Ignachinio Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 I kolejny problem... mam do zrobienia misję z tasakiem. Chodzi o ten oddział powinności i naukowców do wybicia. Wolność wybita, miejsce masakry sprawdzone idę do tasaka i brak dialogów.. Tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambik Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Puszkin86 Nie jestem pewien czy pliki polonizacyjne będą miały tutaj znaczenie, ponieważ jest to dodatek, który podmienia same tekstury, więc polskie znaki powinny zostać zachowane. Chodziło mi raczej o to, czy nie będzie żadnych konfliktów wynikających z zastosowania pozostałych dodatków wpływających na poprawę efektów graficznych (lepsze tekstury, AF3 i patch do niego), w szczególności przy przejściach pomiędzy lokacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszkin86 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Jeżeli same textury to nie będzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambik Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Cześć stalkerzy, Mam pewien problem natury technicznej i zwracam się do Was o pomoc. Otóż w Zatonie (ale dopiero po kilku kwestach) zaczęło coś się dziać z płynnością gry. Do tego czasu wszystko było stabilnie, między 45-60 fps. (gram na max i DX 10). W międzyczasie nic nie doinstalowywalem, nic nie zmieniałem w ustawieniach a w pewnym momencie gra zaczęła mi szarpać tak ,że fps zaczęły schodzić do 30 i ciągle "skakać" (nawet gdy stałem w miejscu i nie obracałem kamerą). Próbowałem uruchamiać grę ponownie, próbowałem wyczyścić rejestr i nic nie pomaga. Chciałem sprawdzić, czy na innej aplikacji też tak się będzie działo, ale było normalnie.Czy ktoś z was miał podobny problem? O co może chodzić? Co prawda wylotu nie było, ale w razie czego wklejam log, może coś Wam mówi? [ D3D ]: textures[1198649 K]* [win32]: free[1172252 K], reserved[255340 K], committed[2766648 K]* [ D3D ]: textures[1198649 K]* [x-ray]: crt heap[427842 K], process heap[14940 K], game lua[42974 K], render[801 K]* [x-ray]: economy: strings[64170 K], smem[67186 K]DestroySingleton::RefCounter: 0DestroySingleton::RefCounter: 0Input: 1Config-file [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] saved successfullyDestroying Direct3D...* RM_Dump: textures : 0* RM_Dump: rtargets : 0* RM_Dump: vs : 0* RM_Dump: ps : 0* RM_Dump: dcl : 0* RM_Dump: states : 0* RM_Dump: tex_list : 0* RM_Dump: matrices : 0* RM_Dump: lst_constants: 0* RM_Dump: v_passes : 0* RM_Dump: v_elements: 0* RM_Dump: v_shaders : 0refCount:pBaseZB 1refCount:pBaseRT 1refCount:m_pSwapChain 1DeviceREF: 25refCount:m_pAdapter 3 (specyfikacja to: i5 3570, gtx 670, 8gb 1600) Edytowane 6 Stycznia 2014 przez ambik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ktoś we, jak wyjśc z Doliny Mroku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Trzeba powykonywać zadania dla Akulowa, chyba z zabiciem chimery koło anomalii(Po prawej stronie Doliny mroku, jest ta anomalia), zabiciem snorków na wyspie i szturmem na bazę renegatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Mam problem z Włoczęgą.. wszystko idzie zgodzie z planem aż do momentu kiedy oddział powinności idzie po jego ludzi. Niemal natychmiast zaczynają do siebie na wzajem strzelać.. Ktoś coś na to poradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saleta20 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Po pierwsze chciałbym podziękować za spolszczenie :-) . Mam pytanie jak uruchomić spawnera i czy jest fix na ikony bo mam po ,,rozrywane,,? Z gory dzięki za pomoc! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normandia Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zapytał bym poraz kolajny czy ktoś wie jak odblokować w skryptach ulepszenia kilku rodzajów broni, ale biorąc pod uwagę moje pytania na ten temat z innych modów, które pozostały bez odpowiedzi daruję sobie tę kwestje. Sam próbowałem różnych sposobów jednak na bezrezultatu. O ile umożliwienie ulepszania broni samo w sobie jest proste to jednak kilku modeli po prostu nie ma w skryptach.Drugasprawa to udźwig. Widziałęm kilka sposobów prostszych jak pobranie trainera, czy bardziej skomplikowanych jak edycja kilku plików. Sam wpadłem na łatwiejszy sposób choć potrzebny jest spawner. Zamiast szukaćjakichś dziwnych plików ulepszyłem sobie artefakt, konkretnie dragon eye znajduję sie on w:gamedataconfigsmiscitemssgm_artefacts,a sama operacja jest banalna. Parametr radiation_restore_speed zmieniamy z 0.006 na -0.006 i jużnie mamy szkodliwego artefaktu dalej w additional_inventory_weight i additional_inventory_weight2 wpisujemy ile udźwigu ma dodawać zapisujemy odpalamy gre spawnerem dodajemy artefakt i ot cała zabawa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @Normandia,biorąc pod uwagę moje pytania na ten temat z innych modów, które pozostały bez odpowiedzi daruję sobienie rozumiem twojego rozgoryczenia brakiem odpowiedzi, która spowodowana była prawdopodobnie brakiem pomysłu na rozwiązanie - nie zaś perfidnym ignorowaniem usera...ja na ten przykład czekam od roku na pomysł jak rozwiązać pewien problem z modowaniem i nie znalazł się nikt, kto mógłby udzielić mi pomocy. Teraz chwilę pomyśl - chcę udzielić Ci pomocy, ale w życiu nie grałem w tego moda, ba - nie mam go na dysku. Teraz żeby udzielić ci rady muszę pobierać moda, żeby uzyskać wgląd w pliki...muszę pobrać ponad 1GB żeby mieć podstawę do pracy - jak myślisz, ilu chętnych zgłosi się do pomocy, hmm?Zrobimy tak - wyślij mi spakowane foldery (z całą zawartością + podfoldery): configs, scripts - a ja zobaczę co da się zrobić, by wprowadzić nowe bronie w system upgrade'u. Nie obiecuję jednak że znajdę rozwiązanie, ale postaram się dać Ci odpowiedź. Napisz jaką broń (id przedmiotu) chcesz upgrade'ować oraz jaka jest możliwa do upgrade'u. Muszę mieć zestawienie broni by właściwie porównać configi. Jeśli zdecydujesz się na shotguna - dla porównania wybierz broń tej klasy, jeśli będziesz ulepszał snajperkę, której nie ma w systemie ulepszeń - podaj, którą snajperkę da się już ulepszyć, etc. Jeśli chcesz dodać broń z innego moda, tudzież zbioru modeli - wstaw pełen config do pobrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normandia Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Cóż ja nie rozumiem dlaczego uważasz że jestem rozgoryczony, choć może faktycznie mogłem wypowiedzieć się nieco inaczej. A co do samego problemu to obejmuje on głownie a w zasadzie tylko karabiny szturmowe a dokładniej abakana, l85, lr300, sig550, fn2000, g36, val i groza. Do tego dojdą pewnie bronie korzystające ze schematu ulepszeń tych wymienionych. Grałem kiedyś w sgm 2.2 i nie było takiego problemu za to w sniperze już tak. Nie mam zamiaru obarczać nikogo dodatkową robotą a sam obszedłem problem robiąc z wintara karabin szturmowy. Przy okazji robiąc niezniszczalną broń przez zmianę parametrów condition_shot_dec i condition_queue_shot_dec należy pamiętać że ulepszenia też wpływają na szybkość niszczenia się broni więc trzeba zmienić te same parametry w pliku z ulepszeniami danego karabinu. Wracajac do brakujących ulepszeń to samo przerobienie pliku techników nie wystarcza dodanie broni do folderu item_upgrades też nie. Możliwe że sam dojdę do tego jak to naprawić a jeśli nie to i tak czegoś się nauczę. niech mi ktoś jeszcze powie czy zamiana plików gamedataconfigsweaponsupgrades, bo tutaj chyba jest probelm, np z dezertera czy innego moda na bazie sgm, lub samego sgm będzie się gryzło z plikami jenota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nie mam plików moda, jeśli chcesz pomocy - wyślij mi foldery o których poprzednio wspominałem, tylko w ten sposób będę mógł udzielić jakiejkolwiek rady w związku z twoim problemem. Co do twojego ostatniego pytania - mam SGM 2.2 na dysku (nie wiem jakie są różnice w Jenocie), wrzuciłem config z pliku w_g36_up.ltx [gamedataconfigsweaponsupgrades] na pastebin (link). Pobierz ten kod i wklej do pliku, następnie sprawdź wykorzystując WinMerge - czy występują różnice pomiędzy wersją opcji upgrade'u G36 - udostępnioną z SGM 2.2 a wersją znajdującą się w twoim modzie. Jeśli chcesz inny config dla porównania - napisz jaki. Możesz zainteresować forumowiczów na SB - poruszanym tu tematem, w ten sposób zyskasz configi z różnych modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normandia Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Pobrałem sgm 2.2 z niego przekopiowałem do folderu: gamedataconfigsweaponsupgrades pliki brakujacych broni, dodałem je takrze do pliku gdzie linijka z g36 wygląda tak #include "upgradesw_g36_up.ltx". dodałem tam wszystkie brakujące egzemplarze. Dodałem brakujace bronie do pliku item_upgrades, a takrze do plików w folderze gamedataconfigsmiscengineer(inventory_upgrades i stalkers_upgrade_info) zmieniając oddpowiednie wartości u inżynierów na true, co było chyba najprostszą choć żmudną operacją. Niestety nic to nie dało. dodam że oprócz wymienionych nie da się ulepszyć karabinów zachodnich takich jak aug czy colt ani rosyjskich z serii ak-100, ponadto większością addonsów typu celowniki i granatniki to można najwyżej do wron porzucać bo dzika takim nie ubije. Nie mam pojęcia gdzie jest błąd, lub też co autor miał na myśli dodając mase broni której nie można ulepszyć czy choćby celownika podpiąć, że o wintorezie bomber bez zintegrowanego celownika nie wspomnę. Można by się jeszcze pobawić bezpośrednio w plikach broni i pododawać