Skocz do zawartości

Problemy fabularne


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Kostia napisał:

Siemanko. Mianowicie mam problem na generatorach, po odeslaniu muchy itp przyszly mi wszystkie wiadomosci sms, dostalem quest aby pomoc Andersonowi uruchomic 3-ci generator lecz gdy ide na lokacje i go szukam (andersena) to nie ma ani Jego ani tego drugiego naukowca. HELP

Bo ich tam nie będzie. Teoretycznie są przy panelu w bunkrze. Masz iść na pole generatorów i obserwować rozruch jednego z nich. Nic nie naciskasz, niczego nie szukasz. To zadanie to trochę na sztukę jest...:020:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kostia napisał:

@mikrowix Nie prawda :)   

Jak nie prawda jak prawda...tak było jeszcze w starej dobrej Soljance. Nawet w poradniku masz o tym napisane. Idziesz na pole generatorów podchodzisz do jednego z nich (nie pamiętam którego, ale chyba tego od strony bazy) i dostajesz sms od uczonych. Pierwsza próba będzie nieudana, po drugiej pojawi się świecący obłoczek na generatorem. Czekasz chwilę i podejdzie Pantera...itd.

Jest jeszcze opcja, że czegoś wcześniej nie zrobiłeś np. wystrzelać Monolit na betonce...droga gdzie zestrzeliłeś śmigłowiec.

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28. Rozmawiamy z Kłem, czytamy straszną historie w SMS, biegniemy do dużego bagna. Znajdujemy ciało Muchy , leczymy rannego porucznika, rozmawiamy. Wymiana SMS, idziemy do pieczary, w której znaleźliśmy Muchę, dostajemy zadanie iść na Generatory.
29. Na bazie Generatorów rozmawiamy z Andersenem, idziemy na podstacje, zbieramy generatory zakłóceń, przynosimy, oddajemy. 
     Andersen chce wejść do WarLab i prosi GG o pomoc. Dalej duża seria SMS obserwujemy rozmowy.
30. Rozmawiamy z Andersenem, idziemy do betonki i czyścimy monolitowców. Idziemy na pole generatorów, kiedy dochodzimy do potrzebnego miejsca idzie wymiana SMS, spotykamy Panterę, rozmawiamy.
31. Idziemy na Czarnobyl2 (miejsce zaznaczone na mapie), rozmawiamy z Kłem, idziemy do wskazanego miejsca, czyścimy monolitowców, przychodzi SMS od Kła z wezwaniem do szybkiego powrotu.

Przeczytaj proszę te kilka opisów. Jest to opis zdarzeń od katastrofy śmigłowca. Szkoda by było teraz zepsuć moda...nie wiem może wcześniej coś wisi w fabule i nie idzie do przodu. Jeżeli dostałeś zadanie na generator to teoretycznie jesteś w punkcie 28. Więc może Andersen jeszcze nie dotarł na bazę i jest w piwnicy. Poszukaj go po drodze do wioski i w samej wiosce.

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak w punkcie 29, napisałem przez pomyłkę 28. Czyli jest problem...Andersen nie mógł zginąć bo w czasie walki powinien być w piwnicy. Można spróbować dwóch opcji..

1... wejść jeszcze raz na lokację i sprawdzić czy się pojawił.

2...wycofaj się w zapisach i powtórz kawałek gdy idziesz do tajnej pieczary i przychodzą te wszystkie sms. Potem pojawi się zadanie na trzeci generator. Odczekaj jeszcze chwilę może brak jest ostatniej wiadomości. Bez Andersena nic nie można zrobić niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kostia Witam.
Sorry ale dopiero siadłem do NS2016 i mam problem z odpaleniem Twojego sejwa.
Czy zmieniałeś jakieś parametry posiadanych broni?  

p.s. Sprawdziłem wszystko. 
Postawiłem moda od nowa na wersji 1.0004 potem na 1.0006
I nadal mnie wyrzuca przy próbie wczytania Twojego sejwa z błędem

  FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'weight_control_item'

Przeszukałem wszystkie pliki moda i w żadnym nie występuje fraza 'weight_control_item'.
Być może wprowadzałeś jakieś zmiany u siebie których moje instalki nie ogarniają.
Np. dodatki broni itd..   

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kostia Dla mnie Soljanka, Soljanka OP-2, Soljanka 2016 to najlepsze mody w jakie grałem.
Co do polecenia to zdecydowanie:

1. FOTOGRAF.

https://stalkerteam.pl/topic/5961-fotograf-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84/

2. Tajne Ścieżki 2 (FINAL UPDATE) + Atumn Aurora 2

https://stalkerteam.pl/topic/6569-adaptacja-tajne-%C5%9Bcie%C5%BCki-2-final-update-autumn-aurora-2/ 

3. Mega wrażenie robi też stara poczciwa podstawka SoC (1.0006) z nałożonym Autumn Aurora 2.

 https://stalkerteam.pl/topic/7798-autumn-aurora-21/

    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anatol - jeżeli masz zaznaczone na mapie  możliwe miejsca obozowania tychże Monolitowców , to znaczy że  chyba skrypt nie zaskoczył i gostki się nie spawnują. Jak mniemam  wyjście i wejście na lokację nic nie zmieniło w tym problemie - ergo - pozostaje Ci  nielubiany aczkolwiek przydatny spawner

 EDIT:

Ewentualnie spróbować cofnąć się w zapisach do momentu pierwszego spotkania z Kotem , przetuptać z nim do trupka Monolitowca , oddac Kotowi dokument znaleziony przy truchle onegoż , po sugestii Kota o  zajęciu się swoimi sprawy , wyjść z lokacji ( przy okazji organizując TV  o ile nie targasz go w plecaku) i wrócić jeszcze raz na bazę do Kota. A potem to już wiesz.........

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.