Jump to content
kamil190

Call of Clear Sky/Zew Czystego Nieba

Recommended Posts

c3a6a681a19ee7f0a04e96ce035e28ed.png

» Tytuł moda: Call of Clear Sky/Zew Czystego Nieba

» Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 OpenXRay

» Typ: Globalno-graficzny mod

» Wydanie wersji: 01.04.2020г.

» Gotowość moda: Wydanie wersji v.1.6.2

» Grupa w VK: KLIK

» Twórcy: Siergiej Bestnickij aka BestNitsky

 

Historia wersji i zmiany:

Spoiler

Zmiant:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
S.T.A.L.K.E.R. - Call of Clear Sky v.1.6.2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Modyfikacja "Return To Clear Sky" - podstawa moda (Czyste Niebo na silniku Zewu Prypeci) ;
2. Przeniesiono i zaadaptowano lokacje z Anomaly 1.5.0 ;
3. Przeniesiono wiele tekstur z Anomaly 1.5.0 ;
4. Zamiana wielu tekstur na lepsze (SR_CoC_2.5d) ;
5. Zainstalowano i dopracowano SWTC CoP ;
6. Nowe dźwięki otoczenia/pogody, itd. ;
7. Zmieniono cząsteczki anomalii/ognisk, itd. ;
8. Nowe autorskie UI/GUI elementy w stylu Metro Exodus ;
9. Zmienione ikonki przedmiotów w inwentarzu ;
10. Zmienione niektóre ceny na towary ;
11. Zintegrowany Reshade ;
12. Zmieniony ambient na wszystkich lokacjach (Dead Air) ;
13. Zmieniony binload ;
14. Przywrócona zakładka "Wojna frakcji" w PDA GG ;
15. Poprawione ikonki u "Kostium bandyty", "Skórzany płaszcz", "Kurtka nowicjusza", "Lekki kostium CN" ;
16. Poprawiony wylot Can't open section "wpn_fort_up" przy otrzymaniu schowka z "Fortem" od Ojca Waleriana ;
17. Wycięto poziomy trudności "Nowicjusz","Stalker" i "Weteran" ;
18. Skonfigurowana wojna frakcji (teraz CN'owcy i inne frakcje atakują bazy przeciwników. Jeśli nie to klawisz F2 w menu na pomoc!) ;
19. Poprawiony wylot Can't open section "wpn_vintorez_up" przy otrzymaniu od Leśnika ;
20. Poprawione siatki celownicze dla wszystkich rodzajów broni ;
21. Wycięto możliwość zmiany trudności gry przez menu opcji ;
22. Poprawiono wylot z brakiem siatki celowniczej "L85" ;
23. Usunięto przycisk "Обновления" z menu opcji, przy naciśnięciu którego występował wylot ;
24. Zmniejszono przezroczystość dialogowego okna (po prośbie Jegora - PugachGO) ;
25. Poprawiony wylot Can't open section "wpn_gauss_aes" przy przejściu na CEA-2 ;
26. Poprawiono lokację "CEA-2" ;
27. Znaczki schowków znowu działają ;
28. Dodano brakujące ikonki przedmiotów w inwentarzu ;
29. Wycięto strzelnicę. Cele zostały, ale one więcej nie działają, w przyszłych fix'ach postaram się wyciąć ;
30. Ustawic fov można, odkrywając konsolę i pisząc fov (70,75,80, itd.)
31. Poprawiony inwentarz GG. Usunięto pasek z lewa w menu handlu, który długi czas gryzł w oczy ;
32. Poprawiono wylot przy próbie spania. Teraz sen działa jak należy. Dobrej nocy smile ;
33. Zamieniono dźwięki GG, detektoru, mutantów, interfejsu (przyjmowanie medykamentów, jedzenia, itd.) na dźwięki z Anomaly 1.5.0 ;
34. Usunięto przyciski szybkiego dostępu z HUD ;
35. Poprawiono niektóre hełmy i pancerze ;
36. Zmieniono pozycję minimapy ;
37. Przywrócono punkt na minimapę ;
38. Przywrócono oryginalną teksturę wody ;
39. Zamieniono wadliwe wizuale rąk dla wszystkich rodzajów zbroi na nowe ;
40. Zmieniony zestaw, który dostaje się przy zostaniu członkiem Powinności ;
41. Detektor znowu jest wydawany w specjalnym zestawie dla pomocy placówce na Bagnach выдаётся в спец-наборе для помощи фортпосту на Болотах ;
42. Zmieniono ceny na detektory i niektóre hełmy ;
43. Zmieniono okno dialogu ;
44. Dopracowano okno handlu i inwentarza ;
45. Zmienione ikonki na mapie (znaczek przejścia, postaci) ;
46. Zmieniony zestaw, który wydaje Naliwajko przed wejściem do podziemi Agropromu ;
47. Dodano kilka brakujących tekstur ;
48. Usunięto hitmark i znaczek, kiedy NPC rzuca w was granatem ;
49. Poprawiono scenę tutorialu, przy pierwszym wyjściu z Bagien. Emisja zaczyna się kiedy trzeba. Możliwość pomocy żołnierzowi na Placówce przywrócono + umiera podczas emisji ;
50. Fix głównego menu ;
51. Fix okna snu ;
52. I wiele innych małych zmian...

