Skocz do zawartości

Dollchan 8: Infinity


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

WNt2c6w4g1U.jpg

Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 18.09.2020 r.
Autor: Andriej Miraj


OPIS:

Spoiler

Historia rozgrywa się pod koniec wydarzeń z Cienia Czarnobyla, tuż po wyłączeniu Mózgozwęglacza. Grupa naukowców reprezentujących Świadomość-Z została zniszczona, ale mimo to rekrutacja do tak zwanych „Agentów Monolitu” trwała nadal, a wielu stalkerów znalazło się pod ich kontrolą.

Większość z nich straciła rozum i zamieniła się w zzombifikowanych, a pozostali otrzymali znane tylko im zadanie i byli przetransportowywani do różnych obszarów Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. Jednym z nich był stalker o ksywce Bezimienny, który powtórzył wyczyn legendarnego Striełoka w pobliżu trupiarki na obrzeżach Kordonu. Bezimienny stracił pamięć i nie wie, kim jest, ani tym bardziej co takiego robi w Zonie. Zmuszony przetrwać w bezlitosnym świecie Zony na nowo poznaje panujące w niej zasady.

W tej chwili jego jedyną wskazówką jest trupiarka.


Streszczenie fabuły:

Wielu sądziło, że stalkerzy, którzy ulegli działaniu Mózgozwęglacza na zawsze staną się marionetkami Świadomości-Z, ale czas pokazał, że niektórym z nich udało się uwolnić spod kontroli nieznanego programu. Jednym z nich był stalker o pseudonimie Naznaczony - został uratowany przez nieznaną osobę i zabrany do bunkra Sidorowicza. W przyszłości okazało się, że owym stalkerem był legendarny Striełok, który nie raz przedostawał się do centrum Strefy. Nawet pomimo tego, że Striełok zdołał odzyskać pamięć i wyłączyć Mózgozwęglacz, zabójcze promieniowanie wciąż nie zanikało i dziwnym zbiegiem okoliczności nadal odbywała się rekrutacja nowych członków w szeregi Świadomości-Z. Tak oto nasz bohater o dość sztampowym pseudonimie Bezimienny został znaleziony za kierownicą trupiarki gdzieś na obrzeżach Zony. Naturalnie, niektórzy myśleli, że Strełok po raz kolejny został zzombifikowany i pojawił się na Kordonie, ale po tym, jak osobiście przybył, aby przyjrzeć się kolejnemu agentowi, który zawiódł, wszystkie pytania zniknęły. Stało się oczywiste, że Striełok i Bezimienny nie byli tą samą osobą, choć warto podkreślić, że nie byli sobie również obcy.

Później stalkerzy zaczęli opowiadać, że w całej Zonie znajdowano ludzi z zanikami pamięci. Niektórzy próbowali odzyskać wspomnienia, podczas gdy inni, wręcz przeciwnie, coraz bardziej tracili resztki zdrowego rozsądku, popadali w szaleństwo lub zamieniali się w zzombifikowanych.

W końcu wszystko stało się tak zagmatwane, że wielu stalkerów po prostu przestało sobie ufać. Nigdy nie wiadomo, czy kolejny "zagubiony" nie będzie źródłem niebezpieczeństwa i nie zaatakuje z ukrycia, czy też stanie się lojalnym towarzyszem, pomimo swojej przeszłości...

Akcja gry toczy się we wrześniu 2012 roku. Po wyłączeniu Mózgozwęglacza większość stalkerów natychmiast rzuciła się do centrum Zony w poszukiwaniu tajemniczego „klondajka” artefaktów i Spełniacza Życzeń, ale wszyscy musieli stawić czoła falom mutantów, niekończącym się emisjom i oddziałom Monolitu. Nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw - wyglądało to tak, jakby Zonę ogarnęło szaleństwo. Bez wątpienia nie zamierzała ujawniać swoich sekretów zwykłym stalkerom.


Cechy moda: 

  • nowa historia stanowiąca odgałęzienie oryginalnej trylogii,
  • dodatkowe zadania i wątki fabularne,
  • specjalny pakiet lokacji z nowymi zmianami,
  • skomplikowana i bardziej wyważona rozgrywka w porównaniu z poprzednią wersją,
  • w Zonie panuje jesień. 

