razy by znaleźć medykamenty..nic z tego nie wyszło.

Zostawiłem ten temat i poszedłem do Limańska.

A tu patrzyłeś ?

Dołączona grafika

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie, przeszukałem budynki i cały ogrodzony teren z tyłu, ale tam nie zaglądałem. Moda skończyłem wczoraj, ale cofnę i sprawdzę czy był tam ten zestaw.

//

W moim nowym PDA znalazło się ogółem 93 wpisy. Niewykonane są...

Zadanie z medykantami ..to 3  wpisy.

Tajna piwnica

Poległ

Poległ

------------------------------------------------------------

Edit...

Ponieważ w freeplay postanowiłem oddać karabin Gaussa zainteresowanym, poszedłem po drodze na Kordon i znalazłem ten zestaw medyczny w miejscu które wskazał @apg2312.

Czekał tam cierpliwie. Doktor wziął swoje cenne zabawki i zadanie się zaliczyło.

//

Mam 95 wpisów w PDA. Pozostałe zadania niezaliczone (kolor biały) to ...

Tajna Piwnica

Zginął Celny

Zginął Makuch

Pierwsze to raczej nie da się naprawić w freeplay, ale o co chodzi w dwóch pozostałych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem.   Ale pomijając tamto mam poważniejszy problem, otóż w tej bazie samotników stalker o ksywie Wasian ? coś na W, cały czas wchodzi w anomalię elektryczną na drugim piętrze budynku. Problemu by nie było, ale zawsze gdy ginie pojawia mi się wpis w tym nowym PDA o jego śmierci, jest to jakaś ważna postać ? Mieliście podobny problem ? Za nic nie wiem co zrobić, aby ten typ nie właził w tą anomalię.

  Jako że powtarzam mod : przy pierwszej wizycie na Aropromie po dwa pda od zabitych najemników zaszedłem od razu, bo potem nie rozmawia , do Wieni. Zlecił mi zadanie na odnalezienie TT-33 w podziemiach agro przy zwłokach powinności . Trochę fabuły mi zostało aby zejść do podziemia Agro i sprawdzenia czy to zadanie jest wykonywalne    http://sv068.sendspace.pl/cache/img/2013/09/30/c2/b37f4beaa27720445714433.1100x1100.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Przy pierwszej wizycie warto porozmawiać z nim o zdobywaniu artefaktów. Problem z zadaniem  na TT jest taki, że nawet biorąc je przy pierwszej wizycie nie można wejść do podziemi. 

Przy kolejnych wizytach Wienia ginie często w anomalii i ot cała historia... dwa wpisy na czerwono w pda. Ja tego zadania nie zrobiłem...gostek wlazł w pułapkę i amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i koniec moda. Zostało mi w nowym PDA jedno niezaliczone zadanie

Dołączona grafika

Pewnie trzeba by obalić flaszkę ku pamięci, tylko gdzie i z kim ???

 

Co dziwne, po powrocie z CEA (już we freeplayu) w momencie gdy wszedłem na MW ukazał się komunikat, że Kieł nie żyje. A w PDA wyskoczył nowy wpis :

Dołączona grafika

 

No i z tym zadaniem nie mam najmniejszego pojęcia, jak i z której strony je ugryźć...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kieł nie żyje ..raczej nie dasz rady. Wpis pojawiał się u mnie wówczas gdy zaraz po rozmowie z Klem na MW wychodzi on na podwórko i ginie w strzelaninie z Szabrownikami. Tam można było wgrać zapis jeszcze raz i jeżeli Kieł przeżył to wpisu niema. Jeżeli było to dużo później to może być to samo co z innymi zgonami NPC...info o ich śmierci, a na MW dlatego że Kieł tam został i chodzi od wioski pijawek do domków gdzie z nim gadałeś.

//

Zginął Celny i jeszcze jedno podobne też miałem białe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie.

 

Mam problem już przy pierwszym zadaniu z podstawki. Poleciałem na bagna do wieży  pod którą stał zombie i trupy dzików. Po odstrzeleniu delikwenta i wejściu na wieże powinna nastapic emisja i sru do bazy CN. Stoję więc sobie i czekam ,dni w zonie mijają a ja stoje i czekam, emisji niet.

 

Wszystkie zadania nowego wątku na bagnach i Agropromie wykonane, wcześniejsze save wczytane i dalej nic. Czyżby znów od początku?

Edytowane przez walec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj w temacie...@kondotier miał identyczny problem....http://stalkerteam.pl/topic/5942-hardwarmod-v32-full/?p=63942

O  widac niedokładnie przeczytałem temat . Dzięki i sorry.

 

Edit: Problem rozwiązany za pomocą postu @kondotier.

 

Następny problem. Po rozmowie z Lebiediewem i wykończeniu Attasze podchodzę do przewodnika i po końcowym "ok" w dialogu ciagle stoi w miejscu. Nie ma możliwości wyjścia z bazy. Coś chyba wcześniej poknociłem...

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie macierzystej moda jest takie ostrzeżenie:

При начале НИ не спешим обрывать стартовый ролик! Игра может криво создаться.

Tłumaczenie:

" Rozpoczynając nową grę, nie należy śpieszyć się z wyłączeniem wstępnych filmików. Mod może się źle uruchomić."

