Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2e05b6fcb5d91f77ffa0d3d913acfdd8.png
Tytuł Oryginalny: ВАРИАНТ ОМЕГА 2 ХОЛОДНОЕ ЛЕТО 2014
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data Premiery: 20.05.2018r
Autor: basil


OPIS:

Spoiler

Latem 2014 roku Aleksander Kajdanowski, znany w strefie pod pseudonimem Kajdan po upływie dwóch lat ponowie trafia do Zony. Powodem jego wyprawy stał się list od handlarza Krahbora zamieszkującego małą wioskę w pobliżu Strefy. Handlarz prosi o pomoc w sprawie wyjaśnienia tajemniczych śmierci stalkerów, które miały miejsce w ostatnim okresie. Kajdan będący pracownikiem znanej agencji detektywistycznej zdecydował się rozwiązać problem. 

Sądził, że śledztwo zajmie tylko kilka dni, jednak Strefa szybko dała o sobie znać. Z czym przyjdzie się zmierzyć Kajdanowi i dokąd zaprowadzi go śledztwo ? Przekonajcie się sami ! 

  • Nowa fabuła i zadania poboczne; 
  • Wiele nowych tekstur; 
  • Lokacje pochodzą z modyfikacji Lost World

W skład przygód Kajdana wchodzą również: 

Pierwszą częścią trylogii jest Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego - dostępny w języku polskim. 

SCREENY:

Spoiler

ea5b6b32c81f8574b68a156d867817df.jpg

17d2a457c1c887a63df48b01595b28ce.jpg

8ac36ef620448cdc6c269d7589943918.jpg

8371ae15065ac76cad52f11cd5ae2811.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  • Cień Czarnobyla 1.0006
  • Z pobranego archiwum należy przenieść folder gamedata oraz bin do głównego katalogu gry.
  • Pobieramy i dodajemy Patch Kumulatywny 0.07.2 oraz Fix rozwiązujący problem ze śmigłowcem.
  • Kopia plików z paczki do gamedaty moda: gamedata .7z
  • Dodatek w postaci Minimapy: Minimapa.7z

Instalacja z repacka

Pobrać repack, uruchomić instalator. W instalatorze wybrać miejsce dla moda. Zainstalować. Dokonać ustawień grafiki, pamiętając że mod jest dla oświetlenia statycznego, ustawić klawiszologię.

UWAGA: Obowiązkowo zmieniamy nazwę katalogu \AK\ na \ŔĘ\

wg tej ścieżki dostępu: gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg

Dokonać zmian w fsgame.ltx nazw katalogów w grażdance. fsgame.ltx

Nie zaleca się dokonywać jakichkolwiek zmian w modzie, lub cokolwiek dodawać.

Grać.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

PORADNIK PRZEJŚCIA

 

 

                Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.67dc62efcb4d7f7fa8b31f389c6ed290.png.2e8e66e7a267256b07cd23645508ce7f.png.02c3bcf42e5df16f011eb2061dac1822.png

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Instalacja na polską platformę:

1. Stalker SOC 1.0006
2. Kopia gamedaty moda do głównego katalogu gry.
3. Kopia bin moda do bin gry (pamiętamy o kopii bezpieczeństwa).
4. Patch kumulatywny 0.07.
5. Fix na wyloty związane ze śmigłowcem.
6. Kopia plików z paczki do gamedaty moda ze zgodą na zamianę: gamedata.7z
7. Można grać.

Spoiler

opcje.thumb.jpg.5b9263f53dc7222f35ad91df8f90e014.jpg

podw.thumb.jpg.dac758cf26c7f320187a22068c95ab4e.jpg

siedzi.thumb.jpg.b24c1d456ab4b18e434c25706cba7efa.jpg

dialog.thumb.jpg.fd256a1f6983aa0df4c5d9627bfd0f5c.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - Dzięki za podanie instalacji na polską platformę.

Ja moda postawiłem na rus podstawce i pograłem trochę. No i chyba już się z nim zetknąłem, jak w  wersji testowej pojawił się na rus forum, rok temu.

