Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Widziałem, że ktoś pytał o czasy ładowania.Jeśli kogoś interesuje kwestia wydajności to na takiej maszynie:

 

Soljanka na SSD, sata 3. Transfer 500 MB/s

i7-2920XM @ 4.0 GHz

2x GTX 680

16 GB RAM

 

Soljanka ładuje się ok 20 sekund, w porywach 25. Trochę denerwujące ale da się przeżyć.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można użyć spawnera do zespawnowania sobie walizki z pieniędzmi dla Krugłowa? Skrzyżowałem sobie zadania, miałem jedno z wymianą granatnika na kasę i artefaktu na kasę. Robiąc jedno zaliczyło mi oba więc kejs musiałem oddać jednej z dwóch osób... Pytam bo nie wiem jak działa ta beznadziejna blokada na czity a nie chcę się zablokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, ze można bez problemu użyć spawnera. Nazwa tego przedmiotu na najprawdopodobniej "quest_manycase_01" Znajdź w gamedata / scripts plik ui.atlas2.script. Otwórz go w notatniku i podstaw sobie tą nazwę pod, na przykład kiełbasę. Potem w czasie gry uruchamiasz spawnera (F3?) klikasz na okienko z kiełbasą i powinieneś mieć pojemnik z pieniędzmi w plecaku. 

Można też, jeśli nie posunąłeś się daleko w grze od feralnego zdarzenia, przed rozmową z Sidorowiczem jeden kontener schować do leżącej obok skrzynki, lub po prostu wyrzucic jeden na ziemię. Rozliczasz jedno zadanie, zbierasz z ziemi drugi kontener, rozliczasz drugie zadanie.

Odnośnie blokady antyczitowej, nie przysięgnę, ale chyba w polskiej wersji ona nie działa. Może przy polonizacji bezwiednie ją usunąłem albo co. W każdym razie spawner na pewno jej nie włączy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym sobie poradziłem ale dzięki za chęci :) Co do zadania to ono inaczej się skrzyżowało. Mianowicie dostałem jedną walizkę z pieniędzmi, zniknął z plecaka jeden kontener a w obu zadaniach zaliczyło dostarczenie kontenera co usunęło możliwość rozmowy o tym zadaniu z Sidorowiczem lub Kutwą (zależy komu odnieśliśmy kontener). W grze jestem już prawie miesiąc po tym zdarzeniu. Ono mi nie blokuje fabuły ale chcę wywalić sobie już wpisy o zadaniach z PDA kończąc je. Jeśli nie ma problemów to spawnuję i gram dalej.

 

Co do spawnera i zabezpieczenia raz na próbę zespawnowałem wszystko to co potrzebuje Dzik. Nie zaliczyło mi że zebrałem wszystkie rzeczy więc to chyba się ima tylko do rzeczy uwzględnionych w zadaniu na zbieractwo. Pewien nie jestem, może o czymś tam zapomniałem bo kombinezony dla Sida jednak się udało "stworzyć". - Ja i tak wszystko zrobię po legalu.

 

PS: Jest mały błąd przy zadaniu z Sidorowiczem i dostarczeniu mu broni dla klubu strzeleckiego. Trzeba przynieść więcej amunicji niż prosi w zadaniu więc niech się nikt nie zrazi jak po zebraniu wszystkiego zadanie się nie będzie chciało zaliczyć. Weźcie po prostu po 200 sztuk naboi do snajperek i powinno grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Czy mruka, tego wolnościowca na posterunku we wsi pijawek na magazynach wojskowych, można zabić po tym, gdy już się wykonało zadanie na zabicie pijawek i otrzymało kryształ od kutwy? Czy może będzie on gdzieś dalej w fabule potrzebny? Robię nitkę zadań pobocznych woronina i mam takie zadanie, by wyczyścić ten posterunek. Niestety, mruka też trzeba wyeliminować by zaliczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mruka, tego wolnościowca na posterunku we wsi pijawek na magazynach wojskowych, można zabić po tym, gdy już się wykonało zadanie na zabicie pijawek i otrzymało kryształ od kutwy? Czy może będzie on gdzieś dalej w fabule potrzebny? Robię nitkę zadań pobocznych woronina i mam takie zadanie, by wyczyścić ten posterunek. Niestety, mruka też trzeba wyeliminować by zaliczyło.

Lepiej go nie zabijaj. Jak pamiętam, Mruk może być potrzebny podczas linii questów Kota, związanych z wyprawą do Szpitala. W tym scenariuszu szukamy między innymi niejakiego Rabinowicza, na którego namiar dostajemy właśnie w wiosce pijawek, nie bezpośrednio od Mruka, ale chyba Mruk daje namiar na stalkera który da namiar na Rabinowicza. Poza tym takie "hasanie" po wiosce pijawek pewnie wywoła gniew Wolności, a w tej grze Wolność musi być bezwzględnie po twojej stronie. Dlatego takie cykliczne questy które są tylko nie wysprzątanymi resztkami z podstawki zostaw sobie na sam koniec gry, jak już naprawdę nie będziesz miał nic innego do roboty.

Spolszczenie do OP-2 już jest. W tej chwili trwa adaptacja pod ostatniego patcha, gdzie znowu doszło masę nowego tekstu. Jak by nie było, patch 563mb. Ciągnie się, bo przez te upały po prostu nie wyrabiam. Odrzuca mnie od komputera. Jak przychodzę z roboty to jestem taki wykończony, że nie chce mi się nawet jeść.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubiłem mruka, wolność nie stała się wroga. Doszedłem potem szybko do kwestów kota, by sprawdzić, czy rzeczywiście mruk jest potrzebny. Okazuje się, że nie. Jego kolega, dżoker, owszem, ale spawnuje się później, więc luzik. Dwóch pozostałych, którzy byli z mrukiem na posterunku pozwoliłem załatwić pijawce po wykonaniu zadania kutwy :P więc tylko mruka miałem do ubicia, dlatego nie dostałem zbyt dużo minusowych punktów u naszych ćpunów.
Mam teraz większy problem. Wszedłem w końcu po raz pierwszy do prypeci i po chwili grania mnie wyrzuca. Czasem z logiem, a czasem bez. Może to przez to, że do spawnowania rabinowicza doszedłem przed pierwszym wejściem na tę lokację. Czytałem gdzieś, że niby wcześniej trzeba wykonywać zadania vanillowe, potem dopiero zadania z nowego scenariusza na danej lokacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, tak jest zalecane. Ale wtedy wywala z logiem " already of story registry " Co znaczy, że skrypty stwierdzają, że na danej lokacji pojawiło się coś co w danej chwili nie miało się pojawić lub włączają się skrypty które kłócą się ze skryptami z podstawki. Dlatego zaleca się najpierw skończyć waniliowa linie scenariusza a dopiero potem bawić się nowymi questami. Ale to miało miejsce na początkowych lokacjach. Dolina Mroku, Bar, Magazyny Wojskowe, Dzicz, Jantar. Nigdy nie słyszałem by komuś to się stało w Prypeci. Raczej masz coś innego. Podaj tego loga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę by miało to coś wspólnego ze zbyt wczesnym otworzeniem linii scenariusza Kota. W logu jest o particlach, wedle mojej wiedzy chodzi o efekty cząsteczkowe. Poza tym są tam errory związane z bronią i ze snorkami. Może uszkodził ci się zapis i teraz gra nie umie sobie poradzić. Albo z powodu otwartej ścieżki Kota ma za dużo rzeczy do wczytania i głupieje, ale nie sądzę, sam za którymś przejściem wszedłem do Prypeci z kilkoma otwartymi ścieżkami scenariusza i nic się nie działo. Ja bym podszedł jeszcze raz z zapisu przed Prypecią, do tego zmniejszyłbym wymagania graficzne. Może coś z tego wyjdzie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem na pełnym dynamicznym, teraz zmieniłem na oświetlenie statyczne i wszystko gra i huczy. Dzięki.

PS. Na statyku lepiej widać w ciemnościach/w ciemnych pomieszczeniach. Nie podoba mi się to! Ma być gówno widać! :D

 

ps2.
Znowu mnie wywaliło po zapisie. Ale po wczytaniu wszystko gra. Ciągle te particle.... Robię zapis, parę sekund, wylot.

Edytowane przez pajak117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kolejny problem. Chodzi o schowki Streloka. Sam początek kwestów schowków streloka - w centrum prypeci na drzewie. Pierwszy plecak z drzewa zebrałem, ale kolejne się nie pokazują. Chodzi o te schowki https://www.youtube.com/watch?v=wUlNLNLDiX8. Zadanie się nie zalicza, ani nie mam żadnego sms czy jakiejkolwiek reakcji po podniesieniu plecaka z drzewa.

ED
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Ale zadanie na schowki streloka wziąłem od razu po znalezieniu schowków alpinisty - jeszcze nie zdałem zadania kostii i po oddaniu amuletu doktorowi.

Edytowane przez pajak117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem pewny, że skrypt otwierający dodatkowe schowki Striełoka uruchamia się na linii wysokiego napięcia, tej między hotelem i drzewem ze schowkiem. Bo tak sie powinno podchodzić do tego schowka, po drutach. Trick z wchodzeniem po drzewie jest dobry jak z drutów spadniesz. Ale skoro zrobiłeś juz schowki Alpinisty to byłeś już na tych drutach. No chyba, że dostałeś się tam innym sposobem. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wchodziłem tam tak jak na filmie. Teleportowałem się na dach i prosto z tego dachu hotelu na którym jest teleport z rogu samego skoczyłem na to drzewo - doktor mówił że można się dostać do schowka tylko z dachu i tak też zrobiłem. Potem jak mi nie zaliczyło - zacząłem szukać w necie i ten film znalazłem. Wylądowałem na tym wystającym konarze drzewa i jakoś naokoło skacząc po drzewie dostałem się do schowka. Na mapce na czerwono zaznaczyłem na czerwono linie wys. napięcia. Do schowków alpinisty dostałem się linią po lewej stronie. Do schowków streloka trzeba iść prawą linią. Na niebiesko zaznaczyłem budynek z teleportem. Na zielono gdzie skakałem i miejsce schowka. To jak mam się dostać do tego schowka żeby mi zaliczyło?

Edyta/
Do schowka trzeba się dostać z drutów. Nie ma skakania z dachu.... Dzięki Kobal. Twój post był pomocny. Masz strzałeczke :)

Edytowane przez pajak117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : sim_mg_bandit_master
 

stack trace:

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\se_stalker.script:11: C stack overflow
 

stack trace:

Exception raised while creating server object from section [stalker]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_object
[error]Function      : CServerEntityWrapper::load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\server_entity_wrapper.cpp
[error]Line          : 76
[error]Description   : Can't create entity.
[error]Arguments     : stalker
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Stanley gra nie może utworzyć stalkera o identyfikatorze sim_mg_bandit_master (prawdopodobnie nie ma tego identyfikatora w plikach gry lub jest on w "krzaczkach" - cyrylicy).

W NS 2020 (jedyna którą mam na dysku) ten identyfikator znajduje się w plikach npc_new.xml oraz char_desc_arhara1.xml. Być może ta informacja cię na coś naprowadzi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.