Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Powtórnie pobrałem i postawiłem to OBT moda. Tym razem pomny moich problemów poprzednio, nie ruszałem ustawień rozszerzonych. No i poszło. Do wioski dotarłem bezproblemowo, wykonałem te zadania jakie miały być. Ale zacząłem mieć przycinki. Na zrzutach jednak widać, że z fpsami tak źle nie było. Ale gdy wybrałem się za tory, to zanim wszedłem do podziemi, dwukrotnie zaliczyłem wylot z czarnym ekranem bez możliwości wywołania menadżera. A już w podziemiu czarny ekran zawiesił mi komputer. Sprawdziłem loga i znalazłem taki error, ale nie na jego końcu, lecz gdzieś w połowie.

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CResourceManager::CreateGeom
[error]File          : ..\xrRenderDX10\dx10ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line          : 640
[error]Description   : decl && vb

Trochę to dziwne, bo mam dograne wszystkie biblioteki, jakie były zalecone dla tego moda. Zrobiłem to poprzednio.

Może jakiś specjalista od błędów, coś jeszcze mi podpowie, ale łopatologicznie, bo to co znalazłem w necie , to czarna magia.

Jak na razie mam odczucie, jakbym grał w LA, trochę lepsze kolorystycznie, ale za to bardziej mroczne.

A tu kilka zrzutów.

ss_fred_10-25-20_16-59-24_(la01_escape)_w_default_cloudy_14_00_to_default_cloudy_15_00_gt_14-11.thumb.jpg.aa911c593799ff1c6e7ffec4aa2e8905.jpgss_fred_10-25-20_17-01-00_(la01_escape)_w_default_cloudy_14_00_to_default_cloudy_15_00_gt_14-22.thumb.jpg.65f445a8f45c87246b4c38f9a1158af8.jpgss_fred_10-25-20_18-40-58_(la01_escape)_w_default_cloudy_17_00_to_default_cloudy_18_00_gt_17-49.thumb.jpg.5f21b5d3c74399c979d8b9db0dbed926.jpg

ss_fred_10-25-20_17-40-46_(la01_escape)_w_default_cloudy_15_00_to_default_cloudy_16_00_gt_15-15.thumb.jpg.8ef6cc5d718c315af370a86742a28cd9.jpgss_fred_10-25-20_20-27-20_(la01_escape)_w_default_cloudy_10_00_to_default_cloudy_11_00_gt_10-43.thumb.jpg.2e0e4c429ea006b122c272f4082ee98d.jpgss_fred_10-25-20_21-31-04_(la01_escape)_w_default_partly_11_00_to_default_cloudy_12_00_gt_11-36.thumb.jpg.ee693c528c0a0d05cc44701111215cdf.jpg

Chyba jednak trzeba będzie poczekać, zakończenie testów. Jak ktoś inny chce się męczyć z niedoróbką, jego sprawa.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem moda bez żadnych wylotów związanych z jakimiś tam bibliotekami czy inne tego typu duperele.

Zawieszał mi się i pokazywał, że mam słabą kartę więc nie kombinowałem tylko od nowa kwesta zaczynałem od momentu w którym mi się zawiesił.

W razie przycinania - znowu karta - to zalecam: zapisać i wgrać od zapisu - działa bez zarzutu ( u mnie) co najmniej 2-2,5 godziny.

Innego rodzaju wyloty, zawieszenia to nie mod to sprzęt i to co na nim.

Jestem przykładem, że tego moda można skończyć i nie trzeba do niego żadnych "fachowych" i "wyczerpujących temat" porad.

Jest sporo nowych, odmiennych kwestów, gierek, zagrywek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś sprawia przyjemność ciągłe wczytywanie zapisów, resetowanie kompa,  to jego sprawa.

Ale jeśli nie jest się wyjątkiem i ma się takie same problemy jakie zgłasza wielu grających, mimo komputera wystarczająco mocnego, to przy informacji że jest mod w fazie OBT, sprawa jest jasna. Upubliczniając go, zwalono testowanie na grających. Mod bazuje na LA, które samo w sobie sprawiało wiele problemów, a im wersja wyżej, tym tych problemów było więcej. Trzeba się liczyć z tym, że dodatkowe obciążenie teksturowe i efektowe tylko ilość tych problemów powiększy.