Lokacje: 

Spoiler
  • Kordon,
  • Bagna,
  • Wysypisko, 
  • Laboratorium X-27,
  • Dolina Mroku, 
  • Mroczna Dolina, 
  • Laboratorium X-18,
  • Agroprom,
  • Podziemia Agropromu, 
  • Polana,
  • Bąbel (Ciemna Polana), 
  • Połączony Rostok (Dzicz, Zakład, Bar), 
  • Anomalny Las,
  • Magazyny Wojskowe, 
  • Radar, 
  • Laboratorium X-11, 
  • Zaton.

 

PORADY:

Spoiler

Pomoc techniczna: 

  • Dostosowanie Reshade:
Spoiler

1. Otwórz plik ReShade.ini w folderze bin.

2. Zastąp tekst w całym dokumencie (CTRL + H).

E:\STALKER_Dollchan

Na ścieżkę do gry bez ukośnika na końcu. Na przykład:

D:\Games\Dollchan 8 Infinity

Uruchom grę i upewnij się, że nie ma żadnych błędów (czerwonego tekstu w polu w lewym górnym rogu).

Wyłączenie ReShade:

1. Używając JSGME w folderze z grą, wyłącz ReShade.

2. Upewnij się, że w folderze bin nie ma pliku dxgi.dll.

  • Inne: 
Spoiler

1. Promień i gęstość trawy można zmienić za pomocą standardowych poleceń:

r__detail_density 0.2
r__detail_radius 250

2. Następnie wprowadź: 

vid_restart

3. Zaakceptuj zmiany. 

Uwaga. Możliwe są błędy pamięci. Wprowadzenie zmian na własne ryzyko. 

Zmień kolor na ciemniejszy lub jaśniejszy:

r2_sun_lumscale
r2_sun_lumscale_amb
r2_sun_lumscale_hemi

  • Zaproponowane zmiany przez innych graczy: 
Spoiler

Ustawienia graficzne autorstwa Serega76 z Zewu Prypeci:

  • Całość w formie instalacji (z możliwością zarówno instalacji, jak i odinstalowania przy wyborze elementu).
  • Ścieżka instalacji dodatku jest automatyczna i nie trzeba jej zmieniać. 
  • Należy zainstalować w przypadku wyłączonego Reshade. 
    Spoiler

    2020-09-20_131854.png.f643ab2c13c0310c517918dfb62b65c3.jpg

Do pobrania z Yandex


Instalacja/deinstalacja Reshade:

  • Ścieżka instalacji dodatku jest automatyczna i nie trzeba jej zmieniać.
  • Samodzielnie usuwa zbędne pliku, które znajdują się w folderze bin. 
  • Po instalacji automatycznie uzupełnia dane dotyczące lokalizacji.
    Spoiler

    2020-09-20_150646.png.f9744e89406897e9f9184642458268b9.jpg

Do pobrania z Yandex


Uprawnienia administratora dla plików uruchamiających modyfikację: 

  • Ustawia (i bezpiecznie usuwa po tych dodatkach) prawa administratora do xrEngine.exe i Dollchan.exe.
  • Uwaga. Wyświetla uprawnienia zarówno bieżącego użytkownika, jak i uprawnienia ogólne. Oznacza to, że uprawnień nie można cofnąć. 
    Spoiler

    2020-09-21_181826.png.58ab701dce42813b62bfd2129d5e3f72.jpg

    2020-09-21_182557.png.33a4469c18b0752fd51ed6c46ec662a0.jpg

Do pobrania z Yandex


D-HUD:

  • Dodatek zmienia HUD oraz ikony sygnalizacji.
    Spoiler

    sIM31nk6ab8.jpg

Do pobrania z Yandex


Nowy silnik: 

  • Ścieżka instalacji dodatku jest automatyczna i nie trzeba jej zmieniać.
  • Dodano przycisk w przypadku błędu z OpenAL.
  • W systemach 32-bitowych nie można wybrać silnika x64.
  • Uwaga. Podczas pierwszej instalacji należy cofnąć wprowadzone zmiany, które są związane z silnikiem w JSGME.
    Spoiler

    2020-09-23_123716.png.3f12d11386202917ca8aff0fdee701f6.jpg

Do pobrania z Yandex

 

GALERIA:

Spoiler

Nzsi6Vvp4WA.jpg  qn3SXMBEQ4c.jpg

r3WzcxHPRxU.jpg  40pKMIhH-eA.jpg

ATJiMK7okcM.jpg  vjzfJ5UnbRE.jpg


Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Dodatkowo modyfikacja posiada wbudowany instalator. 


