Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

No chyba zaraz jajo zniosę tak się nie mogę doczekać .Ale smaka zrobiłeś tym screenem - niech cię .Prawie jak Urbański z Tvn dozujesz napięcie.

Prośbę mam .Otworzyło mi ścieżkę z Zatonu do Agropromu i mam tam odszukać dokumenty w podziemiach .Dostałem się do podziemi , zebrałem dokumenty i mam jeszcze otworzyć drzwi z kraty (znaleźć na to sposób). Ktoś mi podpowie jak to zrobić ?. Utknąłem na dobre .Pomocy wolni stalkerzy. :wallbash:

Nie dubluj postów LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam pytanie (problem?) dotyczacy misji: wściekłe psy: rozprawić sie z oddziałem alfa (w Zatonie, anomalia żelazny las), wybiłem prawie cały oddział, ale główny cel (kapitan) jest chyba nieśmiertelny, bo przyjął z 500 ammo na klate i dalej stoi :D to mój bład, pominąłem coś? Czy jednak błąd moda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w przejściu zadania w Czerwonym Lesie.Po zabraniu PDA od naukowca i ochroniarza idę do Kręgu Czarownic staję w miejscu,który jest zaznaczony na mapie i nic się nie dzieje.Zadanie się nie zalicza.Zaczynałem parę razy od wejścia do Czerwonego Lasu i za każdym razem to samo.Nawet wracałem do naukowca,ale nie pokazuje się żadna opcja dialogowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie (problem?) dotyczacy misji: wściekłe psy: rozprawić sie z oddziałem alfa (w Zatonie, anomalia żelazny las), wybiłem prawie cały oddział, ale główny cel (kapitan) jest chyba nieśmiertelny, bo przyjął z 500 ammo na klate i dalej stoi :D to mój bład, pominąłem coś? Czy jednak błąd moda?

Poczęstuj gada z granatnika. 100% poskutkuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w przejściu zadania w Czerwonym Lesie.Po zabraniu PDA od naukowca i ochroniarza idę do Kręgu Czarownic staję w miejscu,który jest zaznaczony na mapie i nic się nie dzieje.Zadanie się nie zalicza.Zaczynałem parę razy od wejścia do Czerwonego Lasu i za każdym razem to samo.Nawet wracałem do naukowca,ale nie pokazuje się żadna opcja dialogowa.

Mała podpowiedź dla lokacji Czerwony Las

Nieznana sprawa (Morski Myśliwy): porozmawiać z uczonym

Morski myśliwy powiedział, że ze mną pragnie spotkać się uczony mąż. Chce przeprowadzić ważną rozmowę. Szczegóły na miejscu spotkania.

1: (Naukowiec w bunkrze)karze nam wejść w Czerwony Las

Naukowiec zawiadomił mnie że niedawno stalkerzy otworzyli nową ścieżkę. Ona prowadzi w Czerwony Las. Naraz po tego, jak to stanęło wiadomo, uczeni wysłali tam dwie naukowo-badawcze grupy pod osłoną najemników, z celem prowadzenia jakiegoś eksperymentu, możliwego tylko na tej miejscowości. Z ekspedycji nikt jednak nie wrócił, kontakt z nimi urwał się. Musimy udać się tam i znaleźć badawczą grupę.

2: Sprawdzić miejsce na którym urwał się kontakt z ekspedycją

3: Udać się na miejsce przeprowadzenia prób

4: Opuścić Czerwony Las.

Przejść na miejscu przez próby preparatu w żaden sposób nie da się przejść - W głowie miesza najsilniejsze psi-złudzenie. Trzeba wrócić na Jupiter.

5: Porozmawiać z naukowcem.

6: Przygotować się do wyprawy w Czerwony Las.

Trzeba zaopatrzyć się w preparat "Psychodelin" w ilości dziesięciu sztuk.

7: Przejść w Czerwony Las.

8: Zbadać miejsca prawdopodobnych postojów uczonych

9: Zdruzgotać kontrolera

10: Przeżyć w starciu z kontrolerem.

