Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

5-Sc-Qhn1y-MU.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 12.03.2021 r.
Autorzy: ANOTHER Team
Autorzy spolszczenia: @kondotier, @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: ok. 10 godzin


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod tyle razy zmieniał nazwę i powstawały nowe nieukończone wersje, że ja z nim mam jak w tym memie i nie mam pojęcia czy któryś był doprowadzony do końca.

"To który k@#$a jest synem kogo" 

Ale cieszę się, że wreszcie ktoś wziął się za niego i ogarnął sprawę do końca. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka pany! Piszę z pytaniem do osób mających jakieś pojęcie o tłumaczeniu plików tekstowych i ze znajomością języka rosyjskiego. Otóż sprawa wygląda tak - hobbystycznie zacząłem sobie tłumaczyć Another Story no i sprawa wygląda tak - mam gotowe tak około 50-60% tłumaczenia ( ogarnięte są pliki odpowiedzialne głównie za część techniczną tj. opisy i nazwy zadań, opisy broni i pancerzy, imiona i nazwiska NPC i ważniejszych NPC, PDA, główne menu i opcje i rzeczy, które nie zawierają dialogów), do przetłumaczenia zostały tylko dialogi ( 8 plików) i tu pojawia się moje pytanie - czy znaleźli by się jacyś chętni tłumacze znający się na tłumaczeniu z rosyjskiego, którzy pomogli by w tłumaczeniu dialogów?

Pytam bo niestety jeśli chodzi o rosyjskie dialogi no to w tej kwestii leżę i kwiczę - próbowałem coś samemu sklecić, ale tłumaczenie z translatora brzmi strasznie dziwni, a ja sam zazwyczaj tłumaczę z angielskiego, stąd moje pytanie. Byłoby fajnie gdyby ktoś się odezwał i był w stanie pomóc to mieli byśmy kolejny przetłumaczony mod do kolekcji :) Jakby się znaleźli jacyś chętni to piszcie tu w temacie moda  :)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1 więc ja osobiście życzę od siebie wszystkim miłej gry :) Przed uruchomieniem moda koniecznie przeczytajcie instrukcję instalacji. Warto też zapoznać się z treścią z zakładki Ważne informacje dotyczące rozgrywki.

No i to tyle :) Nie powinny aczkolwiek mogą pojawić się jakieś literówki w tekście więc jeśli napotkacie jakieś problemy to wstawiajcie zrzuty w temacie moda. Ja od siebie chciałbym jeszcze raz podziękować @kondotier choć tym razem bardziej oficjalnie bo gdyby nie jego pomoc to spolszczenie mogłoby się nie ukazać - to on przetłumaczył większość dialogów bo dla mnie to był pierwszy mod tłumaczony z języka rosyjskiego i mam nadzieję, że nie wyszło źle :)

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.04.2021 o 08:07, Szczepan9205 napisał(a):

Spolszczenie moda zostało dodane do postu #1

Rozwiń  

Masz minusa :038:akurat jak wyjeżdżam na wieś do końca weekendu to premiera nowego spolszczenia :D i sobie nie pogram. 😞

A tak na serio to fajnie:048:, chciałem sobie zawsze pograć w Another Story ale z pierwotną wersją tego moda takie cuda się działy, że nie wiem czy w końcu wyjdzie czy wyszła? A tak to chociaż "kontynuację" z tej serii sobie ogram.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Hehehe powiem Ci w ten sposób - trochę stracisz, aczkolwiek nie tyle, żeby się smucić z tego powodu. Another Story zalatuje mi KNNŻ i Odstępcą - wygląda jakby autorzy nad nim aktywnie pracowali, potem zaprzestali prac, a potem wrócili po to, żeby go tylko dokończyć i wydać - fakt może nie powinienem pisać takich rzeczy bo może to kogoś zniechęcić do moda, ale o ile 2 z 4 rozdziałów są ok, tak rozdział 3 wygląda jakby był zaczęty i w pewnym momencie ucięty i autorzy dokleili tylko zakończenie, żeby to jakoś wyglądało, a rozdział 4 to jakiś żart bo trafiamy do Baru, gadamy z dosłownie 2 NPC, pierwszy kieruje nas do drugiego, a tamten nam daje zadanie na zdobycie jakiegoś PDA na Jantarze, idziemy do przejścia na Dzicz, które przenosi nas na Jantar, odbywamy krótką rozmowę i dziękuję za uwagę koniec moda :P Poza tym w modzie miały być jeszcze 3 inne lokacje - Kordon, tzw."Lokalizator" i Autobaza - wszystkie 3 zostały wycięte - skąd wiem? Ano stąd, że były dla tych lokacji dialogi, które przetłumaczyliśmy, a potem się okazało, że nawet nie są wykorzystywane. 
Ale poza tym no to jest to mod na kilka godzin, graficznie wygląda ładnie i jest w nim trochę do roboty, a że ostatnio posucha w modach straszna to można się zainteresować :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/ęła ten temat