 

Przypuszczam, że dotyczy to " -nointro", przy nowej grze. Po jej uruchomieniu i zapisaniu, -nointro będzie możną dodać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy fix usuwający wykryte błędy z dnia 02.10.2013 r https://disk.yandex.ru/public/?hash=j1sxrAkbk0JHaAt2P/AgCb3Jwk6D%2BaGstI6lho/Xc7w%3D&locale=ru, więcej na stronie http://ap-pro.ru/forum/37-2661-1 . Nowa gra nie potrzebna.

Fix ingeruje w spolszczenie- ja nową grę zaczynałem.Stalker który mówi nam o broni przy łóżku jest "krzaczasty" ale dialogi ma normalnie. Rzeźnik też jest skrzaczony i niektóre dialogi jego też -dalej nie grałem bo reinstal moda i nowa gra bez w/w nointro.

 

Ciekawostka cziterska: przy zadaniu dla bandziora Jogi na Wysypisku sprzedajemy mu dokumenty, po pacyfikacji składu obszukujemy trupa -wszystkie dokumenty zabieramy i znów możemy je sprzedać np. Historykowi na bazie Czystego Nieba :yes:

 

Kolejny problem i zaraz rozwiązanie:

Jeśli podążacie za Kłem do Doliny Mroku może się zdażyć, że przechodząc z Wysypiska do DM Wolnosciowiec, a dokładnie dowódca posterunku zacznie do nas walić. Zadanie "Porozmawiaj z dowódcą..." jest od tej strony wtedy nie do przejścia.

Rozwiazaniem jest wejście do DM przez Stary Posterunek (ja zrobiłem od razu zadanie zlecone przez Muraszkę), i podejście pod posterunek "od tyłu". Skrypt zaskoczy i fabuła rusza.

Edytowane przez walec
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z tym modem. Po przystąpieniu do Stalkerów, gdy przybywam na bazę czystego nieba część npc do mnie strzela jak doktor, historyk, susłow, lebiediew i inne kluczowe npc prują do mnie ile wlezie. Dodam, że część npc czystego nieba siedzi sobie przy ognisku jakby nic się nie działo i mam ich na zielono. Co jest? jak nie przystapię do Stalkerów to ci npc co do mnie strzelają są na zółto, mimo że są we frakcji czyste niebo więc powinni być na zielono. Dodam, że poza bazą czystego nieba nikt do mnie nie strzela i są na zielono. Podejrzewam, że autor moda dodał jakąś frakcję w bazie CN i jest ona wrogo nastawiona do stalkerów, ale czemu nazywa się też czyste niebo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kfiat

Trudno będzie mi udzielić fachowej pomocy - ponieważ nie mam plików moda. Jest jednak kilka ogólnych sposobów na poprawę reputacji. Sprawdź najpierw jaką frakcję mają strzelające do Ciebie postacie. Odszukaj plik game_relations.ltx [/gamedata/configs/creatures], znajdź frakcję której członkowie są wrogo nastawieni (być może autor dodał nową frakcję). Tutaj masz poradnik (link) - co prawda do Shoc, jednakże nazwy frakcji powinny się zgadzać. Gdy już ustalisz nazwę - znajdź plik odpowiadający za zadania. W C-sky głównym plikiem jest task_manager.ltx - z podziałem na zadania dla poszczególnych lokacji - tj.

#include "tm_sim.ltx"#include "tm_marsh.ltx"#include "tm_escape.ltx"#include "tm_garbadge.ltx"#include "tm_darkvalley.ltx"#include "tm_agroprom.ltx"#include "tm_agroprom_underground.ltx"#include "tm_yantar.ltx"#include "tm_military.ltx"#include "tm_red_forest.ltx"#include "tm_limansk.ltx"#include "tm_hospital.ltx"#include "tm_stancia_2.ltx"#include "tm_upgrades.ltx"

W przykładzie - w pliku zadań na bagnach: tm_marsh.ltx [gamedataconfigsmisc] mamy zadanie na przyniesienie 3 granatów RDG5 - w sekcji [mar_bring_item_1] :

[mar_bring_item_1]auto_name = falsetype = bring_itemtask_type = additionalname = st_bring_item_1_nametext = st_bring_item_1_texttarget_cond = {~20} trueprior = 2faction = cskyrequested_items = grenade_rgd5,grenade_rgd5,grenade_rgd5community_relation_delta_complete = 100reward_money = {~50} 1000, {~50} 1500, 500auto_faction = true

Zadanie oczywiście jest realizowane dla frakcji Czyste Niebo [parametr: faction = csky].

Za reputację odpowiada wpis:

community_relation_delta_complete = 100

Spróbuj zmienić wartość na np. 3000 czyli

community_relation_delta_complete = 3000

Tym samym za wykonanie zadania otrzymasz wysoką reputację dla frakcji C-Sky.

Takie zadania są generowane poza terenem bazy - więc istnieje szansa na jego realizację. Zakładam że frakcja będzie taka sama - jeśli autor moda ją zmienił, spróbuj nadpisać parametr faction - tym który odpowiada za atakującą Cię frakcję. Motyw działał w Shoc - nie miałem okazji go testować na C-Sky, więc pamiętaj o zrobieniu kopii zapasowej plików modyfikowanych. I jeszcze jedno - zadania mogą być różne. Powyższy wyciąg kodu pochodzi z patcha 1.5.10 pl

 

Gdyby w/w sposób nie dał rezultatu - podeślij mi foldery: scripts, gameplay, pol oraz plik game_relations.ltx.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.