!!! Wersja 1.6.2 dostępna do pobrania !!!

 

Podziękowania:

Spoiler

W modzie użyto prac: morrey, Cromm Cruac, Ga2z & Mortan, Anomaly, Валер4ик. Jeśli o kimś zapomniałem - napiszcie ;

 

FAQ i PORADY:

Spoiler

P: Jak włączyć spawner?
O: Klawisz "S" w głównym menu
P: CN'owcy nie chcą zajmować miejsc na Bagnach, co robić?!
O:
1. Wchodzimy w główne menu ;
2. Naciskamy F2 ;
3. Dalej zaznaczamy pola na: Zespół: atak | AI innych frakcji - normalne | Przeniesienie sterowania AI - wył. ;
4. Wychodzimy.

Po tym oddziały będą zajmowały miejsca, ALE...

Jeśli oddział zajął punkt, a nowe oddziały sojuszników więcej się nie pojawiają, żeby przejść do przechwytywania, to trzeba: wejść do menu, potem F2 i zmieniamy tryb Przeniesienie sterowania AI z wył. na wł. i z powrotem, potem ESC i pojawiają się nowe oddziały do zajmowania i tak zawsze, póki nie weźmiecie udziału w Wojnie frakcji.

P: Jak wydostać się z Bagien, bez przechodzenia wojny frakcji?
O: Po pierwszym kweście "Pomoc posterunkowi", idziemy do Lebiediewa. Przy rozmowie zobaczycie 3 opcje: 1. Zgodzić sie pomóc im; 2. Pomyśleć; 3. Wydostać się z Bagien samemu; - Wybieramy ten wariant i idziemy na Kordon (przejścia zaznaczone w PDA). Po przejściu na Kordon, idziemy do Sidorowicza, i fabularna linia jest kontynuowana.

MOD DZIAŁA NIEPRAWIDŁOWO NA ROZDZIELCZOŚCI PONIŻEJ 1920х1080

 

PORADY ODNOŚNIE GRY:

-

 w Podziemiach Agropromu gra wywala się do pulpitu jeśli używamy DX11(trzeba się przełączyć na DX9 na czas przechodzenia podziemi, po wyjściu na powierzchnię można z powrotem wrócić do DX11, ale jeśli zdecydujemy się wrócić to musimy znów zmienić na DX9)

-nie polecam zadawać stalkerom pytań "Co tutaj robisz?" i "co nowego w Zonie" bo możemy zaliczyć wylot do pulpitu, ale na większości lokacji nie powoduje to już wylotów

- detektor Weles nie pokazuje na ekranie położenia artefaktów

 

Instalacja:

Spoiler

1. Rozpakować zawartość archiwum na wybrany dysk;
2. Włączamy "Autorun.exe";
3. Naciskamy "ИГРАТЬ".

4. Polonizację wrzucamy na końcu po instalacji moda i patcha/patchy. 

Patch należy wrzucić do folderu content

!!!UWAGA!!! ORYGINALNY S.T.A.L.K.E.R. ZEW PRYPECI - NIE JEST POTRZEBNY! MOD DZIAŁA JUŻ Z GRĄ!!!

