Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137  Na zrzucie rozmowy widzę, że nie masz zadania na pójście do Żaby po przesyłkę ( przeprowadził się na Ciche Wzgórza, jak go jeszcze sam tam nie znalazłeś ). Dopiero po jej przyniesieniu Doktor pośle Cię do Wolności na spytki i jak wrócisz, to odpowie na pytania Messera. Jak masz zapis z tamtej rozmowy, to popatrz w PDa, ale na dialogi. Powinno tam to być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod skończony, za tłumaczenie dziękuję ekipie.

Początkowo sądziłem że mod będzie bardzo siermiężny ale okazało się, że nie jest tak źle jak to sobie wyobrażałem. Podobnie jak w solance - trzeba wykonywać wszystkie zadania, poza tymi cyklicznymi typu „przynieś i pozamiataj" by grać bez zacinania się. Sam mod super. 

Tylko jak to jest z zakończeniem? Niby pod koniec mamy zostać monolitowcem (jak wspomniano wcześniej przy okazji odkrytego skrótu na Kordonie) ale nie udało mi się tego dokonać, zawsze miałem rangę Samotnika. Z Dziennikarzem się spotkałem, u Spełniacza Życzeń byłem, gdy dotykałem Spełniacza Życzeń to zawsze wybierało „chcę by Zona zniknęła". Niby jest teleport ale nadziałem się na niego przypadkiem (na video Shrecka jest tam zielona poświata), mamy dostawać komunikaty od Dziennikarza ale nic takiego nie dostałem po zawitaniu na południu Kordonu.

O ponownej wizycie na Radarze też nic.  Wróciłem się w zapisach do wejścia do Elektrowni, zwiedziłem pobliskie dachy, witałem się z gangiem burerów na dachach i czmychnąłem na północ.  Z 3 artefaktami Martwe Głowy dałem radę. Odmówiłem udziału Świadomości, sprawdzałem ucieczkę przez wejście (którym wlazłem a przy którym przywitał mnie Asystent z obstawą) a także awaryjne pod  platformą na której wita nas Świadomość i w której dostajemy animację końcową z Messerem.

Nie udało mi się znaleźć lepszego detektora anomalii niż tego, którego znajdujemy w domku od Barmana za ubicie pijawki. Jakichś lepszych artefaktów zbijających promieniowanie też.

Z nowych-starych map najbardziej podobał mi się Jantar oraz Bagna. Sam Radar bez lasu wygląda ubogo, raczej nic dzikiego tam się nie skryje, poza może helikopterem który pomiatał mną ostro. Walka na otwartej przestrzeni to loteria i za którymś razem udało mi się go ubić. Udało mi się dotrzeć dzięki niemu do niedostępnej nienazwanej lokacji. Efekt uzyskany gdy moje truchło wymiotło z powrotem do laboratorium.

ss_luk_05-06-19_17-17-29_(lvl12_radar_bunker).thumb.jpg.c9f1970819ed463d07c0702e4fe9cdf2.jpg

Motyw ze zdobyciem miniguna przypominał mi moment z OGSE, gdzie na Radarze wyświetlał się fragment starego programu dla dzieci z marionetkami.
Nie wiem czemu akurat to mi się skojarzyło... Sama broń bardzo niecelna, już dwururka bandycka z 1% wytrzymałości to przy tym snajperka...

W modzie występuje pasek na amunicję i przedmioty, głównie artefakty. Nieraz moja postać ginęła bo zdarzało się że gra zrzucała amunicję z paska do plecaka przy którymś wczytaniu gry,  Choć sam pasek w innych modach jest w porządku, i jako forma urozmaicenia działa dobrze.

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
dopiski
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A6AKAH  Dzięki za naprowadzenie, ale już tam nie pójdę w grze. Bo grę ukończyłem. Wgram zapis i poszukam go aby zrobić wskazówkę, gdzie go szukać.

Gra tym razem była przyjemniejsza, bo wersja na której grałem poprzednio miała jeszcze niedopracowania i płatała figle. Oceniał moda nie będę, wystarczająca opinię i zachętę do zagrania w niego dał 2 wpisy wyżej @ZapomnialemLoginu . Dam za to kilka zrzutów z finalnej części rozgrywki.

