Skocz do zawartości

Powrót Legendy 0.9.2 - dyskusja ogólna


MaklerR

Rekomendowane odpowiedzi

@cichy, to jest to samo miejsce, tylko ja stałem trochę dalej od ściany - zwróć uwagę na linię odłupanego tynku.

I jeszcze

13 hours ago, cichy said:

Dzięki skórze z twarzy stalkera możemy wykonać wszelkie możliwe fikołki z zadaniami jakie nam przyjdą do głowy. Właśnie tak gram...

Nie wiem jak w tej wersji, ale w LR 0.8 grając jako Stalker znalazłem to w schowku i z ciekawości założyłem. Po zdjęciu Stalkerzy na mapie wyświetlali się na czerwono... 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, A6AKAH napisał:

Nie wiem jak w tej wersji, ale w LR 0.8 grając jako Stalker znalazłem to w schowku i z ciekawości założyłem. Po zdjęciu Stalkerzy na mapie wyświetlali się na czerwono...

Sprawdzę później jak skóra z twarzy działa na przedstawiciela frakcji Samotnicy (oczywiście mówię o wersji 0.9), na razie pograłem trochę "grzesznikiem":005: i sam skrypt działa dobrze - zamiana neutrał/"grzesznik" funkcjonuje bez zarzutu.

Mam również "pomysła" na te napisy na ścianach:006: 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram jako Ślimak, i część frakcji jest wroga. Po założeniu maski wszyscy są "cacy". Dzięki temu mogę robić zadania dla wielu ugrupowań. Frajda jest niesamowita, bo Grzech dał mi zadanie likwidacji wszystkich liderów frakcji - podobnie jak w wersji 0.8 z dodatkiem Sin. Tutaj też skrypty pozwalają na dowolność rozgrywki.

   Im dłużej gram tym bardziej ten mod mnie zaskakuje - wspaniała fabuła połączona z genialnym wyglądem. Jest powiedzenie, że "kiedy Bóg rozdawał talenty, jedna kolejka była do urody inna do rozumu" - tu dzięki modderom ta maksyma jest fałszem....

ss_cichy_03-03-18_10-12-24_(k00_marsh).jpg ss_cichy_03-03-18_11-12-26_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_03-03-18_11-16-39_(k00_marsh).jpg ss_cichy_03-03-18_11-17-11_(k00_marsh).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notabene u mnie również "utworzenie" (żeby już nie małpować tego nieszczęsnego spałnowania) oka stalkera powoduje wylot. 

Co do twarzy stalkera - na razie jako Samotnik jej nie znalazłem (zespałnować jej nie można). I w sumie byłoby lepiej gdyby ani jej, ani też rytualnego ostrza "Warg" (pozwala na patroszenie stalkerów) również nie można było znaleźć. Poszukamy, zobaczymy:006:

P90 zasilane jest amunicją 9x19:P

Spoiler

ss_bbqn_03-03-18_13-01-32_(l01_escape).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A6AKAH

A do tej jamy to w jakimś modzie nie przenosił teleport, który znajdował się niedaleko od niej w takim polu anomalii grawitacyjnych. Nie pamiętam czy on tam jest standardowo na lokacji Czerwony Las. Chyba nawet na tablicach informacyjnych na tej mapie jest tak jakby odrecznie zaznaczone położenie teleportu. Tylko nie wiem czy to do Leśnika czy do tych jaskiń. Chyba, że coś mi się już mięsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb

Teleport na czołgu był do Leśnika, ale (jak wspomniałem) i tak sprawdziłem - wiadomo, mod to nie podstawka. Te jaskinie w Czystym Niebie były tak samo niedostępne, wyłaziły z nich snorki. Stąd moje podejrzenie, że może to być bug, ale z drugiej strony byłoby to grube niedopatrzenie ze strony twórców moda. Więc jeszcze popróbuję, jak odetchnę...

A jak Ci się mięsza :), to odstaw mody i odpal sobie niespatchowane CN - ubaw po pachy, ale za uszczerbek na Twoim zdrowiu nie odpowiadam. :D

 

2 hours ago, Anton Gorodecki said:

Co do twarzy stalkera - na razie jako Samotnik jej nie znalazłem (zespałnować jej nie można). I w sumie byłoby lepiej gdyby ani jej, ani też rytualnego ostrza "Warg" (pozwala na patroszenie stalkerów) również nie można było znaleźć.

Zgadzam się całkowicie. Uważam, że tak byłoby najlogiczniej, i dlatego o tym napisałem - żeby ktoś nie miał "niespodzianki".

