Skocz do zawartości

AMK 1.4.1 + NLC 5.08 + NS3


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

Dynamit był w Wiosce. Miał go NPC. Znalazł przede mną. Podobny numer mam z berylem leczącym. W tradycyjnym miejscu nie było (fabryka Jantar), ale miał go samotnik siedzący przy ognisku. Musiałem go załatwić. Razem z kumplami. Niestety na niewiele to się zdało ponieważ musiałem cofnąć się w zapisach i pancerz wylądował na Agro.    

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo W sumie to operacja fałszywa flaga wyszła - dopiero teraz się doczytałem, że tutaj NPC zbierają wszystko i ... olaboga ... nawet noszą to shandlować do targowca, lol, cenne i unikalne rzeczy, typu arty itp. zostawiają sobie itd.

Może Ci się przyda:

https://www.playground.ru/stalker_shadow_of_chernobyl/file/s_t_a_l_k_e_r_amk_1_4_1_nlc_5_07_ns3_solyanka_ot_wawka_addony-864690

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Trochę naszukałem się tych logów i nie do końca wiem czy to jest to. Nie mam ścieżek podanych w tym poradniku, ale za to znalazłem folder z logami w folderze gry. Nie ma w tym logu żadnych fatal errorów więc wysyłam całego.
 

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S1, 1697.00 mhz, 38-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30253 files cached, 5985Kb memory used.
Init FileSystem 2.281723 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4003500 K], reserved[83416 K], committed[107324 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7689 K], process heap[3242 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1299]: NVIDIA GeForce 920M
* GPU driver: 25.21.14.2531
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4078 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=101 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
Input:  1
Config-file [c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie jest fatal tylko błąd w zapisie save'a albo bug. Rzecz spotykana w tym modzie. Na Radarze np. po wyjściu z X10 nie należy likwidować wojska bo mamy wyloty bez errora. Trzeba skierować się w stronę przejścia na Jantar, odsłuchać info od Sida i dopiero można rozwalać. Jest kilka takich zadań gdzie trzeba zachować kolejność bo inaczej zaliczymy wyloty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mexicano "przeleciałem" tylko tę stronę, tego tematu i znalazłem dwa rozwiązania w Twojej sytuacji z wylotem.

W dniu 4.04.2022 o 19:58, DaarMoo napisał:

@kanon1022 jesteś na początku. Postaw moda jeszcze raz. Może coś nie zatrybiło. Czasami tak bywa. 

 

10 godzin temu, DaarMoo napisał:

@Mexicano wina może leżeć po stronie ostatniego save'a. Tak czasami bywa. Wczytaj przedostatniego i zobacz.

I zgadzam się z diagnozą + widzę dwa słabe punkty w tej przygodzie z moddingiem - moim tylko zdaniem. 1. twój laptop będzie sobie radził raczej średnio (optymizm) z modami podciągniętymi graficznie oraz 2. steam wersja podstawki gry to średni (eufemizm, lol) pomysł ogólnie - z wielu powodów. 

Ps. mała prośba. wstawiaj takie logi w spojler (takie oczko po prawej jak piszesz posta), bo to czyta kilka %, zwłaszcza jak nie ma Fatal Error😜

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się problem techniczny. W Sterowni Monolitu drzwi do ostatniego pomieszczenia (hologram Świadomości-Z) są zamknięte, a powinny być otwarte. Pierwszy raz udało mi się jakoś przejść (?!) przez zamknięte . Teraz muszę pójść drugi raz na CEA2 w związku z zadaniem dla Ducha. Co ciekawe (pewnie kolejny bug) w środku znowu jest hologram - wyświetla się 1 przy minimapie. Może mechanicy coś wymyślą ?   

Zadanie dla Ducha oczywiście z Solanki na 10 Złotych Kotletów.

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo. Te drzwi mają być zamknięte, co nie zmienia faktu, że mod nie należy do najbardziej dopracowanych.

Pierwszy raz na CEA-2 wybrałem się właśnie po Złote kotlety dla Ducha. W rozmowie z hologramem wybierając opcję dialogową - Nie przyłączę się do Świadomości-Z (czy jakoś tak) Naznaczony automatycznie zostaje przeniesiony na CEA-2. Gdy wszystkie Kotlety są w plecaku, trzeba przebiec całą drogę z teleportami, aż do końcówki takiej jak w CCz. Po obejrzeniu filmiku ze Striełokiem na trawie lub przewinięciu go Esc. Naznaczony ląduje w Prypeci, a stamtąd biegnie do Ducha na Radar. Zdaje zadanie i otrzymuje przejście CEA-2 - Sarkofag, będzie to droga powrotna na przyszłość.

Żeby doprecyzować:

Spoiler

r.jpg

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż dojechałem do końca. Co prawda nie przyniosłem Duchowi 10 Złotych Kotletów (post j.w) dzięki którym otworzyłby następny tport do Monolitu, ale jeden mi wystarczy. Pojawił się w ostatniej sali X10. Pożegnałem się z Duchem i...

Spoiler

ss_admin_04-11-22_20-01-52_(l12u_sarcofag).thumb.jpg.b911f17cd9f6ad9a92a2ea10ced342f4.jpg

czas na podsumowanie.

Pod względem scenariusza i sposobu prowadzenia fabuły jest to mod dla wszystkich. Tych którzy zaczynają przygodę - mogą być pewni, że dojdą do końca, i dla starych wyjadaczy - dla odprężenia. Choć odprężenie to za dużo powiedziane. Szczególnie związane jest to z olbrzymią - od połowy gry - ilością anomalii. Właściwie na WM, Wysypisku, Radarze, DM, trzeba tylko chodzić i to slalomem, aby zachować zdrowie. Elitarny detektor jest niezbędny choć nie wyłapuje anomalii chemicznych. Poza tym nie mamy czasu nudzić się. To co zlikwidujemy na danej lokacji przy ponownym wejściu, mamy znowu do odstrzału. Więc postrzelać możemy. No i arty. Trzeba zbierać wszystkie. Bo po pierwsze możemy sprzedać, a po drugie dzięki nim możemy kupić lepszą broń, pancerz, zestawy remontowe. Ale tu pojawia się problem. Spawn. Jak mamy szczęście to mamy, jak nie, to zbieramy śmiecie. I ponowne wczytywanie sejwów niewiele daje. Mutantów jest duuużo, a pod koniec gry, szczególnie na Barierze, Kontrolery atakują grupami (3-4). Jest zabawa (chowanie się raczej). Mod, jak grający wiedzą, mam sporo niedociągnięć natury fabularnej. Np. zadanie na pendrive'a dla Woronina. Okazuje się, że ten sam pendrive potrzebny jest również Maxowi. Rozwiązanie to - oddać Woroninowi, następnie odkupić i zanieść Maxowi. Można i tak. Wziąłem zadanie na odstrzał Powinnościowca, który przeszedł do Wolności. Okazało się, że cały czas stoi na straży przy wejściu na bazę. Strzeliłem, nikt nie zareagował do momentu kiedy wszedłem pomownie na MW. Wtedy Wolność na czerwono. Trzeba było odczekać spory kawał czasu żeby zadanie załatwić. Do transmutacji artów musimy się przyłożyć. To, że mamy wszystkie składowe i znajdziemy odpowiednią anomalię nie oznacza pozytywnej reakcji. Ważna jest odległość od anomalii. Wszystko to kwestia wprawy. Żywe Serce udało mi się zrobić za pierwszym razem. 

Spoiler

ss_admin_04-10-22_18-05-12_(l10_radar).thumb.jpg.8c191ef5e2ace603c90fddeea6cfe60b.jpg

Jak wspomniałem na początku. Mod prowadzi za rękę, 99% zadań jest w PDA, a ten 1% też jest w PDA tylko innych zakładkach. 

Szczerze polecam. Ja bawiłem się przednio.         

 

 

No tak @gawron. Ja z kolei poszedłem na początku główną linią, zlikwidowałem Świadomość-Z, później uzyskałem Żywe Serce, a następnie  spotkałem Ducha i stąd mój problem.  

  • Super 2
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam zadanie od Krysiuka na znalezienie schowka w Dolinie Mroku z artami dla Barmana , ale nie mam zaznaczonego tego schowka  gdzie go szukać.

Znalazłem schowek w którym powinien być ten PDA  dla Dzika , ale był pusty .

Pojawi się pewno dopiero jak oddam te arty dla Barmana.

 

Temat nie aktualny rozwiązałem problem.

Edytowane przez kanon1022
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@najdrok przeczytaj w pda rozmowę z Sidorem bo on chyba mówi gdzie jest np na południe od ATP. Albo jak masz zapis to wczytaj pogadaj i dzida w to miejsce, żeby czasem przez przypadek jakiś stalker nie zebrał niechcący bo później będziesz latał od npca do npca i patrzył czy nie ma do sprzedania czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, najdrok napisał:

gdzie jest Gwiazda Wieczorna dla Sidora. Kręcę się koło ATP i jakoś nic mi się nie rzuca w oczy. Stalkerzy ani Łowcy również nie maja jej. Wiem, że jest losowo w 3 miejscach.

Zgadza się, spawn Gwiazdy wieczornej może nastąpić w trzech miejscach. Poniżej przybliżone lokalizacje pojawienia się artefaktu.

Spoiler

gw.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.