Nie zmieniałem jakichkolwiek ustawień, nawet dopasowania do mojego monitora. Nie mam problemu ani z grą, ani ze zniekształceniami obrazu. Tak że i innym grającym - po doświadczeniach z WO v.4.0 - sugeruję również nietykanie ustawień.

Dla zachęty dla grających "detektywów":

ss_administrator_05-09-18_17-13-04_(predbannik).thumb.jpg.9d6b1f814fae3792eb4eb05435e52342.jpgss_administrator_05-09-18_18-15-03_(predbannik).thumb.jpg.496f8442d13be9f4dc1771ce4402330b.jpgss_administrator_05-09-18_18-16-36_(predbannik).thumb.jpg.3e35ac99f6a24c190dbd6095246304ad.jpgss_administrator_05-09-18_18-38-56_(predbannik).thumb.jpg.df54e792fbcc82f4f499f4ff3f978517.jpg

Mod nie ma minimapy. Tak że @gawron, gdybyś jeszcze tym się zajął, byłoby dobrze. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kondotier napisał:

UWAGA od autora moda: Mod był wykonany do gry z oświetleniem statycznym. Dogranie poprawki na dynamikę, może spowodować niestabilność gry. Do gry na dynamice, potrzebne jest conajmniej 3GB RAM, a stabilność gry będzie zależna od technicznych charakterystyk posiadanego komputera.

Zastanawia mnie ta uwaga autora i trochę dziwi. W tych czasach robić moda na DirectX8? Cała nadzieja w tym, że nie najlepszą grafikę przykryje ciekawa fabuła i grywalność i stabilność moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox  Chyba pamiętasz, kiedy pojawił się Wariant Omega v.1.0. To lata temu.

W kolejnych wersjach mod się tylko rozrastał na istniejące, ale wcześniej nie wykorzystane lokacje. Dodawano zadań i nowych NPCów. I na tym skupiał się autor moda. WO2 jest niczym innym, jak takim dalszym rozwinięciem fabuły. A że ilość lokacji się nie zwiększyła, zaczynamy od początku, czyli we Wschodnim Kanionie, nowszym uczestnikom bardziej znanym ze Złotej Kuli jako Obrzeża. I znów pracownik agencji detektywistycznej musi zamienić się w stalkera, aby rozwiązać zagadki śmierci.

Wstawienie patcha na dynamikę, autor moda uzależnił od posiadanego komputera. Możliwe, że sam pracuje na jakimś staruszku, skoro pamięć RAM wyznaczył na 3GB. Z krótkiej gry, mogę powiedzieć, że na statyce grafiki wyglądają przyzwoicie, postacie również. Zachowana została atmosfera z poprzedniej części.

Broń i kombinezony dalej te same, bez udziwnień.

Tak, że ja nie będę dalej nic zmieniał. Jedyne co bym zmienił, to dodanie minimapy. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Bo teraz kwestowych NPCów trzeba szukać w opcjach kontaktów, a to nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka screenów tym razem już z Bagien, pozwalających ocenić, czy grać na statyce na jakiej zostały zrobione, czy ryzykować z dynamiką.

ss_administrator_05-10-18_12-00-28_(marsh).thumb.jpg.9299004ce45bdfc94d20dd4fe50fd00f.jpgss_administrator_05-10-18_12-03-58_(marsh).thumb.jpg.548672f96e16aefe63a128ec999e9eca.jpg

ss_administrator_05-10-18_12-05-42_(marsh).thumb.jpg.39dca51dde58ec8d821e1b577ec8758a.jpgss_administrator_05-10-18_12-24-25_(marsh).thumb.jpg.b4428c5d7d7ca4f973cd6790730259ac.jpg

ss_administrator_05-10-18_12-19-00_(marsh).thumb.jpg.5995e7cdf37a7774a6e712fb4a3351cb.jpgss_administrator_05-10-18_12-49-07_(marsh).thumb.jpg.ac07935b68d4b6884c885aa52c5827d8.jpg

Na screenach z HUDem, widać jak jest ubogi. Brak minimapy, wskaźnika ilości amunicji. A że amunicja musi być na pasie, można się obudzić z ręką w nocniku.

