Skocz do zawartości

Lost World Troops of Doom 3.0 + Patch 3.5.5


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Agrael
Ten post został doceniony przez Agrael!

Yurek otrzymał(a) 10 punktów.

b7441118e9f5.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 30.01.2011 r.
Autorzy: Irbis, Real Wolf
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @trurl3, @kobal
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

VIDEO:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek, sorki, ale jak pisałem tamtego posta, to tej informacji nie było. Było tylko "Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R." Ja nie specjalnie, bo np. wiem, ale świeży nabytek lub zaglądający tu od czasu do czasu, mogli by nie wiedzieć. Chyba, że "deja vu" mnie już ogarnęło, to wybaczcie mi.

//

Ja pobrałem w ciągu 11 minut, kapitalnie szło. Nie zauważyłem problemów. Po pobraniu ma 432 MB, tyle ma u mnie. Nie wiem tylko, czy wszystkie 3 linki z "1. LW-TOD 3.0 fixed:" trzeba też obowiązkowo pobrać, czy jeden z nich.

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ lolex

Po pierwsze polonizacja jest zrobiona pod polską wersję STALKERA, a nie rosyjską - proszę zainstalować stosowna wersję, a potem dopiero zgłaszać błędy :wallbash:

Po drugie, czy zauważyłeś w poście listę komaptybilnych dodatków ?!

Pewnie nie, a skoro jej nie ma, to wszelkie dodatki są z założenia niekomaptybilne i mogą powodować problemy.

Żadnych dodatków nie będę adaptował, bo ten mod ich po prostu nie potrzebuje.

Jest akurat taki, jaki powinien być!

Mod zainstalowany w podany przeze mnie sposób (bez żadnych dodatków!) na wersji PL na pewno nie będzie robił takich problemów.

@ metek58

Linki podane do pobrania wersji 3.0 fixed są alternatywne, chociaż polecam ten pierwszy (z torrenta), bo to jego używałem jako podstawki podczas polonizowania. Pozostałe dwa linki dodałem z dopisku do posta dotyczącego poprzedniej wersji moda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 29.06.2012 o 23:56, 'lolex napisał(a):

Mi pobrało w 8 min 30 sek.

Teraz nawet gra sie nie uruchamia :

Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus

Plik jest na serwerze wiec ładnie pobiera, mi zassało w niecałe 1,5 minuty :)

''ui_st_mm_mp.xml'' plik ten odpowiada za teksty w trybie MP, co ty grasz na modzie w mp ?

U mnie jest na razie cacy, mod+patch+pl+siatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak łatwym sposobem zainstalować Stalkera (bez deinstalacji obecnej), w pożądanej wersji, bo mam oryginalną wersję, ale zdegradowaną do 10004. Po włożeniu płyty, każe grać, bo widzi zainstalowaną już wersję. Odinstalowanie wersji 10004, nie jest mi na rękę, bo mam tam mody pod nią. Jak to @Yurek rozwiązałeś u siebie, bo tu @lolexa objechałeś, a być może miał tak jak ja i próbował inną furtką to zrobić. Ja też próbowałem, ale poległem. Co takiego trzeba zrobić, by mieć na kompie dwie wersje PL w oryginale, tu mówię o Cień Czarnobyla PL, ale to może dotyczyć pozostałych części Stalkera. Proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalujesz / patc***esz stalkera do wersji 1.006. Potem zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.006. Ściągasz sobie poprawkę z uppgradem do 1.004 http://pobieralnia.s...fo&file_id=104. W poprawce masz folder bin z wersji 1.004 i plik gamedata.dbr zawierający poprawki w gamedacie. Chcąc grać w mody na 1.004 stosujesz odpowiedni folder bin i plik gamedata.dbr. Chcąc grać w mody na 1.006 usuwasz plik gamedata.dbr. Zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.004 a bin1.006 na bin. Z powrotem masz wersję 1.006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ lolex

Właśnie sprawdziłem u siebie - najpierw spadłem z wysoka (ale tak żeby przeżyć ;)), a potem dałem w siebie postrzelać.

Żaden BugTrap mnie nie zaatakował ;)

@ metek58

Jeżeli przed degradacją patcha (bo rozumiem, że zainstalowałeś patch 1.0006) zrobiłeś sobie kopię folderu "bin" z wersji 1.0006, to sprawa jest prosta. Chowasz sobie do jakiegoś folderu plik degradacyjny "gamedata.dbr", zamieniasz nazwę aktualnie używanego folderu "bin" na "bin_1.0004", a nazwę backupu wersji 1.0006 na "bin". I w ten sposób masz przywrócona wersję 1.0006 SHoC :D

Jeżeli potem będziesz potrzebował wersji 1.0004 robisz dokładnie odwrotnie ;)

Jeżeli nie masz backupu, to raczej czeka Cię reinstall polskiej wersji SHoC :sweat: (dlatego zawsze powtarzamy żeby robić backupy kiedy się tylko da).

Moimi folderami "bin" nie mogę poratować, bo gram na wersji ENG SHoC, którą sobie spolonizowałem. Tak więc na pewno będzie niezgodność plików w w/w folderze między wersjami językowymi.

Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Ja tej metody używam do "żonglowania" pomiędzy modami, które potrzebują różnego upatchowania STALKERA. Działa na 100% i nie zajmuje więcej niż 2-3 minuty roboty :cool:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem po zastosowaniu tego manewru (@kobal wcześniej też o tym wspominał) i hula jak moja dziewczyna, gdy ją poznałem lata temu. Żadnych zgrzytów i wylotów nie zanotowałem. Super robota. @kobal i @Yurek, dzięki za rady, były trafione. Chcę dodać, że robiłem kopię w/w plików i miałem sporo roboty mniej. :tongue: Czy jest może opcja na minimapkę, bo nie mam, a bez niej, to mi nervosolu braknie w try miga.

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przypomniałeś mi, dzięki. Zrobiłem sobie minimapkę. Sądziłem, że w ogóle jej nie ma w modzie. Kto lubi grać bez mapki, to ma taką możliwość, dobrze by dodać dla nerwowych tą mapkę.

U mnie na normalnym monitorze mam tak:

<minimap>
<level_frame x="37" y="50" width="145" height="136"/>
<background x="7" y="6" width="212" height="212">
stretch = "1">
<texture>ui_hud_map</texture>

Może @Yurek dodacie opcje na minimapkę i celownik obok porad w temacie moda. Ktoś zechce, niech ma, forum chyba stoi otworem na różne kaprysy graczy, nie? :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimapę udało mi się zrobić, ale krzyżyka na celowniku ni chu chu. Czy ktoś to potrafi zrobić, bo wpisanie odpowiednich cyfr do pliku "system" nic nie dało. W user też patrzyłem, jest na "on". Po kilku manewrach i daniu innego "cursora" w textures\ui otrzymałem tylko kółko, ale to już nie sama kropka. Podpieram się screenem i daję link:

http://www.imagebam....6166b6199425943

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ten błąd oznacza:

FATAL ERROR
[error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function	  : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp
[error]Line		  : 64
[error]Description   : failed to get start game callback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ jurek48

Wg kolegów z rosyjskiego forum, taki błąd powstaje przy starcie nowej gry, a przyczyną jest nie skopiowanie folderu "bin" moda do głównego folderu gry.

Uwaga !! Folder "bin" z polskiej wersji patcha 3.5.5 to za mało !! Musi być przede wszystkim ten folder "bin", który mamy po rozpakowaniu moda LWTOD 3.0 fixed. I jeszcze jedno - folder "bin" nie może znajdować się wewnątrz folderu "gamedata" !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.