Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

knnz.jpg

Tytuł oryginalny: Контракт на новую жизнь
Platforma: Zew Prypeci | Patch: 1.6.02
Autorzy: V.I.V.I.E.N.T.-TEAM
Data premiery: 13.12.2020 r.
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin


OPIS:

Spoiler

Kontrakt na nowe życie to fabularna kontynuacja historii najemnika Ponurego. Akcja gry rozgrywa się na kilku lokacjach -  mod nie obejdzie się bez zmian graficznych i dźwiękowych.


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • kilka nowych lokacji,
  • nowe anomalie,
  • aktorstwo głosowe,
  • cutscenki w kluczowych momentach fabuły,
  • adaptowana paczka broni,
  • zmieniona grafika,
  • wiele zmian w rozgrywce.

GALERIA:

Spoiler

wBVE-mTNTbU.jpg   pe541sJ9wEk.jpg

FXh69qnDK3E.jpg   YcPLvoLHPq8.jpg

Dw76keRZDdo.jpg   a8MoofGkbC4.jpg

ELDxF4QdtR8.jpg   cRZoO4wXFKg.jpg

jSSgPw--VC0.jpg   xc-nFNiyRhI.jpg

9tTlHsIfKE8.jpg.091f90e420524c08a59c09c3caf20948.jpg


Trailer:

 

Początek gry:

 

 

INSTALACJA:

Spoiler

"Kontaktu na Nowe Życie" to samodzielna modyfikacja przeznaczona do gry na rozdzielczościach o proporcjach ekranu 16:9 oraz na oświetleniu dynamicznym+.

  1. Sprawdź czy masz już zainstalowane sterowniki OpenAL
  2. Pobierz moda z naszego serwera, rozpakuj 7-zipem i skopiuj w dowolne miejsce na dysku twardym (najlepiej poza partycję foldery systemowe)
  3. Skopiuj do folderu z grą (ze zgodą na nadpisanie plików) rozpakowany folder gamedata z poprawkami tekstu Poprawka.7z
  4. Grę należy uruchamiać ze skrótu do PLAYGAME.cmd;
  5. Po uruchomieniu gry dostosuj opcje graficzne w opcjach gry, po czym zrestartuj grę. Domyślnie w grze ustawiona jest głębia pola widzenia broni (widok broni trzymanej w rękach wydaje się "rozmyty"). Dostosuj tą opcję według własnych potrzeb w OPCJE/GRAFIKA/ZAAWANSOWANE/Głębia pola widzenia broni 
  6. Pole widzenia (szerokość pola widzenia) i pole widzenia hud (czyli odległość w jakiej ręce GG znajdują się od "ekranu", domyślnie fov 90 i hud_fov 0.65) można trwale dostosować jedynie poprzez edycję (np. Notatnikiem) pliku  _vivient_conexec.script (gamedata/scripts/) 
    137725910_DesktopScreenshot2021_01.11-14_51.41_51.png.c49c94a9def65103c9fb9cc2d712ddc4.png
  7. Można grać. 

Znane problemy modyfikacji:

Spoiler
  • technik Okoń nie ma opcji dialogowej z zapłatą za uszkodzoną broń włożoną do jego skrzynki
  • nie można ukończyć zadania z tablicy ogłoszeniowej p.t.: "Polowanie na mutanty: zabij psy psioniczne"

Posłowie autora spolszczenia:

Spoiler

W czasie prac nad spolszczeniem korzystałem częściowo z pliku ins_stories.xml ze spolszczenia N.P.Ś. W.P.K. autorstwa @gawrona, za co chciałbym mu z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować:).

