cichy Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mod jest niesamowity w cyrylicy, a jakiż wspaniały będzie w pełni zrozumiały. Chylę czoła przed ekipą tłumaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) No chyba zaraz jajo zniosę tak się nie mogę doczekać .Ale smaka zrobiłeś tym screenem - niech cię .Prawie jak Urbański z Tvn dozujesz napięcie. Prośbę mam .Otworzyło mi ścieżkę z Zatonu do Agropromu i mam tam odszukać dokumenty w podziemiach .Dostałem się do podziemi , zebrałem dokumenty i mam jeszcze otworzyć drzwi z kraty (znaleźć na to sposób). Ktoś mi podpowie jak to zrobić ?. Utknąłem na dobre .Pomocy wolni stalkerzy. :wallbash: Nie dubluj postów LD Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Klucz jest przy trupie jednego z naukowców zatopionych w wodzie tam gdzie w CS był kontoler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Chyba w modzie nie ma AF3. Czy ktoś się orientuje czy jest jakiś fix/patch łączący AF3 z SGM 2.2? Jeżeli nie ma to ja bym był chętny do zrobienia fixa na połączenie AF3. Ktoś jest zainteresowanym połączenia AF3 z SGM 2.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Junx nie pytaj tylko zrób jeżeli możesz. Z patcha zawsze ktoś skorzysta..a z doświadczenia wiem, że AF3 + SGM to bardzo dobre połączenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 @Junx: u mnie AF3 odpada - piecyk nie pociągnie... Może lepiej któryś z modów dodających nowe uzbrojenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Już pisałem do Yurka odnośnie paczki broni, którą wrzuciłeś w poście nr 32 :) Odpisał, że się przyjrzy :) Fakt, z czasem teraz będzie u niego nieszczególnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Niestety, ja tego nie wykonam, jedynie autor moda wie co z czy należy połączyć żeby "grało". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jeżeli nie ma to ja bym był chętny do zrobienia fixa na połączenie AF3. Tak jak to napisałeś to wychodzi że to TY chcesz go zrobić... , przynajmniej ja tak to odebrałem. Przydałby się Cromm... on może już gdzieś taki fix upchnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Cromm zrobił fixa dla SGM 1.7. Tu jest ten temat Może posłużyć jako baza do nowego fixa pod wersję 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Pokombinuje może wyjdzie coś z tego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam Mam pytanie (problem?) dotyczacy misji: wściekłe psy: rozprawić sie z oddziałem alfa (w Zatonie, anomalia żelazny las), wybiłem prawie cały oddział, ale główny cel (kapitan) jest chyba nieśmiertelny, bo przyjął z 500 ammo na klate i dalej stoi :D to mój bład, pominąłem coś? Czy jednak błąd moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Proszę o pomoc w przejściu zadania w Czerwonym Lesie.Po zabraniu PDA od naukowca i ochroniarza idę do Kręgu Czarownic staję w miejscu,który jest zaznaczony na mapie i nic się nie dzieje.Zadanie się nie zalicza.Zaczynałem parę razy od wejścia do Czerwonego Lasu i za każdym razem to samo.Nawet wracałem do naukowca,ale nie pokazuje się żadna opcja dialogowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam Mam pytanie (problem?) dotyczacy misji: wściekłe psy: rozprawić sie z oddziałem alfa (w Zatonie, anomalia żelazny las), wybiłem prawie cały oddział, ale główny cel (kapitan) jest chyba nieśmiertelny, bo przyjął z 500 ammo na klate i dalej stoi :D to mój bład, pominąłem coś? Czy jednak błąd moda? Poczęstuj gada z granatnika. 100% poskutkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Poczęstuj gada z granatnika. 100% poskutkuje. Rozwiazane, wystarczyło użyć czegoś wybuchowego. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skhi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Proszę o pomoc w przejściu zadania w Czerwonym Lesie.Po zabraniu PDA od naukowca i ochroniarza idę do Kręgu Czarownic staję w miejscu,który jest zaznaczony na mapie i nic się nie dzieje.Zadanie się nie zalicza.Zaczynałem parę razy od wejścia do Czerwonego Lasu i za każdym razem to samo.Nawet wracałem do naukowca,ale nie pokazuje się żadna opcja dialogowa. Mała podpowiedź dla lokacji Czerwony Las Nieznana sprawa (Morski Myśliwy): porozmawiać z uczonym Morski myśliwy powiedział, że ze mną pragnie spotkać się uczony mąż. Chce przeprowadzić ważną rozmowę. Szczegóły na miejscu spotkania. 1: (Naukowiec w bunkrze)karze nam wejść w Czerwony Las Naukowiec zawiadomił mnie że niedawno stalkerzy otworzyli nową ścieżkę. Ona prowadzi w Czerwony Las. Naraz po tego, jak to stanęło wiadomo, uczeni wysłali tam dwie naukowo-badawcze grupy pod osłoną najemników, z celem prowadzenia jakiegoś eksperymentu, możliwego tylko na tej miejscowości. Z ekspedycji nikt jednak nie wrócił, kontakt z nimi urwał się. Musimy udać się tam i znaleźć badawczą grupę. 