Wentylatory mojego kompa są raczej ledwo słyszalne przy innych modach. A w tym, były sygnalizatorami wylotu. Zaczynały pracować na najwyższych obrotach. A nie zawsze można szybko opuścić taki rejon nasilony teksturowo-efektowy.

Nie widzę powodu uczestniczenia w testowaniu moda, skoro swoich uwag i tak nie jestem w stanie przekazać autorom moda. Mogę więc tylko cierpliwie poczekać, aż oświadczą, że mod jest ukończony. A bez tego może tylko zostać półkownikiem oczekującym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem optymistą, więc dodałem do skrótu pulpitowego -noprefetch i -no shedows . Trochę pomogło. Wczytywanie jest szybsze, przerwy między wylotami sporo dłuższe. Ale obciążenie procesora nie zmalało. Pokazują to jego temperatury. Ale musiałem się zdecydować na grę z dużo wcześniejszego zapisu, bo zginął mi Wilk i chyba nie dostałbym klucza do barakowozu na wysypisku. I tak samo po wyjściu z tunelu pod nasypem, nie zostałem wezwany na pomoc. A to kilka zrzutów tak z poprzedniej, jak i nowej gry.

Poprzednia gra.

     Brak wezwania na pomoc., tak w tunelu, jak i za nim.                                            Promienie słoneczne wychodzą ze zbocza.

   ss_fred_10-26-20_16-18-21_(la01_escape)_w_default_la_rain_16_00_to_default_cloudy_17_00_gt_16-16.thumb.jpg.02474c2133e1f1022c4c894421572f0d.jpg      ss_fred_10-26-20_17-19-56_(la02_garbage)_w_default_cloudy_20_00_to_default_foggy_20_50_gt_20-36.thumb.jpg.512ff2358dbcd3d5baf9f43aa5c40da3.jpg

    W nowej grze, w końcu zaświeciło słońce.

  ss_fred_10-26-20_15-43-36_(la01_escape)_w_default_la_rain_13_00_to_default_la_sunny_14_00_gt_13-52.thumb.jpg.8f9145a389e27d2a2f4f107016c6fd92.jpg       ss_fred_10-26-20_15-54-48_(la01_escape)_w_default_la_sunny_14_00_to_default_clear_15_00_gt_14-48.thumb.jpg.386fad22fa197b2be45da1bf04815f3b.jpg             

Podziemia Kordonu

ss_fred_10-26-20_16-10-13_(la01_escape)_w_default_clear_15_00_to_default_la_rain_16_00_gt_15-39.thumb.jpg.7aa6220f874c2d644fc42f721265cb32.jpgss_fred_10-26-20_16-11-07_(la01_escape)_w_default_clear_15_00_to_default_la_rain_16_00_gt_15-43.thumb.jpg.2ac01fca3849a94f0d1926332c70d68a.jpgss_fred_10-26-20_16-16-22_(la01_escape)_w_default_la_rain_16_00_to_default_cloudy_17_00_gt_16-07.thumb.jpg.dfdb973dc9b51ab8de3acc551bfa905c.jpg

Najemnicy sami wleźli w pułapkę. Ja jednego, a Wilk z kolesiem walnął pozostałych. Ważne że żyje.

ss_fred_10-26-20_20-37-04_(la01_escape)_w_default_partly_00_00_to_default_rain_01_00_gt_00-56.thumb.jpg.dc770599fbe2b73601552ae6aa08f5a3.jpg

Ale tym razem łupy były biedne, bo zdążyli ich ograbić.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod fajny mimo, że to OBT, całkowicie odmienny i nowy scenariusz, brak zadań typu - przynieś, wynieś, pozamiataj.

Wiele dróg, wariantów daje możliwości skończenia moda według własnego osądu - jakie decyzje takie i wyniki końcowe.

Fajne efekty wizualne, nowe mutanty, artefakty, brak broni z "górnej półki" gwarantuje dobra zabawę, różne sposoby wykonania zadań.

Brak wylotów - u mnie jest słaba karta więc mocne karty dają radę bez wylotów i zawieszeń.

Polecam.

Strefa - 5:00;

 

ss_tomahawk_10-29-20_16-46-38_(la20_forgotten)_w_default_partly_21_00_to_default_rain_21_30_gt_21-04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Dark Path
  • 3 tygodnie później...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Dark Path [OBT]
  • 4 tygodnie później...