Osobne wielkie podziękowania kieruję do dzielnych i niestrudzonych poszukiwaczy błędów w tekście spolszczenia czyli @kondotier (również za pomoc merytoryczną ze zrozumieniem rosyjskich dialogów głosowych), @MaklerR i @Szczepan9205, którzy poświęcili swój prywatny czas aby nieco wyprostować moje wypociny:cool:

Autor spolszczenia życzy wszystkim miłej zabawy i fajnych przygód spędzonych w towarzystwie Ponurego i Ateny :) 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Poniżej znajduje się łącze do pobrania spolszczonej przez @Anton Gorodecki wersji modyfikacji "Kontrakt na Nowe Życie". Wersja ta zawiera:

Spoiler
  1. ZP 1.6.02 + modyfikację "Kontrakt na nowe życie" (najnowsze wersja z Gitlaba)
  2. Spolszczenie mojego autorstwa
  3. Lektora z ZP (dostosowano niektóre pliki audio + dołączono kilka plików z CzN)    
  4. Spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1)
  5. Okna ekwipunku od Suvoroksa
  6. Okna dialogowe z MUI COP
  7. Napisy do ważnych kwestii wypowiadanych przez NPC
  8. Według możliwości dostosowano wyświetlane czcionki
  9. Zmieniono kolor obrazu wyświetlanego przez noktowizory
  10. Dostosowane modele NPC (podziękowania dla ich prawowitych autorów)

MEGA

GoogleDrive

1fichier


Źródła:  AP-PRO_LOGO.png   Y6DvRrN.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Kontrakt na Nowe Życie

@vidkunsen gdybyś liznął choć trochę tak znienawidzony przez siebie język angielski, to sam byś do tego doszedł.

A rada ode mnie (jeśli ktoś zamierza grać po rosyjsku), której nie napisano na ap-pro.ru, to nie grzebać w dodatkowych opcjach grafiki, bo gra się "zamraża" a opcje i tak pozostają bez zmian.

Dodatkowo niektóre opcje wyboru renderowania oświetlenia są niedostępne.

EDYTA: @vidkunsen za spawner dziękuję. Przyda się przy testach spolszczenia.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacja dostępna jest do pobrania również z GD (podziękowania dla drCarabasa) i Janka (podziękowania dla akiverin):

W3gNWyf.png [5 GB] [4,7 GB, wymagana rejestracja] HfLQofn.png

Twórcy zapowiedzieli łatki. Na polskim Windowsie nie będą wyświetlane niektóre tekstury (te opisane grażdanką).

Edyta: Sorry, Rosjanie też mają nagiego (bez tekstur) Leśnika:P

  • Super 2
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem, misja wyjść z podziemi, kontroler a potem dalej na lokację.

 

Spoiler

ss_tomahawk_12-15-20_00-55-00_(az_radar).thumb.jpg.e6a6f4329f28661b881fe6082658e7eb.jpgss_tomahawk_12-15-20_00-36-02_(az_radar).thumb.jpg.7a399b1ed4306b43e281cda3f0bbe17a.jpgss_tomahawk_12-15-20_00-26-46_(az_radar).thumb.jpg.c4a00a952f8be15efda9846d1e8d0f6e.jpg

A tak wygląda problem:

Spoiler

To coś chyba z teksturami - shaders_cache ale jak to naprawić? - zamiast postaci mam jakieś bryły przezroczyste?

ss_tomahawk_12-15-20_00-57-12_(az_radar).thumb.jpg.060d0f2cc3bc7d4ad47dfe2ef46c6c7c.jpgss_tomahawk_12-15-20_00-55-49_(az_radar).thumb.jpg.34d5fca41378c56d871cd4540c5b63f1.jpg

Ktoś wie co i jak zmajstrować coby postacie nie wyglądały jak duchy robotów?

ss_tomahawk_12-15-20_00-55-43_(az_radar).jpg

ss_tomahawk_12-15-20_01-15-48_(az_radar).jpg

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalsze dodatki z AP-Pro do moda:

Detektor: https://yadi.sk/d/vzmuPDLnvfHkFw

Kursor celowników: https://yadi.sk/d/XQl38okbjpLKPg

Spoiler

https://ap-pro.ru/forums/topic/2193-kontrakt-na-novuyu-zhizn/

Дополнения:

  • Спавнер от @karavan150:
  • Бипер детектора заменён на более громкий | спасибо за ссылку @drCarabas:
  • Убрать зум при прицеливании с мушки от @digital defender:

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwilę (bardziej pasowałoby chyba określenie "nieśpiesznie połazikowałem":P) i powiem wam, że naprawdę warto przeszukiwać miejscówki. Na przykład te miejsca:

Spoiler

cGJqmdl.jpg

JnFbaOp.png

Przy zombiakach znalazłem od razu Welesa i trochę zapasów.

