Skocz do zawartości
Yurek

Lost World Troops of Doom 3.0 fixed + patch 3.5.5

Rekomendowane odpowiedzi

 

Lost World Troops of Doom 3.0

Dopełnienie do LWR znane jako Lost World Troops of Doom 3.0 fixed pojawiło się w grudniu 2011.

Na nieoficjalny patch 3.5.5 przyszło nam czekać do końca czerwca 2012.

Pojawiło się około 15 nowych zadań. Cała akcja dzieje się we freeplay'u aby dostarczyć graczom maksimum wolności i wyboru.

0edbd9d7cc3ba3603d9667c6ff5fd553c21c0711

Autorzy moda LWTOD 3.0 fixed: Irbis & Real Wolf

Autorzy patcha 3.5.5: Geep_85, Rastaman_vip74, Practik i Real Wolf

Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R. - SoC

Wymagana wersja patcha: 1.0006

Strona oficjalna moda: http://ap-pro.ru/forum/35-2077-1

Strona forum patcha 3.5.5: http://ap-pro.ru/forum/79-2631-46

 

Autorzy polonizacji: Yurek, Trurl3, Kobal

 

 

Zmiany:

 

Spoiler

Detektory anomalii: Dla detektora wydzielono osobny slot, każdy detektor ma swój własny hud i parametry wykrywania anomalii. Urządzenia działają na baterie, które wymagają okresowej wymiany.

 

Modyfikacja sprzętu: Każdy technik może tylko ulepszać kombinezony swojego ugrupowania i każdą broń danego ugrupowania.

 

Znaczniki w PDA: Gracz może umieszczać znaczniki na mapie globalnej w PDA, można też nadać nazwę naszemu znacznikowi. Znaczniki przejść pomiędzy lokacjami zostały usunięte.

 

Psucie się żywności: Żywność z czasem się psuję, więc należy okresowo sprawdzać jej przydatność do spożycia.

 

Zamawianie sprzętu: Gracz może zamówić u każdego handlarza specyficzny sprzęt. Każdy handlarz ma swój własny czas realizacji zlecenia.

 

Promieniowanie: Aby zmierzyć poziom napromieniowania organizmu potrzebny będzie dozymetr.

 

Medykamenty: Podczas przyjmowania medykamentów i jedzenia nie można używać broni. Odzyskiwanie zdrowia odbywa się stopniowo.

 

Artefakty: Dodano nowe artefakty, nie będziemy już wiedzieli czy mają one funkcje pozytywne, czy negatywne.

 

Egzoszkielet: Egzoszkielet zużywa energię i wymaga okresowej wymiany baterii. Zużycie energii będzie zależało od wykorzystania jego funkcjii.

 

Ładowanie broni: Aby załadować broń naboje lub granaty muszą być na pasie.

 

Samochody: Dodano trochę samochodów na głównych lokacjach na prawym brzegu rzeki.

 

Sieć stalkerska: Możliwość uzyskania informacji z kanału ogólnego w PDA

 

Grafika: Poprawa grafiki gry bez poświęcenia wydajności. Dodano nowe tekstury i efekty pogodowe

 

Lokacje: Dodano 15 nowych lokacji: Czerwony las, Bagna, Zaton, Prypeć, Jupiter, Szpital, Generatory, Czarne jezioro, Katakumby, Podziemny tunel, Leśny gąszcz, Bańka (przyp. tłum. Пузырь), Limańsk, Laboratoria wojskowe, Wschodni parów i Zbiornik wodny

 

Anomalie: Dynamiczne, nieprzewidywalne, wiele z nich to śmiertelne pułapki.

 

Rozgrywka: W porównaniu z LWR dodano około 15 nowych zadań. Wszystko dzieje się we freeplay'u aby dostarczyć graczom maksimum wolności i wyboru

 

Screeny:

 

 

Spoiler

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

Video:

 

Spoiler

 

 

 

 

Spis wprowadzonych przez patche zmian:

 

Spoiler

- patch 3.5.3

Spoiler

Nieoficjalny patch 3.5.3 Instalować na wersję moda 3.0-fixed (Konieczna nowa gra)

 

Zmiany wprowadzone przez patch:

 

1. Poprawiono liczne modele NPC (dziwnie powykręcane stawy po śmierci).

2. Zmieniono wygląd niektórych NPC.

3. Zmieniono gabaryty GG i Stalkerów (teraz swobodnie można iść po schodach).

4. We Wschodniej Prypeci u monolitowca usunięto RG-6 i zastąpiono go Sajgą z nabojami.

5. Poprawiono logikę Kardanowi, Nowikowowi, Rejowi i Brodzie.

6. Dodano kompas i zegar na HUDzie, zmieniono kolor pasków na HUDzie.

7. Zamieniono modele śpiwora i akumulatorów dla detektorów, (wojskowych sucharów - autor z AMK forum, dokładnie nie pamiętam kto - post usunięty).

8. Zamieniono modele Gaussa, Sajgi, Noża. SR-25 ma teraz inną kolbę, naprawiono model Beretty, zastąpiono model LR300.

9. Obrazek w głównym menu, randomizacja utworów w głównym menu. (w wersji PL zmiany by Yurek)

10. Dodano karabiny: AK107-T (możliwość modernizacji), Wiepr-12 Młot (możliwość modernizacji), karabin Mosina, pistolet GSz-18, przywrócono RPK (możliwość modernizacji),

Dodano nowy model unikalnego MP5, zamieniono model OC-14 "Groza". Naprawiono widok defaultowego modelu AK74U.

11. Zmieniono parametry latarki + nowa tekstura świetlnej plamy(soczewkowa latarka ślusarza Głuchego [by GeeP_85]).

12. Zamiana bumpa dla chimery, bo po zainstalowaniu "dynamic_patch_lwtod_2.0" pojawiał się bump sprzeczny z modelem chimery.

13. Zmienione i ulepszonr tekstury karabinów, AKS, AKMS, L85, SWD, TOZ-34, LR-300.

14. Zmieniono siatki lornetki, ACOG(zamiana podświetlenia na żółte, bardziej rozpowszechnione w realu), FN2000, PSO, siatka sniper.

Wszystkie te siatki robiono specjalnie dla TOD 2.0, lecz niektóre były nie gotowe do releasu, a niektóre nie zostały do niego włączone z tej czy innej przyczyny.

15. Tekstura kombinezonu "Zorza".

16. Poprawiona tekstura "act_clear_sky_123", zmieniono głowę modelu (jak u Ghosta w COD)

17. Zmieniono teksturę rękawic + odpowiedni bump(nie mogę patrzeć na te "pseudo powinnościowskie" rękawice)

18. Zamieniono dźwięk strzału WSS "Wintorez"(WAŁ), teraz wystrzelone łuski mniej brzękają.

19. Zamieniono dźwięk strzału AKMS.

20. Dodano bump dla Abakana(dopisany w textures.ltx)

21. Znacznie lepszy bump dla Powinności.

22. Zastąpiona tekstura asfaltu na teksturę od Argusa(z moimi korektami) + mój do niej bump.

23. Zmieniony kursor. Teraz on nie zakrywa połowy ekranu(zmieniono po licznych głosach niezadowolenia na forum).

24. Poprawiono kilka ikonek pod zmienione tekstury broni.

25. Mała przypominajka(żeby nie zapomnano autora). Można znaleźć na lokacjach z CoP.

26. Zmieniona tekstura i ikonka granatu M61.

27. Wszystkie sejwy i ustawienia moda przenisiono do folderu z grą do folderu userdata.(w wersji PL przywrócono poprzednie miejsce zapisu - by Yurek)

28. Dołączono poprawki od Practik'a z forum AMK (za co należą mu się osobne podziękowania).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29. Powiększono pojemność schowków.

30. Poprawiono niektóre parametry broni.

31. Przywrócono teksturę "wpn_upgrade", z wcześniejszego releasu TOD.

32. Czarne skórzane rękawice

33. Rozszerzono odzywki bandytów(dodano różne zdania ochrypłym głosem), zmienieno pewne ścieżki dla odbiorników radiowych i głośników, stalkerom dodano pieśni pod gitarę (tylko stalkerom).

34. Nowa optyka ma nowe siatki.

35. Unikalny AK w schowku Striełoka ma teraz inny wygląd, modernizacja EPTY, sami zobaczycie. + odpowiedni opis

36. Zamieniono teksturę RPG-7.

37. Licznym egzemplarzom broni unikalnej dodano odpowiadające im ikonki.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Autorzy patcha: Geep_85 i Rastaman_vip74.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

P.S. Podziekowania dla Irbisa i Real Wolfa za świetny mod i jednocześnie przepraszamy za nasze grzebanie w plikach moda.

P.P.S. Mega dzięki dla Real Wolf'za poprawiony specjalnie dla patcha plik all.spawn.

 

======================================================================================================================================

 

W patch włączono literacką poprawkę 0.5.1 od Dovatora dla Lost World - Requital: Troops of Doom.

 

Dana poprawka powstawała w celu naprawienia, poszerzenia i urozmaicenia tekstu części moda Lost World - Requital: Troops of Doom,

doprowadzenia go do bardziej przyjemnej i czytelnej formy, nie zakłócając ogólnego balansu gry.

 

Spis zmian:

 

- Poprawiono błędy gramatyczne i składniowe w dialogach, opisach i nazwach.

- Poprawiono literówki i błędy interpunkcyjne.

- Poprawiono pewne dialogi w kierunku ich bardziej logicznego i rozsądnego prowadzenia.

- Poprawiono tytułowe i "podwójne" litery.

- Poprawiono teksty ze słowem "Naznaczony".

- Poprawiono teksty nie odpowiadające zadaniom.

- Poprawiono teksty oryginalnych dialogów na odpowiadające zadaniom moda.

- Poprawiono nieliczne błędy tekstów oryginalnej gry.

- Poprawiono brakujace nazwy artefaktów (af_bluecolush, af_gubka).

- Poprawiono imiona niektórych NPC.

- Poprawiono "nielogiczne" dialogi u niektórych kwestowych NPC.

- Poprawiono struktury niektórych dialogów (na przykład u Sidorowicza na temat Liczykrupy).

- Poprawiono błędy w wiadomościach, nowościach. Niektóre napisano od nowa.

- Poprawiono nieprawidłowe id martwych stalkerów(deadbody).

- Poprawiono "podwójne" opisy schowków.

- Poprawiono (uzupełniono) opisy niektórych kwestów.

- Dodano opisy lokacji, których wcześniej brakowało.

- Dodano brakujące kropki, przecinki, pytajniki i wykrzykniki.

- Dodano nowe dynamiczne wiadomości.

- Dodano opisy kwestów, których wcześniej brakowało.

- Dodano nowe dialogi z NPC (Realistic Dialogs Pack).

- Zmieniono imię GG (trzeba zacząć nową grę).

- Zmieniono niektóre napisy.

- Usunięto tutorial (podpowiedzi tekstowe).

 

 

Oddzielne podziękowania:

 

Irbisowi i Real Wolfowi - za mod Lost World i pracę weń włożoną.

Stalk15 - za Realistic Dialogs Pack.

Wszystkim forumowiczom ap-pro.ru i amk-team.ru, a także wszystkim tym, którzy podpowiadali, znajdowali błędy i pomagali je poprawić.

 

Prosimy zgłaszac znalezione błędy. Poprawka będzie rozwijana.

 

Dovator.

2012.

 

 

- patch 3.5.4 & 3.5.5

 

Spoiler

Poprawki w patchu 3.5.4 i 3.5.5

 

1. Zmieniono dźwięk wystrzału WSS i Wała, SWD, Sajgi i Wiepra

2. Najemnicy mają nowe nakrycie głowy.

3. Unikalny MP5 i LR300 ulepszono parametry. Dopisano dym do particli wystrzału (oba modele mają na stałe zamontowane tłumiki).

4. Wał w konfigu wpisano "fire_distance = 220" jak i u WSS, bo było 127, co było nie logicznie,

w porównaniu z WSS, u którego "fire_distance = 220".

5. Kompas ma strzałkę z "Zewu Prypeci".

6. Modele batonów zostawione z czasów PYS zamieniono na herbatniki (autor modelu jgar z forum AMK).

7. Pomyłka Bułat-SKAT.

8. Mosin schowany w innym miejscu, by nie było za łatwo, ale na tej samej lokacji.

9. Charakterystyka i właściwości artefaktu "Upadły Anioł".

10. Poprawione parametry AK i unikalnego AK Striełoka. AK Striełoka jest teraz mocniejszy w porównaniu z AK, w opisie to podkreślono.

11. Poprawiono model sucharów, teraz stalkerzy trzymają je prawidłowo.

12. Wprowadzona korekta modernizacji ZORZY po 3-ciej linii (od kolegi Rasamaxa).

13. Poprawiono niezawodność LR300 po modernizacji.

14. Poprawiono krotność optyki unikalnego LR300(teraz to jest model snajperski).

15. Sknera ma dopisany w sprzedaży tłumik pod 5.56, ponieważ przepadł on gdzieś po patchu 3.5.

16. Poprawiono particle wystrzału z Abakana, dopisano dym (w realu nie ma błysku przy wystrzale)

17. Poprawiono opis SWD "Dalekosiężnego" na bardziej logiczny.

18. Poprawiona muszka Colta Infiniti.

19. W opisie SKATA zmieniono masę z 14 kg na 13 kg, zgodnie w jego masą zapisaną w plikach konfigu.

20. Lekko zwiększona moc LR300 po modernizacji, zgodnie z określoną linią.

21. Lekko zwiększona moc AKS-74, AKSU-74, AKMS, ABAKAN po modernizacji, zgodnie z określoną linią.

Zrobiono tak, żeby broń rosyjska przeżyła w Zonie, bo broń NATO rządzi.

22. RPK przystrzelano muszkę.

23. Naprawiono niedopatrzenie, że unikalny MP5 można było załadować zarówno kalibrem 9*18 jak i 9*19 mm.

24. Poprawiono schowki w kierunku zmniejszenia ich zawartości dla balansu moda.

25. Poprawka zadania Sanii Reja na nagrodę za dokumenty z Zatonu.

26. Poprawka jego dialogu i nazw dokumentów.

27. Naprawiony błąd kalibru GSz-18.

28. Unikalny MP5(wpn_mp5_m2) ma teraz własną odpowiadającą mu ikonkę. Dopisano prawidłowy dźwięk wystrzału i particle wystrzału, poprawiono opis.

29. Unikalny "Remington 870" ma poprawiony opis.

30. Remington 870 i TOZ-34 przeniesione do pierwszego slotu na broń.

31. Lżejsza wersja L85 ma teraz własną odpowiadającą mu ikonkę, i poprawione particle wystrzału. Poprawiono inv nazwy obu unikalnych L85.

32. Unikalna rosyjska broń ma poprawione nazwy inv.

33. Poprawiono opis SWU, teraz to nie jest SWD. : ))

34. "Wytłumiony Colt" ma teraz własną odpowiadającą mu ikonkę (Chociaż w modzie nie ma go nigdzie od czasu patcha 3.5).

35. Naprawiono brak opisu przy modernizacji SKAT-9 po 1-ej linii.

35. Sajga ma naprawione particle łusek - teraz wylatują tylko ciemnoniebieskie, bo były i ciemnoniebieskie i czerwone.

36. Poprawiona niezawodność TOZ-34 po modernizacji.

37. Zmieniono model Włada Wilka - stalker, który daje kwest na poszukiwanie jego przyjaciela Maksa.

38. Abakan ma zamieniony model na ten od Real Wolf'a

39. Naprawiono wylot "..str2" (Real Wolf).

40. Naprawiono neutralność zombi w stosunku do stalkerów (Real Wolf).

41. Naprawiona reakcja NPC na dźwięki (Real Wolf).

42. Naprawiona brak możliwości modernizacji 3 linii kombinezonów naukowych(Real Wolf).

43. Naprawiono cykliczne "niepojawianie się" fleszki uczonych na Radarze(Real Wolf).

44. Naprawiono moment z "zanikaniem" psi-blokad (Real Wolf).

45. Poprawiono opis artefaktu "Likwidator".

46. Poprawka "nie pojawiania się" Leczącego Beryla przy zwłokach wojskowego na Radarze.

47. Naprawiono nadajnik "Wolności" i dodano odpowiednie dla "Wolności" dźwięki i melodie - będzie wesoło).

48. Poprawiono błąd w opisie Abakana - był "Obokan".

49. Krotność powiększenia snajperskiego ABAKANA jest teraz wieksza od zwykłego, na który założono celownik PSO.

50. Poprawiono model jednego NPC i zamieniono model jednego najemnika.

51. Rozszerzono modernizację RPK, koniecznie popróbujcie, a nie rozstaniecie się z nim. : ))

52. Zwiekszono zadawane obrażenia i celność SWD, SWU, SR25, SWD "Dalekosiężny".

53. Wyłączono pociski smugowe.

54. Naprawiono pojawianie się u nibypsów ogonów od ślepych psów (Real Wolf).

55. Naprawiono wylot przy odmowie wstąpienia do frakcji Najemników.

56. SWD "Dalekosiężny" ma zmienioną teksturę i dodany filtr światła na celownik.

57. Naprawiono wylot z egzą.

58. Poprawieni "stojący" ranni. (Real Wolf).

59. Na "Skadowsku" zmieniono melodię.

60. Dodano omijanie anomalii (Real Wolf).

61. Zamieniono model SWD na ten od (Real Wolf).

62. Zamieniono model Brody :-)

63. Naprawiono neutralność NPC i tuszkanów.

64. Zmieniono charakterystyki broni.

65. Zmieniono modele miejskich zombi i wprowadzono nowy gatunek kontrolera (mozna spotkać tylko w podziemnych lokacjach).

66. Zamieniono modele powieszonych przed posterunkiem Powinności w Barze (autorzy: jgar z forum AMK, Rastaman_vip74).

67. Wprowadzono żarcik z gitarą (Real Wolf), zmieniono ścieżki muzyczne stalkerów, dodano piosenki, które śpiewa GG.

68. Naprawiono spalanie się stalkerów w ogniskach (Real Wolf).

69. Dodano możliwość remontu kombinezonów Monolitu i Naukowców.

 

 

 

- LWToD patch 3.5.5 fix

 

Spoiler

- naprawiono wylot "xr_kamp.script:616: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)" na Jantarze;

- naprawiono wylot "_g.script:581: attempt to index global 'oSnd' (a nil value)";

- naprawiono detektor "Wieles";

- naprawiono przepakowywanie nabojów (wcześniej nie działało).

 

Instalacja:

- skopiować folder "gamedata" patcha do folderu gry z zamianą plików.

 

Autor:

- Real Wolf.

 

 

Dołączona grafika

 

Instalacja moda w wersji PL:

(UWAGA !!! Przed instalacją usuwamy jakiekolwiek istniejące foldery "gamedata" z folderu gry.)

 

1. S.T.A.L.K.E.R. 1.0006 PL

2. LW-ToD 3.0 fixed

3. Dynamic patch lwtod 2.0 (dla tych co grają na oświetleniu dynamicznym)

4. Patch 3.5.5 (wersja PL) (pobrana z NASZEJ pobieralni)

5. LWToD patch 3.5.5 fix (w wersji FINAL polonizacji będzie zintegrowany na stałe)

6. Jeśli gracie na monitorze szerokokątnym należy wrzucić do folderu "gamedata" adaptację siatek celowników.

 

LINKI DO POBRANIA:

1. LW-TOD 3.0 fixed:

 

Link na MEGA: https://mega.nz/#!fh1BAb5T!e8rpPk7yr-GpqZKisTcTvz3AtqkkS6cTgb2plXa1zcc

 

2. Dynamic patch lwtod 2.0:

http://www.sendspace...c966ed04077254d  Link nie aktywny.

Link na MEGA: https://mega.nz/#!71sRlCQS!ykXfq_Gj2cIwpxpYYpTQVUQrHZiGqKt1NLZxd15kWyM

3. Patch 3.5.5 (wersja PL):

Pobierz z naszego serwera.

 

4. LWToD patch 3.5.5 fix:

http://yadi.sk/d/Hn3kLzPm2IplB

 

Link do moda na MEGA: https://mega.nz/#!vxtzEIjJ!NJXzEG0QJ6B68CZ2SCDRv_yzLyx2NE6dFL0WwFrViEU (Cała paczka potrzebna do gry)

 

Patch 3.5.5 w wersji PL zawiera rozpakowany patch 3.5.5 z nałożoną polonizacją moda. Dodatkowo w pakiecie znalazły się adaptowane siatki celowników dla monitorów szerokokątnych i spolszczone mapy przejść między lokacjami w LWTOD.

Ze względu na dużą objętość plików archiwum zostało spakowane dwukrotnie (SFX Rar i 7zip).

 

Autorzy polonizacji moda (czyli Yurek, Trurl3 i Kobal) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

 

Mapy przejść w wersji PL by Yurek: http://yadi.sk/d/bWdOb85p2Itzp

 

Uwaga..nie robimy szybkich zapisów..

 

Poradnik fabularny moda z patch 3.5 w wersji RUS:

 

 

Spoiler

Прохождение Lost World Trops of doom

 

1.В начале игры появляемся мы на локации «Восточный каньон» в небольшой будке (там где заброшеная деревня).

 

2. Восточный каньон: На этой локации много радиоактивных зон, так что надо следить за дозой облучения. Гейгер у нас есть с самого начала игры (он проверяет т

олько уровень собственного заражения, для этого надо поместить его на пояс. Уровень заражения будет отображаться в виде полоски на худе). Сразу после захода в игру у нас в ПДА есть 3 задания:

1) Следовать на сигнал ПДА

2) Найти торговца

3) Узнать тайну вознекновения Зоны.

 

Выполняем первые два. Вообще на этой локации можно выполнить 7 заданий:

1. "Найти артефакт", выдаёт Крохобор

2. "Принести Кейс", выдаёт Крохобор. При взятии кейса, чел который его дал просит довести до базы, соглашаемся.

3. "Принести пробы воды" - набрать воды, выдаёт эколог Полубояринский на базе в зелёном костюме (он в главном здании на первом этаже).

4. "Найти Макса", выдаёт сталкер по кличке Влад Волк, на той же базе в подвале около бильярдного стола. Не спешим искать Макса, его нет на этой локации.

5. "Найти ПДА" - Найти ПДА Серого, выдаёт Мордер (он недалеко у оврага, отмечен на карте в ПДА заданием "Следовать на сигнал ПДА")

6. "Принести добро из схрона в пещере", выдаёт Мордер после сдачи ему ПДА Серого. Пещера совсем рядом, если спустится с обрыва в овраг, прямо возле костра, где говорили с

Мордером, то направо как раз в этом овраге.

7. "Найти тоннель" - найти тоннель, ведущий на «Водохранилище», тоже выдает Мордер. Задание засчитывается при переходе на «Водохранилище»

 

3. Водохранилище: Тут много зверья и всего один квест – здесь тот самый Макс которого надо найти для сталкера в необычном костюме. Макс сидит в домике немного не доходя до

моста с рельсами с левой стороны если идти со стороны восточного каньона.

 

4. Окрестности Юпитера: Здесь можно выполнить 3 задания. На этой локации много кровососов. Как только перешли нас ждёт встреча с бандитами, где каким то непонятным образом

когда мы их мочим ещё и спасаем сталкера (но этого как то даже и не замечаем пока не попадём на станцию Янов и не поговорим с ним). После уничтожения бандитов можно взять

инструменты (в будующем они нам пригодятся). Они находятся в главном здании на столе.

1. "Принести инструменты для Кардана", выдаёт Кардан на станции Янов. Инструментов надо 2 комплекта: первый там где мочили бандитов в том же здании, второй в карьере

в кабине шагающего экскаватора (попасть наверх можно спрыгнув с дерева).

2. "Найти Додж", выдаёт Кардан. Здесь фикус в том, что додж может лежать на боку (перевернуть его в этом случае возможно, но очень сложно).

3. После сдачи доджа к нам приходит сообщение от ученых. Идем к ученым в бункер на Юпитере и говорим с ними (ученый стоит в бункере, слева от Новикова, там где стоят 2 кровати).

Нам надо найти Гронта на «Затоне». Отправляемся на «Затон»

 

5. Затон. Здесь тоже много кровососов и другой утвари (без пулемёта очень будет трудно). На затоне можно выполнить несколько заданий:

1. "Найти документы" которое выдаст Гронт. Гронт обитает на Скадовске (это большой корабль который лежит примерно в центре локации). Гронт посылает за документами и пушкой гаусса.

Всё это добро лежит в подземельях электростанции (аномалия Железный лес) на самом нижнем уровне где проводились испытания большой лазерной установки. Найти электростанцию не трудно,

к ней ведут линии электропередач. Территория электростанции большая и там много зверья и контролёр. После того как забрали документы и гаусс пушку можно забрать инструменты в

той же электростанции, но на первом этаже. Можно так же на обратном пути заглянуть в хижину Ноя и подобрать там арбалет и стрелы (они позже будут очень нужны). Хижину Ноя найти

тоже не трудно - это один из ржавых кораблей, который лежит недалеко от бетонных сооружений.

2. Это цепь 3 последуюших заданий, возникающих друг за другом. Перевое и второе выдает Борода на Скадовске.

а) Сначало бежим за запиской от Казбека, берем ее и отдаем Бороде (местонахождение записки отмечено в ПДА)

б) Бежим на тоже место и уничтожаем бандитов. Главное что бы сам Казбек не умер (этого достичь иногда бывает очень трудно). Говорим с Казбеком.

в) Далее, по заданию Казбека выносим всех бандитов (задание засчитается тогда, когда мы убъем самого главного). Потом можно хорошо поискать и найти много стоящего!!!

 

На этом всё, теперь надо вернуться обратно на Юпитер, где сдаём задание экологу и идём говорить с Новиковым (торговец и механик в бункере ученых). Он нам даст новое задание на поиск

Лебедева и "Чистого неба". На додже едем на завод Юпитер. Как только въехали через главные вырота на завод должно прийти сообщение от драконовцев. По заданию нам надо защитить драконовцев

от зомби на том же заводе Юпитер. После уничтожения всех зомби отправляемся через второй переход на локацию «Чёрное Озеро».

 

6. Чёрное озеро. Тут надо найти группу «Драконы» Главный их Ибрис (он в дальнем кирпичном домике в чёрных очках) даёт задание на убийство Клоуна. Задание надо выполнять быстро, так

как Клоун может погибнуть в аномалиях или от лап мутантов. Клоуна можно найти так: если вернуться в место перехода на локацию, встать спиной к забору и лицом к базе «Драконов»

то надо двигаться вправо вдоль этого заборчика. По правую руку будет сначала забор, потом просто земля а по левую руку будут всякие здания. Потом земляная преграда перейдёт в

бетонный заборчик и как только он заканчивается, ещё чуток пройти дальше и будет низкий туннель. Проходим через туннель и вскоре перед нами должен бегать Клоун недалеко от

деревеньки. Проще говоря Клоун будет идти по дороге с Запада локации на Юго-восток. С убитого Клоуна надо снять флешку и отнести её Ибрису. Так же Ибрис дает задание

на поиск документов в Х10. Всё теперь возвращаемся на Юпитер.

 

7. Завод Юпитер. Надо найти переход в подземелья (задание «найти путь на другой берег»). Переход в одном из зданий завода Юпитер. Надо найти упавший вертолёт, потом шахту грузового

лифта (только не прыгайте в саму шахту) – это и есть переход в подземелья.

