Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

SFZ Project: Episode Zero

Recommended Posts

logo.png

SFZ Project: Episode Zero - początkowy epizod z głównego moda.
Platforma: CCz 1.0006, OGSR Engine 1.0.688+ (ze swoimi poprawkami)

O demo wersji:

Spoiler

To prawie demo. Twórca tak zdecydował się nazwać. Pierwszy epizod z głównego moda (na 3-4 godziny, może więcej, może mniej, zależy od ogólnego sprytu gracza) i dodatkowy tryb, który został zrobiony specjalnie i unikalnie dla tego dema. Dlaczego demo zostało wypuszczone, a nie pełny mod potem? Twórcy zachciało się pokazać coś i zachęcić ludzi. Modder czeka na feedback'a (dowolnego, ale adekwatnego), ogólnie. Bez motywacji ostatnimi czasy bardzo trudno.

O fabule:

Spoiler

Z badań naukowców - w Zonie miała miejsce Trzecia Wielka Emisja. I sama z siebie nie mogła się wydarzyć. Z informacji naukowców z Jantaru - wcześniej Świadomość-Z została zniszczona i instalacja stała się niekontrolowana. Emisje zaczęły się pojawiać częściej, chociaż nie były tak potężne. Ostatnia emisja wszystko zmieniła. Całkowicie zmieniło się zasiedlenie w Zonie. Mutantów więcej. Ludzi mniej. Ktoś zdążył ukryć się, a ktoś nie.

Od Sacharowa na CEA została wysłana grupa naukowców, aby wyjaśnić, co stało się pod sarkofagiem. Grupa oczywiście nie mogła dostać się tam. Po pewnym czasie połączenie zostało przerwane. Sacharow nie uspokoił się i podejrzewa, że jest coś nie tak. Dlatego...

Do Zony został wysłany najemnik i stary przyjaciel Sacharowa. Główne cele: dostać się do Jantaru i otrzymać dalsze instrukcje.

O rozgrywce:

Spoiler

Rozgrywka Stalkera pozostała niezmieniona. Jednakże:

  • Dodatkowy tryb
  • W fabule jest wiele chwil, gdzie wykorzystywane są różnego rodzaju interaktywne elementy, jakieś GUI-notatki, PDA i inne.
  • System osiągnięć. Np. na lokacji są schowane rzeczy (odszukać je łatwo, ale trzeba wszystkie znaleźć rzeczy. Rzeczy te też mają swoją "historię") i jeśli znajdzie się je wszystkie, to GG dostanie osiągnięcie i coś jeszcze.
  • System "ograniczonych zapisów". Żadnych quicksave'ów. Można tylko zapisywać przy grających magnetofonie/radio. Są jeszcze autosave'y w fabularnych misjach.

O grafice:

Spoiler

Zwykły zestaw OGSR-silnika CCz wersji + swoje poprawki w post-processingu. Szum, winieta, parę tonmappingów, odnowione odbicia i jeszcze kilka drobiazgów.

Na kupno muzy i motywacji:

Spoiler

QIWI: +380974023758
Yandex: 410017174258915
ПриватБанк (ГРН): 5168742229436989

Dla was starają się:

Spoiler

exDeMODER - lider
Operator_Nanami - paczka broni i nie tylko
Sir Lancevrot - silnik i pomoc z grafiką (a także połowa prac niezakończonych)
mmccxvii - silnik i skrypty
TheShmuga, Бот Николай, Dezodar, Operator_Larsen - testerzy i po prosty dobrzy ludzie

Podziękowania dla: Charlie Carious (dzięki za interfejsy), Proffesor_Saharov, Lecktor, Ikarus7, VeNoMMaNs (za pomoc z bronia), Hozar_2002 (za pomoc z grafiką)

W modzie użyte są dodatki od innych modder'ów i modów od: Graff46, lvg_brest, OGSM, Dead Autumn 2, Autumn Aurora 2, Daniel James (kompozycje na gitarze), AMK2, OGSE/OGSR, den1s, RayTwitty, LVunter, CyberHottab, KRodinn, Freedy Sanchez (parę muzykalnych kompozycji)…

Podziękowania dla Silent Hill i Resident Evil za inspirację.

Screeny:

Spoiler

ss-user-06-19-20-11-32-10-l01-escapess-user-06-19-20-11-35-32-l01-escapess-user-06-19-20-11-38-18-l01-escapess-user-06-19-20-11-40-46-l01-escapess-user-06-19-20-11-45-39-l01-escapess-user-06-19-20-13-41-44-l01-escapess-user-06-19-20-15-14-10-l01-escapess-user-06-21-20-10-16-41-l01-escape

Instalacja moda i bugi:

Spoiler

Coś, czego nie udało się naprawić:
- Przy machaniu bronią, obrzyn i rozładowane pistolety zachowują się dziwnie
- W nowym trybie intro, które jest i w podstawowym trybie
- Nie wolno WYŁĄCZAĆ SSAO (W żadnym wypadku! Ale możecie wyłączyć, pośmiać się z błędu.)

1) Instalować na czysty CCz w wersji 1.0006. Steam-wersja nie będzie pasować (jeśli się wam uda, napiszcie do autora).
2) Skopiować gamedata i bin_x64 z archiwum w folder z grą.
3) Włączać przez xrEngine.exe.