11: Zbadać legowisko kontrolera.

12: Porozmawiać z naukowcem.

Sorry za powtórkę ale nie wiem jak pokierować do innego posta .

A ja mam taki problem we freeplayu i zadaniu dla Azota .Zlecił wymontowanie trzech modułów w fabryce Jupiter a teraz nie chce ich ode mnie wziąć.Czyżby to błąd jakiś czy jeszcze coś w tym zadaniu trzeba wykonać .Pomóżcie jeśli znacie odpowiedź. :wallbash:

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poście 107 kolega apg 2312 poruszył temat pakietu dodatkowych broni do SGM 2.2.

Zrobiłem adaptację tego addonu do bety polonizacji i zalinkowałem w ósmym punkcie pierwszego posta tematu:

http://www.stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/page__view__findpost__p__38881

UWAGA!!

1. SGM 2.2 Gun Pack Addon jest niekomaptybilny z dodatkiem "Ulepszony oddział Alfa" !

2. SGM 2.2 Gun Pack Addon jest komaptybilny z innymi dodatkami z w/w postu.

3. SGM 2.2 Gun Pack Addon należy instalować jako ostatni dodatek.

4. Nie wiem, czy nowa gra jest konieczna do jego zadziałania, czy można grac na starych sejwach.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejny problem, tym razem przy misjii: tajny opór dla najemników, po zlikwidowaniu grupy naukowców i innych należy porozmawiac z tajemniczym najemnikiem na moście który nie reaguje na nic (patrzy przez lornetke caly czas) czekałem, przechodziłem miedzy lokacjami i robilem cale zadanie jeszcze raz, any idea?

Edit: jakby ktoś jeszcze miał problem z tym zadaniem to należy w pliku:

zat_quest_the_spez_killer_razvodayshi.ltx (gamedata configs scripts SGM Zaton ) zmienić pierwsza linijkę na: active = move@guard.

Wtedy najemnik rozmawia z nami normalnie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrastwujcie. Mam problem z rozmytym obrazem, zaczynam grę i widzę wyraźnie na jakieś 5-10 metrów. Całe tło w grze jest rozmyte. Patrzenie przez lornetkę czy zbliżenie karabinkiem poprawia obraz. Rozumiem, ze im bardziej oddalone są obiekty, tym gorzej widać, ale tu u mnie to jest przesada. Czy ten mod tak ma? W wersji 1.6 czy 1.7 takie rozmycia nie występowały.

Tak jest "normalnie" przy chodzeniu:

Dołączona grafika

A tak wyglada poprzez zbliżenie karabinem, czyli tak jak być powinno w/g mnie:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pendrive z kodami do schowków mam aż 3 sztuki ale za nic nie chcą działać na żadnym schowku .

Wypróbowałem kombinacje trzech różnych kodów z pendraiwów na trzech różnych schowkach i żaden nie pasuje .

No a handlarz płytki nie miał ilekroć go odwiedzałem a mało razy to nie było.

Jakieś pomysły ???

Mała podpowiedź dla lokacji Czerwony Las

Nieznana sprawa (Morski Myśliwy): porozmawiać z uczonym....

Tylko jak staniesz w kotle to najlepiej zdjąć wszystkie artefakty psycho blokery a jak jest dobry kombinezon to też ,jak tego nie zrobiłem to stałem i stałem i nic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zszedlem po ladunek wybuchowy do wysadzenia drzwi u Sidora i nie moge z niej wyjsc.....:) !!! W zaden sposob !!! Jakies pomysly ??? Za wczesnie pochwalilem tego moda....

Edit: Znalazłem...:) Pytanie z innej beczki...wgrałem dodatek na ulepszony oddzial Alfa...ale ani w Kordonie ani na Bagnach nie udało mi sie ich spotkac....to normalne czy to jakis bład ???

Totalny Błąd w modzie....art dla Makowieckiego który ma być obok Tartaku jest na Bagnie i tak sie aktualizuje zadanie...zauważył to ktoś...??? Mega błąd !!!

Trzeci dubel post

Junx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.