 

8. Подземелья. Там кромешная темнота, даже с фонариком и ПНВ дальше 7-8 метров не чего не видно. Бежим сначало в Припять. Переход из подземелья (Найти переход можно так: бежим через все подземелье до

самого конца, как только упрюмся в завал поворачиваем на лево, там будет проход, зсхлдим тута и поднимаемся вверх по лестнице).

 

9. Восточная Припять. В самом начале стоит поставить метку на карте, что бы потом долго не искать переход обратно в подземелья. Как только заходим на локацию нам поступает сигнал SOS от монолитовца по

кличке Кирил Саурон. Идем к монолитовцу монолитовцу, он прост довести его до пристани. Доводим. Плюс этого задания в том, что все монолитовцы для ГГ теперь нейтралы. Возвращаемся в подземелье и ищем

переход в Рыжий лес (он находится в самом большом зале. Если бежать вдоль левой стенки, то мы вскоре упремся рубку управления. Заходим туда. Переход на первом этаже возле железной двери под лестницой.

 

10. Рыжий лес. Тут можно выполнить 5 заданий:

1. Сначала находим Лесника, он просит 10 хвостов псевдособак.

2. "Найти вещи" - найти вещи друга в Припяти, тоже дает Лесник

3. "Поговорить с Кромом" - поговорить с Кромом на счет Стрелка, тоже выдает Лесник. Местонахождение Крома отмечено у нас в ПДА (на карте Лиманска)

4. "Найти арбалет" - найти арбалет Ноя на Затоне, выдает Ной

5. "Найти ПКМ" - Выдает Джагер (сидит рядом с Ноем). Перед походом за ПКМ надо поговорить с Аллигатором. (если у вас к этому моменту уже имеется ПКМ, то можно его отдать Аллигатору,

а можно и сходить за ним, это уж сами решайте)

 

Все персонажи находятся в окрестности хижины лесника. Если вдруг не хватает собачьих хвостов, то их можно подсобрать на локации «Тёмный бор», переход как раз недалеко от каменоломни где

мочили контролёра. Когда сдали квесты, пора на «Армейские склады», переход найти несложно: если вернуться к туннелю откуда мы впервые пришли на локацию «Рыжий лес» и всё время идти по

дороге не сворачивая в заповедник, то вскоре наткнёмся на переход на «армейские склады»

 

11. Армейские склады. Здесь ни с кем ни о чём не говорим, ничего не подбираем, ничего не разбиваем – просто идём в сторону перехода на «Бар» и перед заборчиком где выход с территории

сворачиваем налево и так вдоль забора вверх на горочку до перехода на «Пустые земли».

 

12. Пустые земли. Здесь можно выполнить 2 задания. Оба выдаёт сталкер(он единственный человек на этой локации). Найти его просто: как вышли из перехода, то прямо по карте идет дорожка. Идем вдоль неё,

на развилке поворачиваем направо и до опушки где домик стоит, там он и живёт. Что бы получить первое задание надо у него спросить где искать "Джокера", вот собственно это и будет первым заданием.

Найти "Джокера" непросто, подсказки в диалоге ничего не дают. Если встать у входа в домик где живёт этот сталкер лицом ко входу и развернуться немного влево (так чтобы смотреть на

угол дома) и включить карту. То прямо по линии нашего взгляда на карте будет два больших пятна: озеро и карьер. Вот так и двигаем к этому карьеру. Если встать лицом к карьеру то как раз к северу от

него будет поле артефактов. Джокер маленький и его плохо видно, так что придётся поднапрячься. У меня он был примерно в центре этого поля. Как нашли Джокер возвращаемся к странному сталкеру.

Он забирает "Джокер"Ю, а в обмен просит ещё достать ему 10 стоп снорков (этого добра там хватает). Отдаем ему стопы снорков, а он отдает нам "Джокер". Теперь на «Свалку». Попасть туда просто,

переход в конце тропинкиЮ, которая в сторону идет Свалки (напротив того перехода их которого мы пришли на «Пустые земли»).

 

13. Свалка. Ни с кем не говорим никого не трогаем и сразу бежим на «Кордон».

 

14. Кордон. Здесь можно выполнить несколько квестов от Волка и получить задание у Сидоровича. Идём к Сидору, он отправит по спецзаданию на «Агропром» (но туда мы пойдём позжее). Сначала

к Волку и берём задание спасти Шустрого. Выполняем. Теперь, перед походом на Агропром, надо сходить на «Болота» для того чтобы выполнить задание по поиску группировки «Чистое небо» (переход будет

если бежать к базе военных по правому краю локации вдоль забора).

 

15. Болота. Здесь главное найти проводника, он в противоположной части локации примерно напротив перехода через который мы зашли на Болота (район рыбатского хутора). Он сидит возле лужи недалеко от

забора. Проводник проведёт нас на базу «Чистое небо» после разговора с Холодом (торговец у барной стойки) задание по поиску Чистого неба будет считаться выполненным. Этот же персонаж даст 2 задания:

1. "Найти инструменты" - (сталкеры говорят что есть на Механизаторском дворе, но я не знаю... не проверял... у меня они были). Еще может быть вылет при сдаче инструментов на 1.3 патче.

2. "найти сталкеров" - найти следы пребывания Чистого неба в Лиманске.

 

Всё, теперь на Агропром. Идём через свалку где у нас автоквест помочь сталкерам отбиться от бандитов. Этот и последующие пару квестов идут ещё с ориганальной игры.

 

16. Агропром. При заходе на Агропром сразу автоквест помочь сталкерам отбиться от военных. Помогаем, говорим с Кротом и отправляемся в подземелья Агропрома. Отстреливаем там бандитов .Там я и нашел оружие

Долговца, то которое с интегрированым гранатометом. Задание на его поиск выдает Зулус в Баре "100 ренген". Но оружие должно находится в Темной долине (видимо какойто баг, ну да ладно). Забираем информацию

с флешки Стрелка и выбираемся из подземелий. Идём за документами. Забрали документы и теперь через Свалку в Бар. По дороге нас встречают Долговцы и просят помощи, помогаем им и получаем

разрешение на проход в Бар.

 

17. Бар. Найти здесь можно только 4 индивидуальных квеста:

1. "Найти сталкера" - найти сталкера по кличке Горпун на Армейских складах. Выдает Зулус в Баре "100 Ренген"

2. "Найти оружие Долговца" - найти оружие Зулуса потеряное в Темной долине. (Только перед походом в Темную долину, я спустился в подземелье Агропрома и нашел его там)

3. "найти фамильное ружье" - найти ружье на Дикой территории. Выдает Охотник в баре.

4. "Найти РГ-6" - найти РГ-6 на Армейских складах. Выдает Воронин. К Воронину можно попасть только после прохождения лаборатории Х16!

 

... и еще много обычных заданий, вида: принести хвост собаки или убить сталкера...