Linki do pobrania:

Spoiler

MEGA: KLIK

Google.Drive: KLIK

Źródło:
ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadania - część jest wizualna tylko, część na PDA i na karteczkach, mod jest super, jesień,  deszcz, mgła i prawdziwe burze, zapowiada się bardzo ciekawie:

Spoiler

ss_tomahawk_06-21-20_17-29-47_(l01_escape).thumb.jpg.314842f7a03edea65ac78b142ad277fd.jpgss_tomahawk_06-21-20_17-28-12_(l01_escape).thumb.jpg.a217ea089435443555cf1c7b8dd7e19a.jpgss_tomahawk_06-21-20_16-37-19_(l01_escape).thumb.jpg.425152eed232694254386a97e1945f09.jpg

 

ss_tomahawk_06-21-20_16-22-21_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_06-21-20_16-36-46_(l01_escape).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.thumb.jpg.fd5ccb8b17581fd9291b8c57e2488bc5.jpg

Atmosfera jest na pewno. Do tego, co napisał @vidkunsen, dodam, że podoba mi się patent z zapisami przy działających radiach i magnetofonach, tylko nie mogę się przyzwyczaić, do nazwijmy to okien dialogowych. Nie udało mi się postawić moda na polskiej podstawce, na rus nie było problemu.

Spoiler

1.thumb.jpg.0cb21945321de7d20fb2353f5db1c017.jpg

2.thumb.jpg.74512bdfc34da5da8d2e50f7f182e083.jpg

3.thumb.jpg.3a9fe6ad0b86ec46411078e5a510f339.jpg

4.thumb.jpg.455b46ad44c0beca6b158508503f75d3.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.thumb.jpg.9a6b1b235316b8378b0cd0ffbf4ca22f.jpg

Zakończyłem grę w SFZ Project: Episode Zero, wcale się nie spieszyłem, bo nie bardzo miałem do czego. Moim subiektywnym zdaniem tan mod to przykład tego, jak można zainteresować gracza nie tonami złomu czy tłumami wrogów, ale mieszanką tajemniczości i mistyki odpowiednio wplecioną w fabułę. Niebanalna historia, niecodzienna grafika, świetnie dobrane dźwięki, wszystko na bardzo wysokim poziomie, bez nachalności i cepeliady. Zastanawiam się, jak autorom udało się tyle wycisnąć ze STALKERA, bo w SFZ aż czuć zapach atmosfery, jest to Zona, jaką lubię.

Kilka screenów z mojej gry:

Spoiler

1.thumb.jpg.634ae2e6f56b65d0cdd81ac3c032e1bf.jpg

2.thumb.jpg.dfbf277da3776b490c39cc227cadaf9c.jpg

3.thumb.jpg.9e978c902ebd2a9068ac51094658aeb1.jpg

4.thumb.jpg.19ba9db5a78c42d7b63ab7e161472634.jpg

5.thumb.jpg.5b8185f908d7dbecd64014b4c1e50209.jpg

6.thumb.jpg.950f0e41a3c7616fdbd4139ff00015c5.jpg

7.thumb.jpg.87dfc2e3a6c5d09e627ca7e12b3ee0f0.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafione w sedno - tekst Wilka do gracza (część wypowiedzi) - ...to wszystko brednie, nie wierz nikomu i niczemu, nawet sobie... .

Numer z trepami przy spalinowej lokomotywie - jak nie ulec radiacji a wypełnić misję - dałem radę.

Nie kupowałem/brałem AK, wolałem prowiant zamiast kasy  - dokonałem dobrego wyboru.

Tak, nóż bohater, kula głupia, to nie tony złomu czynią z ciebie stalkera tylko sposób wykonania misji.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.06.2020 o 20:25, gawron napisał:

 Moim subiektywnym zdaniem tan mod to przykład tego, jak można zainteresować gracza nie tonami złomu czy tłumami wrogów, ale mieszanką tajemniczości i mistyki odpowiednio wplecioną w fabułę. Niebanalna historia, niecodzienna grafika, świetnie dobrane dźwięki, wszystko na bardzo wysokim poziomie, bez nachalności i cepeliady. Zastanawiam się, jak autorom udało się tyle wycisnąć ze STALKERA, bo w SFZ aż czuć zapach atmosfery, jest to Zona, jaką lubię.

Całkowicie podzielam opinię @gawrona o tym modzie, a właściwie o demie moda. No cóż, pozostaje tylko mieć nadzieję, że doczekamy się pełnej wersji. Jeżeli tak się stanie, to obiecuję bezzwłocznie zabrać się za spolszczenie, bo ten mod bezwzględnie na to zasługuje. 

Kilka screenów z mojej rozgrywki -

 

Spoiler

ss_jarek_07-14-20_06-13-45_(l01_escape).thumb.jpg.4fc8a45334beb926e5798aa66cdf130e.jpgss_jarek_07-14-20_06-20-17_(l01_escape).thumb.jpg.0952372696b2e3fa0c04022f0ecee245.jpgss_jarek_07-14-20_10-08-40_(l01_escape).thumb.jpg.52bfa0bb119c0204cb2ba83af67fad6c.jpgss_jarek_07-15-20_07-07-21_(l01_escape).thumb.jpg.890bbc04761c1de763a7122a0ea4aad3.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity