LordDino Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Błąd związany z maskami od kombinezonów, wrzuć hud który likwiduje maski. Podobno oświetlenie dynamiczne to poprawia ale nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Wczoraj zainstalowałem sobie tego moda, jestem w Kordonie i jest pierwszy problem. Mam pytanie do weteranów, dostałem zlecenie od Handlarza z posterunku wojskowego na znalezienie artefaktu. Pewnie on spawnuje się w dowolnym miejscu, problem w tym że byłem we wszelkich miejscach gdzie mógłby się pojawić i nic. Gdzie wy go znaleźliście ? EDIT: Ah, poczytałem posty i już wiem mniej więcej w jakich miejscach może być ;) tak więc problem rozwiązany. Edytowane 30 Lipca 2012 przez Agrael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 @ LordDino - dzięks - działa. A tak na marginesie - ta pułapka z udżwigiem... a może by tak w artefacts.ltx podłubać... wybrać sobie atefakt, który się już znalazło i ma w plecaku, i zmienić (dołożyć) parametr/y "additional_inventory_weight", "additional_inventory_weight2"... Można wtedy po staremu 2 tony na pace wozić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubunt Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Hmm. Powiedziałby ktoś mi jak można wyłączyć widok maski od środka? A jeśli się da, to tylko niszczenie tej machy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ściągnij sobie to i powrzucaj różne hudy w którymś jest wszystko po staremu ale bez masek. https://www.rapidsha...GM_2.2_Jenot.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Straszny Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Myślałem, że SGM 2.2 to jest już orgazm. Ale to, to jest już coś przekraczającego ludzkie pojmowanie. Skala tej wersji z polonizacją, dodaną kompatybilnością dla Atmosfear i Absolute nature to już jest coś co z Zewu Prypeci robi jedną z najlepszych gier w historii. :nuke: :whistling: :nuke: Mam tylko jedno pytanie czy Absolute Nature w wersji dla SGM2.2 działa bezproblemowo w SGM Jenot Ed. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 "Myślałem, że SGM 2.2 to jest już orgazm"... Nie jest! Będzie, może kiedyś... piecyk trzeba koniecznie wymienić. Na razie mod w odstawkę idzie. Zabrałem się za Drogę do Prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Pytanie odnośnie funkcjonowania emisji w SGMie 2.2. Mam zainstalowanego Atmosfear 3 z patchem adaptującym do SGM i z moich obserwacji wynika, że w Kordonie a także innych dodanych lokacjach niewystępujących w wersji vanilla CoP nie ma emisji. Dla celów testowych ustawiłem w panelu Atmosfear aby emisje następowały co 6-12h i spędziłem kilka dni to na bagnach, to w kordonie - nic się nie działo. W nowych strefach dostawałem także komunikaty o radioaktywnym i/lub toksycznym deszczu jednak bez, żadnego oddziaływania na postać - dopiero w Zatonie toksyczny opad zaczął działać. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Emisje i inne wydarzenia nie wystąpią na nowo dodanych levelach bo nie mają one zdefiniowanych kryjówek. Z tego samego powodu toksyczne opady również nie działają poprawnie. Dostajemy tylko info o nich ale nie powodują one żadnych szkód. @Straszny: AN3 Lite SGM działa bez zarzutu. Prawdę mówiąc to zaistalowałem sobie AN3 Lite SGM a na to ręcznie wrzuciłem AN3 full ale bez plików level.ai i all.spawna i działa elegancko. Nawet nie zauważyłem, żeby NPCe czy mutanty przełaziły przez nowo dodane drzewa i krzaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Znalazłem tutaj łatkę http://www.gsc-game....=18&offset=-120 umożliwiającą emisje w nowych lokacjach, niestety z moich testów wynika, że patch nie jest kompaktybilny z wersją Jenota. Być może te pliki okażą się dla kogoś pomocne. PS. W jakich plikach znajdują się skrypty dotyczące emisji w określonych miejscach i kryjówek? Być może znajdę chwilę by spróbować połączyć tego addona z podstawową wersją Jenota. Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez Colego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Niestety space_restrictory kryjówek muszą być dopisane w all.spawnie. Swojego czasu poprawiłem adaptację AF3 do Jenota. Dodałem m.in. kryjówki tak, że emisje psi sztormy i fallouty występują na wszystkich lokacjach. Niestety nie wszystko działa jak należy. Np nie wszyscy NPCe chowają się do kryjówek podczas emisji. Ale też podczas niej nie giną :) Nie wiem co SGM miesza w skryptach ale nie udało mi się tego przywrócić. Muszę wreszcie pozbierać wszystkie pliki do kupy i wrzucić to gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Generalnie pierwszy raz instalując SGM 2.2 Jenota miałem podczas jednego z początkowych zadań emisję, która przebiegała w najlepsze pomijając zupełny brak kryjówek i reakcji ze strony okolicznych stalkerów, którym ogólnie rzecz biorąc, emisja zwisała dorodnym kalafiorem ;) Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez Colego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Panowie, pomóżcie, bo chyba zaraz mnie coś trafi. Za chiny ludowe nie mogę pobrać polonizacji, próbowałem już 3 razy Operą i raz IE, i za każdym razem pobrało część i dalej wyskakuje błąd, albo bez niczego przerywa download, wznowienie jest niemożliwe. Straciłem już prawie 2 GB forumowego transferu i pewnie z 1GB mojego w Orange Freedom Pro, a niestety za internet trochę płacę i nie chcę go marnować... Proszę o pomoc Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez bolo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wyłącz antywirusa na czas pobierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Wyłączyłem zaporę i ochronę, ale nie pomaga. Z 6GB forumowego limitu zostało mi niecałe 2,4, a polonizacja nadal nie pobrana Jutro spróbuję ściągnąć u kumpla. No i u niego pobrało się bez problemu Za ile odnowi mi się transfer na forum? Edytowane 17 Sierpnia 2012 przez bolo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Generalnie pierwszy raz instalując SGM 2.2 Jenota miałem podczas jednego z początkowych zadań emisję, która przebiegała w najlepsze pomijając zupełny brak kryjówek i reakcji ze strony okolicznych stalkerów, którym ogólnie rzecz biorąc, emisja zwisała dorodnym kalafiorem ;) Mam to samo, jestem na Kordonie. Tylko, że ja podczas tej emisji ginę, nigdzie nie mogę się ukryć, co uniemożliwia dalszą grę. Jak wcześniej z żadnymi modami nie miałem problemów, tak z tym idzie mi jak po grudzie :/ Rozwiązanie okazało się proste. Wystarczy przespać emisję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Albo kupić ten lek na emisję na początku handlarz mówi żeby kupić anabiotyk bo nie ma się gdzie ukryć w Kordonie. Jak byście uważne czytali dialogi to byście wiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Straszny Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A ja mam pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów, co zrobić aby wrogowie nie wykrywali mnie przez mury, ściany etc. ? Skradam się pod mur, nie ma opcji żeby mnie widzieli czy słyszeli a tu nagle seria z kałacha po drugiej stronie muru i wszyscy oponenci na mnie wylatują. Da się coś na to poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Pytanie odnośnie montowania dodatków na broń zachodnią typu LR300, Sig 550 itd. - mogę zdjąć z niej doczepione akcesoria, ale nie mogę ich z powrotem montować, pomimo posiadania narzędzi. Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Po prostu użyj celownika w ekwipunku (tak jak np. apteczki albo śpiwora). Musisz mieć broń w prawym slocie i mieć ją wyciągniętą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Twoja rada rozwiązuje mój problem w 50%, ponieważ wciąż nie mogę ściągnąć żadnych celowników z broni NATO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Musisz u handlarza (np. Żulowskiego na Skadowsku) kupić narzędzia do wymiany celowników. Teraz umieszczasz broń z celownikiem w prawym slocie i klikasz 2x na ikonę narzędzi w plecaku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ƉƐϼД Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Inny hosting pod samego moda bez spolszczenia i dodatków ? Mam 2 Godziny do końca )= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Torrent do czystego moda, 720kB/s: http://www.sendspace.pl/file/0688a98600eb0801d5047ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ƉƐϼД Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Torrent do czystego moda, 720kB/s: http://www.sendspace...00eb0801d5047ce Dziękuje :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.