cichy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czy nowe lokacje dodane do moda są zaludnione? Funkcjonuje w nich życie, spawnują się mutanty, artefakty, stalkerzy? Czy są to jedynie lokacje w celu "idź, zrób x i nigdy tam nie wracaj bo nie ma po co" ? W pełni zaludnione i bogate w konkretne zadania. Tylko ten język... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czerwony las lokacja wyludniona,problem z wykonaniem zadania w Kotle Czarownic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Dziękuję za odpowiedź, lecz chodzi mi bardziej o tryb "zwiedzania" tj. idę sobie do nowo dodanej lokacji bez celu i jestem świadkiem cudownie działającego AI, spawnują się nowe artefakty, mutanty atakują, stalkerzy walczą między sobą itp. czy przechodzę przez wyludnioną okolicę, w której trzeba było wykonać jedynie jakiś quest? Kolejne pytanie, jak to jest ze schowkami na nowych lokacjach? Dużo ich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Mam dwa pytanka . 1. Jak otwierać kodowane schowki przy pomocy kodów bo za cholerę nie chcą działać? 2.Jakich przedmiotów potrzebują mechanicy (Kardan i Azot),oprócz narzędzi aby wykonać modyfikacje broni i pancerzy ? Ktoś zna odpowiedź na pytanka .Będę ogromnie wdzięczny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 3 komplety narzędzi są im potrzebne. Podstawowe, jakieś tam w środku i do pracy precyzyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Informacje dotyczące narzędzi kupisz u handlarza na zatonie,koszt od 10 do 30 tysięcy .Kodowane schowki należy znaleźć pendraiwa z kodem.Dobrze jest mieć plytę hakerską ,można kupić u wolno stojącego handlarza na zatonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 No, Kardan to oczywiście Kozaka potrzebuje! Reszta jak u Remka i LordDino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Pendrive z kodami do schowków mam aż 3 sztuki ale za nic nie chcą działać na żadnym schowku . Wypróbowałem kombinacje trzech różnych kodów z pendraiwów na trzech różnych schowkach i żaden nie pasuje . No a handlarz płytki nie miał ilekroć go odwiedzałem a mało razy to nie było. Jakieś pomysły ??? Mała podpowiedź dla lokacji Czerwony Las Nieznana sprawa (Morski Myśliwy): porozmawiać z uczonym Morski myśliwy powiedział, że ze mną pragnie spotkać się uczony mąż. Chce przeprowadzić ważną rozmowę. Szczegóły na miejscu spotkania. 1: (Naukowiec w bunkrze)karze nam wejść w Czerwony Las Naukowiec zawiadomił mnie że niedawno stalkerzy otworzyli nową ścieżkę. Ona prowadzi w Czerwony Las. Naraz po tego, jak to stanęło wiadomo, uczeni wysłali tam dwie naukowo-badawcze grupy pod osłoną najemników, z celem prowadzenia jakiegoś eksperymentu, możliwego tylko na tej miejscowości. Z ekspedycji nikt jednak nie wrócił, kontakt z nimi urwał się. Musimy udać się tam i znaleźć badawczą grupę. 2: Sprawdzić miejsce na którym urwał się kontakt z ekspedycją 3: Udać się na miejsce przeprowadzenia prób 4: Opuścić Czerwony Las. Przejść na miejscu przez próby preparatu w żaden sposób nie da się przejść - W głowie miesza najsilniejsze psi-złudzenie. Trzeba wrócić na Jupiter. 5: Porozmawiać z naukowcem. 6: Przygotować się do wyprawy w Czerwony Las. Trzeba zaopatrzyć się w preparat "Psychodelin" w ilości dziesięciu sztuk. 7: Przejść w Czerwony Las. 8: Zbadać miejsca prawdopodobnych postojów uczonych 9: Zdruzgotać kontrolera 10: Przeżyć w starciu z kontrolerem. 11: Zbadać legowisko kontrolera. 12: Porozmawiać z naukowcem. Przy tłumaczeni posiłkowałem się takim translatorem ,może się komuś spodoba : http://www.translatica.pl/ Lepiej tłumaczy jak Google. Jeszce tego zadania nie robiłem ale mnie to niedługo czeka .PZDR Nie musisz dublować postów można użyć opcji edytuj. LD Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 @ PtaKu1717 Ja też bym chciał ... ;) Prace trwają cały czas. @skhi Ta translatica to jakaś masakra ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 A jaki on line tłumacz będzie lepszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Cierpliwości jak będzie spolszczenie to będziemy o tym wiedzieć. Możecie napisać pw do Yurka że chcecie być testerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 @ skhi Translatory online sa cienkie. Ja korzystam, gdy potrzebuję, z komercyjnego softu. :D Mam taki jeden stary (bo z 2004 roku), ale daje radę znacznie lepiej niż te online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Yurek a jakaś mała podpowiedź co do nazwy ? Przydało by się do korzystania z rosyjskich forów . EDIT: Yurek Info masz na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Płytę hakera kupiłem u handlarza,który stoi narzeciwko Brody (barman zaton) wynikało to z dialogu jaki z nim przeprowadziłem cena 5 tysięcy.Uruchomiłem płytę,kliknięty pendraiw pokazuje miejsce schowka na mapie wraz z kodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Czy gdzieś jeszcze można taką płytkę hakerską do schowków znaleźć w grze bo mój handlarz koło Brody nie ma jej w swoim kramie ani nawet nie chce jej polecić do kupna .Było by miło gdzieś ją dopaść .A tak w ogóle to co tak w przybliżeniu zawierają te kodowane schowki ? Warte są takiego zachodu ? :teehee: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Nic ciekawego trochę kasy,apteczki,materiały wybuchowe,natomiast opłaca się wgrać pakiet broni w ustawieniach uruchomić oddział Alfa i przeszukiwanie trupów na kombinezony.Alfa miejsce działania Zaton i Janów wyposażeni w bardzo dobrą broń,którą skupują za dobrą kasę Broda i wolno stojący handlarze. Po odlocie Kowalskiego z Prypeci zostajesz bez kasy i uzbrojenia,ponieważ ze schowków osobistych nic nie ginie warto schować dobrą broń i kombinezony na czarną godzinę. Pisz poprawnie i nie dubluj postów. LD Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam wywala do pulpitu przy starcie; FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4413: attempt to index local 'file' (a nil value) Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Uruchamiaj grę jako administrator i w opcjach wyłącz autozapis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dzięki kobal wyłączyłem autozapis pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Prace nad tłumaczeniem dobiegły końca. Obecnie została tak zwana "wykończeniówka" i stworzenie działającej BETY. Mam nadzieję, że do końca tygodnia się wyrobię :D @ remek W wersji PL wyłączyłem to okradanie Diegtiarowa w Prypeci po odlocie Kowalskiego ;) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To dobre wiadomości mamy po świętach :) Ile zajmuje spolszczenie? Chodzi mi czy są nowe tekstury czy same "słowa"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Niektórych wiadomość ta bardzo ucieszy. Kolejny mod do CoP będzie po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Aktualnie mam tego moda + fix 19.03 (chyba ten jest ostatni czy jest jakiś nowszy?) i bardzo ciekawy jest i jednocześnie trudny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wszystkim tłumaczom Sigerousów (bo w nie jedynie gram) kiedyś muszę flaszkę postawić :) Także, jeszcze raz wielkie dzięki za chęci i brawa za efekt prac! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to jutro na serwerze powinna znaleźć się polonizacja moda SGM 2.2 ;) A na razie, na zaostrzenie apetytów pokażę Wam jak wygląda menu tytułowe z odpalonej moda w wersji PL: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.