Na CEA przy powrocie, aby dotrzeć na Generatory. Na drodze stanęła horda zombifikowanych pracowników elektrowni.

ss_administrator_05-10-19_20-35-16_(lvl14_stancia).thumb.jpg.b5a3ea6f8e5da974a5b7a64605e86895.jpgss_administrator_05-10-19_20-38-14_(lvl14_stancia).thumb.jpg.8f72c0d38a404829d35dbbde62b35e39.jpg

Zawartość trupiarki na Generatorach.

ss_administrator_05-10-19_21-27-15_(lvl16_generators).thumb.jpg.1cf9d14006ce695d90a03bdbe175f456.jpgss_administrator_05-10-19_21-28-23_(lvl16_generators).thumb.jpg.f9899180348579b87b3c20a244124a64.jpg

No i na koniec dwaj przedstawiciele Świadomości-Z.

ss_administrator_05-10-19_22-01-58_(lvl17_warlab).thumb.jpg.98ba9ebd983e98f66c3626cc0a418dce.jpgss_administrator_05-10-19_22-16-06_(lvl17_warlab).thumb.jpg.363359ae7bb440705fa4407d79fa0a66.jpg

Zrobione oba zakończenia. Najpierw to z odmową współpracy, a po napisach końcowych powtórka ze zgodą na współpracę.

Tego moda można śmiało zamysłem porównać z LA. Tyle tylko, że to on był wcześniejszy.

Kto jeszcze nie miał przyjemności go sprawdzić, powinien to zrobić jak najszybciej.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Wgram zapis i poszukam go aby zrobić wskazówkę, gdzie go szukać.

Informacja ze screenem jest już gdzieś w tym temacie. Wiem, bo parę dni temu miałem wątpliwą przyjemność przekopania się przez cały (!) temat (zjadło mi to ładny kawałek życia :D). W ogóle, rozwiązanie kilku ostatnio poruszanych tu problemów można znaleźć we wcześniejszych postach.

7 godzin temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Sama broń bardzo niecelna, już dwururka bandycka z 1% wytrzymałości to przy tym snajperka...

Ja nie narzekam. Owszem, przy "odpaleniu" ma silny odrzut, ale to broń do "zamiatania", a nie do ostrzału precyzyjnego krótkimi seriami :biggrin:. Przy odrobinie wprawy rozwiązuje wszystkie problemy w zasięgu wzroku. No, ale sporo waży i żre amunicję jak małpa kit, więc bez zwiększenia udźwigu się nie obejdzie...

DODANO: Informacja o detektorze.

 

Edytowane przez A6AKAH
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem problemu z żadna bronią. Trochę irytuje ta strzelba nadlufka, z której się nie da celować. Pamiętam że we wczesnych wersjach moda, ktoś zrobił łatkę, która pozwalała strzelać z celowaniem. Szybko zamieniłem ją na BM. Tym bardziej że już na MedPriborze możemy mieć Protektę. Zabrać możemy ją z trupa, jak nasz rozmówca wlezie w "oset", albo odkupić ją, jeśli przeżyje. Kilka rodzai AK, w tym taki na amunicję karabinową, oraz sporo broni natowskiej pozwala na dobranie sobie odpowiedniego wyposażenia. Nawet te upierdliwe śmigłowce można strącić z AK, strzelając w śmigło ogonowe, bez potrzeby wagonu amunicji. Jakiś czas nosiłem rpg7, ale niepotrzebnie. Zamiast niego lepiej dźwigać granaty. 3 F1 dobrze rzucone, rozwalają BTRa. A można je przecież też wykorzystać w innych sytuacjach.

AK na amunicję karabinową, w parze z jednym z dwóch rodzai SWD, to ta sama amunicja i mniejsze obciążenie dające możliwość zabrania czegoś innego.

Również z celnością broni nie miałem problemów. Jest dobra i 2, 3 strzały góra, wystarczały na wyeliminowanie przeciwnika. Jedynie z psipsami może być trochę kłopotu, ze względu na ich ruchliwość gdy nam wzroku nie rozmywają.

Próbowałem dostać się na tę drogę za płotami z Kordonu do Baru. Ale przejść po moście się mi nie powiodło, bo na jego środku była ściana. Natomiast wejście od dołu na część nasypu z tą drogą, również bez powodzenia. Na tym fixie 19 ktoś z niej skorzystał? Jeśli tak, warto dać opis.

Ja poszedłem tak, aby nie musieć strzelać się z Powinnością na Wysypisku. MedPribor, Jantar, Świetlisty i Ciche. Tylko na Jantarze, ale z daleka, kilku NPCów próbowało mnie odstrzelić. 

Jednego czego mi brakło w tym zadaniu, to jakiejś wyraźnej informacji po pojawieniu się na Kordonie, że jesteśmy Monolitowcem. Ale to małe piwo.

