coles313 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 To chyba chodzi o tą skrzynkę która lezy koło wagonów . Wagony stoją na torach w północnej cześci bagien . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Czy jest jakiś sposób na przywrócenie wyglądu broni z podstawki? Do modelu AKsu doszedł Abakan.Wiem ze to tylko zawracanie gitary ale niektóre modele wyglądały znacznie lepiej w oryginale. Gdyby ktoś mógł pomóc,proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubassPL Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Mod jako taki spoko tylko wiele niewiadomych jest ... np. znowu mam problem jak zabić przywódcę oddziału Alfa który mamy rozgromić przy anomalii żelazny las? Dodam że nie dałem rady zabić bo nożem z bliskiej odległości i z szotguna celując w głowę również z bliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coles313 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Użyj granatu albo granatnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Czy jest jakakolwiek szansa na połączenie moda w wersji exe ze spolszczeniem Jenota? Wersja SIG 2.2 Enot ma w sobie mnóstwo innych modów bez których moim zdaniem 2.2 jest lepszy.Czy jest ktokolwiek kto ewentualnie mógłby coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Przecież jest wersji Jenot 2.2 w Polskiej wersji: http://stalkerteam.pl/topic/4304-sigerous-mod-22-wersja-jenot-edition-pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) Zgadza się ale chodzi mi o podstawowy 2.2 bez masy nowych dodatków/modów które są w jenocie.Uwielbiałem tekstury broni z podstawki ,jenot niestety mnie ich pozbawia a sam mam nikłą wiedzę na temat modowania i nie potrafię przywrócić tekstur z podstawki.Abakan,Aksu,Ak74 etc Edytowane 20 Lutego 2013 przez AdrianoSG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 A to trzeba było tak od razu Aktualnie nie mam SGM 2.2 na kompie, ale wiem co trzeba zrobić... Wchodzisz do X:S.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecigamedatatextureswpnW tym folderze szukasz broni wpn_xxx, gdzie xxx oznacza nazwę broni. Pozwolę sobie podać na przykładach, które podałeś:- wpn_ak74- wpn_abakan Z AK-74u to mogą być dwa pliki- wpn_aksu- wpn_ak74uKtóraś na pewno będzie i normalnie w świecie usuń je O to cała filozofia .PS. Powyższy "mini tutek" dotyczy TYLKO broni z podstawki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Dzięki serdeczne zona bez kałasza to nie zona ^^ Edit: Niestety tekstury broni pozostają i mają teraz fioletowy odcień. Te pliki zatem muszą odpowiadać tylko za kolorystykę a sam model ciągle zastępuje ten oryginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Zaraz poszukam SGM i coś zaradzę. /// Albo ja nie widzę, albo nie ma tych tekstur oraz zmienionych modeli. A masz te tekstury co podałem u siebie? Wersja z Gun Pack czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Instalowałem tylko SIG 2.2 w wersji jenot a tam w przeciwieństwie do podstawowego 2.2 jest masa innych modów.Moda o nazwie Gun Pack nie instalowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 A ja myślałem, że czysty SGM 2.2 [to temat czystego SGM], więc niestety Jenota nie mam i nic tutaj nie zaradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 To jest właśnie mój problem,chętnie pograłbym na czystym SGM ale mój rosyjski pordzewiał od czasów podstawówki a przy użyciu spolszczenia Jenot mam wywałke na pulpit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Teraz ja nie rozumiem :devil: :teehee: Chcesz grać na czystym SGM? Przecież jest on spolszczony, albo ja coś nie nie kumam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoSG Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Cholera sądziłem że spolszczony jest tylko Jenot. Edit: Tak to jest jak sie dobrze nie popatrzy :) Perła i tłuste żarcie na bok, bo się robi coraz gorzej. Dziękuję za Twój czas i pomoc. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubassPL Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak zwykle goszczę z problemem a raczej z dwoma ... gdzie znajduje się artefakt szakołak na kordonie i gdzie się znajdują ładunki wybuchowe na sakdowsku i janowie ? Proszę o dokładny opis ich położenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Ten artefakt to chyba jest w tej anomalii obok wioski nowicjuszy. Jak wchodzisz od głównej strony to na prawo od wioski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Artefakt Szapokłak może być w trzech miejscach albo nawet więcej o ile pamiętam jedno to Anomalia obok wioski nowicjuszy, drugie to nasyp kolejowy tam gdzie lokomotywa , a trzecie to koło krzaka w pobliżu wioski stalkerów , nie pamiętam dokładnie.Wydaje mi się że Sidor podaje w przybliżeniu położenie artefaktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Gun Addon dodaje nowe bronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Tak, trochę nowych broni jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakubSGI Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Hej koledzy!Słuchajcie mam jedno pytanie czy możecie mi powiedzieć jak przejść jaskinie z takim potworem podobnym do "Bibliotekarza" z Metra 2033? Jakby co dostałem się do tego poziomu podchodząc do megafonu przypiętego do wierzy w Kordonie w bazie wojskowych gdzie siedząc stalkerzy. Jedynie co udało mi się odgadnąć to, to że w jednym tunelu potrzebny jest klucz do teleportacji a w drugim zabijają jakieś promienie. A jeszcze jedno czy wiecie może jak zabić tego skurczybyka? Władowałem w niego cały zapas amunicji jaki miałem a on nawet nie zaczął kuleć jak np. nibyoblrzym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam, czy ktoś posiadający SGM2.2 w pełni działającą na jego PC, może upnąć swój plik z gameda/scripts ? Plik o nazwie " _g " lub "_g.scripts " jest to pierwszy plik w folderze. Posiadam ten sam błąd co paru kolegów powyżej :FATAL ERROR[error]Exp<b></b>ression : !m_error_code[error]Function : raii_guard::~raii_guard[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4415: attempt to index local 'file' (a nil value) I chce porównać kilka linijek ze swojego błędnego pliku z plikiem w pełni sprawnym. Pozdrawiam i czekam na plik ! Może coś da sie zrobić. EDIT.1 Ok, doszedłem w swoim przypadku do jednej rzeczy. Owy błąd nie pojawia się tylko wtedy gdy na Zew 1.6.02 po wgraniu moda SGM2.2 ( pierwszy post ) oraz fiksa ( pierwszy post ) odpalam od razu gre. Bez polonizacji. Bo wgraniu spolszczenia gra sypie u mnie błędem w/w. Czemu ? Trzeba coś zmienić w pliku jakimś ? Btw. Pograłem chwile na tej rosyjskiej wersji, świetny mod. Maks detal a płynność jak w oryginalnej grze. Tylko teraz kombinuje jak zrobić aby ze spolszczeniem działało. EDIT.2 Panowie, zatrybiłem jedną rzecz. Nie wiem czy to przypadek czy faktycznie ma to sens... ale działa ! Gra chodziła tak ? Tak. Zainstalowałem spolszczenie i nadal działa. A więc dla testu, odinstalowałem gre ponownie i wykonałem całą instalacje wraz z wgraniem spolszczenia ( bez wcześniejszego uruchamiania gry ) i gra wywaliła błędem. Odinstalowałem znów wszystko i powtórzyłem pierwszą operacje, instalacja pełna bez spolszczenia - wtem uruchamiam gre po rusku i działa ! - wychodzę z gry, ładuje spolszczenie i gra nadal działa ! Zatem dla mnie rozwiązaniem w/w loga jest uruchomienie gry po rusku chociaż na 1-2 aby się pokręcić do pierwszego auto-save, potem wyjść i dopiero spolszczyć ! AMBA FATIMA BYŁO I NIMA... Buga.Niestety u mnie to nie pomogło. Rozwiązanie znalazłem na tym forum : http://stalker-portal.ru/forums.php?m=posts&p=1653717. Powodem wylotu jest zmiana sposobu zapisywania zmiennych. Jeśli gra jest zainstalowana na dysku systemowym i uruchamiana z poziomu użytkownika to system blokuje dostęp do zasobów gry. Żeby temu zaradzić należy uruchomić grę jako administrator (skrót pulpitowy-właściwości-zgodność-zaznacz opcję "uruchom jako administrator" , lub zainstaluj grę na dysku innym niż systemowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 @ wasyl Bardzo cenna porada.U mnie nigdy ten błąd nie występował, bo gram na XP, a poza tym zawsze instaluję gry na innym dysku niż systemowy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Mam pytanie.Przeszedłem sporą część moda. Większość pobocznych questów wykonałem. Byłem w Agropromie, Bagnach, Kordonie, Zatonie, Jupku i Prypeci. Została mi praktycznie linia fabularna Zewu Prypeci. I pytanie: Czy można coś dodatkowo jeszcze pograć? Może ominąłem jakieś przejście albo jakąś postać. Może jeszcze jakieś lokacje są. Bo tak to ewakuacja albo zwykły freeplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Będą jeszcze kwesty po przejściu do freeplaya - naukowcy z Jantaru, zombi i kwesty w Dolinie Mroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.