cichy Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Mam pytanie : czy w SGM do CS jest freeplay, czy po przejściu do Limańska nie ma już odwrotu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 O ile pamiętam freeplayu nie ma. Ale chyba jest możliwość wracania z Limańska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Dziękuję za odpowiedź. Pocieszyłeś mnie, będę mógł dłużej pofikać w CS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Jest możliwy powrót, bo pamiętam jak się cofałem na bagna po nagrodę z jakieś misji czystego nieba, chyba za obronę mostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Jest możliwy powrót, bo pamiętam jak się cofałem na bagna po nagrodę z jakieś misji czystego nieba, chyba za obronę mostu. To jest akurat przed Limańskiem (most do niego prowadzi) a nagrodę (chyba kombinezon szturmowy Czystego Nieba) odbierałeś nie za obronę mostu, a za atak na niego razem z bojcami CN i zdobycie go :yes:. O ile dobrze pamiętam, to nie można wrócić z Limańska, ale mogę się mylić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Dziękuję. Za parę godzin sprawdzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Ja też spróbowałem i również ten sam błąd zabiera 0 mb, a plik waży 51 mb... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Który plik? Dajcie linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Kolegom chdzi o polonizację http://pobieralnia.stalkerteam.pl/index.php?action=file_info&file_id=78 Pobierasz ale z konta nie ubywa. Dla próby pobrałem 2 x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Dzięki, będę musiał w końcu zabrać się za nową wersję pobieralnii z poprawionymi problemami ale nie mogę się jakoś zabrać do tego. To co jest teraz to był trochę eksperyment z obiektami. Dziwię się że nie ma większych problemów niż takie ale więcej funkcji zaimplementować trudno, szczególnie że chcę umieścić pliki na rożnych serwerach. Tworząc tą wersję znalazłem nową metodą na zabezpieczenia przed pobieraniem "na lewo" polegającą na tworzeniu dowiązań symbolicznych więc dlatego nie ma już problemów że plik pobiera się nie cały lub uszkodzony. lolex + 1GB reszta po 500MB. Tak wygląda "ranking": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryxxx99 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Witam Chciałbym prosić o radę, mianowicie wywala mi taki błąd FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ... clear skygamedatascriptsbind_anomaly_zone.script:75: attempt to index local 'art' (a nil value) Nadmienię tylko że moda pobierałem 2 razy i tak samo przeinstalowałem i co bym nie robił to na lokalizacji Jantar przy pierwszej obronie bunkra przed zadaniem "porozmawiać z Sacharowem" zwiecha. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 To problem podstawki a nie moda. Spróbuj wczytać zapis z poprzedniej lokacji i jeszcze raz wejść na Jantar. Czyste Niebo pewnie z CD Action? Może też przeinstalować podstawkę. Ewentualnie jest jeden trick, ale naprawdę nie wiem czy zagra. Pytanie czy rzeczony pliczek będzie w gamedacie moda. Trzeba odnaleźć plik "bind_anomaly_zone.script" i usunąć z niego taką sekcję local art = alife():object(k) if cl_pos ~= nil then printf("pl:art [%s] se_pos %s cl_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position), vec_to_str(cl_pos)) else printf("pl:art [%s] se_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position)) end Oczywiście kopia bezpieczeństwa danego pliku przed operacją, zakladając że w ogóle będzie w gamedacie moda. Jeśli nie to trzeba by rozpakowywać pliki podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryxxx99 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Witam Dzięki kobal za podpowiedż ,tylko tak na Jantar wchodziłem kilka razy i z zapisów tez wcześniejszych,CS mam od lat i nie z CD Action. Dzisiaj przeinstalowałem wszystko czyli CS+SMG(oczywiście wedle instrukcji),wsadziłam swoje sejwy usuwając 2 ostatnie(tak na wszelki wypadek gdyby były skopane) i zapodałem grę. Ruszyło pogadałem z Sacharowem,wybiłem mutanty w tunelu i jak wracam do bunkra-zamknięte- same zombi-tłukę zombi to wtedy znowu wywala. Ale połaziłem po innych lokalizacja,kilka zadań pobocznych,wróciłem na Jantar i o dziwo idę dalej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witam proszę o rozwiązanie chyba banalnego problemu niemniej dla mnie nie do rozwiązania - brak mi w klawiszologii (opcje/sterowanie) funkcji "niskie przykucnięcie" ; nie jest to problem podstawki bo brak pojawił się po uruchomieniu moda. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Mam gorącą prośbę. Czy ktoś może gdzieś upnąć samo spolszczenie no mi net coś podpadł i mam słabą prędkość ściągania, chodzi i konfigi i skrypty. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Config i Scripts, proszę bardzo: http://www.sendspace.pl/file/e097509b45956f7d9629ab6 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emixo1 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam, czy można zainstalować mod : "muszki i szczerbinki pistoletów"? lubie kiedy nakładaja sie na siebie :) a ten mod niestety tego nie robi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Pewno można, ale będzie wymagana edycja konfigów broni. /// A ja właśnie jestem po bagnach, które rzecz jasna przejąłem całe :) I już mi się SGM CS podoba, gorąco polecam :) /// A ja mam błąd: * End of synchronization A[1] R[1] DEFAULT OUT RESTRICTIONS : DEFAULT IN RESTRICTIONS : red_anomal_place_resrt red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2 red_space_restrictor_0000 red_space_restrictor_0001 red_tushkano_spawn_restr OUT RESTRICTIONS : red_smart_terrain_6_3_defence IN RESTRICTIONS : red_anomal_place_resrt red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2 red_space_restrictor_0000 red_space_restrictor_0001 red_tushkano_spawn_restr FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:priquelsourcesenginexrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [red_smart_terrain_6_3_artefact_walker_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_stalker_331149] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 @ Junx Wgraj ostatniego sejwa, lub wejdź od nowa na lokację, na której pojawił Ci sie ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Save tutaj nic nie dał, było to samo za każdym razem, ale dzięki różnemu czasowi wystąpienia błędu udało mi się przejść szybko i skończyłem dziś mod i jestem zadowolony z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 W zaleceniach instalacyjnych, audiofixa należny zainstalować przed patchem 1.5.10. A jeśli gra jest już od razu na tym patchu, to co z tym audiofixem, wgrywać czy pominąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja mam wersję z CDA i nie wiem czy jest ten patch "wbudowany". SGM CS skończyłem bez problemu prócz tego błędu co wyżej podałem. /// A ja mam pytanie. U kogo może ulepszyć artefakty do 3-go. poziomu? Mam do 2-go. oraz do 1-go. a gdzie ulepszymy do 3-cio.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Junx - chyba też w wydaniu z CDA, jest na stronie opcji wersja gry oryginalnej. No i czy do tej Twojej gry, wgrywałeś tego audiofixa, czy go olałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Olałem go, nie dawałem go nawet bo go nie mam :P Oryginalnie wersja z CDA jest 1.5.10, więc może i ten audiofix też jest, ale głowy nie daje... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Audiofix powoduje tylko dopasowanie poziomu głośności polskiego lektora do ogólnego poziomu głośności gry. Nic poza tym... Jeżeli więc poziom głośności lektora macie OK, to jest zaimplementowany. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.