Z czystej ciekawości postawiłem tego moda i trochę pograłem. 

ss_daniel_10-11-22_19-24-02_(la01_escape)_w_default_cloudy_13_00_to_default_cloudy_14_00_gt_13-34.jpg  ss_daniel_10-11-22_19-21-53_(la01_escape)_w_default_cloudy_13_00_to_default_cloudy_14_00_gt_13-49.jpg

Moim zdaniem wygląda ładnie, bo klimat jest bardzo mroczny, przygnębiający, ale co z tego skoro człowiek nie zna rosyjskiego. Po dotarciu do wioski można zauważyć, że kręcą się po niej stalkerzy w kombinezonach najemników i po zaliczeniu pierwszego zadania odniosłem wrażenie, że raczej są w konflikcie z grupą nowicjuszy. 

Nie wiem, dlaczego autorzy Dark Path upodobali sobie platformę LA, ale jest to dość śmiałe posunięcie. Chyba pierwsze i jak sądzę po opiniach graczy niezbyt udane, ale niektórym udało się przejść moda. Przykładem jest, dajmy na to HugTV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Pobrałem moda, i tłumaczenie angielskie, kiedy nakładam na grę tłumaczenie, mod się wykrzacza z tym oto logiem i wyskakuje błąd critical error duplicate item id.

 
ERROR
 
[error]Expression    : m_pItemDataVector->end() == t_it
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::InitInternal
[error]File          : s:\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 178
[error]Description   : duplicate item id
[error]Arguments     : cit_doctor

Edytowane przez hadam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, podbijam udało mi się dojść do prawidłowej instalacji moda. 

1.Moda pobieramy stąd https://drive.google.com/file/d/1FEJX4gcWRHmggyz0KuqbxDjBnQNjQS84/view?fbclid=IwAR3EAelZC8oMJvDYPsbVyvX-1IfkYAdtMmI8-dN_nMPR98PPjiKkz1tpfbM

2.Następnie dajemy angielską wersję https://drive.google.com/file/d/1S_Q7iaFz84kxelp9gKxl0jMu_UOqPpwB/view?fbclid=IwAR3UwI3hG5MTT1ashEFf5U-pjn6vCkL_WBlSi4eK3ajesJvmRbMsm-pFRXw

 Mod póki co u mnie działa.

Edytowane przez hadam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z perspektywy tłumacza mogę powiedzieć tak - nie sądzę, żeby ktoś się zainteresował spolszczeniem tego moda... Rosyjska wersja jest dostępna już od 3 lat i przez ten czas nikt go nie ruszył. Dlaczego? Ano chyba dlatego, że z tego co pamiętam to jest mocno niedopracowany i wyloty do pulpitu to w tym modzie norma... Niby ruscy youtuberzy go ukończyli, ale kto wie co się działo "za kulisami".

Spróbowałem ostatnio zrobić spolszczenie Tajemnic Zony: Historia Striełoka bo wierzyłem, że może uda mi się go przejść i wrzucić spolszczenie na forum, żeby jakaś część grających, która będzie miała szczęście, że go przejdzie będzie mogła zagrać po polsku. I co? I okazało się, że już na startowej lokacji niedopracowanie moda mnie pokonało bo nie dało się normalnie grać i spolszczenie poszło do kosza, a na AP Pro piszą, że tego moda już się nie da uratować i jedynie może służyć za źródło tekstur, ewentualnie skryptów itd... No i tu może być podobnie niestety, ale może w wolnej chwili spróbuję ograć tego moda z angielskim spolszczeniem i się okaże czy na prawdę jest taki awaryjny...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205Siemka. Przyznam, że też myślałem nad tym spolszczeniem. ( Historia ).

W moda da się grać - coś jak 'wczesne' Solianki - wylatuje regularnie, ale przynajmniej 'trzyma' ustawienia. 'Trzeba mieć silną psychikę.' No i odpuścić sobie to hakowanie PDA, uważać na artefakty na pasie przy zapisie i przejściu lokacji, w razie zbyt dużego 'wysypania się' gry cofka do zapisu bez znaczka 'windows myśli'... itd. itp. Sam wiesz.

Pytanie raczej jest - czy 'warto'?. Zagra garstka, psioczenia i narzekania po pachy jak zwykle i propsy techniczne na forum bez aż tak doświadczonych w modingu użytkowników, żeby coś z tym zrobić. No, ale mimo to dalej tak trochę myślę, że tę 'Historię' to warto zrobić w PL wersji.