@Szczepan9205 a w kwestii instalacji to instalujemy moda i ten patch z 14.03.2021. A te nieoficjalny patch też? Czy go olewamy? A jeżeli wrzucamy to ten nieoficjalny jako drugi, a po nim spolszczenie? Bo w nim widzę jakieś w ciul dopełnień i poprawek :062:

Ja na razie zainstalowałem:

1. Mod

2. Patch 14.03.2021

3. Spolszczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Stalkerzy, pomożecie?

Przy rozpoczęciu nowej gry następuje wylot z takim logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 582
[error]Description   : f:\gog\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\wpn\wpn_bolt_bump.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:


Spotkaliście się może już z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pobrałem moda z torrenta w pierwszym poście i robiłem tak jak pisze w opisie instalacji , za nic nie mogę odpalić moda . Uruchamia mi się Zew dodam ,że nie instalowałem , żadnych patchy

Na chwilę mi się wczytał samo menu po wybraniu trudności mistrz taki wylot.

Przy kolejnej próbie odpalenia wylot do pulpitu z takim czymś.

  Pokaż ukrytą zawartość
  Pokaż ukrytą zawartość

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierDodałem i dalej po wybraniu opcji mistrz trochę zacznie się wczytywać i staje.  Raz udało mi się uruchomić ale niektóre dialogi były w krzaczkach i nie było polskiego lektora. A z pulpitu z tym skrótem w ogóle nie reaguje.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Grasz na polskiej podstawce? Jest wtedy taka możliwość, że potrzeba wstawić oryginalny kat pol, a dopiero po tym nadpisać go plikami spolszczenia.

Ja grałem w niego w oryginale, to jak stawiać, nie wiem.

DODANO: Przecież to mod rosyjski, więc nie możesz mieć polskiego lektora, bo pliki dźwiękowe są podmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Dziwne masz problemy z tym modem bo instalacja jest banalna. 

1. Stawiasz czysty Zew Prypeci 1.6.02

2. Na niego wrzucasz wypakowany mod

3. Wrzucasz patche i zmieniasz nazwy tym plikom co podałem, żeby mod się włączał

4. Wrzucasz spolszczenie i grasz

Na ten Twój wylot  Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02 pomaga obniżenie ustawień graficznych bo pierwsza lokacja ma takie loty, że na maksymalnych lub wysokich ustawieniach potrafi się wywalić przy wczytywaniu lokacji - niedopracowanie moda niestety. 

@bolo Ja zrobiłem sobie skrót od xrEngine z bin i z niego uruchamiałem i wszystko działało i działać raczej musi no bo np @Agrael bez problemu uruchomił mod.

@kondotier Tak ogółem mod jest rosyjski, ale do paczki ze spolszczeniem dodałem też pliki dźwiękowe z polskim lektorem (te które są w czystym Zewie Prypeci w głównym katalogu gry w folderze localization) jako opcjonalne jeśli ktoś lubi mieć odzywki NPC nie związane z dialogami z naszym lektorem. A jak ktoś chce mieć tylko tekst po polsku, a odzywki NPC po rosyjsku to nie wrzuca zawartości folderu localization i tyle dlatego @kanon1022 pisał, że lektor mu nie działa :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.