Sprawę minimapy rozwiązał już @gawron . Jest w jego wpisie i w #1

@gawron - Masz chyba zapchaną skrzynkę PW, bo nie przyjmuje wpisów.

 

DODANO: Ze względu na bardzo ogólny opis miejsca znajdowania się artefaktu "Magnit" dla Kontrolera-pijczka, w spojlerze dla tych co go samodzielnie nie znajdą, lub nie będzie im się chciało ganiać w zabijającej radiacji, są screeny z jego lokalizacją. Oczywiście, zagląda tylko ten, kto chce.

Spoiler

Zadanie dostarczenia go Kontrolerowi trzeba wykonać jak najszybciej, ze względu na skutki zwlekania. Mogą sprawiać wrażenie problemów z modem.

ss_administrator_05-11-18_21-32-13_(l02_garbage).thumb.jpg.b546c617221aaa0ce48c62996f9ad885.jpgss_administrator_05-11-18_21-33-17_(l02_garbage).thumb.jpg.0f6a2bed202ce00433c022bc49b81219.jpg

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU:

ss_administrator_05-20-18_12-40-11_(mainmenu).thumb.jpg.b2c6be4ca734376bfc32e236f9df057b.jpg

Ponieważ chyba tylko ja gram w tego moda, o do końca jeszcze mi trochę zostało, chcę na gorąco podzielić się moim, oczywiście subiektywnym odczuciem. Polskie napisy tylko na stronie startowej, reszta niestety jeszcze po rosyjsku.

Jest zastrzeżenie od autora moda, aby grać na statyce. I na takim gram, z tym tylko że po jakimś czasie gry na ustawieniach zrobionych przez moda, zmieniłem je. Dałem rozmiar mojego monitora, a ustawienia jakości na full. No i grafika moda mnie zaskakuje. Niech dowodem tego będą poniższe screeny.

Przy zachowaniu tekstur sprzed lat, współczesne karty oddają klimat wczesnych modów.

Muszę przyznać, że spośród zrobionych, miałem problem z wybraniem tych które wstawić. Bo jeden ciekawszy od drugiego. Tu tylko z trzech lokacji. Bagien, Jupitera i Zatonu.

ss_administrator_05-19-18_15-53-09_(marsh).thumb.jpg.231917a916fa422b16975e2e70b0d536.jpgss_administrator_05-19-18_15-57-14_(marsh).thumb.jpg.425ea6d5f5726f5962701115777cdf2c.jpg

ss_administrator_05-19-18_16-22-13_(marsh).thumb.jpg.3e62c08311a3dd7041b1c47c17b9588a.jpgss_administrator_05-17-18_22-40-21_(jupiter).thumb.jpg.e228f175151703a366e08553b9873f3a.jpgss_administrator_05-17-18_22-49-10_(jupiter).thumb.jpg.c4f2cdc6f3363cac0612587d5c0be161.jpgss_administrator_05-19-18_20-01-29_(zaton).thumb.jpg.9dd56f3b1493cbf38d79dee10a46ab29.jpgss_administrator_05-19-18_20-07-15_(jupiter).thumb.jpg.9737cf85beb56896140eb6df60fe73f5.jpgss_administrator_05-19-18_20-10-59_(jupiter).thumb.jpg.5825bbdd883bced42a5946608b5c8fae.jpg

Na razie na temat moda się wypowiadał nie będę, choć w jego betę grałem, ale dość dawno. Chcę dojechać do końca i zobaczyć czy są istotne zmiany.

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODSUMOWANIE MODA PO ZAKOŃCZENIU GRY.

Ostatni zachód słońca...

ss_administrator_05-22-18_15-51-33_(zaton).thumb.jpg.e2dd9743714018ae42f0bcccdd83c0ed.jpg

Tak mogę nazwać ostatni widok jaki miałem w modzie, kiedy sam go zamknąłem. Napisów końcowych nie było, bo nie mogło być.

Przyznać się jednak muszę, że mogłem go zrobić dopiero po mocnej cziterce. A dlaczego, wyjaśnię poniżej.

Po znalezieniu Łochmatego i ucieczce z aresztu na Czarnym jeziorze

ss_administrator_05-22-18_13-06-52_(yantar_old).thumb.jpg.f02df2a1bc6f3ce72218e5bf450e8397.jpgss_administrator_05-22-18_13-14-25_(yantar_old).thumb.jpg.bab3b724f8e7758118ff4be327378880.jpg

zaczęły się problemy ze scenariuszem. Zgodnie z ostatnim zadaniem w PDA, miałem powiadomić o tym matkę Łochmatego. Ale też przyszedł SMS od Azota wzywającego na pomoc do Janowa. No to tam pognałem bo było bliżej. Zastałem trupy stalkerów i tylko żywą Siemionową, która dała mi informację o sprawcach, ale i tak błędna. U uczonych w bunkrze też problemy, bo zostali zastraszeni. Dialog z nimi kieruje mnie na Skadowsk. Gnam tam, po drodze likwidując grupę Werwolfu. Ale to nie koniec. Zaraz za teleportem zasadzka Werwolfu i nasz Kajdan żegna się z tym światem. Dwa zadania nie skończone.

Czyli przed graczem stanął

ss_administrator_05-22-18_14-46-24_(l05_bar).thumb.jpg.578dd45252e241230cfe5de4935d7974.jpg

Powtarzam grę, ale najpierw gnam przez całą mapę do Kanionu. Okazuje się, że zleceniodawczyni Galina, nie ma opcji dialogowej o synu. A wcześniej kiedy jeszcze trwały poszukiwania ciągle ją miała.

ss_administrator_05-22-18_15-10-27_(predbannik).thumb.jpg.c7de1b4beae1e3a47e03591ca5aabe2b.jpgss_administrator_05-22-18_15-09-00_(predbannik).thumb.jpg.750a3c7853c351dda911070cca55cab0.jpg

No to kolejna powtórka gry, ale już z cziterką. Prawie nieśmiertelny Kajdan, już nie w sweterku, ale solidnym pancerzu przebija się przez Werwolf.

Próbowałem z nimi walczyć, ale co którego zabiłem, sam ginąłem. I tu przypomniała mi się wypowiedź autora moda na forum, że jeśli z czymś takim się spotkamy, to nie należy się martwić, bo będziemy mogli ich zabić trochę później. Czyli że ginąc z cziterką, czy bez cziteki i zakończenia moda napisami, powinniśmy cierpliwie czekać na dalszy ciąg moda.

Pobiegałem po Zatonie, nic się nie działo. Kwestowi ze Skadowska, czyli Broda i Sowa nie mieli nic do zaproponowania. Wycieczka zakończyła się na sterówce Skadowska, podziwianiem kolejnego zachodu słońca.

W spojlerze reszta zachodów, oraz aby nie było że mod tylko słoneczny, też screeny "ponure".

Spoiler

ss_administrator_05-22-18_11-43-16_(yantar_old).thumb.jpg.9beb0a819d1a21de197fb651ee84acd5.jpgss_administrator_05-22-18_15-51-33_(zaton).thumb.jpg.e2dd9743714018ae42f0bcccdd83c0ed.jpgss_administrator_05-22-18_15-52-20_(zaton).thumb.jpg.01417312399885c218d878d7fdf438f5.jpgss_administrator_05-22-18_15-53-10_(zaton).thumb.jpg.b767fb3ce99a7a6cd3df21db4c11980a.jpg

ss_administrator_05-22-18_12-17-32_(yantar_old).thumb.jpg.62e386c52bfcd21a965ee3ee50d71c7d.jpgss_administrator_05-22-18_12-19-24_(yantar_old).thumb.jpg.f215a240f2f75081b0272a331bd0c398.jpgss_administrator_05-22-18_14-05-41_(garbage_old).thumb.jpg.dcd3fafc229eac959dce902e93e4b30b.jpgss_administrator_05-22-18_14-31-14_(l07_military).thumb.jpg.35279d46e6fafd1eef90494a55e3cba2.jpg

A takich urokliwych zrobiłem sporo. Chętnym mogę posłać, ale na PW.