 

Первым делом отдаём документы Бармену и получаем новое задание "Попасть в лабораторию Х18". Идём в тёмную долину.

 

18. Тёмная долина. При переходе нам встретится долговец и попросит помощи, но в процессе он может забежать в аномалию (при каждой загрузке игры месторасположение аномалий меняется). Сночало идём на заброшеную

стройку (что на севере локации), разбираемся с бандитами с трупа Борова снимаем код. Далее идем на фабрику, выносим бандитов и спускаемся в лабораторию Х18.

 

19. Лаборатория Х18. Надо найти документы. Что бы открыть двери надо найти коды. Коды собираем на трупах учёных в той же лаборатории. Нашли документы, выходим, при выходе получаем сообщение от Сидора что надо

идти через Южный выход. Не надо никакого Южного входа – отстреливаем всех кто нам мешает и возвращаемся в Бар той же дорогой что шли в Х18 (если в лом стрелять, нет патронов или есть другая причина, то можно и через Кардон).

Получаем задание сходить на Янтарь в Х16.

 

20. Дикая территория. Тут мы получаем сообщение о помощи, от Круглова. Я не стал рисковать и отстреливать его от Наемников, так как мы будем встречаться с Наемниками чуть позже. Поэтому я просто пробежал на Яянтарь (решайте сами)

 

21. Янтарь. Путь на Янтарь лежит через дикую территорию там получаем собщение о помощи, от Круглова, отбиваем его от Наемников и ведём в бункер на Янтаре. На Янтаре говорим с Сахоровым, он даёт пару квестов

(можно взять так же второстепенные), помогаем Семенову делать замеры, находим труп Васильева, идём в Х16. Найти всё что надо очень просто. Возвращаемся к Бармену и сдаём документы, получаем задание

найти новые документы в Х10.

 

22. Х10. Входа в Х10 нет на привычном месте (вход был раньше недалеко от антенн где через вагончик надо было проходить). Теперь нет смысла вообще идти к антеннам. Итак где же переход в Х10?.

Как вышли из перехода на складах, идём по тропинке никуда не сворачивая аж до того места где извилистая тропинка выходит на прямую ровную дорогу, и вот как вышли на ровную дорогу первый

поворот направо (метров через 20-30). Вот по этой тропинке до самого конца в тонельчике и будет переход в Х10. Теперь надо найти дверь с кодовым замком, дверь там не одна, но нам нужна та,

что сразу недалеко от лестницы по которой мы спустились на нижний уровень. Код от двери дал нам Ибрис (342089). Теперь отключаем выжигатель. И в том же помещении внизу есть ещё одна дверь,

идём к ней и переходим в знакомые нам места (подземелье). От сюдова нам надо снова в Рыжий лес (переход на старом месте где рубка управления). Как перешли в Рыжий лес то через 50 метров сразу

направо через железный мост и в Лиманск (переход в тоннеле.).

 

23. Лиманск. Тут можно получить 1 задание от наёмника Крома, но сначало ищем следы пребывания чистого неба (надо обыскать труп Чистого неба под мостом. Если он живой и просто ходит по локации -

это глюк игры, просто проигнорируйте это задание). Далее идем на базу к наемникам и говорим с Кромом. Он дает нам задание на убийство Рябого. Идем на радар через рыжий лес и армейские склады.

Как только заходим на локацию видим Наемника, он просит довести его до одного места (оно отмечено на карте). Пройдя несколько десятков метров наблюдаем трогическую смерть этого наемника

не пойми от чего. Обыскиваем труп, там находим именной жетон и ПДА. Берем все. Оказывается что этот наемник и является предателем по кличке Рябой. После этого идем в Припять и выполняем задание

Лесника. Надо найти вещи старого друга Лесника. Идем в гостиницу, ищем номер 26. Заходим и берем его вещи (за одно и находим декодер, он понадобится нам для открывания двери в саркофаге) и

идем обратно в Лиманск, по пути заскачив к Леснику. Дальше идём на Генераторы через Госпиталь (переход в Госпиталь дальше по карте за недостроенным зданием).

 

23. Госпиталь. Пустая локация, её надо просто пройти. Для избежания возможных вылетов не делаем сохранений в промежутке от того как получили награду за выполнение первого задания Крома и

выхода из локации Госпиталь.

 

24. Генераторы. Как вышли из перехода, идее по тропинке. С левой стороны недалеко от дороги будет куча железяк и всякой хрени. Там среди этой кучи находим тело обыскав которое мы должны бы

получить код доступа в лаборатории. Но видимо по причине чудомодостроительства кода там нет. Возвращаемся на тропинку и продолжаем путь до входа в лаборатория код от двери 528491. Вторую часть

документов для Ибриса найти не сложно: как только спустились по лестнице сразу налево во второй проём, дальше снова вниз по лестнице в комнату где стоят похожие на столы установки. В первом же

ряду от входа справа на одной из установок лежат документы (их может быть невидно пока наведёшь прицел на их местонахождение). Ну вот, нужно отдать документы Ибрису, а он как известно на локации

«Чёрное озеро» и вход туда только с завода Юпитер. Если спустится по лесенкам и пбродить по окрестностям лаборатории на Генераторах, то можно найти переход в подземелья (он в комнате с синими

стенками почти на самом нижнем уровне). Как вышли через это переход, то сразу направо, вверх по лестницам, и снова направо, мы в знакомых местах в подземке недалеко от входа в неё со стороны

юпитера, бежим к грузовому лифту и мы уже на заводе Юпитер. От туда быстренько на Чёрное озеро сдаём документы Ибрису. Теперь так, у нас в ПДА весит задание «встретится с проводником» ещё с

момента когда мы отнесли вторю часть документов Бармену. Если сходить к проводнику, он отправит к Доктору, который должен быть в нычке Стрелка. Но снова таки, радуясь чудомодостроителству,

придя в нычку Стрелка Доктора мы там не обнаружим. Так что можно не тратить время на бессмысленные путешествия через всю зону и сразу отправится в Восточную Припять. Переход из подземелья

(Найти переход можно так: если найти рубку управления где переход в рыжий лес и встать спиной к входу в рубку то немного влево и дальше прямо через рельсы есть проход, проход подсвечивается

фонариком найти легко. Так вот, проходим в переход, бежим налево, до конца и снова дверь налево, дальше вверх по лестнице, дальше прямо по узкому коридору с водой, дальше налево, бежим по

коридору, там много труб и в конце, слева есть проход, прямо перед нами лестница по которой надо подняться). Далее через Припять, Восточную Припять, ЧАЭС идем в Саркофаг.

 

25. Саркофаг. Наша задача попасть в Бункер управления монолитом, вход через проём с лампочкой, вверх по железной лестнице и направо. Здесь то нам как раз и понадобится декодер – он откроет дверь в Бункер управления.

 

26. Бункер управления монолитом. Идём в другой конец коридора и доходим до двери, которая заперта и открыть её можно бросая на верхнюю петлю болты (процедура может быть долгой). Как пробрались

в комнату с генератором, можно разбить синие лампочки и перестрелять полтергейстов. Тут снова запертая дверь на выход, и победить её можно теми же болтами. Выходим на ЧАЭС.

 

27. ЧАЭС. Ну тут вообще всё предельно просто единственное задание которое вист в ПДА «узнать судьбу Лебедева». Бежим по телепортам до того места, где разорванные трубы и между ними кран спустил

платформу с ящичками. Справа перепрыгиваем на здание и спускаемся вниз по лестнице, и бежим в обратную сторону строго под трубами метров через 100 будут камни и между ними труп этого самого

сталкера Лебедева. Дальше обратно к домику с лестницей, вылазим на трубы и по телепортам добегаем до концовки игры, дальше нас выводит в фриплей….

 

 

WAŻNA INFORMACJA NA KONIEC !!

To jest BETA polonizacji, więc mogą się zdarzyć błędy.

Wszelkie znalezione podczas gry błędy polonizacji proszę zgłaszać ze screenem w trackerze http://stalkerteam.p...ledy-lw-tod-pl/

 

Najnowszy patch v 3.6 nie dostosowany do polonizacji oraz nie testowany!

Opis: 

Spoiler

Nieoficjalny Patch dla LWTOD v 3.6

Nowa gra wymagana.

Opis zmian:

1. Klan "Poszukiwacze" został przemianowany z powrotem na "Smok". 
2. Ogród zoologiczny na CAES, Sarkofag i bunkier kontrolowany przez Monolit zastąpiony na Monolitowców. 
3. Niewielka korekta zakończenia gry pod katem logiczności. 
4. Naprawiono nazwę dokumentów dla Irbisa. 
3. Zastąpione modele PM, oc33-Pernach, w SWU dodany kompensator (z naprawioną teksturą). 
4. AKMS zastąpiony na AKM, wycięty czitowany AK107. 
5. Zastąpiona animacja w czasie biegu wszystkim modelom AK, (zmniejszona amplituda kołysania). 
6. Poprawiona zależność zużywania się broni. 
7. Wycięty Wiepr12, przywrócono Spas12.
8. Zwiększona moc naboju 7.62x51. 
9. Naprawiono rozbieżności rażenia broni z tłumikiem i bez, teraz zależy to od upgradu. 
10. Poprawiono modele Handlarzy (przyklejone powieki). 
11. Zastąpione dźwięki strzałów Ak74, Ak74u, SWU, Obrzyna, G36, Forta, Toz34. 
12. Dodano, zastąpiono, dopisano pojedynczym teksturom w textures.ltx kilka zmian. 
13. Zmienione zużycie u TOZ-34 i Obrzyna. 
14. Naprawione dźwięki dla strzału,  wprowadzony schemat widzenia NPC w nocy (od Real Wolfa). 
15. Wprowadzony patch od Real Wolfa. 
16. Zastąpiony AK Striełoka na inny z nowymi teksturami.
17.Usunięty "Naznaczony" ze słów Krugłowa i Sidora. 
18. Zastąpione główne menu. 
19. Nowy model Swiety Rysiewoj. (?)
20. Przywrócone stare modele zombi i kontrolera. 
21. Naprawiona nagroda za kwest z PKM. 
22. Naprawiony błąd z Wolnością, (po przybyciu GG na CAES, Wolność odchodziła z CAES). 
23. Zastąpione pewne modele nowicjuszy. 
24. Dodana scena, opowiadająca o wypadkach w Zonie i objaśniających przyczynę pojawienia się GG. 
25. Zmienione pewne dialogi. 
26. Zastąpiony trup Kreta na wschodnim kanionie. 
27. Premia z ulepszonym SWD.

Link do patcha: https://yadi.sk/d/bjkSOtK-QXoqH

Fix do patcha:

Spoiler

Fix do patcha 3.6: 

Opis:

1. Poprawiona tekstura PM.
2. Poprawiona tekstura AK Striełoka.
3. Poprawiony TOZ34
4. TOZ34 przywrócony normalny dźwięk strzału.
5. Paski huda przywrócone z Zewu Prypeci.
6. Poprawione celowanie AKSU 74. 
7. Poprawiony nóż. 
8. Naprawiony nieprawidłowy wylot łusek OC33 "Pernach", "USP45", "MP5" "Glok" 
9. Naprawiona animacja biegu z pistoletom. 
10. Zastąpiona skórka pistoletu Fort.
11. Usunięty "dźwięk" lornetki przy naciśnięciu przybliżenia.
12. Naprawione położenie praktycznie wszystkich pistoletów (prócz PM i OC33).
13. Na hudy wyprowadzone info o kalibrze.
14. Wprowadzony upgrade GS18.
15. Zastąpiony model S.P.A.S.12.
16. Naprawiona nieudana naprawa ulepszonego SWD.
17. Poprawione celowanie AKS-74, z przyczepionym GP-25.

Link do fixa: https://yadi.sk/d/D9oQAwr5QXopn

Link do Patcha Final (zawiera patch+fix): https://yadi.sk/d/XA9q2ss0DQXsg

Dodatek graficzny SWTC 2.1: https://yadi.sk/d/XRdDTXemTiPf7

Dodatek pogodowy: https://yadi.sk/d/4N5FpVsGQXoqK

Nowa trawa dla LWToD: https://yadi.sk/d/fart3a4VQXoqR

To wszystko co tyczy się najnowszego patcha, jaka czeka go dola zależy już od naszych szanownych Tłumaczy. 

Pozdrawiam! :005:

Edit 14.03.16r. pacjent1972

Wstawiłem działający link. cichy

===============================================================================================================

Edytowane przez pacjent1972
Linki, aktualizacje.
  • Dodatnia 12

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mamy kolejną odsłonę moda w wersji PL. Pogratulować. To mod w który chętnie zagram bo dokładnie rok temu w tym czasie pojawiła się wersja testowa do 1.9 i musiałem przerwać testy. Później jakoś nie było okazji, ale teraz jest motywacja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było napisać w opisie na jakiego Stalkera jest ten mod, bo są zapewne tacy, co jeszcze nie sa zorientowani w całym temacie. Cieszy mnie fakt, że chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i chylę czoła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakiej wielkości jest spolszczenie moda bo jest dwa razy kompresowana? // Lolex jak zawsze niecierpliwy. Poczekaj a wieczorem lub jutro pobierzesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ metek58

No już bardziej wyraźnie tego nie da się zrobić.... ;)

Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R. - SoC

Wymagana wersja patcha: 1.0006

A Portals obiecał dziś wrzucić plik do Pobieralni :D

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Yurek, sorki, ale jak pisałem tamtego posta, to tej informacji nie było. Było tylko "Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R." Ja nie specjalnie, bo np. wiem, ale świeży nabytek lub zaglądający tu od czasu do czasu, mogli by nie wiedzieć. Chyba, że "deja vu" mnie już ogarnęło, to wybaczcie mi.

