tom3kb Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Chyba jednak fałszywy alarm. Nazbierałem z 8 artefaktów obniżających radiację. Napromieniowałem się na maksa i dodawałem kolejne arty na pasek. Wydaje mi się, że z każdym artem napromieniowanie zmniejszało się coraz szybciej. Trzeba po prostu mieć mocne arty albo mieć ich dużo żeby zobaczyć lepszy efekt ich działania. Także wszystko wygląda ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Qguar - przypomnij mi ( testowanie zatarło mi czysty obraz gry ), kiedy barman daje to zadanie i czy określa położenie tej broni ( gdzie ona ma być). Bo na tej lokacji, kilku NPC daje zadania na broń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Chyba mam problem albo i nie :) Wchodząc do laboratorium w Mrocznej Dolinie Messer mówi, że popsuła się latarka. Przedmiot w inwentarzu zamienia się na popsuty. Ale miałem ze sobą ten pomarańczowy kombinezon z noktowizorem i on też nie działa. Wyszedłem już z labu i nadal noktowizor nie działa. Czy jeśli znajdę gdzieś lub uda mi się kupić gdzieś sprawną latarkę to i noktowizja w kombinezonach się naprawi? Jest to jakoś połączone w tym modzie czy to jakiś dziwny bug i mam lipę? Ps. Na razie u handlarzy nie widzę latarek, chyba Żaba miał muszę się wrócić. Wcześniej jakieś znalazłem ale oczywiście sprzedałem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Za pierwszym razem też miałem jedną latarkę i oczywiście wysiadła. Idąc drugi raz zabrałem 3 latarki i jak jedna się zepsuła, to zadziałała druga. W laboratorium są chyba 3 lub 4 kombinezony naukowców (pomarańczowe) i jak założyłem ten w najlepszym stanie, to noktowizor działał.Do Żaby nie wracaj, bo już go nie ma. Latarki znajdziesz przy trupach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qguar Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Qguar - przypomnij mi ( testowanie zatarło mi czysty obraz gry ), kiedy barman daje to zadanie i czy określa położenie tej broni ( gdzie ona ma być). Bo na tej lokacji, kilku NPC daje zadania na broń.To zadanie Barman daje podczas pierwszej wizyty ale z puli zadań dodatkowych , pojawia się znacznik (fioletowa walizka ) na Agropromie ale w okolicy nic takiego nie ma. Smox podpowiedział ze bron się znajdzie podczas gry przy jakimś NPC wiec spokojnie gram i przeszukuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Sprawdziłem u siebie w zapisach. Ja tego zadania nie brałem. Ale pamiętaj, że jeśli pod jakąś lokacją są podziemia, to znajdźki z nich, widać tak jakby były na to na powierzchni.A jeśli Wintorez jest na powierzchni, to musisz wejść na 2 piętrze, do tego pomieszczenia z parzydłami. Przypuszczam że tam go schowali. A wejść można w tym pomarańczowym kombinezonie. Od schodów do wersalki i od razu przez nią do okna. A warto tam wleźć, dla porządnego łupu, który jest cały czas. Pod oknami chodzi się bez uszkodzeń. Zadanie na jedną, dwie apteczki. Abyś nie chodził na Agro tylko po tego Wintoreza, weź jeszcze od czystoniebowca w szkole zadanie na pomoc. Ono wychodzi samo z dialogu. Zrobisz dwa zadania za jednym zamachem. A się opłacają. Ciekawa rozgrywka i spore łupy. Mod robi nam dodatkowy prezent. Edytowane 13 Listopada 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak byłem w W laboratorium w Mrocznej Dolinie to jak znalazłem dokumenty dla barmana to gdzieś w lokacji zrespawnowały się dwie postacie jedna o ksywce Staruch, a drugi to ktoś z gangu Ślimaków, którego zatłukły pijawki. ten Staruch to jakaś postać questowa? Bo za chiny go nie mogę znaleźć na żadnym z tych poziomów. czy to po prostu gra zrespawnowała tam jakichś losowych stalkerów bo wyczyściłem obszar.Tak mnie ta ksywka zastanowiła bo przeważnie takie jedno zdaniowe ksywki mają takie ważniejsze postacie z jakimiś zadaniami ale może to nie reguła w modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Staruch, to ważna postać kwestowa. Jest to zombiak, którego znajdziesz na samym dole laboratorium w takim pionowym szybie. Są z nim te małe kurduple. Pogadaj z nim, a dostaniesz zadanie. Warto je zrobić już podczas pierwszej wizyty w laboratorium, bo zaoszczędzi Ci to sporo latania. Zadanie to polega na przegonieniu Stalkera z jednego z pomieszczeń. Zawalone jest zielonymi skrzyniami. Trzeba je przestawić przy pomocy artefaktu od Starucha. Po wykonaniu dostaniesz wisiorek i taki karabin strzelający śrubami. Nie sprzedaj go, bo jest potrzebny do innego zadania. Wisiorek jest potrzebny, by dostać się do profesora na Jantarze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ten wisiorek to kopsa mi tenże dziadyga mający za obstawę tych kurdupli w tej niby studni/szybie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak. Nazwę tego wisiorka trzeba zmienić na medalion, bo w inwentarzu wygląda jak okrągły medalion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Dzięki smox, łaziłem po tych szybach na dole ale bez latarki i nokto jakoś go przegapiłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Od Starucha, możemy też dostać kwestowy art kinetyczny. Taki sam, jakim odwalaliśmy skrzynie. Bo tego co dał, to nam odbierze.Ale to transakcje wiązane. Za zadanie dla barmana, dostajemy walizkę na transmutację artów. Czystoniebowiec ze szkoły w barze, za grubą kasę robi nam odpowiedni art i z nim idziemy do Starucha. A bez tego kinetyka, nie zaliczymy zadania Profesora. Nie wchodzę w szczegóły, bawcie się sami.Inny sposób osiągnięcia Kinetyka, to wykonanie zadania dla Czystego Nieba na Med-Priborze.Miłej zabawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Walizke mam a ten art kinetyczny mam z zadania czystego nieba, właśnie parę minut temu go zdobyłem. Do poradnika nie planuję zaglądać ale tak mnie coś naszło z tym Staruchem, że to może być postać questowa. Kondotier to nawet tak wielu informacji nie musiałeś podawać ;) Mam zadanie żeby pogadać z profesorem na Jantarze.Podchodzę do śluzy zewnętrzne drzwi się otwierają, wchodzę do środka, a one się nie zamykają. Na wewnętrznych jest napis zamknięte i nie chcą się otworzyć. Gdy próbuję zamknąć zewnętrzne nic się nie dzieje. Jakieś pomysły? Nie powinny zewnętrzne z automatu się zamykać jak wejde, a otwierać wewnętrzne. Jak wychodzę na dwór ze śluzy to wtedy te głupie drzwi się zamykają jak wejde to ni uja. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qguar Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Kondotier w tym pomieszczeniu sprawdzałem (wcześniej zabrałem z tych zwłok przedmioty ) a po wzięciu tego zadania już nic tam nie było. Mam tez inny problem może ktoś tez tak miał. Dla profesora zebrałem dwa prototypy (numer 1 i numer 2 ) mam tez gravigun od gadającego zombi ale zadanie nie ruszyło dalej (brak znacznika zielonego przy zadaniu ze zebrałem oraz brak opcji dialogowej z profesorem (psi emiter zgasiłem ale zadanie wisi dalej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 @tom3kb - by dostać się do profesora musisz porozmawiać z asystentem stojącym obok bunkra. Mówi min. o wisiorku i dopiero jak go mu przyniesiesz, dostaniesz się do profesora. Jeżeli wcześniej zrobiłeś zadanie dla Starucha w laboratorium (DM), to już go masz. @Qguar - musisz mieć tak - 2 prototypy, gravigun i artefakt kinetyczny. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Kolejny raz dzięki smox. I tutaj obiawia się moim zdaniem największa wada tego i wielu innych modów. Nieodpowiednio opisane zaznaczone questy Pogadałem z tym naukowcem i domyśliłem się, że to jest jakiś quest. Nawet zapisałem sobie w notatniku bo oczywiście wpda nie ma o nim nawet wzmianki. Ani w zadaniach ani w notatkach. Przez takie coś można utknąć w modzie na dobre. Żeby chociaż w rozmowie było chociaż wspomniane, że zrób to dla mnie, pozwole ci wejść do bunkra. Albo chociaż dochodząc do tych drzwi, żeby była jakaś informacja lub gadka profesora, że zanim cię wpuszczę pogadaj z