 

Linki:

Spoiler

Mod: Link do moda (Google Drive)

Patch: Google.Drive  - patcha wrzucamy do folderu content

Polonizacja (wersja beta/testowa) by  @Szczepan9205https://mega.nz/file/6NAD0IZL#4b5gxWAs7dSA8KyY3mZhxzDVAX2ltOcMKpzBoSX3Cws

 

UWAGA: "w archiwum z polonizacją jest spakowany plik actor.ltx, używamy go tylko w przypadku gdy trafimy na schowek do którego nie mamy dostępu( w czasie gry trafiłem na dwa takie schowki, jeden zespawnował się pod mapą, a drugi to sejf w fabryce na Jantarze i dzięki temu plikowi możemy kucnąć na tyle nisko żeby spojrzeć pod mapę lub w przypadku sejfu po wskoczeniu na niego - do środka sejfu ale i tak trzeba manewrować dopóki nie pokaże nam się napis o przeszukaniu schowka)."

 

Screeny:

Spoiler

3801737.jpg9948156.jpg1207832.jpg8458249.jpg9430469.jpg4105410.jpg6569244.jpg9243617.jpg5717703.jpg

 

Źródło:

ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla zainteresowanych tym modem powiem że o dziwo nasze rodzime spolszczenie(z lektorem) działa z tym modem, jest trochę rzeczy które nie są przetłumaczone np filtry mapy( tzn nie są po rosyjsku, tylko mamy coś typu filter_treasures_text, tasks_list, parę opcji w ustawieniach też jest w tym stylu) jedyne co zauważyłem że jest stricte po rosyjsku to hud ekwipunku ale podejrzewam że tu trzeba by teksturę przerabiać, ale jeśli dobrze rozumuję to gdyby dorzucić do tego pliki ze spolszczenia Zewu Prypeci odpowiadające za te właśnie rzeczy których nazwy to np mission_list czy te opisujące achievmenty to powinno to dać pełnoprawne spolsczenie, pogrzebię trochę jak się okaże że wszystko działa to będzie się można cieszyć kolejnym modem po polsku o ile ktoś jest fanem ładnej grafiki, efektów i lokacji z Anomaly 1.5 :P 

Tak to wygląda u mnie jak na razie:

Spoiler

ss_szczepan_03-18-20_13-48-49_(marsh).thumb.jpg.069d60d69e18937697d3ba1a68fe5f59.jpgss_szczepan_03-18-20_13-49-41_(marsh).thumb.jpg.d1c181e037a9e6765f040a3c42ef5652.jpgss_szczepan_03-18-20_13-49-57_(marsh).thumb.jpg.edec1172ed0d8eb59dca398a6836e8d5.jpgss_szczepan_03-18-20_13-50-02_(marsh).thumb.jpg.3286b1a981db2dd31486bfa91f675378.jpgss_szczepan_03-18-20_13-50-05_(marsh).thumb.jpg.56b1b403ca1cab6ea212501048c9c96f.jpgss_szczepan_03-18-20_13-50-11_(marsh).thumb.jpg.6b626fa5bb69a4686c94d2a0278d0a4b.jpgss_szczepan_03-18-20_13-50-20_(marsh).thumb.jpg.458b80de7d95da49d77dba8605b725f5.jpgss_szczepan_03-18-20_13-50-28_(marsh).thumb.jpg.bc5f3f52a6887bd380a4921b48812a26.jpgss_szczepan_03-18-20_13-51-44_(marsh).thumb.jpg.2160c6a2cbc83fbbaa0dc54d2afdb4be.jpgss_szczepan_03-18-20_13-51-55_(marsh).thumb.jpg.83d7d21340087f9092006a2061e4ac73.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma może ktoś z osób dłubiących przy spolszczeniach pomysł dlaczego wywala grę po wybraniu z okna dialogowego pytania "Co nowego w zonie"? Najczęściej jest tak że gdy zadam je tym stalkerom którzy są oznaczeni kropkami na mapie to jest ok i wyświetla się odpowiedź, ale jak już zadam je przewodnikowi lub postaci oznaczonej gwiazdką(ale nie będącą postacią ważną dla fabuły, które mają z góry ustalone dialogi) to wywala grę ale w logu mam tylko to