No, a z tym P90 to faktycznie polecieli... Chociaż z drugiej strony - czemu nie? W Czystym Niebie był kwestowy AK na amunicję do PKMa (7,62x54). :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A6AKAH

Ale ja nie mówię o teleportach na czołgu. Tylko dalej na pół-zach w tej części mapy. Za często w Czerwonym Lesie nie gram ale chyba w Złotym Kufrze 2 poszedłem na północ od czołgu i chyba tam była strefa z anomaliami grawitacyjnymi i teraz nie wiem czy koło nich czy w środku był teleport, który mnie wrzucił do tych jaskiń i zebrałem tam schowek. Teraz nie jestem pewien czy tak to działa zawsze na tej mapie. Czy to było zrobione tylko w konkretnym modzie. Dużo ich już pyknąłem to mi się mogą mylić. Tak tylko wspominam jak to mi gdzieś zadziałało, za bardzo pomocne to nie jest ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się udało wejść do szóstego schowka "KOLEKCJONERA" na przeciw czołgu w Czerwonym Lesie - stanąłem na przeciw "jamy" (patrz ostatni screen) i z rozbiegu. Inaczej zsuwałem się po zboczu. W tunelu na Magazynach to też była perwersja.. :blink:

Spoiler

ss_cichy_03-03-18_17-27-28_(l10_red_forest).jpg ss_cichy_03-03-18_17-29-21_(l10_red_forest).jpg

ss_cichy_03-03-18_17-29-26_(l10_red_forest).jpg ss_cichy_03-03-18_17-29-29_(l10_red_forest).jpg

ss_cichy_03-03-18_17-29-44_(l10_red_forest).jpg ss_cichy_03-03-18_17-29-59_(l10_red_forest).jpg

Żadnych teleportów więcej tam nie ma - w OP-2 były w tzw. linii na WYSPY.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Szelcu napisał:

Na jednej z francuskich stron o tematyce stalkerskiej znalazłem ciekawą paczkę z różnorakimi wersjami językowymi.

Temat angielskich wersji językowych rosyjskich modyfikacji (stąd ów paczka na tej francuskiej stronie) był poruszany na tym Forum co najmniej kilkakrotnie. Link do strony TKGP -> https://docs.google.com/document/d/1uEN0wVYTsSRIMVnF-4bMz__I1iEEAvL50gOXS9FO78w/edit

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to chyba jakiś inwalida jestem - próbowałem sposobu, który podał @cichy - bez rezultatu. Zatrzymywało mnie u podnóża skarpy, skoczyć też nie dało rady. Ale "co się będę kopał z koniem." Rozwiązałem problem w myśl zasady: jak mod ze mną po chamsku, to ja z nim też.

Spoiler

03-03-18(l10_red_forest).jpg.a29fde814e4d13fbfc6956c3838d8b29.jpg

Niemniej dziękuję wszystkim za odzew i pomoc. Sypnąłbym plusami, ale na to chyba jeszcze jestem "za młody", bo nie znalazłem u siebie takiej opcji... 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem grę od nowa jako Grzech, poszedłem do rzeczonej jaskini bez zlecenia - wskoczyłem tam dokładnie jak wcześniej opisywałem. Nie podnosiłem skoku, ani niczego nie mieszałem w plikach - mod postawiłem jako czysty, bez jakichkolwiek poprawek w plikach. Plecak tam jest, ale możliwości zajrzenia do niego bez posiadanej serii zadań nie jest możliwe co widać na screenie.

ss_cichy_03-04-18_10-20-51_(l10_red_forest).jpg ss_cichy_03-04-18_10-21-57_(l10_red_forest).jpg

@A6AKAH - ale Twój sposób rozumowania mi bardzo odpowiada - grunt to pomysł i nie wyważać otwartych drzwi.... :D

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granatniki podlufowe walą jak moździerze - dość celnie i nieprzyzwoicie daleko. Bez problemu można nimi kasować nisko lecące śmigłowce. :D

@cichy, u mnie sprawa tego nieszczęsnego schowka wygląda następująco: LR postawiłem z wszystkimi fixami. Dodałem też Twój patch - tyle, że on zawiera folder "config", zamiast "configs". Zauważyłem to dopiero dzisiaj, przeniosłem pliki we właściwe miejsce. Teraz to i ja mogę, nawet bez rozbiegu :). Bez patcha - nie ma mowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzisiaj autorzy modyfikacji planują upublicznienie nowego torrenta z poprawioną wersją LR 0.9 (zapewne będzie to repack). Z jednej strony się cieszę, z drugiej będę musiał od początku porównywać pliki tekstowe:dry:. Jak to zawsze mówię: oczy się boją, ale ręce zrobią:) Wszelkie poprawki proponuję instalować dopiero po pojawieniu się ich na stronie macierzystej moda.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy, swieżutki torrent DO VER, 0.9.1- poprawione te kuriozalne schowki na Magazynach Wojskowych I w Czerwonym Lesie. Pozostałe zmiany:

Spoiler
Обновление 0.9 до версии 0.9.1! Доступен репак-торрент. Техподдержка по неактуальной версии 0.9 более осуществляться не будет.

Новая игра ОБЯЗАТЕЛЬНА. 

Арсенал : 

- Исправлено прицеливание у оружия. 
- Исправлен вылет, связанный с РГ-6. 
- Добавлены обнаруженные недостающие описания. 
- Правки баланса. 

Спавн : 

- Передвинуты тайники Хабарщика в Рыжем лесу и Тихих холмах в более доступные места. 
- Рядом с местом спавна Заколдованного комбеза добавлены хим.аномалии. 
- Немного изменен схрон Долга по сюжетке. 

Квесты : 

- Доработана и расширена цепочка с призраком сталкера под ж/д. 
- Исправлен спавн пятой части документации в Х-16 по квесту Ведрова. 
- Исправление вылета с Лукашем по сюжету Долга. 
- После сдачи квеста на добычу инфы от Крота по сюжету мерков, сталкеры и долговцы должны стать врагами. 

Баланс, экономика : 

- Немного меньше усталости ГГ при перегрузе. 
- НПС теперь получают больше урона от разрыва. 
- Апнуты подсумки 1 и 2.5 кг до 2 и 4 кг соответственно. 
- Прописаны в торговлю РПК-74, АК-74. 

Прочее : 

- Множество исправлений в текстах диалогов, в частности по сюжеткам Долга и Наемников. 
- Исправление вылетов при одевании аномальной и кольчужной кожанок. 
- Исправление вылета при прокачке на 29-30 уровнях. Наверное. 
- Исправлен неподнимаемый "Берилл" на Арене. 
- Убран никого не устраивающий заклин двери по ночам у Сидора. 
- Убран режим "жизнь после жизни" ввиду множества его родных багов. 
- Исправлена иконка "Купола" ЧН. 
- Исправлена плохая видимость полосок статов брони и оружия. 
- Множество правок в текстах диалогов, заданий и интерфейса. 
- Глобальная карта приведена в более нормальный вид. 
- Мелкие исправления динамических новостей. 
- Замена некоторых мыльных текстур на новых локациях. 
- Исправление "синих" иконок военных (Stern-13). 
- Исправление некоторых дублей в списке треков в радиоприемниках (Stern-13). 
- Добавлены новые опции в установщик. 
- Прочие мелкие доработки, о которых мы забыли упомянуть.

===

Исправлены были не все глюки, но они будут исправляться в маленьких кумулятивных фиксах, которые уже НЕ будут требовать новую игру!
 

NOWA GRA OBOWIĄZKOWA - PRZY KOLEJNYCH POPRAWACH NIE BĘDZIE JUŻ ONA POTRZEBNA - SPECJALNIE TAK BĘDĄ PREPAROWANE.

LINK DO TORRENTU VER. 0.9.1: https://vk.com/doc196938178_461288503?hash=b294bd2a046501690b&dl=56f1a1970d2035e15f

 

ŹRÓDŁO: https://vk.com/legendreturns

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LR 0.9.1 (bin + gamedata) dla tych, którzy nie chcą ściągać repacka. Stawiamy na "czysty" CoC 1.4.22.

Rozmiar archiwum: 1.6GB

Intalacja:

1. Z folderu CoC usunąć bin i gamedata.

2. Skopiować zawartość rozpakowanego archiwum.

3. Grać.

link (Google): https://vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fopen%3Fid%3D1RB_UPb2Alx4vzVjCHgk0R8l9QhyQf7E9&post=-140958051_11668&cc_key=

Edytowane przez A6AKAH
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym hotfixie od @Junx , jest taka informacja.

Cytat przetłumaczony:

" Jeszcze taka ciekawostka.
Czy wiecie, że w wersji. 0.9.1 można wykonać swój awatar dla GG?

Jeśli nie, to:
1. W katalogu z teksturami jest plik your_avatar.dds . Wstawiamy swój awatar, jaki tylko chcemy. Mam nadzieję, że wiecie jak to zrobić.
2. W menu wyboru osób, w spisie ikon, pod sam koniec należy wybrać ui_your_avatar.
3. ???? ( tak jest w oryginale i chyba oznacza wybraną nazwę )
4. Można grać. "

Nie gram w moda, więc nie sprawdzę.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już tajemnicą nie jest, że @Anton Gorodecki pracuje nad polonizacją do najnowszej wersji moda. 
W związku z tym testerzy mają co robić + wcześniejszy dostęp do spolszczenia :)
Mnie trafił się Monolit. Pograłem sobie prawie dwie godziny i robi się coraz to ciekawiej. W Prypeci, głównej bazie Monolitu dostaniemy zadania. Głównie na eliminację kogoś, wyczyszczenia danego obszaru itd..

Trochę pobiegałem po Zatonie i Jupiterze, a następnie poleciałem na Radar. Tam niespodzianka - Moi bracia proszą o pomoc. Udajemy się do bunkra sterowni mózgozwlęglaczem. 
Tamtejszy dowódca wyjaśnia nam, o co chodzi.. Jest problem z samym mózgozwlęglaczem - zbyt często się przegrzewa. Bracia muszą go chłodzić a w tym czasie jest całkowicie nieaktywny co umożliwia niewiernym przedarcie się do centrum. 
Dalej nie będę się rozpisywał, ale musimy biec do X-8. 

Spoiler

ss_daniel_03-07-18_17-03-29_(l10_radar).jpgss_daniel_03-07-18_17-17-22_(l10u_bunker).jpg


A co poza tym ? 
Bandyci chleją wódkę pod mostem ;)
 

Spoiler

ss_daniel_03-07-18_16-52-14_(jupiter).jpg


 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.