Reasumując. Jeśli ktoś będzie w stanie przeboleć to niefortunne zakończenie moda, może w niego zagrać. Ale mod musi być jeszcze poddany solidnej obróbce, abym go polecił. Za dużo było bezlogowych wylotów przy zmianach lokacji, po zginięciu i próbie wczytania zapisu. Ma też niewłaściwy balans możliwości GG, do stawianych mu zadań. Przykład: jego udźwig podstawowy 40kg. Zadanie: przenieść przedmiot o wadze 40kg. Inne zadanie: przenieść 3 przedmioty o łącznej wadze 45kg. Albo ganiać przez pół mapy z pojedynczymi. Zbyt duża odporność wielosztukowych stad pomieszanych mutantów, wymagająca dużej ilości amunicji, w stosunku do możliwości zakupów i przenoszenia amunicji. I kilka jeszcze przegięć, powodujących zagotowanie krwi w żyłach.

Tak jak napisałem powyżej, moda uznaję za nieskończonego i dlatego żadnej oceny nie będzie. Czytający niech sami go ocenią, albo z mojego opisu, albo po zagraniu.

ss_administrator_05-22-18_11-41-38_(yantar_old).thumb.jpg.404566f68163b21c8e3c6704030439bd.jpg

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innych wersjach, w tym w poprzednich także Galina "ma focha" i milczy a co do twojej "cziterki" i zachodu słońca ze "Skadowska" lub "Tarasa Szewczenki" to jest proste.

 Dajesz sobie nieśmiertelność (wspomniałem o tym gdy grałem na rus wersji: http://ap-pro.ru/forum/54-89932-1 , moda wystawił Cichy w dziale wielojęzycznym), mijasz bramę po odczycie zmiany lokacji i nie strzelasz do nikogo bo każdy zabity przez ciebie powoduje twój zgon.

Jak już się powstrzymasz to lecisz sobie pozwiedzać Zaton, ss.5 mój wpis razem z fotkami z końca moda z dnia 30.05.2017, oraz mkk7 ss.7 z dnia 17.07.2017.

p.s. wersja 0.11 (łatka): https://yadi.sk/d/rDR7UV3V3W75iw

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - Dlaczego dajesz mi rady do rzeczy które zrobiłem aby zobaczyć ostatni zachód słońca ze Skadowska?

Pierwsza część tego moda, czyli Wariant Omega też powstawał "na raty". A przerwy między kolejnymi uzupełnieniami były spore, tak że na kolejną część WO2 też chyba przyjdzie sporo poczekać. Tym bardziej, że do tej nazwanej "finalną" części, wydano kilka patchy. Część z nich usunięto, bo wymagały nowej gry, albo nie były skuteczne.

No i niedopasowanie moda do współczesnych komputerów, a przede wszystkim monitorów, niezbyt dobrze świadczy o modzie. Przez tyle lat, nie poprawiono wizualizacji HUDa. A chyba nie jest to jakimś wielkim problemem.

ss_administrator_05-23-18_11-09-09_(zaton).thumb.jpg.1d344f7aae904149e7fdda9634ce2a28.jpgss_administrator_05-23-18_11-11-26_(jupiter).thumb.jpg.eec003df9dc2717080f8882a35abaf64.jpgss_administrator_05-23-18_11-11-10_(jupiter).thumb.jpg.6838140f4ff6fc058dc1afefd564701a.jpg

Nie ma się więc co dziwić, że jeden gameplay został przerwany i niedokończony, a w drugim nagrywający sobie często kpi.

Kto chce bez gry zobaczyć, co się dzieje w modzie, może obejrzeć jedynego jaki znalazłem gameplaya dogranego do końca.

https://www.youtube.com/watch?v=QRdT6suiSdA&index=1&list=PLZ_4vgrbZV-SIDrRvV_xXI7Z8NCP7RaVu

Chyba dlatego skończonego że to ze streema, w którym ktoś znający moda co chwilę mu podpowiadał co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Wariant "Omega" 2 - Chłodne Lato 2014

@kondotier Pobrany z torrent , odpalony Winrar i spakowany do rar , potem wrzucony do Dyska Google.