2: Sprawdzić miejsce na którym urwał się kontakt z ekspedycją 3: Udać się na miejsce przeprowadzenia prób 4: Opuścić Czerwony Las. Przejść na miejscu przez próby preparatu w żaden sposób nie da się przejść - W głowie miesza najsilniejsze psi-złudzenie. Trzeba wrócić na Jupiter. 5: Porozmawiać z naukowcem. 6: Przygotować się do wyprawy w Czerwony Las. Trzeba zaopatrzyć się w preparat "Psychodelin" w ilości dziesięciu sztuk. 7: Przejść w Czerwony Las. 8: Zbadać miejsca prawdopodobnych postojów uczonych 9: Zdruzgotać kontrolera 10: Przeżyć w starciu z kontrolerem. 11: Zbadać legowisko kontrolera. 12: Porozmawiać z naukowcem. Sorry za powtórkę ale nie wiem jak pokierować do innego posta . A ja mam taki problem we freeplayu i zadaniu dla Azota .Zlecił wymontowanie trzech modułów w fabryce Jupiter a teraz nie chce ich ode mnie wziąć.Czyżby to błąd jakiś czy jeszcze coś w tym zadaniu trzeba wykonać .Pomóżcie jeśli znacie odpowiedź. :wallbash: Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 W poście 107 kolega apg 2312 poruszył temat pakietu dodatkowych broni do SGM 2.2. Zrobiłem adaptację tego addonu do bety polonizacji i zalinkowałem w ósmym punkcie pierwszego posta tematu: http://www.stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/page__view__findpost__p__38881 UWAGA!! 1. SGM 2.2 Gun Pack Addon jest niekomaptybilny z dodatkiem "Ulepszony oddział Alfa" ! 2. SGM 2.2 Gun Pack Addon jest komaptybilny z innymi dodatkami z w/w postu. 3. SGM 2.2 Gun Pack Addon należy instalować jako ostatni dodatek. 4. Nie wiem, czy nowa gra jest konieczna do jego zadziałania, czy można grac na starych sejwach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ja ?? Jaki ja ?!?!? :sick: Znowu będzie teraz na mnie ? Za jakie grzechy ?? :@ Paczkę broni znalazł i zapodał fasolaks, a adaptację do spolszczenia Yurek. Więc im należy się cała zasługa :thumbsup: Ja tu tylko sprzątam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Na starych zapisach gry "wykrzacza". Przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Mam kolejny problem, tym razem przy misjii: tajny opór dla najemników, po zlikwidowaniu grupy naukowców i innych należy porozmawiac z tajemniczym najemnikiem na moście który nie reaguje na nic (patrzy przez lornetke caly czas) czekałem, przechodziłem miedzy lokacjami i robilem cale zadanie jeszcze raz, any idea? Edit: jakby ktoś jeszcze miał problem z tym zadaniem to należy w pliku: zat_quest_the_spez_killer_razvodayshi.ltx (gamedata configs scripts SGM Zaton ) zmienić pierwsza linijkę na: active = move@guard. Wtedy najemnik rozmawia z nami normalnie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teente Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zdrastwujcie. Mam problem z rozmytym obrazem, zaczynam grę i widzę wyraźnie na jakieś 5-10 metrów. Całe tło w grze jest rozmyte. Patrzenie przez lornetkę czy zbliżenie karabinkiem poprawia obraz. Rozumiem, ze im bardziej oddalone są obiekty, tym gorzej widać, ale tu u mnie to jest przesada. Czy ten mod tak ma? W wersji 1.6 czy 1.7 takie rozmycia nie występowały. Tak jest "normalnie" przy chodzeniu: A tak wyglada poprzez zbliżenie karabinem, czyli tak jak być powinno w/g mnie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zmień w ustawieniach na DX 9, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teente Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pomogło. Ustawiłem na "pełne oświetlenie dynamiczne", bo te rozszerzone oświetlenie dynamiczne, czy to DX9, 10 czy 11 powoduje w/w problem. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hammer70 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Pendrive z kodami do schowków mam aż 3 sztuki ale za nic nie chcą działać na żadnym schowku . Wypróbowałem kombinacje trzech różnych kodów z pendraiwów na trzech różnych schowkach i żaden nie pasuje . No a handlarz płytki nie miał ilekroć go odwiedzałem a mało razy to nie było. Jakieś pomysły ??? Mała podpowiedź dla lokacji Czerwony Las Nieznana sprawa (Morski Myśliwy): porozmawiać z uczonym.... Tylko jak staniesz w kotle to najlepiej zdjąć wszystkie artefakty psycho blokery a jak jest dobry kombinezon to też ,jak tego nie zrobiłem to stałem i stałem i nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zszedlem po ladunek wybuchowy do wysadzenia drzwi u Sidora i nie moge z niej wyjsc.....:) !!! W zaden sposob !!! Jakies pomysly ??? Za wczesnie pochwalilem tego moda.... Edit: Znalazłem...:) Pytanie z innej beczki...wgrałem dodatek na ulepszony oddzial Alfa...ale ani w Kordonie ani na Bagnach nie udało mi sie ich spotkac....to normalne czy to jakis bład ??? Totalny Błąd w modzie....art dla Makowieckiego który ma być obok Tartaku jest na Bagnie i tak sie aktualizuje zadanie...zauważył to ktoś...??? Mega błąd !!! Trzeci dubel post Junx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.