A nadzieja na fiksa to jest dalej, autor się tak całkiem nie odżegnał. Nigdy nic pewnego w życiu.

Spoiler

1.thumb.png.1e63072db9e3280c52c3e130754fdb73.png2.thumb.png.b18cacc58cb93f962bd82f6e7dc0105f.png3.thumb.png.9e0a8790240fd448cf28b09f9ffa736a.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irobo Znaczy, żeby dużego offtopu nie robić bo to nie ten temat - większość "Historii" przetłumaczyłem - zostało 7 plików z dialogami i 3 pliki z folderu gameplay, do tego znalezienie w plikach tekstów od komunikatu o zakończeniu hakowania PDA (da się je zhakować, ale jak się kończy hakowanie to trzeba wyjść z podglądu w PDA i znaleźć komunikat o poziomie naładowania baterii w latarce, a tak to reszta jest przetłumaczona, ale wiedząc, że mod jest dość awaryjny to dialogi przetłumaczyłem tylko dla pierwszej lokacji - jeżeli znajdzie się ktoś chętny kto by chciał dokończyć spolszczenie lub jeśli Ty masz na to ochotę to mogę się plikami podzielić bo nie chce mi się męczyć z wylotami i za każdym razem po uruchomieniu ustawiać od nowa grafiki i klawiszologii.

To ja nie wiem - widocznie to jak działa zależy od komputera bo u mnie ustawienia się resetowały, wyłączyć się nie dało tego moda poprawnie (przy wyjściu z gry lub kliknięciu zakończ grę miałem od razu wylot), a potem albo przez wczytywanie szybkiego zapisu, albo przez próbę wejścia w ekwipunek już zaczął się wysypywać raz za razem, dlatego odpuściłem bo co to za przyjemność wczytać grę i nie móc wejść w okno ekwipunku bo się wywali do pulpitu? 

Powiem tak - zawsze warto robić tłumaczenia (przynajmniej według mnie) bo jak ktoś się uprze to mimo tych problemów technicznych przejdzie ten mod, ale ja nie mam już na to nerwów, a tłumaczenie na ślepo (bez przetestowania spolszczenia grając, przed opublikowaniem go) i wypuszczanie nie sprawdzonego spolszczenia według mnie jest bez sensu.

Niby nie, ale nawet ci bardziej kumaci w technikaliach użytkownicy AP pisali, że "Historia" jest w takim stanie, że już nie da się jej naprawić, a ta osoba, która ją wrzuciła na AP nie pracowała przy modzie zdaje się od samego początku tylko potem dołączyła, więc niewiele więcej może zrobić bo kto inny ten mod zaczął tworzyć i osoba odpowiedzialna za fixy nie ma podobno wystarczającej wiedzy, żeby "Historię" naprawić i ten mod raczej bardziej posłuży, za źródło zasobów niż za mod do grania.

 

@hadam I co, nadal działa Ci to Dark Path? Bo ja pobrałem go dziś z tych linków, które wstawiłeś i najpierw miałem identyczny wylot jak Ty, a potem w ogóle już nie chciał się uruchomić tylko wywalał mi "critical error". Jedyne co zrobiłeś to to co opisałeś - pobrałeś moda z torrenta, zainstalowałeś, wrzuciłeś angielską translację i się uruchomił i działa? Bo jeżeli tak to nie rozumiem czemu u mnie nie chce wystartować...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Hej, jakby to wytłumaczyć aktualnie to wygląda tak, że mod działa, ale critical error przy starcie dalej potrafi wyskakiwać, i trzeba na ''chama'' próbować aż mod nie wystartuje. Tak użyłem tych linków, co wysyłałem tutaj możesz spróbować jeszcze pliku z tłumaczeniem, który dostałem od typa, co tłumaczył moda.LEL_DarkPath_ENG_Translation (1).7z

Edytowane przez hadam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, wiecie może jak naprawić tego loga? Pojawia on się na lokacji uncharted territory po podniesiu PDA martwego stalkera.

ERROR
 
[error]Expression    : &item_data
[error]Function      : CEncyclopediaArticle::load_shared
[error]File          : encyclopedia_article.cpp
[error]Line          : 59
[error]Description   : Error reading encyclopedia article data [gen_dead_1_found_article]. It is missing in xmls. [no sexion]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.