Ale jak z każdym modem. Zawsze ktoś znajdzie coś, co mu się nie podoba.  Ale nikt nam nie zabrania, zrobienia własnych "ulepszeń".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o broń, to najbardziej przypadła mi do gustu eksperymentalna Groza - odnoszę wrażenie, że pod względem celności i zadawanych obrażeń przewyższa pozostałe karabiny szturmowe. Można ją znaleźć na Jantarze:

Noszą ją również niektórzy Stalkerzy-Mistrzowie. Jeden z nich lubi wejść sobie w anomalię na Rostoku, trzeba tylko dać mu trochę czasu...

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Próbowałem dostać się na tę drogę za płotami z Kordonu do Baru. Ale przejść po moście się mi nie powiodło, bo na jego środku była ściana. Natomiast wejście od dołu na część nasypu z tą drogą, również bez powodzenia.

No przecież dałem w poście link do filmu na YT, który pokazuje, jak tam się dostać - to jedyny sposób. Ja sam długo się z tym męczyłem, a o istnieniu tej "tajnej drogi" dowiedziałem się po przeczytaniu pliku readme_olr.txt (jest w folderze z grą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A pamiętasz komunikat, jaki dostałeś po pojawieniu się w Prypeci? I kolor jaki dostał obraz, też nic Ci nie sugeruje?

Który raz jesteś w Prypeci?

Spoiler

Też to miałem. Ale odgłosy strzałów własnej broni słyszałem. To efekt oddziaływania kilku kontrolerów na raz, siedzących w budynku z salą widowiskową. Jak ich nie wybijesz, droga zamknięta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No dobra, zgoda, miałem komunikat, ale tu dźwięku żadnego nie ma, nawet własnej broni jak strzelam, no nic kompletnie, potem włączyłem grę jeszcze raz za jakiś czas i już dźwięk był ale  nie wiadomo czy znowu się nie skopie za chwilę i mam pytanie przy okazji, mam zadanie dostać się do sarkofagu w miejscu ze zdjęcia gdy chcę iść do przejścia, mało że po prawo stoi BTR (z nim to jeszcze sobie jakoś poradzę pomimo braku granatów) ale zaraz za nim zabija mnie PSI, to tak ma być?

ss_windows7_05-12-19_18-05-29_(lvl13_prip).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Nie odpowiedziałeś, który raz wszedłeś do Prypeci. W szkole po dokumenty byłeś? Z Dziennikarzem rozmawiałeś? Bo chyba za wcześnie się na CEA pchasz i tak jak poprzednio mod Cię blokuje. Przy właściwej grze, idziesz bez problemu.

ss_administrator_05-10-19_14-48-52_(lvl13_prip).thumb.jpg.efdf081376b9391256cd5b5669b6bf46.jpg

A szkoła jest:

Spoiler

Zaraz za dworcem autobusowym. Jak grałeś w 1 część Czasu Sojuszu, to powinieneś pamiętać gdzie.

ss_administrator_05-08-19_21-21-33_(lvl13_prip).thumb.jpg.8e0f751dafd4cf8b0b2bfe9991c9d0a5.jpg

Nie pomyl z przedszkolem, które jest tak jak w podstawkach, ale za to nie ma garażu podziemnego. To inna Prypeć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

2 godziny temu, kondotier napisał:

Nie odpowiedziałeś, który raz wszedłeś do Prypeci.

Pierwszy raz, a to do szkoły trza iść? no dobra i tak musiałem się wrócić po granaty i zdać kilka zadań które udało mi się zrobić po drodze, ptaki i szczury dla grzechu, zabicie kontrolera na cichych dla powinności, pogadać z barmanem (mam miniguna) także i tak musiałem się wrócić, dozbroić się przede wszystkim, w Prypeci są kontrolery w tej sali rozumiem że mam ich załatwić? aha nadal nie wiem co z tym schowkiem Striełoka w Roztoku

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Po coś się pchał do tej Prypeci, jak miałeś zaległości we wcześniejszych zadaniach.

Masz przecież zadanie na znalezienie 7 części dokumentów. Trzeba go zrobić przed pójściem na CEA. W 6. dokumencie ( masz go już? ) masz naprowadzenie na szkołę. I jakbyś to zrobił, to i tak byś musiał wrócić, aby spotkać się z Dziennikarzem. Wtedy zaś wyszła by Ci sprawa schowka.