//

Ja pobrałem w ciągu 11 minut, kapitalnie szło. Nie zauważyłem problemów. Po pobraniu ma 432 MB, tyle ma u mnie. Nie wiem tylko, czy wszystkie 3 linki z "1. LW-TOD 3.0 fixed:" trzeba też obowiązkowo pobrać, czy jeden z nich.

Edytowane przez malakas

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ lolex

Po pierwsze polonizacja jest zrobiona pod polską wersję STALKERA, a nie rosyjską - proszę zainstalować stosowna wersję, a potem dopiero zgłaszać błędy :wallbash:

Po drugie, czy zauważyłeś w poście listę komaptybilnych dodatków ?!

Pewnie nie, a skoro jej nie ma, to wszelkie dodatki są z założenia niekomaptybilne i mogą powodować problemy.

Żadnych dodatków nie będę adaptował, bo ten mod ich po prostu nie potrzebuje.

Jest akurat taki, jaki powinien być!

Mod zainstalowany w podany przeze mnie sposób (bez żadnych dodatków!) na wersji PL na pewno nie będzie robił takich problemów.

@ metek58

Linki podane do pobrania wersji 3.0 fixed są alternatywne, chociaż polecam ten pierwszy (z torrenta), bo to jego używałem jako podstawki podczas polonizowania. Pozostałe dwa linki dodałem z dopisku do posta dotyczącego poprzedniej wersji moda ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi pobrało w 8 min 30 sek.

Teraz nawet gra sie nie uruchamia :

Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus

Plik jest na serwerze wiec ładnie pobiera, mi zassało w niecałe 1,5 minuty :)

''ui_st_mm_mp.xml'' plik ten odpowiada za teksty w trybie MP, co ty grasz na modzie w mp ?

U mnie jest na razie cacy, mod+patch+pl+siatki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak łatwym sposobem zainstalować Stalkera (bez deinstalacji obecnej), w pożądanej wersji, bo mam oryginalną wersję, ale zdegradowaną do 10004. Po włożeniu płyty, każe grać, bo widzi zainstalowaną już wersję. Odinstalowanie wersji 10004, nie jest mi na rękę, bo mam tam mody pod nią. Jak to @Yurek rozwiązałeś u siebie, bo tu @lolexa objechałeś, a być może miał tak jak ja i próbował inną furtką to zrobić. Ja też próbowałem, ale poległem. Co takiego trzeba zrobić, by mieć na kompie dwie wersje PL w oryginale, tu mówię o Cień Czarnobyla PL, ale to może dotyczyć pozostałych części Stalkera. Proszę o radę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Instalujesz / patc***esz stalkera do wersji 1.006. Potem zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.006. Ściągasz sobie poprawkę z uppgradem do 1.004 http://pobieralnia.s...fo&file_id=104. W poprawce masz folder bin z wersji 1.004 i plik gamedata.dbr zawierający poprawki w gamedacie. Chcąc grać w mody na 1.004 stosujesz odpowiedni folder bin i plik gamedata.dbr. Chcąc grać w mody na 1.006 usuwasz plik gamedata.dbr. Zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.004 a bin1.006 na bin. Z powrotem masz wersję 1.006

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ lolex

Właśnie sprawdziłem u siebie - najpierw spadłem z wysoka (ale tak żeby przeżyć ;)), a potem dałem w siebie postrzelać.

Żaden BugTrap mnie nie zaatakował ;)

@ metek58

Jeżeli przed degradacją patcha (bo rozumiem, że zainstalowałeś patch 1.0006) zrobiłeś sobie kopię folderu "bin" z wersji 1.0006, to sprawa jest prosta. Chowasz sobie do jakiegoś folderu plik degradacyjny "gamedata.dbr", zamieniasz nazwę aktualnie używanego folderu "bin" na "bin_1.0004", a nazwę backupu wersji 1.0006 na "bin". I w ten sposób masz przywrócona wersję 1.0006 SHoC :D

Jeżeli potem będziesz potrzebował wersji 1.0004 robisz dokładnie odwrotnie ;)

Jeżeli nie masz backupu, to raczej czeka Cię reinstall polskiej wersji SHoC :sweat: (dlatego zawsze powtarzamy żeby robić backupy kiedy się tylko da).

Moimi folderami "bin" nie mogę poratować, bo gram na wersji ENG SHoC, którą sobie spolonizowałem. Tak więc na pewno będzie niezgodność plików w w/w folderze między wersjami językowymi.

Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Ja tej metody używam do "żonglowania" pomiędzy modami, które potrzebują różnego upatchowania STALKERA. Działa na 100% i nie zajmuje więcej niż 2-3 minuty roboty :cool:

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem po zastosowaniu tego manewru (@kobal wcześniej też o tym wspominał) i hula jak moja dziewczyna, gdy ją poznałem lata temu. Żadnych zgrzytów i wylotów nie zanotowałem. Super robota. @kobal i @Yurek, dzięki za rady, były trafione. Chcę dodać, że robiłem kopię w/w plików i miałem sporo roboty mniej. :tongue: Czy jest może opcja na minimapkę, bo nie mam, a bez niej, to mi nervosolu braknie w try miga.

Edytowane przez metek58

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, przypomniałeś mi, dzięki. Zrobiłem sobie minimapkę. Sądziłem, że w ogóle jej nie ma w modzie. Kto lubi grać bez mapki, to ma taką możliwość, dobrze by dodać dla nerwowych tą mapkę.

U mnie na normalnym monitorze mam tak:

<minimap>
<level_frame x="37" y="50" width="145" height="136"/>
<background x="7" y="6" width="212" height="212">
stretch = "1">
<texture>ui_hud_map</texture>

Może @Yurek dodacie opcje na minimapkę i celownik obok porad w temacie moda. Ktoś zechce, niech ma, forum chyba stoi otworem na różne kaprysy graczy, nie? :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Minimapę udało mi się zrobić, ale krzyżyka na celowniku ni chu chu. Czy ktoś to potrafi zrobić, bo wpisanie odpowiednich cyfr do pliku "system" nic nie dało. W user też patrzyłem, jest na "on". Po kilku manewrach i daniu innego "cursora" w textures\ui otrzymałem tylko kółko, ale to już nie sama kropka. Podpieram się screenem i daję link:

http://www.imagebam....6166b6199425943

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co ten błąd oznacza:

FATAL ERROR
[error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function	  : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp
[error]Line		  : 64
[error]Description   : failed to get start game callback

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ jurek48

Wg kolegów z rosyjskiego forum, taki błąd powstaje przy starcie nowej gry, a przyczyną jest nie skopiowanie folderu "bin" moda do głównego folderu gry.

Uwaga !! Folder "bin" z polskiej wersji patcha 3.5.5 to za mało !! Musi być przede wszystkim ten folder "bin", który mamy po rozpakowaniu moda LWTOD 3.0 fixed. I jeszcze jedno - folder "bin" nie może znajdować się wewnątrz folderu "gamedata" !!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy instalujemy wszystko co się znajduje w tych folderach?

EDIT Yurek (30.06.12)

Wszystko :excl:

W końcu po coś to dodali do moda, co nie ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność