qlkin Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) @DaarMoo W Soli2016 jest na Agro, w bazie wojskowych, na 1-szym etażu, na półkach na ścianie. PS po edycji - no jest w wiosce, tak jak DaarMoo pisze później (chociaż właściwie to - wcześniej - relatywistyka jakaś, lol) Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez qlkin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Dynamit był w Wiosce. Miał go NPC. Znalazł przede mną. Podobny numer mam z berylem leczącym. W tradycyjnym miejscu nie było (fabryka Jantar), ale miał go samotnik siedzący przy ognisku. Musiałem go załatwić. Razem z kumplami. Niestety na niewiele to się zdało ponieważ musiałem cofnąć się w zapisach i pancerz wylądował na Agro. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) @DaarMoo W sumie to operacja fałszywa flaga wyszła - dopiero teraz się doczytałem, że tutaj NPC zbierają wszystko i ... olaboga ... nawet noszą to shandlować do targowca, lol, cenne i unikalne rzeczy, typu arty itp. zostawiają sobie itd. Może Ci się przyda: https://www.playground.ru/stalker_shadow_of_chernobyl/file/s_t_a_l_k_e_r_amk_1_4_1_nlc_5_07_ns3_solyanka_ot_wawka_addony-864690 Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez qlkin 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Znalazłem beryla. Miał go na Agro jedyny NPC, który nie chciał ze mną rozmawiać (znacznik był na bazie stalkerów - @qlkin). Musiałem strzelić. @qlkin wszedłem na stronę z linka - przepastna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam wszystkich , mam problem z tym modem taki z wylotami do pulpitu bez loga. Wywala jak wczytuje się klient synchronizacji Edytowane 4 Kwietnia 2022 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 @kanon1022 może coś bliższego. Czyli nie zacząłeś grać czy zacząłeś i wywala ? W którym miejscu jesteś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 @DaarMoo Zaczołem jestem na Kordonie , pierwsze zadanie od Sidora , zapisałem grę i wyszedłem po ponownym wczytywaniu to się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 @kanon1022 jesteś na początku. Postaw moda jeszcze raz. Może coś nie zatrybiło. Czasami tak bywa. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mexicano Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Mod mi się wysypuje gdy zaczynam dialog z Bagiennym Doktorem na samym początku. Ktoś wie co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 @Mexicano moja szklana kula mówi mi, że a kto to wie. Wrzuć co jest w logu, a najlepiej zmniejsz sobie ustawienia graficzne i wtedy popróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mexicano Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 @tom3kb zmieniłem z dynamicznego oświetlenia na statyczne, grafikę też ustawiłem na niską i dalej nic. A w jakim folderze mogę znaleźć logi? Bo dopiero zaczynam przygodę z modami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 @Mexicano Najważniejsze jest na samym dole po fatal error. Ten mod jest chyba mocno problematyczny bo ja też jak trochę zacząłem grać to miałem randomowe wyloty od czapy, to tu to tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 @Mexicano wina może leżeć po stronie ostatniego save'a. Tak czasami bywa. Wczytaj przedostatniego i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mexicano Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 @tom3kb Trochę naszukałem się tych logów i nie do końca wiem czy to jest to. Nie mam ścieżek podanych w tym poradniku, ale za to znalazłem folder z logami w folderze gry. Nie ma w tym logu żadnych fatal errorów więc wysyłam całego. * Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S1, 1697.00 mhz, 38-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx --found external arch mp_military_2.xdb0 FS: 30253 files cached, 5985Kb memory used. Init FileSystem 2.281723 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find InstallUserName entry in registry * [win32]: free[4003500 K], reserved[83416 K], committed[107324 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[7689 K], process heap[3242 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"... ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_skeleton_update [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1299]: NVIDIA GeForce 920M * GPU driver: 25.21.14.2531 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4078 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=4 load time=101 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 4 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] Input: 1 Config-file [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 0 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Bo to nie jest fatal tylko błąd w zapisie save'a albo bug. Rzecz spotykana w tym modzie. Na Radarze np. po wyjściu z X10 nie należy likwidować wojska bo mamy wyloty bez errora. Trzeba skierować się w stronę przejścia na Jantar, odsłuchać info od Sida i dopiero można rozwalać. Jest kilka takich zadań gdzie trzeba zachować kolejność bo inaczej zaliczymy wyloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) @Mexicano "przeleciałem" tylko tę stronę, tego tematu i znalazłem dwa rozwiązania w Twojej sytuacji z wylotem. W dniu 4.04.2022 o 19:58, DaarMoo napisał: @kanon1022 jesteś na początku. Postaw moda jeszcze raz. Może coś nie zatrybiło. Czasami tak bywa. 10 godzin temu, DaarMoo napisał: @Mexicano wina może leżeć po stronie ostatniego save'a. Tak czasami bywa. Wczytaj przedostatniego i zobacz. I zgadzam się z diagnozą + widzę dwa słabe punkty w tej przygodzie z moddingiem - moim tylko zdaniem. 1. twój laptop będzie sobie radził raczej średnio (optymizm) z modami podciągniętymi graficznie oraz 2. steam wersja podstawki gry to średni (eufemizm, lol) pomysł ogólnie - z wielu powodów. Ps. mała prośba. wstawiaj takie logi w spojler (takie oczko po prawej jak piszesz posta), bo to czyta kilka %, zwłaszcza jak nie ma Fatal Error😜 Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez qlkin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Pojawił się problem techniczny. W Sterowni Monolitu drzwi do ostatniego pomieszczenia (hologram Świadomości-Z) są zamknięte, a powinny być otwarte. Pierwszy raz udało mi się jakoś przejść (?!) przez zamknięte . Teraz muszę pójść drugi raz na CEA2 w związku z zadaniem dla Ducha. Co ciekawe (pewnie kolejny bug) w środku znowu jest hologram - wyświetla się 1 przy minimapie. Może mechanicy coś wymyślą ? Zadanie dla Ducha oczywiście z Solanki na 10 Złotych Kotletów. Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 @DaarMoo. Te drzwi mają być zamknięte, co nie zmienia faktu, że mod nie należy do najbardziej dopracowanych. Pierwszy raz na CEA-2 wybrałem się właśnie po Złote kotlety dla Ducha. W rozmowie z hologramem wybierając opcję dialogową - Nie przyłączę się do Świadomości-Z (czy jakoś tak) Naznaczony automatycznie zostaje przeniesiony na CEA-2. Gdy wszystkie Kotlety są w plecaku, trzeba przebiec całą drogę z teleportami, aż do końcówki takiej jak w CCz. Po obejrzeniu filmiku ze Striełokiem na trawie lub przewinięciu go Esc. Naznaczony ląduje w Prypeci, a stamtąd biegnie do Ducha na Radar. Zdaje zadanie i otrzymuje przejście CEA-2 - Sarkofag, będzie to droga powrotna na przyszłość. Żeby doprecyzować: Spoiler 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 No cóż dojechałem do końca. Co prawda nie przyniosłem Duchowi 10 Złotych Kotletów (post j.w) dzięki którym otworzyłby następny tport do Monolitu, ale jeden mi wystarczy. Pojawił się w ostatniej sali X10. Pożegnałem się z Duchem i... Spoiler czas na podsumowanie. Pod względem scenariusza i sposobu prowadzenia fabuły jest to mod dla wszystkich. Tych którzy zaczynają przygodę - mogą być pewni, że dojdą do końca, i dla starych wyjadaczy - dla odprężenia. Choć odprężenie to za dużo powiedziane. Szczególnie związane jest to z olbrzymią - od połowy gry - ilością anomalii. Właściwie na WM, Wysypisku, Radarze, DM, trzeba tylko chodzić i to slalomem, aby zachować zdrowie. Elitarny detektor jest niezbędny choć nie wyłapuje anomalii chemicznych. Poza tym nie mamy czasu nudzić się. To co zlikwidujemy na danej lokacji przy ponownym wejściu, mamy znowu do odstrzału. Więc postrzelać możemy. No i arty. Trzeba zbierać wszystkie. Bo po pierwsze możemy sprzedać, a po drugie dzięki nim możemy kupić lepszą broń, pancerz, zestawy remontowe. Ale tu pojawia się problem. Spawn. Jak mamy szczęście to mamy, jak nie, to zbieramy śmiecie. I ponowne wczytywanie sejwów niewiele daje. Mutantów jest duuużo, a pod koniec gry, szczególnie na Barierze, Kontrolery atakują grupami (3-4). Jest zabawa (chowanie się raczej). Mod, jak grający wiedzą, mam sporo niedociągnięć natury fabularnej. Np. zadanie na pendrive'a dla Woronina. Okazuje się, że ten sam pendrive potrzebny jest również Maxowi. Rozwiązanie to - oddać Woroninowi, następnie odkupić i zanieść Maxowi. Można i tak. Wziąłem zadanie na odstrzał Powinnościowca, który przeszedł do Wolności. Okazało się, że cały czas stoi na straży przy wejściu na bazę. Strzeliłem, nikt nie zareagował do momentu kiedy wszedłem pomownie na MW. Wtedy Wolność na czerwono. Trzeba było odczekać spory kawał czasu żeby zadanie załatwić. Do transmutacji artów musimy się przyłożyć. To, że mamy wszystkie składowe i znajdziemy odpowiednią anomalię nie oznacza pozytywnej reakcji. Ważna jest odległość od anomalii. Wszystko to kwestia wprawy. Żywe Serce udało mi się zrobić za pierwszym razem. Spoiler Jak wspomniałem na początku. Mod prowadzi za rękę, 99% zadań jest w PDA, a ten 1% też jest w PDA tylko innych zakładkach. Szczerze polecam. Ja bawiłem się przednio. No tak @gawron. Ja z kolei poszedłem na początku główną linią, zlikwidowałem Świadomość-Z, później uzyskałem Żywe Serce, a następnie spotkałem Ducha i stąd mój problem. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Nic się nie dzieje, po prostu poszedłeś trochę inną drogą. Najważniejsze, że gra sprawiła Ci przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam , mam zadanie od Krysiuka na znalezienie schowka w Dolinie Mroku z artami dla Barmana , ale nie mam zaznaczonego tego schowka gdzie go szukać. Znalazłem schowek w którym powinien być ten PDA dla Dzika , ale był pusty . Pojawi się pewno dopiero jak oddam te arty dla Barmana. Temat nie aktualny rozwiązałem problem. Edytowane 14 Kwietnia 2022 przez kanon1022 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam , wykonałem zadania Dzika ale nie oddałem mu pda Krysiuka i zabiłem Dzika . Będzie to miało wpływ na dalszą grę zadanie wisi w PDA jako nie zaliczone , wracaać do momentu oddania tego PDA. Edytowane 19 Kwietnia 2022 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 7 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Witam, przepraszam za prozaiczne pytanie, gdzie jest Gwiazda Wieczorna dla Sidora. Kręcę się koło ATP i jakoś nic mi się nie rzuca w oczy. Stalkerzy ani Łowcy również nie maja jej. Wiem, że jest losowo w 3 miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2022 @najdrok przeczytaj w pda rozmowę z Sidorem bo on chyba mówi gdzie jest np na południe od ATP. Albo jak masz zapis to wczytaj pogadaj i dzida w to miejsce, żeby czasem przez przypadek jakiś stalker nie zebrał niechcący bo później będziesz latał od npca do npca i patrzył czy nie ma do sprzedania czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2022 10 godzin temu, najdrok napisał: gdzie jest Gwiazda Wieczorna dla Sidora. Kręcę się koło ATP i jakoś nic mi się nie rzuca w oczy. Stalkerzy ani Łowcy również nie maja jej. Wiem, że jest losowo w 3 miejscach. Zgadza się, spawn Gwiazdy wieczornej może nastąpić w trzech miejscach. Poniżej przybliżone lokalizacje pojawienia się artefaktu. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.