Spoiler

0023:712F61A5 LuaJIT.dll
0023:0A2F898F xrGame.DLL
0023:0A1354B5 xrGame.DLL
0023:0A2F8B47 xrGame.DLL
0023:0A2FA658 xrGame.DLL
0023:0A4C9C30 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1679168 byte(s)
0023:0A4C9273 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1676675 byte(s)
0023:0A4D8F65 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1741429 byte(s)
0023:0A437F67 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1081975 byte(s)
0023:0A448CEE xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1150974 byte(s)
0023:0A4D0667 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1706359 byte(s)
0023:0A4D0667 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1706359 byte(s)
0023:0A4D0667 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1706359 byte(s)
0023:0A4D0667 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1706359 byte(s)
0023:0A4D0667 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1706359 byte(s)
0023:0A45B162 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1225842 byte(s)
0023:0A4C9FD9 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1680105 byte(s)
0023:0A41B642 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 964946 byte(s)
0023:0A42638C xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1009308 byte(s)
0023:0A29D7F5 xrGame.DLL
0023:71330A86 LuaJIT.dll, lua_newstate() + 11078 byte(s)
0023:713307DA LuaJIT.dll, lua_newstate() + 10394 byte(s)
0023:712F76FF LuaJIT.dll, lua_rawseti() + 47 byte(s)
0023:0A0213FA xrGame.DLL
0023:10003E0C luabind.dll, luabind::detail::object_rep::get_instance() + 44 byte(s)
0023:0A020F9D xrGame.DLL
0023:712F6DED LuaJIT.dll, lua_gettable() + 29 byte(s)
0023:712F7F3F LuaJIT.dll, lua_type() + 15 byte(s)
0023:10007E80 luabind.dll, luabind::disable_super_deprecation() + 32 byte(s)
0023:712F266D LuaJIT.dll
0023:712F7256 LuaJIT.dll, lua_pcall() + 86 byte(s)
0023:0A34256F xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 75903 byte(s)
0023:0A1FC1EB xrGame.DLL
0023:0A1DD9B0 xrGame.DLL
0023:0A3422A0 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 75184 byte(s)
0023:0A028141 xrGame.DLL
0023:0A342014 xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 74532 byte(s)
0023:0A33DFAA xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 58042 byte(s)
0023:0A1FC1EB xrGame.DLL
0023:0A1DD9B0 xrGame.DLL
0023:0A4ECFFC xrGame.DLL, CxImage::`copy constructor closure'() + 1823500 byte(s)
0023:779E6707 ntdll.dll, RtlWow64GetProcessMachines() + 167 byte(s)
0023:0A517532 xrGame.DLL, xrFactory_Destroy() + 18226 byte(s)
0023:0A29FD30 xrGame.DLL
 
[error][       3]: System nie może odnaleźć określonej ścieżki.

 

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kanon1022 napisał:

Witam , jak to pobrać z janka nie mogę. Jest to po polsku widziałem menu gry było po polsku.

Menu jest na zdjęciach(jeśli mówisz o tych zdjęciach które są w moim poście) po polsku Kanon bo ja prywatnie sobie wrzuciłem na tego moda spolszczenie do czystego nieba i wziąłem kilka plików ze spolszczenia Zewu Prypeci do użytku własnego żeby zobaczyć czy to zadziała w ogóle. Mod po ściągnięciu i wypakowaniu jest tylko po rosyjsku. Niby działa ale na razie nie wyszedłem jeszcze z bagien, przy zadawaniu pytania "Co nowego w Zonie" losowym stalkerom wywala mi moda do pulpitu a po przejęciu placu maszynowego i starego kościoła oraz spalonego gospodarstwa nie pojawili się w nich stalkerzy czystego nieba więc mam dziwne wrażenie, że skończy się to tym że w PDA będą widniały zadania które się nie zakańczają po zrobieniu tego czego wymaga zadanie. Ale nie wiem czy to normalne czy po moim grzebaniu przy plikach coś nie działa jak trzeba.

No i chciałbym zaznaczyć w razie pytań że nie znam się zbytnio na strukturze plików stalkera i na tym za co odpowiadają poszczególne pliki więc nie planuje robić spolszczenia tego moda.