                                                https://drive.google.com/file/d/1IPFOcXzUjmTYsci216chRwtgN2QyXyix/view?usp=sharing  ( Nieaktywny) 

 

@Agrael Mógłby zostać wrzucony na serwer ? , bo korzystam z darmowego miejsca na dysku , a sam mod zajmuje już ponad połowę miejsca, sorry za takie szturchanie palcem. Po trzeba korzystać z komputera brata i muszę wysłuchiwać jego narzekań😋😝😁.

Edytowane przez kamilxx2
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie moda ap-pro.ru, jest taki opis dla graczy:

Akcja w modzie przebiega, jak to widać w tytule, latem 2014 roku. Główny scenariusz oparty jest na kilku równoległych liniach. Są też zadania uzupełniające. Scenariusz jest powiązany z tym z Wariantu "Omega". Ten kto nie przechodził pierwszej części, lub treść zapomniał, w wielu momentach może mieć niedomówienia. Miłośnicy grzebania w plikach moda, mogą go wogle nie przejść! Ta część, tak jak i pierwsza jest zrobiona dla oświetlenia statycznego. Fiks dla dynamiki stawiacie na własne ryzyko !!! Ten mod jest scenariuszowym! Żadnych nowych paczek uzbrojenia czy atmosferycznych w nim nie ma. Ta wersja moda nie jest końcową. Będzie uzupełniany w miarę rozwoju.

Radzę zwrócić szczególną uwagę, na ostrzeżenie o cziterce i paczce na oświetlenie dynamiczne.

Mod ostatecznie okazał się finalnym, a jego przedłużenie to seria modów Przygody Kajdana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Mod pobrany z odsyłacza od @kamilxx2 i zainstalowany.

ss_fred_03-20-22_22-23-43_(predbannik).jpg  ss_fred_03-20-22_22-24-22_(predbannik).jpg

Jest to scalak ( podstawka  + mod ) instalowany przy pomocy instalatora.

Po zainstalowaniu tak wygląda struktura moda.

Struktura.jpg

Przed uruchomieniem instalatora należy zmienić nazwę pobranej paczki na krótką i bez grażdanki, co pozwala na uniknięcie ewentualnych z nią problemów. W moim przypadku dałem OMEGA 2. Zmiany nazwy moda na komputerze, można dokonać też już po uruchomieniu instalatora w oknie ścieżki instalacyjnej. Instalator w swoich ustawieniach ma już zaznaczoną opcję wykonania skrótu pulpitowego. Nazwa skrótu jest możliwa do zmiany tylko z poziomu administratora. Instalator jest w grażdance, ale te instalatory od Serge Lu były już opisywane.

Kolejną czynnością powinny być zmiany w pliku fsgame.ltx, w którym nazwy katalogów loga, zapisów i zrzutów są grażdanką ( przekopiowanie spowodowało pokazania ich "robalami" ).

$game_saves$    = true|        false|    $app_data_root$|    Ńîőđŕíĺíč˙\
$logs$              = true|        false|    $app_data_root$|    Ëîăč\
$screenshots$        = true|        false|    $app_data_root$|    Ńęđčířîňű\

Ja je zmieniłem na takie:

$game_saves$    = true|        false|    $app_data_root$|    savedgames\
$logs$              = true|        false|    $app_data_root$|    log\
$screenshots$        = true|        false|    $app_data_root$|    screenshot\

Wszystkie te katalogi są w modzie w katalogu profile, z którego należy usunąć oryginalne katalogi w grażdance.

Kolejno przystępujemy do dokonania ustawień moda i klawiszologii. MOD DLA OŚWIETLENIA STATYCZNEGO  i jego nie zmieniamy. Zmieniamy tylko rozmiar monitora. Ustawienia jasności pozostawiamy do zmian, już po uruchomieniu moda.

Rozmiar zainstalowanego moda, to prawie 15 GB, czyli niewiele więcej niż paczki z modem.

@Agrael Z wyżej pokazanej struktury moda widać, że jeśli cały mod nie mieści się w naszej pobieralni, to można go rozbić na 2 - 3 części i każdą dać oddzielnie.

Już na samym początku gra mi pokazała, że wersje w które kiedyś grałem ( choć miały być finalnymi ) uległy pewnym zmianom. Miałem nawet odczucie, że nie pogram z braku spawnu przedmiotu kwestowego.

We wszystkich wideo poradnikach i mojej pamięci, powinna być tutaj,             a ją przeniesiono do innej piwnicy.

ss_fred_03-20-22_22-21-27_(predbannik).jpg         ss_fred_03-20-22_23-26-11_(predbannik).jpg

Pomimo że to staroć i na oświetleniu statycznym, kolorystyka w modzie nie odbiega od  współczesnych modów.

Tyle na początek. Jeśli wyłapię jakieś inne zmiany lub niejasności, to się podzielę. Niżej, najbardziej aktualny wideo poradnik dla moda.

https://www.youtube.com/watch?v=uyCOWR_dToA&t=4832s

  

 

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Ja z całym szacunkiem dla chętnych udostępnienia swoich kont na przechowywanie modów, ale aby nie było za jakiś czas tak jak z Goldlike czy sieriożą.

Tym bardziej, że ze względu na obcojęzyczny instalator, jest potrzeba dostępu do moda już bez niego. A Tobie to najłatwiej zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Nie będzie, bo to są dwa zupełnie inne przypadki. Utrata jakichkolwiek plików nam nie grozi, a już na pewno nie tych spolszczonych. 

WO2 Chłodne Lato nie doczekał się spolszczenia, a więc nie jest priorytetem - po prostu jedynie nieliczni w niego zagrają, a jego rozmiar to jakieś 7GB. 

Podpytam się @portals ile mamy miejsca na serwerze. W razie czego podzielę go na części i wrzucę do pobieralni. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael

Mamy teraz tłumaczy, którzy są lepiej przygotowani do pracy z takimi modami spakowanymi jak gra, więc mogą oni zabrać się za tłumaczenie. A przy aktualnej posusze modowej która wg mnie potrwa o wiele dłużej niż wojna w Ukrainie, takie mody jak ten i dalsze jego ciągi będą rarytasami.

Problemy jakie były z Wariant "Omega", najprawdopodobniej wniknęły z dodania tych ulepszeń. Teraz nauczony doświadczeniem, gram bez nich i nie odczuwam dyskomfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Potrzebna mi pomoc mechaników. Zaliczyłem pulpit z takim errorem

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\swmt_sounds\АК\draw.ogg

Znane mi sposoby postępowania w takich sytuacjach ( przypuszczalnie AK w grażdance ) nie dały rezultatu.

W logu jeszcze występuje taka sytuacja, że wszystkie pliki .ogg są z takim komentarzem:

Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\t_water3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\t_water4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_3.ogg

Dałem tylko kilka pierwszych, bo jest ich cała litania.

I jest to o tyle dziwne, że tego moda gdy wyszedł, przeszedłem bez problemu. A teraz niespodzianka. Ta sytuacja ma miejsce w X18, w pomieszczeniu nie pozwalającym szukać innej drogi do celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Nie, żebym się miał za "mechanika", ale skoro nikt - nic...

Z tego co czytałem na app-pro to jest sporo zmian pomiędzy wersjami i np. Hugtv ma nagraną starszą.

Te invalid ogg... to tam pewnie nic takiego, popatrz sobie na logi z soli czy innego moda. Takie pieńki po wyciętym lesie. Może.

Z rego, co dałeś, to tam na końcu ścieżki jest coś nie tak z dźwiękiem wyciągania AK - albo czegoś z przypisanym właśnie tym, wiadomo, coś jakby tam się npc spawnował z ak??? Spróbuj zamienić ten draw.ogg na inny np. z aks74. Rozejrzyj się też czy nie brakuje tego pliku w jakimś ak. To tak na intuicję - bo całego loga brak. Wstaw może?

Jak to nie taki random error to możesz postawić drugą instalkę "obok" i sprawdzić sejwa, bez ryzyka.

Po e. kto wie, może to i Twoja ostrożność z OpenAL daje ten efekt.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.