np do abakana schemat ulepszeń od ak-74 ale to już nie na moje nerwy i zdolności. Da się zrobić żeby zestawy naprawcze naprawiały sprzęt przy 100% uszkodzeń a nie tak jak teraz od 50%? Dodam że z technikami się to udało ale w plikach narzędzi naprawczych nie ma, lub też ja nie mogę znaleźć parametru za to odpowiedzialnego. Wydaje mi się że znalazłem błąd z ulepszeniem niestety jak na razie witam pulpit bez konkretnego loga błędu jest tylko takie coś: * [win32]: free[374804 K], reserved[222436 K], committed[1499848 K] * [ D3D ]: textures[438636 K] * [x-ray]: crt heap[528785 K], process heap[639529 K], game lua[82662 K], render[250 K] * [x-ray]: economy: strings[74119 K], smem[11902 K] ! Invalid ogg-comment version, file: i:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponsmp7mp7_reload.ogg ! Can't find texture 'nwmupgradesred_ęđŕńí' stack trace: 001B:050B0838 xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals() a ulepszeń nie ma przez mały znaczek ;. Na przykładzie abakana wygląda to tak:upgrades = ;up_gr_firstab_abakan, ....installed_upgrades = upgrade_scheme = ;upgrade_scheme_abakanniestety po usunięciu średnika w logu pojawiło się to co wkleiłem Edytowane 21 Stycznia 2014 przez Normandia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 ! Invalid ogg-comment version - oznacza zły komentarz do pliku .ogg, konkretnie tego pliku mp7_reload.ogg, odpowiedzialnego za odgłos przeładowywania. Można by go zastąpić innym działającym plikiem o odpowiednim komentarzu, którego nazwę zmieni się na podaną powyżej.! Can't find texture 'nwmupgradesred_ęđŕńí' - brak tekstury red_ęđŕńí'.dds. Nazwa dość dziwna - przyznam, ale nie jest to typowy Fatal Error. Sprawa od której powinienem zacząć, to twój brak chęci współpracy - już dwukrotnie upominałem się o pliki z Jenota, jak widać nie zależy Ci na rozwiązaniu problemu, zatem kończę dyskusję na twoją własną - niewypowiedzianą prośbę. Tobie bardziej powinno zależeć na rozwiązaniu, ale mój czas jest cenny - dlatego wcześniejsze prośby o pliki uważam za niebyłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normandia Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wysłął bym Ci pliki spoko, a sprawdził byś je gdzie? Odesłał byś spowrotem a jak by dalej było coś nie tak to bawili byśmy się w plikowego tenisa. Żeby nie było to doceniam Twoją chęć pomocy, ale nie jest to problem uniemożliwiajacy grę. Poza tym skoro twórca moda nie dał opcji ulepszania niektórych broni to pewnie miał w tym jakiś cel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hikikomori1987 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Prosze o reupload pliku torrent bo linka idze 50kb :ermm: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Mam pytanko, dostałem od dowódcy Świtowców zadanie na uzupełnienie schowków. Pancerze już mam, naprawiłem za darmo u Nowika i pojawiły mi się schowki. Problem polega na tym, że nie wiem co mam do nich włożyć. I nigdzie nie mam tego zapisanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Pancerz, abakan, 3 paczki amunicji, apteczka, bandaż, antyrad. Wydaje mi się, że to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Rozumiem, że nikomu nie pojawił się spis rzeczy które powinny trafić do schowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Nie ma spisu, który wyświetla się po wzięciu questa. Gdzieś w necie wyczytałem co trzeba wrzucić do tych schowków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jeszcze detektory Weles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam i kolejne pytanie, gdzie znajdę ten artefakt dla Hermana, złaziłem już pół zony i nadal nigdzie go nie ma. Ktoś coś wie na temat tego arta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosiu98 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o ten nowy typ artefaktów pojawiający się po "zaćmieniach" bodajże, to wystarczy użyć Serafina - detektora którego na pewno otrzymałeś na początku questa. Przeszukaj anomalie na Jupiterze i powinieneś znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 I jeszcze jedno pytanie, dostałem zadanie od kolesia z wolności na odnalezienie trzech schowków w dolinie mroku w byłem bazie wolności. Niestety nic nie udało mi się znaleźć :/ Ktoś ma jakiś pomysł gdzie mogą one być? Chodzi o zadanie dawne schowki wolności w dolinie mroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Te dawne schowki to chyba 3 dawne dokumenty wolności. Jeden jest zaśmietnikiem (za przybudówką do hangaru), drugi w rurach pod kompleksem, trzeciego nie pamiętam. Przeszukaj wcześniejsze strony tego tematu albo temat o czystym sgm 2.2 gdzieś się to przewinęło na pewno. Edytowane 2 Lutego 2014 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.