naukowcami na placu to już by trochę naprowadziło ale nie nic ani słowa bo po co. Ja uznałem, że quest na wisiorek to zadanie poboczne na gębe i jak debil przez 15 min na różne sposoby próbowałem wejśc do bunkra. Dlatego właśnie w temacie moda robionego przez użytkowników stalkerteam pisałem o dobry przemyśleniu oznaczania zadań w pda albo w notatkach bo takie coś jak to potrafi napsuć krwi. Nie każdy może po znalezieniu dokumentów dla barmana zwrócić uwagę na tego Starucha, czy też domyślić się, że ten wisiorek to klucz do bunkra ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Masz całkowitą rację. Nie chcieliśmy jednak zmieniać oryginalnego tekstu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie no wiadomo, wy robicie tylko polonizację czyli pracujecie na tym co zrobiła ekipa moda, to nie wasza wina. Wprowadzanie różnych tego typu poprawek bez zgody autorów było by takie nie bardzo... Czasem tylko mnie denerwuje, że w sumie brakuje takich różnych pierdół, których zrobienie zajeło by minutę. Np dodanie opisu do zadania, a przez to, że tego nie ma można wprowadzić sporo bałaganu. I normalnie tak jest w kupie modów, jakby níe uczyli się na błędach ;) albo naprawdę niedostrzegają takich rzeczy. Często jest tak u ekip, które przecież nie przy jednym modzie pracowały i nie w jednego moda na pewno grały. Nie chce mi się wierzyć, że tylko ja widzę i tylko mnie draźnią takie rzeczy. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 W tym modzie sporo jest takich zadań z którymi są problemy. Pierwsze to właśnie z dostaniem się do profesora. Następne, to zadanie od profesora z prototypami. Sprawiło mi sporo problemów. Zagmatwane jest też zadnie Bagiennego Doktora. To takie ważniejsze, ale jest ich więcej - pobocznych, z którymi nie wiadomo od razu co robić. Do tej pory nie wiem czy drzwi z zamkiem kodowym w jednym z budynków w Barze da się otworzyć. Nie wiem też czy stalker stojący przed barem z którym idziemy do budynku gdzie pijawka zabiła jego kumpla ma później dla nas zadanie czy nie. W rozmowie mówi, by przyjść później do niego, byłem kilka razy i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 @smox Do tej pory nie wiem czy drzwi z zamkiem kodowym w jednym z budynków w Barze da się otworzyć.Dveře otevřete se stalkerem se kterým budete hledat zbraňový systém na území Baru.Je tam zbraň na munici "IGLA" ktetou prodává obchodník Volnosti v Mrtvém městě.Zadání dává stalker v domě v Baru,který s námi ze začátku nechce mluvit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dzięki @Hobby. Gram teraz od nowa i jak tam dojdę, to postaram się zrobić to zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Smox, a w tej grze są w ogóle schowki z fantami? W MedPriboi mutanty albo gra fabularnie zabiła CzystoNiebowców i jak przeszukiwałem ciala to dostałem info o schowku w aucie tylko ze opis tego schowka pokazuje się na tym przejściu (żółte kółko exit) z Medpriboi do Jantaru. W sumie to pierwsze info o schowku w tej grze a gram już napewno z 20-30 godz i teraz nie jestem pewien czy to jakieś pozostałości ze stalkera czy schowki są. Ps. Do tego stalkera co pijawka mu kumpla zabiła też co trochę chodzę ;) Edytowane 14 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 No tak, u mnie też ten schowek był w przejściu i nie dało się sprawdzić czy coś w nim jest. Nie pamiętam czy były zaznaczone inne schowki, chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Biore sie na powaznie chociaż ten nowy rostok i te podziemia to tragedia!!.Czy ktoś juz dostał kody do schowka striełoka w tunelach na rostoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 vidkunsen - Wyjdzie to z fabuły, jak sobie GG przypomni kim jest. A podziemia nie są znowu takie straszne. Możesz wejść do zakładu bez zadania i je pozwiedzać. Wejść do nich jest kilka. Hobby - podaj nicka tego stalkera od drzwi kodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.