2. Dodajemy fix do moda. 

[tu ewentualne dodatkowe informacje]

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix:


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Super 1
  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat

Pobiegałem sporo po Kordonie, dwie doby gry, bo mod wymusza spanie, tak w wyniku upływu czasu, jak i działań w nocy. Trochę mi przeszkadzała pamięć niektórych zadań z poprzedniej wersji, tu mocno zmienionych. Lekko nie jest, bo znajdujemy sporo rzeczy, czajniki, talerze, łyżki, jakieś części radiowe, łopaty, młotki itp., i na razie nie wiadomo, czy to będą przedmioty kwestowe do zadań, czy służą jako dostarczyciele kasy.

Ale zamiast bajdurzenia daję kilka zrzutów z Kordonu. Najwięcej z wioski, aby pokazać jak bardzo się zmieniła.

ss_fred_09-22-20_14-51-18_(l01_escape).thumb.jpg.3fa73348209d075a3a4d036ba22b0d85.jpg

Spoiler

ss_fred_09-22-20_11-55-50_(l01_escape).thumb.jpg.59ada79a44c823ab53117d135cbadfda.jpg

ss_fred_09-22-20_11-58-46_(l01_escape).thumb.jpg.c13af30d8c345b4b8690e53ec0310a1c.jpg

ss_fred_09-22-20_12-00-08_(l01_escape).thumb.jpg.8e4b753a0110ee77abb71552469af8ab.jpg

ss_fred_09-22-20_12-01-46_(l01_escape).thumb.jpg.3fa2e875c4ac3bd3a4b60341de06a7c7.jpg

 

ss_fred_09-22-20_14-03-27_(l01_escape).thumb.jpg.23940a4f2d0f48d08bb150b65b5bac2f.jpg

 

ss_fred_09-22-20_14-40-10_(l01_escape).thumb.jpg.ea8aad4fb00c4d4cb84787cb3d71fd71.jpg

ss_fred_09-22-20_15-51-21_(l01_escape).thumb.jpg.12b0b8e6ecba74e451d1fb8c604c7bf8.jpg

ss_fred_09-22-20_15-58-37_(l01_escape).thumb.jpg.bb3e3f6cb67e7487e753d24a88c62214.jpg

ss_fred_09-22-20_17-19-30_(l01_escape).thumb.jpg.87cee582cbfe0bd5e04ba330d986e85e.jpg

ss_fred_09-22-20_18-25-00_(l01_escape).thumb.jpg.f5f9def644454c56ce2cd4caf7ad99da.jpg

 

ss_fred_09-22-20_18-27-11_(l01_escape).thumb.jpg.6b8f32290008fb2d95d435959195c381.jpg

Sporo nowych rozwiązań, tzw. realizmu w grze, ale bez przegięcia.

Jeśli jest ktoś w stanie grać w oryginalnym języku, powinien dać się skusić.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

No i zapłaciłem frycowe. Mod wysłał mnie na Bagna. Były tu dwa zadania. Pierwsze, w którym miałem uratować NPCa, nie wykonane, bo ci których miałem zlikwidować, byli nie zabijalni przez tekstury krzaków i trawy. Ja zaś tak. A w tym czasie inny NPC do zabicia, ruszył w drogę na Kordon i zniknął. Po powrocie się jednak okazało, że zginął i zadanie zostało zaliczone.