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kanon1022 Oficjalnej nie, jeśli chcesz mieć po części po polsku tzn większość dialogów i lektora, niektóre elementy ekwipunku itd to po prostu ściągnij sobie spolszczenie do Czystego nieba, jak je wypakujesz to powinieneś mieć folder Localization a w nim pliki xpolish_mpck0 i xpolish_p_patch, bierzesz ten folder localization i wklejasz do folderu z modem no i część napisów w grze będziesz miał po polsku. No chyba że Ci bardzo zależy żeby pograć w tego moda to mogę Ci spakować to co uskrobałem ale wtedy musisz uważać przy rozmawianiu z kimś żeby nie spytać "Co nowego w Zonie" bo najpewniej zaliczysz wylot do pulpitu, Aczkolwiek nie jestem w stanie nic powiedzieć czy to nie spowoduje problemów w dalszej części fabuły bo jeszcze nie wyszedłem z bagien. I tak jak wspomniałem wcześniej u mnie siły czystego nieba nie przejmują przejętych przeze mnie punktów na bagnie(będę przeglądał ruskie streamy na youtubie żeby zobaczyć czy ten mod tak ma po prostu czy to wina tego że grzebałem w plikach).

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

FATAL ERROR [error] Expression : hRender [error] Function : CEngineAPI::Initialize [error] File : EngineAPI.cpp [error] Line : 122 [error] Description : assertion failed

@Szczepan9205 Dawaj. Wypakowałem ale nie mogę uruchomić coś tam mi brakuje , jak wgrać i gdzie tego fixa.

Edited by kanon1022

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z paczke z fixem wypakowujesz i w środku masz 2 foldery : gamedata i fov_pack, kopiujesz gamedata i wklejasz do folderu z modem i tyle, masz zainstalowanego fixa. A tu masz to co skleciłem ale jak Ci później będzie w którymś momencie wywalać moda to żeby nie było że nie ostrzegałem :p 

https://www98.zippyshare.com/v/tcSdQiCF/file.html 

 

Zaznaczam, że nie jest to oficjalne spolszczenie i jeśli ktoś nie chciał by narobić sobie chęci zaczynając moda, a w późniejszym etapie fabuły zacznie łapać jakieś wyloty to lepiej sobie odpuścić. Jeśli oficjalne spolszczenie się pojawi to będzie załączone do pierwszego posta.

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod prezentuje się ładnie, miło będzie wrócić na "stare śmieci". 

 

P.S Czy jest możliwość aby pobrać to przez torrenta ?

P.S 2 co z angielszczeniem ? 

Edited by Monolithalian

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Monolithalian Zangielszczenia jako takiego nie ma i raczej nie będzie bo mod jest tylko na ap-pro, na moddb itd go nie widziałem więc to będzie raczej jeden z "tych"modów które będą tylko po rusku ewentualnie po polsku jeśli ktoś podjął by się pogrzebania w niektórych plikach bo jak mówię większość rzeczy pasuje z Czystego Nieba.

@kanon1022 Spawner nie działa bo w Fix'ie go wyłączyli.

Tu jest pełna lista zmian(tłumaczyłem translatorem i trochę poprawiłem) :

Spoiler

1. Poprawiono ikony „Bandyckiej kurtki”, „Skórzanej kurtki”, „płaszczu początkującego” i „EASY COSTUME CH”-??;
2. Naprawiono błąd "Nie można otworzyć sekcji „wpn_fort_up” po otrzymaniu pendrive'a  od ojca Valeriana;
3. Wycięto poziomy trudności "Początkujący"oraz "Stalker”;
4. Rozpoczęła się wojna frakcji (teraz inne frakcje atakują bazy wroga);
5. Wycięto spawner;
6. Konsola jest wyłączona;
7. Możliwość zmiany poziomu trudności gry za pomocą menu opcji została zmniejszona;
8. Naprawiono błąd z brakującą siatką celownika dla „L85”;
9. Usunięto przycisk „Aktualizacje” z menu opcji, po kliknięciu którego następował błąd;
10. Zmniejszona przezroczystość okna dialogowego (na prośbę Egor);
11. Naprawiono błąd "Nie można otworzyć sekcji „wpn_gauss_aes” podczas przejścia do Czarnobyla-2;
12. Naprawiono lokalizację „Czarnobyl-2”;
13. Tagi pamięci podręcznej znów działają;
14. Dodano brakujące ikony przedmiotów w ekwipunku;
15. Galeria strzelaniny została wycięta. Cele pozostają, ale już nie działają; -??
16. Zmieniono system selekcji fov. Aby umieścić żądany, otwórz folder „fov_pack”, a następnie folder z żądanym plikiem fov. Skopiuj plik user.ltx i wklej go do folderu „userdata”, zgadzając się na zamianę;
17. Naprawiono ekwipunek GG. Pasek po lewej stronie menu handlu został usunięty (Nie wiem o jaki pasek chodzi)
18. Naprawiono błąd podczas próby spania. Teraz sen działa tak, jak powinien. Dobranoc :);
19. Zamieniono dźwięki GG, detektora, mutantów, interfejsu (przyjmowanie leków, jedzenia itp.) na dźwięki z Anomaly 1.5.0;
20. Usunięto ikony szybkiego dostępu z HUD;
21. Naprawiono niektóre hełmy i pancerze;
22. Naprawiono awarię z Wild Napro; -??
23. Naprawiono błąd po otrzymaniu skrzynki z Coltem na Wysypisku;
24. Dodano brakującą amunicję do ekwipunku (nazwa + opis);
25. Wymieniono wadliwe elementy wizualne dłoni dla wszystkich rodzajów pancerzy na nowe z STCoP WP 2.9;
26. Zestaw wydawany przy pierwszym wejściu na bagna został zmieniony;
27. Detektor odpowiedzi nie jest już emitowany w specjalnym zestawie, który ma pomagać Fortowi na Bagnach; - ?? Nie wiem o co tu chodzi więc nie tłumaczyłem
28. Zmieniono ceny detektorów i niektórych hełmów;
29. Okno dialogowe zostało zmienione;
30. Ulepszone okno handlu i zapasów;
31. Zmieniono ikony na mapie (ikony przejść , znaki);
32. Wyposażenie, który wojskowy daje nam podczas zejścia do podziemi instytutu badawczego, został zmieniony;
33. Dodano kilka brakujących tekstur;
34. Usunięto znacznik , gdy NPC rzuci w ciebie granatem;
35. Inne drobne zmiany;

Od siebie dodam jeszcze że przejrzałem wczoraj kilka rosyjskich streamów i goście ogółem kręcili się 4-6 godzin po bagnach ale żaden nie przeszedł na kordon więc nie wiem czy coś nie jest zepsute z tym modem i może być taka możliwość że nie da się wyjsć z bagien ale sprawdzę to dzisiaj, tak samo w readme dołączonym do fix'a piszą że włączyli wojnę frakcji ale u mnie stalkerzy czystego nieba ani bandyci/renegaci nie przejmują zdobytych przeze mnie punktów na mapie( no chyba że automatycznie czyste niebo się zrespawnuje w tych punktach jak tylko wyjdę z lokacji - zobaczymy).

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczepan9205 - po rusku to się nawija w cerkwi, mod jest w bastardzie grażdanki głagolicy - po rosyjsku, spawner działa ale zewnętrzny jeśli kumasz o co biega.

Nie da się w pełni, na 100% przetłumaczyć, najwyżej tak na 60 - 70 % z pełnego języka jakim jest Język Rosyjski na chamski wiejsko - miejski slang jakim jest tzw. "język angielski".

https://www.youtube.com/watch?v=5ZbUKVH7UA8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidkunsen - no w sumie racja nie po rusku a po rosyjsku :P A co do tłumaczenia to ja osobiście nie sądzę żeby kiedy kolwiek po angielsku był, bo to nie Anomaly czy inny mod tego kalibru żeby ktoś zawracał sobie głowę z tłumaczeniem no chyba że wypuszczą za jakiś czas finalną wersję i zrobi się o nim głośno to może ktoś z zachodu się podejmie tłumaczenia bo jakby nie patrzeć możliwość zagrania w Czyste Niebo na silniku Zewu i takimi dodatkami to fajna sprawa. Na razie mówię jeśli komuś zależy żeby w to zagrać a chciałby mieć po polsku większość rzeczy to może skorzystać z tego linku co wyżej wrzuciłem ale nie gwarantuję że nie będzie wylotów w późniejszej części fabuły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity