Colego Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Stalkerzy pomocy. Doszedłem w Jenot ed. do miejsca (chyba 2 quest z posterunku na samym początku) gdzie jest atak na ATP (w nocy). Po sukcesie w ataku wyświetla mi się zadanie aby znaleźć klucz do sejfu bandytów. Sejf znalazłem a klucza nie. Przeszukałem wszystkie trupy całe ATP i nic. Czy ktos zna odpowiedź? Z góry dziękuję Klucz znajduje się w plecaku w budynku po prawej (stojąc na wprost do głównego wejścia ATP). Wchodzisz po drabinie i szukasz torby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Straszny Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Dzięki faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 W którym miejscu jest schowek SGM na Skadowsku? Marker mi pokazuje, że zaraz obok barmana, ale nie moge znaleść. Szukałem też nad nim - pod nim się nie da:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Chyba wyżej musisz sprawdzać zobacz na każdym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ganges Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Jest chyba na jakiejś rurze czy coś na górze na pokładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) Schowek jest w "sklepie" Brodacza.Musisz wejść mu za lade(przeskoczyć w głębokim przysiadzie).Jak już sie tam znajdziesz na wprost ciebie będzie wejscie do małego pomieszczenia z plecakiem. Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez dopyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ganges Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 No cóż ja schowek na Skadovsku miałem na pokładzie na jakiejś rurze(jak to się trzeba namęczyć żeby wejść...) A i kfiat uważaj bo przy kilku schowkach jest teleport i cię przeniesie zanim go obrobisz.(schowek oczywiście) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Dzięki dopyl, było tak jak napisałeś. Natrafiłem na nowy bug powinienem być beta testerem normalnie. Jestem w Prypeci, zdobyłem karabin gaussa i tu tkwi problem. Wcześniej bez questa znalazłem papiery od obiektu 62 (gauss) i dałem technikowi na Skadowsku, ten mi ładnie podziękował i tyle. Wlazłem tam do labolatorium, bo było otwarte nie potrzebowałem karty od technika. Teraz mam tą nieznaną broń w ekwipunku, technik nie chce mi naprawić a wyrzucić jej nie mogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubsik Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Siemanko. Mam pytanko mianowicie jak odnaleźć drugi dokument w podziemiach agropromu tj. gdzie on jest i czy da się otworzyć te drugie drzwi prowadzące do następnego pomieszczenie (przechodzę na samym początku przez tunel, potem po schodach w górę, znajduje klucz otwieram boczne drzwi, schodzę w dół po drabinie i tam jest pierwszy dokument, potem wracam i w tym pokoiku są jeszcze jedne drzwiczki, do których nie ma żadnego napisu "otwórz" ani nic takiego ale za nimi, bo są to kraty widać duże pomieszczenie i myślę że może tam będzie drugi dokument). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 A ja mam pytanie z innej beczki to tych co grali we wszystkie wersji SGM od 1.6 do 2.2 czy każda nowa wersja to "upgrejt" do poprzedniej, czyli całość zostanie i dodaje się coś nowego czy kolejna wersja do jest robiona od podstaw. Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroganin1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Pomocy ! Nie mogę za żadne skarby wyjść z kordonu ! Skończyłem tam wszystkie misje, a gdy chcę przejść na wysypisko nic się nie dzieje. To znaczy podchodzę do wyjścia i nic, jakaś niewidzialna ściana :wallbash: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 A w którym momencie gry ci się to dzieje? Jak na początku gry to w tym miejscu jest przejście na Bagna a nie na Wysypisko i trzeba mieć klucz do bramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroganin1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Tak jest to na początku, a gdzie znaleźć ten klucz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 W skrzyni, w budynku obok przejścia, ale musisz też mieć odpowiednie zadanie. O ile pamiętam, to po zbliżeniu do bramy wyświetlał się komunikat, że potrzebny jest klucz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroganin1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Dzięki ! Może zależy też od wersji ? Ja gram na 2.2 i żaden komunikat mi się nie wyświetla ani nie mam aktywnego zadania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Dzięki ! Może zależy też od wersji ? Ja gram na 2.2 i żaden komunikat mi się nie wyświetla ani nie mam aktywnego zadania :) A ukończyłeś zadania związane z odbiciem od bandytów wioski kotów i ATP ? Otworzyłeś sejf bandytów ? Pytam bo to gdzieś po tym dostaje sie zadanie poszukiwania wojskowej ekspedycji i przejscia na bagna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 A ja mam pytanie z innej beczki to tych co grali we wszystkie wersji SGM od 1.6 do 2.2 czy każda nowa wersja to "upgrejt" do poprzedniej, czyli całość zostanie i dodaje się coś nowego czy kolejna wersja do jest robiona od podstaw. Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania. Nie żebym marudził, ale może ktoś odpowiedzieć? Głównie to pytanie to tłumaczy jest bo oni robili spolszczenie do SGM i wiedzą najlepiej to jak jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOLLL116 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Mam pytanie gdzie znaleźć ten ładunek wojskowy na bagnach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 SGM do COP w wersji od 1.6 do 2.0 to praktycznie to samo. Modyfikacja jest tylko usprawniana, eliminowane są bugi i dodawane różne smaczki w kolejnych wersjach. Ogromną zmianę wnosi dodatek Geonezis, dostępny dla wersji 1.7 - 2.0. Ale zalecane jest grać w niego na wersji 2.0. Po prostu jest bardziej dopracowana. No i wersja 2.2, która wnosi nowe lokacje i linie fabularne. Czyli w tej chwili SGM dla COP to tylko 2.0 + Geonezis lub 2.2. Dodatek Geonezis został trochę przytłoczony szybką premierą SGM 2.2, ale naprawdę warto w niego zagrać. To olbrzymi kawał nowej fabuły, świetnie przemyślanej i poukładanej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Mam pytanie gdzie znaleźć ten ładunek wojskowy na bagnach?? Ładunek jest w jednym z wagonów.To tam gdzie miał miało miejsce intro z podstawowej wersji Czystego Nieba(tam też leżał później wintorez) Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania. W SGM 2.2 są też zadania z poprzednich części , może nie wszystkie ale większość jest. Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez dopyl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 @Kobal ma rację. SGM 2.0+Geonezis jest niesamowity. Warty przejścia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOLLL116 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Przy tych wagonach gdzie jest przejście przez drut kolczasty?? Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Tak ale powinieneś z tego co pamiętam mieć wykrywacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOLLL116 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) dobra juz mam wszystko i teraz kolejne pytanie czy w sgm lokacja narzedzi sie zmienia?? bo chcialem wziac do podstawowych w tartaku i ich tam nie bylo Regulamin który powinieneś znać mówi: Podczas pisania posta należy korzystać z polskich znaków oraz znaków interpunkcyjnych. Popraw proszę swój post i pisz poprawnie LD Edytowane 1 Września 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Zestawy remontowe mogą być w kilku miejscach. Przeczytaj temat o Jenocie mój post bodajże jest drugi tam są porady do Jenota ale część też działa w czystym SGM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.