A druga niespodzianka, to to, że ledwie się trochę wyposażyłem w coś lepszego, zostałem obrabowany. Wg. otrzymanej informacji, wszystko przepadło bezpowrotnie. Nawet nóż. No cóż, zobaczę, jak można z tego wybrnąć. Ale już widzę, że to mod nie dla mnie. Hardkor masochistyczny. A na dodatek zaczęły się pojawiać wyloty podobne jak w poprzednich częściach. Przykład: spada mi zdrowie, chcę wyciągnąć radiometr aby poznać dawkę i wylot do pulpitu. Podobnie, chcę usmażyć skażone mięso, aby się nadawało do jedzenia, wylot do pulpitu.

Jak na razie rekompensują to  mocno zmienione lokacje.  Tyle, że one nie czynią gry. No i kolejna porcja zrzutów z Bagien i Wysypiska.

Bagna.

ss_fred_09-23-20_12-46-54_(k00_marsh).thumb.jpg.3377c61a6ae85666419dc9e81d58ff8f.jpg

Zamiast przystani przy moście, przenośny bunkier.

Spoiler

ss_fred_09-23-20_14-45-10_(k00_marsh).thumb.jpg.446027274aa027d46f9e3c8268076a0a.jpgss_fred_09-23-20_14-45-55_(k00_marsh).thumb.jpg.30851c77128fc7a906b0a4626fc4f866.jpg

 

Wysypisko

Tunel przy hangarze

Spoiler

ss_fred_09-23-20_15-55-25_(l02_garbage).thumb.jpg.6e30351ef57ccfed5b19707ad773afbf.jpgss_fred_09-23-20_15-56-38_(l02_garbage).thumb.jpg.b5e048854a4b3470caa5cccd2e187a7a.jpg

 

Takie coś, w miejsce Pchlego.

Spoiler

ss_fred_09-23-20_16-27-28_(l02_garbage).thumb.jpg.a4283e90987d48a9a3c1e3ac01b08783.jpgss_fred_09-23-20_16-28-10_(l02_garbage).thumb.jpg.96758a372eceafa1b710babecfdcdc6c.jpgss_fred_09-23-20_16-31-37_(l02_garbage).thumb.jpg.f9494a763628ceb58d513752f630c01c.jpgss_fred_09-23-20_16-38-33_(l02_garbage).thumb.jpg.4917a76758aad9dde31d527fc1180705.jpg

 

I posterunek Powinności.

 ss_fred_09-23-20_16-58-03_(l02_garbage).thumb.jpg.f1510f7d8ff558b981d11ed16d2e28b0.jpg            ss_fred_09-23-20_16-59-05_(l02_garbage).thumb.jpg.4d24c5986a555d36968f48fe2c637bfe.jpg

Przydał by się ktoś do pary, byłoby łatwiej. Dla mnie, ten "realizm" nie jest odpowiedni.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z moim pytaniem na SB o nazwę Dollchan, wyszła sprawa kim jest Bezimienny, czyli GB.

A więc, nie jest to na pewno jakieś kolejne wcielenie Striełoka, bo ten w modzie występuje osobiści i udziela GB informacji o Świadomości -Z .

ss_fred_09-22-20_12-18-23_(l01_escape).thumb.jpg.913e7dd5bc9c4f075d5396173442db5c.jpg

I również jest wyjaśnione, że GB nie był pasażerem trupiarki, lecz kierowcą ciężarówki przewożącej różnego rodzaju sprzęt techniczny, skwapliwie rozgrabiony przez NPCów którzy GB znaleźli. Była to ciężarówka która przyjechała gdzieś z centrum Strefy. Przynajmniej na razie nie wiadomo skąd, bo właśnie to ma nasz GB wyjaśnić.

    ss_fred_09-22-20_12-49-30_(l01_escape).thumb.jpg.81bb5d6ae729bf7ca8cbdf95e03be47e.jpg        ss_fred_09-22-20_12-48-08_(l01_escape).thumb.jpg.0862c7671bd030c3a0c799ca74e497dc.jpg

I gdybym to ja tłumaczył moda, na pewno bym tej nazwy Dollchan nie ruszał, natomiast wymyślił bym dodatkową nazwę, która byłaby bardziej przyswajalna i sugestywna. I na razie, dopóki grą się coś nie wyjaśni, nie ma sensu dalej tego roztrząsać.