I0VykOv.jpg

Znalazłem też fajną anomalię:)

3EzcS93.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacja dostała etykietkę OBT (ciekawe czy to przez powtarzające się posty na ap-pro.ru ludzi, którzy nie umieją zmienić rodzaju oświetlenia?:068:). A tak na poważnie jest kilka mniejszych baboli utrudniających/zakłócających rozgrywkę. Na stronie moda na ap-pro.ru dodawane są poprawki użytkowników (jeśli ktoś jest zainteresowany).

@vidkunsen jak ci się widzi odrzut broni w tym modzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S - 11  - koszmar i co chwilę zwrot akcji.

Aby się dostać do poziomu laboratorium potrzeba żółtej klucz-karty którą ma naukowiec z tego laboratorium.

Po 23:00 można go spotkać w wieży, problem z tym, że facet ma zryty beret niczym ziemia pod Verdun po sławetnym tygodniowym ostrzale artylerii.

Samobój i przeszukanie - PDA - tamże info, że skitrał rzeczoną klucz-kartę gdzieś na obszarze około  pól hektara.

Co ja się naszukałem tego fanta!

Ułatwienie dla tych co dotrą do tego miejsca,.

Potem po S-11 jest kwestia wskrzeszenia na stałe Karla, Bagienny Doktor , anomalia Wyspa i trzeba jemu przynieść Kompas.

Spoiler

ss_tomahawk_12-17-20_00-41-38_(az_radar).thumb.jpg.b2f350d81c97881ada348174f1c1d915.jpg

 

ss_tomahawk_12-17-20_00-11-40_(az_radar).jpg

ss_tomahawk_12-17-20_00-11-46_(az_radar).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kajm21 Nie ma wersji angielskiej - tylko rosyjska.

@tom3kbTu się zgodzę, poprzednie części to jedne z fajniejszych modów w jakie grałem, a w tym autorzy poszli o krok dalej i muszę powiedzieć, że mod wygląda pięknie i mam taką cichą nadzieję, że poziom fabuły jest na tak samo wysokim poziomie, ale nie wiem bo ogranicza mnie szczątkowa znajomość rosyjskiego :D 

Zresztą sami oceńcie czy to nie wygląda ładnie:

Spoiler

ss_szczepan_12-21-20_10-54-06_(az_radar).jpg

ss_szczepan_12-21-20_11-00-24_(az_radar).jpg

ss_szczepan_12-21-20_10-57-11_(az_radar).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o odpowiedź na poniższe pytanie:

7 godzin temu, Mikus47221 napisał:

Planujecie przetłumaczyć mod na język Polski?

to informowałem o rozpoczęciu prac tutaj:

7 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

mod wygląda pięknie

Obawiam się, że jest to jego największa zaleta.

7 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

i mam taką cichą nadzieję, że poziom fabuły jest na tak samo wysokim poziomie

Zadania w miażdżącej większości sprowadzają się do zdobycia i oddania danego przedmiotu lub udania się w dane miejsce. Główna linia fabularna sama w sobie jest dość ciekawa, scenki przerywnikowe robią robotę, ale widać gołym okiem, że pewne wątki można by pociągnąć dalej/urozmaicić, przedłużając (nie na siłę) moda.  

W końcu mamy do czynienia z całkowicie nową autorską lokacją/podlokacjami (udane przeróbki laboratoriów z innych modów) wspartą pięknymi letnimi okolicznościami przyrody (dużo zieleni w betonowej dżungli, niebieskie niebo, klimatyczne noce i nastrojowa mgła). 

Niestety ekonomia moda nie istnieje. Ceny i spawn przedmiotów to masakra. Jest zbyt łatwo. Stanowczo zbyt łatwo...

Oczywiście jest to tylko moje zdanie. Widziałem już co najmniej kilka (bardzo) dobrych modów fabularnych i niestety KNNŻ do nich na tą chwilę nie należy. Widać, że został wydany zbyt wcześnie, praktycznie bez testów, niektóre wątki zostały na siłę ucięte, aby wydać moda.

Edytowane przez Anton Gorodecki
literówki
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.