Strielon Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Czy w tym modzie od zurusa też trzeba biegać jak chory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie powiem - jest trochę biegania. Lecz jeśli grałeś w poprzednią część to musisz i zagrać w tą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Mod niedawno ukończony więc pora na ocenę. Jako, że jestem fanem klimatów sci-fi i horrorów to fabuła bardzo przypadła mi do gustu. Wchodzimy do Sarkofagu z prostym zadaniem, wychodzimy, a tu już nic nie jest takie jak dawniej, Zona wygląda zupełnie inaczej, nasi towarzysze nie żyją, a my próbujemy dojść do tego co się stało. Zadań jest sporo, nie są jakoś strasznie rozbudowane, praktycznie cały czas próbujemy dowiedzieć się co się stało, questów pobocznych prawie nie ma. Dodano nawet dwie nowe wersje m4 ale za dużo nimi raczej nie pogramy bo Sztylet to znowu podstawowy oręż Plus, że nie musimy już walczyć z hordami respawnujących się wrogów jak to było w pierwszej części, no i kolejny za muzyczkę Mansona. Działa nawet na bardzo drewnianym sprzęcie. Teraz trochę o minusach. Zaczynamy na Czarnobylu i Prypeci i stamtąd ganiamy z misjami po wszystkich lokacjach, a że nie ma za wiele zadań pobocznych to wygląda to tak, że dymamy np na Kordon, powrót do Prypeci, przebieżka na Agroprom i powrót, questów pobocznych praktycznie nie ma to czeka nas dużo łażenia po tych samych lokacjach od czasu strzelając do jakiegoś mutanta lub wroga, który wszedł nam w drogę gdy jak najszybciej chcieliśmy przebiec lokację. Sztylet znowu podstawowym orężem, do pewnego momentu dochodzi jeszcze Stunner Striełoka do walki z helikopterami i Rpg-7 na Btr-y, reszty broni raczej się nie ma co dotykać. Słabo opisane zadania, mamy w PDA ale często brakuje jakiegoś konkretniejszego opisu, a np info dostaliśmy tylko w rozmowie, więc jeśli nie gramy na bieżąco albo nie robimy notatek można czasami utknąć z fabułą. Czasami też nie wiadomo co robić ale wtedy trzeba iść zgodnie z logiką do znanych ważniejszych Npc-ów i któryś da nam kolejnego questa posuwającego fabułę. Tylko znowu to dymanie przez te kilka lokacji ehhh Czasami dziwne też są dialogi, takie krótkie, jakby autor miał pomysł na rozmowę ale wyciął z niej parę rzeczy albo nie wszystko napisał itd Pomimo sporej ilości wad, mod bardziej mi się podobał niż część pierwsza i ode mnie dostaje takie naciągane 7/10 głównie za fabułę. Edytowane 23 Października 2016 przez tom3kb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Cześć. Zainstalowałem mod na patchu 1.0006, i mimo że ten patch zawiera w sobie 1.0004 to gra mimo że działa sprawie to jak w pierwszym zdaniu podbiegam do wojskowego który jest na zielono, to on się tak dziwnie stoi i uśmiecha, zero kwesti dialogowych.Wojskowi neutrali działają normalnie oraz poszukiwacze. Jak już jest konieczność że muszę mieć napisane patch 1.0004 to mógłby ktoś podesłać wersje działającą pod repacki? Bo pisze mi że wymaga gry przy próbie otworzenie pliku exe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 @Zievmowit - to nie tak. Jeśli masz przy modzie napisane, że jest dla v.1.0004 , to musisz na takiej wersji postawić. v.1.0006 zmieniła podstawkę i w niej 1.0004 nie istnieje. Jak nie masz v.1.0004, to masz cały dział ze sposobami jak podstawkę 1.0006 zdegradować do 1.0004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Zmieniłem, na v1.0004, lecz ten pierwszy major nadal się głupio uśmiecha, natomiast jak chce z drugi porozmawiać to wywala mnie do pulpitu. Nową grę zacząłem jak coś. Jest w stanie ktoś pomóc, wczytanie save nie pomaga, generalnie wygląda to na jakiś bug bo ci poszukiwacze nawet jakoś dziwnie się zachowują, w sensie nie siedzą przy ognisku tylko załóżmy któryś stoi i już z nim nie pogadasz. Edytowane 2 Lipca 2017 przez Zievmowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 @Zievmowit - jak masz wyloty, to wstaw loga. Chyba wiesz gdzie go szukać. Bez niego ani rusz. Ale z innej beczki. Poszukiwacze to druga część trylogii. Grałeś w Apokalipsę? Jeśli nie, to zacznij od niej, bo teraz zaczniesz od dialogu ni w pięć ni w dziewięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 wiem,aczkolwiek muszę nwm co zrobić bo jest to repack a w nim nie ma pliku od logów. Dodam że w apokalipsie jest to samo! Ten poszukiwacz i mechanik działają, lecz jak pochodzę do dowódcy i się uśmiecha po czym wywala error i tyle. Wiesz może skąd wziąć ten plik z logami, wiem że jest a appdata lecz ja go tam nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 A do fsgame.ltx nie zajrzałeś? Tam masz pokazaną ścieżkę gdzie mod robi zapisy. Możliwe, że są one w katalogu głównym moda. Tylko nazwa może być mało komunikatywna. Którą Apokalipsę stawiałeś? Oryginalną, czy tę zmodyfikowaną? Jak zmodyfikowaną, to pisz choćby na PW do autora modyfikacji. I jeszcze takie coś. Jak już znajdziesz ten katalog zapisów, to usuń user.ltx i ponownie uruchom moda. Niech sobie sam go zrobi. Tylko ustawień i sterowania nie zapomnij sobie zrobić na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Nie no chyba oryginalną w sensie to: Edit: To jest moje fsgame.ltx Spoiler p_data_root$ = true| false| $fs_root$| savedata\ $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ $game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\ $game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\ $game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\ $game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\ $game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\ $game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\ $game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\ $game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\ $game_config$ = true| false| $game_data$| config\ $level$ = false| false| $game_levels$ $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ $logs$ = true| true| $app_data_root$| logs\ $screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\ Nie mam bladego pojęcia skąd wziąć logi w repacku :<\ Edit2: Udało mi się, logi były w folderze savedata oto one: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...p\stalker coc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:287: attempt to index local 'tbl' (a nil value) stack trace: Edytowane 3 Lipca 2017 przez Zievmowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 @Zievmowit A tak z ciekawości, to jak stawiałeś tego Repacka od Komy to wrzuciłeś pliki tekstowe z polskiej podstawki, no i pliki dźwiękowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Najpierw rosyjska podstawka, potem spolszczenie i na końcu musiałem wrzucić plik user.ltx do _appdata_ bo mi za dużą rozdzielczość wywalało, tak samo za dużo hz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 @Zievmowit - cała instalacja moda jest dla polskiej podstawki v.1.0004. Taka podstawka jest niezbędna dla wielu innych modów. Spolszczenie nie jest przewidziane dla rosyjskiej podstawki, stąd masz kłopoty. Na innym dysku ( partycji ) niż systemowy, zrób sobie nowy folder z 04 w nazwie i tam przekopiuj samą zawartość folderu głównego CCz. Następnie zdegraduj wg. sposobów które znajdziesz np. https://stalkerteam.pl/topic/3349-degradacja-patcha-soc-1000-10003-10004-10005-fsgameltx-gamedata-out-off-memory/#comment-31432 Są i inne, ale sam poszukaj, albo ktoś ci podrzuci linka do metody np. Kobala. Zrób nowy skrót pulpitowy od silnika i odpowiednio opisz. A jeśli skorzystasz z tej porady https://stalkerteam.pl/topic/1955-koniec-z-errorem-out-of-memory/ to i bez płyty w napędzie możesz grać. W fsgame.ltx konieczna zmiana na zapisy w katalogu głównym wersji. Tą zdegradowaną wersję potraktuj jak świętą krowę i nic na niej nie instaluj. Dla postawienia moda, rób jej kopię, zmieniaj nazwę na nazwę moda, nowy skrót pulpitowy z nazwą moda i możesz wrzucać moda i spolszczenie wg opisu instalacji. Po skończonej grze, jak nie zechcesz moda zachować, cały katalog do kosza i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Zrobiłem wszystko tak jak powiedziałeś, no i nadal wywala z typ errorem. Wersja WW v1.0004 i niby dialog pierwszy z apokalipsie z tym poszukiwaczem i mechanikiem działa, lecz jak chce pogadać z majorem to wywala error: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: d:\stalker\gamedata\scripts\dialog_manager.script:287: attempt to index local 'tbl' (a nil value) stack trace: Tak wgl nie mam takiego pliku jaki jest podany wyżej wtf? Edytowane 3 Lipca 2017 przez Zievmowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Jeśli ci wyrzuca na ekran to postaw na rus wersji - 0 wylotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 @up Na spolszczonych wersjach Komy też miałem zero wylotów więc W sumie to są polonizowane rosyjskie wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Nwm, nie ważne jakiego Soc zainstaluje i skąd wywala mnie do pulpitu. Spróbuje zainstalować tą rosyjską wersje zobaczymy wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Stary, zapomniałeś usunąć pliku gamedata.dbd i gamedata.dbc. Zgaduję że wersja stalkera po downgrade patcha, a zatem zapomniałeś usunąć tych plików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 a to jest jakoś kluczowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Znaczy nie usunąć tylko jak coś to wrzucić odpowiednie. Bo 1.0006 ma inne i 1.0004 też ma swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) W sensie skąd mam te odpowiednie wziąć niby? Bo nie mam nigdzie ich. @MonoLityczny Dzięki wielkie, wszystko sprawnie działa :)! Edytowane 4 Lipca 2017 przez Zievmowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Nic dodawać nie trzeba @tom3kb Chyba że plik gamedata.dbr który nadpisuje patch 1.0006 lecz to jest bez sensu. Gra wczytuje gamedate patcha 1.0004, potem 1.0005 a na końcu 1.0006 i potem znów by musiała osobny plik patcha 1.0004 wczytywać. Lepiej usunąć pliki i mieć z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 A to nie wiem, w repackach u Komy każda wersja 1.0004-1.0006 ma swój folder bin i te dwa pliki ( gamedata.dbd i gamedata.dbc.), jak zmieniałem wersję zawsze je też zmieniałem i nigdy nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Pliki gamedata dbc i dbd to są właśnie pliki które dodaje patch 1.006. Chcąc żonglować wersjami patchy trzeba mieć tylko foldery bin z wersji 1.004 i 1.006. Montujemy odpowiedni folder bin i usuwamy lub dodajemy pliki gamedata dbc i dbd. W ten sposób uzyskujemy żądaną wersję gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Ktoś wie gdzie mogę znaleźć/kupić kopyto dzika? przeszukałem całą dolinę mroku,całe wysypisko i nawet śladu po dzikach nie było. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.