Widzę, że jest drugi grający, będący sporo dalej niż ja. Chyba szybciej się tego dowie.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się Admini nie oburzycie, że sam pod sobą, ale rzadko mam przerywającego.

Poprzednio napisałem, że już na początku moda zostałem ograbiony. Wyglądało to dość nieprzyjemnie, bo broń i wyposażenie zdobyłem z wielkim trudem.

Miejsce ograbienia ( nowy szczegół Wysypiska                                                             No i to co mi pozostało.

ss_fred_09-24-20_15-32-06_(l02_garbage).thumb.jpg.7f478f2523cf4c5b3d60f887de57f9af.jpg      ss_fred_09-24-20_14-48-02_(l02_garbage).thumb.jpg.920c7f633283a94ded5f9eaecb6c5986.jpg

I z ty jednym biednym pistoelcikiem musiałem iść na Kordon. Jak się okazało, był bezcenny.

        Na północnym posterunku Kordonu już miałem to                           A fartownym spawnem wrogów przy chlewniach dostałem to.

  ss_fred_09-24-20_14-49-25_(l01_escape).thumb.jpg.2c4ab8182f97229de2f6061f785d60e1.jpg       ss_fred_09-24-20_14-51-01_(l01_escape).thumb.jpg.559c7e2857b0f3f5c18e2aee659b7d97.jpg

Ale wierzcie, działo się, oj działo.

W połączeniu z tym co miałem w schowku,

w drogę powrotną wyruszałem z tym.                                                       Powtórka gry, bez obrabowania ( zgodna z fabułą ) , 

 Te lepsze sztuki zostały w schowku.                                                            nie dała takich owoców. Brakło spawnu nieprzyjaciół.

 ss_fred_09-24-20_14-52-30_(l01_escape).thumb.jpg.7c0a0419aea5d43336edd3dd8ca5b986.jpg        ss_fred_09-24-20_17-15-04_(l01_escape).thumb.jpg.39d5421e9c2f6d76184197d2e367a0ff.jpg

Do dalszej gry wybrałem pierwsze zdarzenia.

A tu parę widoczków.

Spoiler

ss_fred_09-24-20_15-41-51_(l02_garbage).thumb.jpg.1ed8310c2e5e7bc5541efe2a882efd89.jpg

ss_fred_09-24-20_17-07-41_(l01_escape).thumb.jpg.f4378debdf8aaecfa4b5e90d7e786a2c.jpg

ss_fred_09-24-20_18-10-25_(l01_escape).thumb.jpg.d9b1fc464c7632b9b91251a1dafe798c.jpg

ss_fred_09-24-20_15-14-50_(l02_garbage).thumb.jpg.c1f285d1f4ed5ef1852de1b60698a469.jpg

 

Przypuszczam, że takich zaskakujących ciekawostek będzie więcej, to będą musiały znaleźć miejsce w jakimś poradniku.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga część zadania w X - 27 jest ciekawa, idzie zmulić nachy, miejsce na śmietnisku (fonetycznie swałce) które trzeba odwiedzić.

Dalsze tropy prowadzą do X - 18 w Ciemnej Dolinie ale najpierw trzeba do tzw Łoszyny  do tamtejszego kupca po instrukcje jak wejść do laboratorium w dolinie.

Spoiler

X - 27 druga część oraz "pieczara" na śmietnisku

ss_tomahawk_09-24-20_19-23-03_(l02_garbage).thumb.jpg.cb02710d3917864c00c2e3f6adaf9769.jpgss_tomahawk_09-24-20_18-54-14_(y07_x27).thumb.jpg.2699ec5baf87454fabf582be08239f1c.jpgss_tomahawk_09-24-20_18-51-44_(y07_x27).thumb.jpg.6eaa9724e1222593bc87aab3aedea22f.jpg

 

p.s. Łoszyna jest teraz taka jakby trochę inna:

Spoiler

ss_tomahawk_09-24-20_20-17-42_(y08_darkscape).thumb.jpg.5c6ccb1eb47d87cd32e1ebbc8500a7ae.jpgss_tomahawk_09-24-20_20-16-05_(y08_darkscape).thumb.jpg.efc7cf497981cea91e30b3f949ce08a8.jpg

 

ss_tomahawk_09-24-20_20-12-31_(y08_darkscape).jpg

ss_tomahawk_09-24-20_20-14-50_(y08_darkscape).jpg

Edytowane przez vidkunsen
  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając na wersji po ograbieniu, wróciłem na Wysypisko do Mясникa=Masarza. Dziwny barman, który ( przynajmniej do tej pory ) nie ma opcji handlu. Pojawiły się nowe zadania, ale równocześnie wyczerpały zapasy baterii, amunicja do AK104 się skończyła. A dalsze zadania na spacerek nie wyglądają. Trzeba będzie spróbować gry na wersji bez ograbienia.

Ale na forum moda poszukałem wypowiedzi tamtejszych graczy. Jednak większość z nich z fabułą gry nie miała nic wspólnego. Za to znalazłem taką, po której zapaliło mi się światełko ostrzegawcze. Mod ma wmontowany spawner !!! A skoro spawner w modzie jest wstawiony przez autora, to jest sygnalizacją, że sam autor zdał sobie sprawę z możliwości wystąpienia w modzie krytycznych sytuacji.

Spawner. Czyta kto chce uruchomić.

Spoiler

Do skrótu pulpitowego dodajemy -dbg. Uruchamiamy moda, wczytujemy zapis i z gry wchodzimy do Menu głównego. Spawner wywołujemy literą S . 

Tak teraz mam dwie opcje. Skorzystać ze spawnera, lub wrócić do zapisów bez ograbienia. Bo i tak wielkość udźwigu nie pozwala mi na noszenie tych pukawek od Monolitu. A na pewno spotkam ich jeszcze i coś po nich pozostanie.

Szkoda, że autorzy moda nie dali jakiejś ogólnej informacji, do czego będą służyły te wszystkie młotki, pilniki, smary do broni, płótna itp. Na razie, tylko na podstawie doświadczenia z innych modów, mogę się domyślać, że z czasem sami zaczniemy naprawiać broń i kombinezony. Teraz to gra po omacku. A może drugi grający już coś na ten temat wie?

Ale już teraz mogę powiedzieć, że ze względu na intrygującą fabułę, ciekawe zadania główne i wiele zadań pobocznych branych również od NPCów, a przede wszystkim na bardzo ciekawe zmiany teksturowe lokacji, modem powinien się zainteresować jakiś tłumacz. Tak, że @Szczepan9205 , nie trać nadziei.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Hehe nie tracę :P Do Dollchan 7 z tego co pamiętam była angielska translacja, więc jeśli takowa się ukaże i do tej wersji zanim ewentualna polonizacja by się ukazała to też będę w stanie zagrać... Tyle, że angielska translacja... Choćby anglojęzyczni tłumacze się nie wiem jak starali to ich translacjom niestety brakuje tego "naszego klimatu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Mod stawiany jest instalatorem, a jedną z wersji jest angielski.

Razem z tym modem równocześnie stawiałem innego moda. Któryś miał możliwość wyboru języka gry. Spróbuj, może to akurat ten, bo w modzie jest plik localization, co sugeruje wybór.

DODANO: @Szczepan9205

A co ty na taką informację?

ss_fred_09-25-20_13-08-12_(mainmenu).thumb.jpg.8b0c9885f910761004bce2b70db91da7.jpg

Możesz w ustawieniach wybrać angielski.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Łoo panie to biere :D Zasugerowałem się waszymi zrzutami i tym, że na youtubie nic na temat angielskiej wersji nie słyszałem, ale skoro jest to jak wrócę do domu to zaczynam ściągać. Oby tylko to spolszczenie nie okazało się dziurawe lub maszynowe :p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No niestety, ale nie pykło. Angielski na liście jest, ale w sumie tylko po to, żeby był lub na potrzeby przyszłej translacji... W samej grze niestety tak to wygląda :

ss_szczepan_09-25-20_16-09-47_(mainmenu).jpg

ss_szczepan_09-25-20_16-11-36_(l01_escape).jpg

Nic niestety nie jest przetłumaczone :P Więc na razie Dollchanowi mówię papa jednak, ale będę śledzić co dalej z modem - może się jakaś angielska translacja ukaże za jakiś czas... Lub polska jeśli mod jest dobry hehe:052:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja też mówię papa, ale z konieczności. Pięknie żarło, ale zdechło. Dostałem pulpit z:

[error][       8] : Za mało zasobów pamięci, aby można było przetworzyć to polecenie.

Trochę mnie to zaskoczyło, bo mam 16 RAM + 8 RAM wirtualnej. Ale co gorsze, to to samo dostaję przy wczytaniu innych, wcześniejszych zapisów. Tak, że nawet gry powtórzyć nie mogę. Sygnalizacja tego problemu była już o wiele wcześniej, były takie wyloty, ale po wczytaniu grać się dało.

No cóż, mówi się trudno. Znów trzeba czekać, aż jakąś łatę wstawią. Na forum moda jest nawet taki spojler, z poradami co robić przy wylotach. Jedna z nich mówi, że gdy wystąpi pulpit z brakiem konkretu, próbować do skutku sic!

Widocznie mam pecha, skoro drugi grający dotarł wiele dalej. Życzę mu możliwości dotarcia do końca moda.

@Szczepan9205  Ale takie coś jest o tyle optymistyczne, że jak się zrobi spolszczenie, to w miejsce angielskiego można dać polski. Bo takie mody raczej nie chodzą z gamedaty, a trzeba je rozpakować, dodać tłumaczenie i znów spakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No jasne, fakt, zajrzałem w gamedatę i nie ma tam folderu text/eng ani nawet rus czyli wszystko jest spakowane, ale można to podejrzewam spokojnie wypakować i zacząć tłumaczyć... No tyle, że z rosyjskiego bo angielska translacja w tym modzie nie istnieje w żadnym stopniu. Ja już dość zaryzykowałem w tłumaczeniu OGSR bo trochę było opisów i kwestii, które tłumaczyłem z rosyjskiego przez translatora google dostosowując je potem w moim odczuciu do jako tako poprawnej polszczyzny, ale do poziomu tłumaczenia @Anton Gorodecki i innych tłumaczących z rosyjskiego to tym moim opisom itd to jeszcze duuużo brakuje choć są na tyle sensowne i zrozumiałe, żeby było wiadomo o co chodzi i nie "śmierdziało" translatorem i maszynowym tłumaczeniem :p 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Szczepan9205 napisał:

Ja już dość zaryzykowałem w tłumaczeniu OGSR bo trochę było opisów i kwestii, które tłumaczyłem z rosyjskiego przez translatora google

Na drugi raz napisz do mnie PW, to pomogę z tłumaczeniem jakichś problematycznych kwestii. 

1 godzinę temu, Szczepan9205 napisał:

ale do poziomu tłumaczenia @Anton Gorodecki ... to tym moim opisom itd to jeszcze duuużo brakuje

Dziękuję za miły, aczkolwiek zbyteczny komplement. Jestem jedynie zwykłym rzemieślnikiem jeśli chodzi o spolszczenia. Upartym i ambitnym, ale wciąż jedynie rzemieślnikiem.

1 godzinę temu, Szczepan9205 napisał:

choć są na tyle sensowne i zrozumiałe, żeby było wiadomo o co chodzi i nie "śmierdziało" translatorem i maszynowym tłumaczeniem :p

Nie martw się. Z każdym kolejnym spolszczeniem będą coraz lepsze. Ze spolszczeniami jest jak z kobietami - te wierne nie są piękne, a te piękne nie są wierne:006:.

Jeśli chodzi o samego Dollchana to obserwuję temat. Wyszły do tej pory dwie łatki. Ludzie na ap-pro.ru go chwalą przede wszystkim za nowe lokacje i fabułę(!). Nie znalazłem opinii, że ktoś gdzieś utknął z krytycznym błędem. Kiedy skończę testy spolszczenia "Pogrążonego w niebycie" to być może rzucę okiem na tą "laleczkę". Chyba, że w międzyczasie pojawi się KKNŻ albo "True Stalker":P

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.