Jak kontrolerów nie załatwisz, to do szkoły nie dotrzesz. Nie w sali widowiskowej, ale napisałem że są w budynku z nią. A to różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier spokojnie Panie, nie denerwuj się Pan, wszystko już ogarnięte, gadka z dziennikarzem była, doktor zaczął gadać, sprawa bywalca się wyjaśniła, chociaż on nadal nie chce gadać (to ten gadający zombie z bagien), kontrolery ubite, w szkole byłem dokument znalazłem, mam komplet 7 dokumentów, został tylko schowek Stierłoka w Roztoku ale nie wiem skąd wziąć kod do drzwi

9 godzin temu, kondotier napisał:

Jak kontrolerów nie załatwisz, to do szkoły nie dotrzesz.

nieprawda, zrobiłem dokładnie na odwrót :006:

Aktualne zadania to:

 

ss_windows7_05-13-19_18-58-21_(lvl8_swamp).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137

A nie wiesz czasem, dlaczego mam się denerwować :062:

Mod dawno skończony, jestem już w połowie następnego. A Ciebie czeka jeszcze sporo zdarzeń i zdenerwowań :037: :043:  .

Przecież jak Cię poinformowano, że Messer jest Striełokiem, miałeś na ekranie informację, że przypomniał sobie kod do swojego schowka.

Zajrzyj jak chcesz.

Spoiler

Nie jestem pewien, ale chyba to 3781

A jak udało Ci się ominąć oddziaływanie kontrolerów, to miałeś farta. Możliwe że to wcześniejsze namieszanie w skryptach, ich "osłabiło".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

14 minut temu, kondotier napisał:

A jak udało Ci się ominąć oddziaływanie kontrolerów, to miałeś farta. Możliwe że to wcześniejsze namieszanie w skryptach, ich "osłabiło".

być może, obecnie jestem w sarkofagu przy spełniaczu i nie mam żadnych zadań w PDA

15 minut temu, kondotier napisał:

Przecież jak Cię poinformowano, że Messer jest Striełokiem, miałeś na ekranie informację, że przypomniał sobie kod do swojego schowka.

hmm? musiałem to przeoczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Też miałem dwukrotnie sytuacje, że będąc w sarkofagu i wybiciu wszystkich nie aktywowało się żadne zadanie. Dopiero wyjście i przejście na generatory odpaliło potrzebne skrypty.

Co do drugiej sprawy, to trzeba czytać bardzo uważnie wszelkie informacje o zadaniach i wiadomości, bo można przeoczyć wiele ważnych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, smox napisał:

Ciągle przy tym modzie coś majstrują. Zaczyna mnie to wkurzać. Rozumiem jakiś fix z wykrytymi błędami znalezionymi po udostępnieniu moda, ale litości - FIXX 33.2 do FIXXa 19:037:Tych fixów, fixóx do fixów powstało już pewnie kilkaset:mercy: 

Właściwie to nad tymi fixxami pracuje tylko macron. Reszta zespołu kończy wersję 3.0. Jak dla mnie bardzo fajne jest to, że mod ciagle ma support i dopieszczają go oraz poprawiają błędy. Mogliby dawno go olać bo przecież powstaje nowa finalna wersja, jednak jest wciąż bardzo duże zainteresowanie OLR 2.5 i poprawki powstają głównie przez odzew ludzi ogrywających moda. Chciałbym by takim wsparciem mogły pochwalić się inne modyfikacje. PAtrząc na changelogi to zmian jest całe mnóstwo i to nie tylko pierdółki graficzne ale poprawki w skryptach, w zadaniach, w spawnie, w geometrii lokacji itd

Ja w swoim dodatku adaptowałem większość poprawek z Fixx 32, które nie mieszają w polonizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, FeRu napisał:

Jak dla mnie bardzo fajne jest to, że mod ciagle ma support i dopieszczają go oraz poprawiają błędy.

Może masz rację @FeRu. Jednak dla graczy nie rosyjskojęzycznych, jest to problem. Ile razy można zaczynać, czy grać w tego samego moda? 

Spróbuję zagrać w wolnym czasie z Twoim dodatkiem:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byśmy zrobili adaptacje polonizacji do Fixx 33.3 na rok 2019? :D  Zmian jest na prawdę dużo, zwałszcza poprawione spawny stalkerów,mutantów, przedmiotów oraz fabuła. Sam chciałem to ogarnąć jednak potrzebna jest ingerencja w skrypty oraz sprawdzanie tekstów. Co prawda jest wersja angielsk ale nie wiem do którego fixxa zrobiona i jaka jest jej jakość by porównać w razie czego.

OLR 2.5 jest takim modem, do którego sporo osób wraca, ja sam ogrywam go przynajmniej 2 razy w roku...

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.